Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: salut am o problema la motor pierd ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Claudiu2011
pierd ulei pe la semering de la fulie asa cred, eu a-mi spune si mie cineva cum se schimba dry.gif
nikuniku
dai jos cureaua de alternator,desfaci surubu de la fulia motorului,daca e din 2 bucati fulia,una ramane in motor si o scoti prin batie cu un levier in marginea ei(normal trebe sa iasa cu mana),apoi scoti simeringu si-l inlocuiesti cu unu nou,daca pe ,,teava,,care ai scoso de pe vibrochen e sant e bine sa schimbi fulia de vibrochen ,atentie la montaj pe vibrochen este o pana care blocheaza pinionu de distributie ,cand bagi ,,teava,,de la fulie sa nu ridici pana ,pe ,,teava,, e un sant in interior in el intra pana,simeringu al bagi tot la aceeasi ,,adincime,,in capacul distributiei si cat mai egal fata de marginea suportului unde intra el
Claudiu2011
mersi mult de informatie
Magnum_Baracuda
nu neaparat teava poti folosi si un lemn sa bati in cerc e ideea semeringul,ideea e sa ai loc sa bati prin batai mici miscand lemnul in cerc pe suprafata semeringului sa fie aprope egal bagat semeringul din toate partile,atentie sa nu uiti pana,preferabil sa ai rampa de lucru
deceneu32
QUOTE(nikuniku @ 31 Jan 2011, 23:38)
dai jos cureaua de alternator,desfaci surubu de la fulia motorului,daca e din 2 bucati fulia,una ramane in motor si o scoti prin batie cu un levier in marginea ei(normal trebe sa iasa cu mana),apoi scoti simeringu si-l inlocuiesti cu unu nou,daca pe ,,teava,,care ai scoso de pe vibrochen e sant e bine sa schimbi fulia de vibrochen ,atentie la montaj pe vibrochen este o pana care blocheaza pinionu de distributie ,cand bagi ,,teava,,de la fulie sa nu ridici pana ,pe ,,teava,, e un sant in interior in el intra pana,simeringu al bagi tot la aceeasi ,,adincime,,in capacul distributiei si cat mai egal fata de marginea suportului unde intra el
*


Voi ati inteles ceva? blink.gif
nikuniku
deceneu32 zii tu cu cuvintele tale,poate stii mai bine cum se schimba un simering de distributie ,,,lumineazane,,,si pe noi astia nestiutorii ce voiai sai spun omului,sa dea jos capacu de la distributie si sa schimbe simeringu??? in trei cuvinte
fsilviu86
mda... oarecum sa spus bine cum se schimba dar mare atentie la acea pana, trebuie sa fie in sus pana cand se da fulia jos ca daca este in jos risti sa o scapi in motor, cine stie cunoaste si poate si patit cu problema asta.
deceneu32
QUOTE(nikuniku @ 1 Feb 2011, 23:48)
deceneu32 zii tu cu cuvintele tale,poate stii mai bine cum se schimba un simering de distributie ,,,lumineazane,,,si pe noi astia nestiutorii ce voiai sai spun omului,sa dea jos capacu de la distributie si sa schimbe simeringu??? in trei cuvinte
*


Nu ma intereseaza ce vreai tu sa-i spui omului.N-am vrut sa spun ca nu te pricepi.
Eu nu am inteles nimic din textul tau datorita absentei semnelor de punctuatie si de ortografie.Si orice propozitie incepe cu litera mare.Despre asta e vorba! wink.gif
Acum te-am luminat? smile.gif
Magnum_Baracuda
stimabil deceneu,nu o lua in nume de rau,sau ca o ofensare, aici nu scriem manuale de reparatii auto,nici nu puteam presta munca in locul tau.Noi iti oferim niste sugestii ,repere cum sa iti repari masina.
scoaterea curelei ce antreneaza alternatorul:
-slabesti surubul dupa ureche intizatorului de la alternator,impingi in jos alternatorul,apoi cu atentie scoti cureau de antrenarea a celor 3 fulii(fulia vibrochen,fulia pompei de apa si fulia alternatorului implicit)
dai scutul jos de aparare ce se afla la baza motorului ,te bagi sub masina desfaci surubul ce tine fulia vibrochenului(arbore cotit), apoi scoti cu atentie fulia veche ,se asigura foarte mare atentie sa nu pierzi pana fuliei,daca nu iti iese fulia,insisti cu coada unui ciocan intre capacul distributiei si fulie.Scoti atent semeringul cu surubelnita,la inlocuire cu ala nou ti cont de ala vechi cam cat a intrat in capacul distributiei,partea cu sant a semeringului vine in interior,bati folosind o pana de lemn drept tampon,bati miscand in cerc pana de lemn pe suprafata semeringului,te asiguri ca semeringul a intrat uniform din toate partile.restul oridnea de ansamblare inversa
mihai7575
QUOTE(Claudiu2011 @ 1 Feb 2011, 00:24)
pierd ulei pe la semering de la fulie asa cred, eu  a-mi spune si mie cineva cum se schimba  dry.gif
*


