brigada_diverse
2 Feb 2011, 13:01
la cine ati montat gpl si cat de bine au lucrat?
si eventual ce masina aveti si ce instalatie ati avut
as vrea in special pareri despre majore internationale(bucuresti), deoarece au o oferta buna pt Logan(milano cu rezervor toroidal interior la 1800 lei cu montaj inclus) si as vrea sa montez la ei, dar nu as vrea dupaia sa am probleme....
mai am ca alternativa agrom cu 2300 lei tomasseto cu rez toroidal..dar totusi, e diferenta de 500 lei..si as vrea sa stiu daca merita diferenta
incep si eu
pe dacie am montat o instalatie marini, in Constanta, la piata Rosu.
profesionisti, serviciile de revizie si in garantie au fost super.
astept pareri
george_scala_2004
2 Feb 2011, 14:52
salut,
si eu sint in cautarea unei firme autorizate gpl. deocamdata m-am oprit la 2 dar mai am in calcul si altele. instalatiile sint ITALIENE si nicidecum TURCESTI precum este milano.
nu zic ca milano nu sint bune dar am mai multa incredere in cele italienesti.
ca sa citez de pe un site:
QUOTE
Nu monta o instalatie GPL turceasca. Doresti o instalatie GPL pentru masina ta si esti nehotarat in privinta atelierului de montaj? Intreaba un taximetrist din orasul tau.
Inca de la inceputul domeniului GPL in tara noastra taximetristul a fost primul utilizator de instalatii GPL, avand o experienta de peste 10 ani, schimband si folosind in acest timp multe masini si multe instalatii. O masina taxi parcurge pe luna minim 5000 km si daca ei au fost si sunt multumiti asta inseamna ca vei fi si tu.
Nu ai de ce sa experimentezi tu. Au facut-o altii inaintea ta!
Pe piata romaneasca, cu un nivel de cumparare tot mai scazut de la o zi la alta, sunt oferte de tot felul.
Nu lua, in alegerea ta, ca important aspectul pretului, mai ales cand diferentele dintre preturile gasite nu sunt semnificative.
eu am gasit, asa cum spuneam, doua oferte la 2.000 de lei: tomasetto cu rezervor cilindric de 55 l si landi renzo cu rezervor cilindric de 60 l.
daca ai avut instalatie de la cei din constanta monteaz-o si pe aceasta tot la ai. gindeste-te ca pentru a veni la majore dai bani pe drum. asa ai instalatorii acasa si instalatia italiana.
bafta,
Laurentziu83
2 Feb 2011, 15:00
Depinde si cati km faci anual cu masina. La un 15-20 de mii de km anual, nu merita investitia, mai degraba cauti sa nu mai mergi aiurea cu masina si tot acolo ajungi. Asta o spun din postura unuia care a avut GPL si pe Dacia berlina, si pe Clio-ul anterior.
Ca instalatie, recomand Tomasetto: de ce? Pentru ca Agrom are retea in toata tara si ai unde sa te duci cand nu esti multumit de un anume service. Eu ajunsesem pana la urma sa-mi cumpar singur interfata de diagnoza, intrucat montatorii erau batuti in cap rau.
Milano cred ca ar merge de minune pe Fiat Albea, atat masina cat si instalatia sunt produse in aceeasi tara.
Ce pana mea conteaza daca e italiana sau turceasca, ca doar nu e poseta..
Laurentziu83
2 Feb 2011, 15:02
Milano-ul turcesc e greu de reglat si nici nu gasesti interfata pentru el.
Rezulta consum mare, belele de tot felul. Instalatiile cu adevarat decente costa si ceva mai mult.
brigada_diverse
2 Feb 2011, 15:13
a nu se intelege gresit. am renuntat la veechea dacie..acu am logan...aceeasi poveste, benzina e scumpa, pacat ca loganul nu e pe motorina....
sunt din cta. masina e in bucuresti. acasa montajul e cam la 2800 lei deci se exclude din start
nu ma intereseaza pareri gen "daca nu mergi mai mult de 15 000 pe an nu merita" pt ca nu-s adevarate. am avut gpl pe dacie, i-am facut reviziile la reprezentanta si mergea super....daca vreau sa pun gpl m-am documentat destul cat sa stabilesc daca merita sau nu(in 20 000km pe gpl cu dacia am recuperat si planetarele...)
masina e folosita 80% drum extraurban si nu am bani de dat pe benzina...si asa consuma mult pe benzina...
ce inseamna milano turcesc? ce monteaza aia la majore internazionale e turcesc? cum le diferentiezi?
montajul il voi face in bucuresti..deci pt bucuresti recomandari..
am uitat
ofertele sunt :agrom cu tomasseto 2300 lei
ultragaz cu tomasseto 2300lei(mai bine pun la agrom)
g&g 2300 lei
majore internazionale 1800 lei
toate au montaj inclus, rezervor toroidal interior, priza de alimentare langa busonul de benzina.
george_scala_2004
2 Feb 2011, 15:26
Anterior sa ma decid la firmele astea doua am vorbit cu cei de la ultragaz mai ales ca si ei au in oferta instalatii milano. Nenea de la celalalt capat al firului mi-a spus franc ca NU mai monteaza milano fiindca au fost probleme mari cu ele si au renuntat. Se axeaza pe instalatii italiene.
Da, milano este turceasca !
QUOTE
Our company was established in 1998 by Erkan &Ertan DEMIRHAN. With the experiece of eight years, We produce MILANO SEQUENTIAL GAS INJECTION SYSTEM AND EQUIPMENTS for motor vehicles. Our products have ISO 9001 – 2000 qualiy management system certificate from TUV –SUD.
Our products have ECER 67-01 approvals. All approvals were emited by TUV-SUD UVMV sro. Bon-fire tests were also made by them.
We produce, LPG REDUCER FOR SEQUENTIAL SYSTEM , ELECTRONIC CONTROL UNIT FOR SEQUENTIAL GAS INJECTION SYSTEM, INJECTORS , GAS & GASOLINE VALVE , INJECTION & CARBURATOR COMUTATOR , LEVEL SENSOR 00& 01. ELECTRONIC LAMBDA CONTROL , EMULATOR , MULTIVALVE 01 , MULTIVALVE 00 and the rest of the accessories.
We will start to produce CNG kits within 2 months.
Hope to make a good collaboration.
Best regards,
ERKAN DEMIRHAN
General Director
http://www.milanoautogas.com/about.htmltot turceasca este si voltran:
http://www.voltranlpg.com/site/index.htmlnormal ca au montaj inclus in pret...restul componentelor ? ce ecu folosesc ?
Preturi Instalatii Marini
Instalatie auto GPL carburatie ---850lei
Instalatie GPL injectie multipunct fara sonda lambda ---1050 lei
Instalatie Auto GPL injectie monopunct cu sonda lambda ---1150 lei
Instalatie Auto GPL injectie Euro 2 ---1250 lei
Instalatie Auto GPL injectie Euro 2 si Euro 3 cu Stag 100 ---1400 lei
Preturi instalatii BRC
Instalatie Auto GPL carburatie ---1090 lei
Instalatie GPL multipunct fara sonda lambda ---1250 lei
Instalatie GPL monopunct ---1350 lei
Instalatie Auto GPL injectie Euro 2 cu Stag 100 ---1500 lei
Preturi instalatii TOMASETTO
Instalatie GPL secventiala Euro3 si Euro4 ---2000 lei
PRETURILE INCLUD MANOPERA SI TVA.
Pentru instalatiile cu butelii toroidale (rotunde), montate in locul rotii de rezerva, diferenta de pret fata de buteliile cilindrice este de 50 Euro.
Cam astea sunt preturile pe aici.
O intrebare am si io. de ce rezervorul toroidal e mai scump decat unul normal? Logic ar fi sa fie invers.
Si marini e proasta si la carburatie?
brigada_diverse
2 Feb 2011, 15:34
unde aici? unde e acest service care da tomassetu cu 2000lei...cu rez toroidal ar veni 2200....
george_scala_2004
2 Feb 2011, 15:36
cele pe carburatie sint mai putin complicate decit celelalte...plus ca softul este mai simplu...
sigur se plateste, ca la orice, si renumele firmei...
oricum ar fi cele italiene domina piata...nu stiu insa mai nimic despre prins...
Saint666
2 Feb 2011, 15:38
La majore international ce instalatie e? Milano?
george_scala_2004
2 Feb 2011, 15:38
QUOTE(brigada_diverse @ 2 Feb 2011, 15:34)
unde aici? unde e acest service care da tomassetu cu 2000lei...cu rez toroidal ar veni 2200....
l-ai amintit mai sus:g&g din ghencea...
aaaa, nu mai am locatia. botosani.
http://www.gazautointernational.ro/index.htmlpoza e de pe site-ul lor....
brigada_diverse
2 Feb 2011, 15:38
am renuntat deci la ideea de a lua milano...
ramane tomasseto...si cum agromu vad ca au experienta...cred ca iau de la ei...
2 Feb 2011, 15:39:
aia din ghencea ziceau pe la 2300 lei....
george_scala_2004
2 Feb 2011, 15:39
nu faci rau...ai grija la reglaje...
si totusi de ce rezervorul toroidal e mai scump???
brigada_diverse
2 Feb 2011, 15:42
da, majore aveau milano...dar prefer sa nu dau diferenta de bani pe reparatii daca sunt instalatiile varza dupa cum se aude......
ce reglaje sa fac la tomasseto? o sa cer si eu sa comute pe gaz de la 20-25 de grade...ca deaia bag gaz, nu sa ard benzina...si sa faca reglaje pt consum minim....presiune mica in injectoare...sau ce se poate face
george_scala_2004
2 Feb 2011, 16:30
ah, mi-am adua aminte: injectoarele. sa fie valtek.