mai poți merge și la 1 mecanic auto,ai și aceasta varianta ,daca -ți va parea prea greu sa-l schimbi tu personal.
nikuniku
deceneu32 de ce nu-ti schimbi numele de utilizator in George Pruteanu ca prea le dai la toti peste nas cu gramatica,sau in scoala ai fost stresat de profu de gramatica si acum te razbuni pe noi
vorba lui Magnum_Baracuda nu scriem Manual de reparatii ci dam indicatii,care pricepe bine care nu,treaba lui
Magnum_Baracuda
nikuniku multi se dau lei si zmei ,daca le scrii in termeni tehnici isi prind urechile,si apoi nici un rezultat final sa rezlvat nu sa rezlvat si la sfarsit vezi ca scrie am rezlvat-o m-am dus la mecanic
nikuniku
Magnum_Baracuda am observat,stimabile, mai sunt logat pe un forum si este aceeasi problema,inveti omu cum sasi rezolve problemele si te ia la misto ca apoi sa zica ,,rezolvat am duso la mecanic,, dupa ce si-au dat toti cu parerea si lau invatat cum sa faca sa mai ramana si cu bani in buzunar.
Sunt ai nostrii trebuie sa-i acceptam asa cum sunt
krapcarasu
da, dar oricum explicatiile ajuta, macar stie cam ce trebuie facut si e mai putin predispus sa fie'jupit' de bani
Magnum_Baracuda
sintem oameni ajutam mai cu o parere mai cu un sfat ,dar nu putem scire pe forum ca intrun manual de reparatii diagnosticare si mod de lucru asta sa fie bine inteles
deceneu32
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 2 Feb 2011, 21:30)
stimabil deceneu,nu o lua in nume de rau,sau ca o ofensare, aici nu scriem manuale de reparatii auto,nici nu puteam presta munca in locul tau.Noi iti oferim niste sugestii ,repere cum sa iti repari masina.

De acord!Dar sa nu ne batem joc de limba romana si sa respectam regulamentul care la sectiune MESAJE,litera d,uite ce scrie:''Punem accent pe calitatea mesajului(atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana)''.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=boardrules

<span class='edit'>4 Feb 2011, 13:02:</span>
QUOTE(nikuniku @ 3 Feb 2011, 11:12)
deceneu32 de ce nu-ti schimbi numele de utilizator in George Pruteanu ca prea le dai la toti peste nas cu gramatica,sau in scoala ai fost stresat de profu de gramatica si acum te razbuni pe noi

Stimabile,nu aduce in discutie numele ilustrului George Pruteanu.
Nu le dau ''la toti'' peste nas ci ''tuturor''.Si lucrul acesta nu il fac pentru a parea interesant,pentru a ma da mare ci,pur si simplu,din RESPECT pentru limba romana si pentru regulamentul forumului.

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=boardrules

Nu ma razbun pe nimeni,nu m-a stresat nici un prof,eu insumi sunt un ''prof'' si nu de limba romana.
Pacat ca moderatorii acestui forum nu acorda atentie si acestor detalii,precum redactarea mesajelor,continutul ideilor.Singurul lor efort consta in medierea certurilor.Pacat!
Magnum_Baracuda
sintem oameni stimabil,deci sintem predispusi greselilor,eu nu cred ca dumneata esti perfect in tot,mai mancam o litera,o virgula,asta e,nu facem ora de limba si literatura romana,inclusiv gramatica limbii romane,aici dam decat sfaturi din propiile experiente,sau din propiile cunostinte.
deceneu32
Nu s-a legat nimeni de-o virgula,de-un punct,de-o litera uitata.Suntem oameni,ar fi absurd! smile.gif
Sa nu ne batem joc de limba romana,asta vreau.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.