Dupa cati kilometri si în cat timp amortizezi astia 2300 de lei?
Tinand cont ce pe gaz o sa frece masina toata ziua fara rost ca doar are gaz ,nu o sa o amortizeze vreodata.
brigada_diverse
2 Feb 2011, 17:44
km pt recuperat...undeva la 25 000km maxim..
timp...greu de spus...cam 2 ani jumate
brigada_diverse
2 Feb 2011, 18:00
cica 17 000km....
cu revizii + marja eroare, raman la 25 000
Laurentziu83
2 Feb 2011, 18:14
QUOTE(brigada_diverse @ 2 Feb 2011, 15:38)
aia din ghencea ziceau pe la 2300 lei....
Eu nu inteleg un lucru: spui ca e scumpa benzina, dar ai 2300 de lei de ingropat intr-o instalatie GPL. Spui ca se va amortiza in 2 ani si jumatate. Rezulta ca 2 ani si jumatate vei da inapoi cei 2300 de lei de care te-ai imprumutat, deci practic nu vei vedea nici o economie de pe urma GPL-ului. Gandeste-te ca peste 2 ani si jumatate poate vei avea un job bine platit si nu te va mai interesa 100 ron in plus la pretul carburantului, deci mare sfaraiala nu vei face. Apoi instalatia aia, in timp, iti va strange supapele si va trebui sa reglezi periodic supapele, altfel vei simti ca masina nu are putere =>alti bani, alta distractie. Primii 3-4 mii de km, pana se aseaza toate garniturile, masina va consuma destul de mult pe gaz si vei avea sentimentul ca nu faci nici o economie si va trebui sa te duci iar la montator sa ti-o recalibreze. Masina nu va mai merge la fel ca pe benzina, ci putin mai lenesa. Iarna pe drumuri scurte te vei trezi ca mergi de fapt pe benzina, intrucat nu are timp motorul sa ajunga la temperatura de regim.
QUOTE(brigada_diverse @ 2 Feb 2011, 15:42)
ce reglaje sa fac la tomasseto? o sa cer si eu sa comute pe gaz de la 20-25 de grade...ca deaia bag gaz, nu sa ard benzina...si sa faca reglaje pt consum minim....presiune mica in injectoare...sau ce se poate face
Bre, las-o la 40 de grade, ca nu-i nici o placere sa-ti mearga motorul ca naiba pana ajunge la temperatura asta. Decat sa mearga in suturi masina, mai degraba iei metroul, macar acolo e cald de cum intri, mai ochesti vreo gagicuta, nu iti ingheata fundul in masina.
Pe dacie am avut si eu Marini, pot sa zic ca am fost mai multumit de Marini pe care am dat 800 de lei, se regla din 2 suruburi, mergea brici si consuma putin, decat de nenorocirea de Tomasetto. Acum am masina care imi consuma intre 6.5 si 7.5% in extraurban, dar macar stiu ca dimineata i-am aratat cartela, a pornit, baga repede caldura, merge motorul bine din prima secunda, nu-i ridic capota decat ca sa-i pun lichid de parbriz si odata pe an ii fac revizia. Si gata, fara petrecut seri intregi si km intregi cu laptopu-n brate sa refac mapa de injectie pe gaz.
QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2011, 18:14)
ãããããã?????
brigada_diverse
2 Feb 2011, 18:27
se refera la faptul ca se ard scaunele de la supapele de evacuare.....oricum se va intampla in muuult timp
Laurentziu, tu gandesti ca tine. eu gandesc ca mine. loganul e destul de bun, il pot tine mai mult de 2 ani jumate. daca merg cum am mers cu dacia o sa fie 2 ani timpul...2..2 jumate, oricum tot pe acolo e.
planuiesc sa o mai tin 4-5-6 ani...
oricum dupa 2 ani jumate se considera amortizata investitia
aia cu supapele, sorry dar "alti bani alta distractie" este falsa. o sa dureze vreo 30-40 k km pana se ard supapele(nu se strang de capul lor). oricum in 15-20 min alea sunt reglate....
la o revizie de 70-80 lei, nu consider o problema....
tu ai masina care scoate 6.5 extern...loganu manaca 7 extern lejer...7.5 chiar..are de abia 11 k km.
scadere de putere.....da...a fost si la dacie, o sa fie si la logan probabil....si ce? ca nu am logan sa fac curse, ci am logan sa ma folosesc de el. scaderea de putere nu ma afecteaza
eu sper sa plec naiba din tara....in alta parte unde sa nu imi bat capu. pana cand o sa intru pe un salariu pe care sa imi permit sa iau o masina cu banii jos si sa mai bag si benzina(o sa iau pe motorina sau electrica oricum, n-as lua benzina) o sa mai dureze 4 ani...timp in care, investitia va fi recuperata
george_scala_2004
2 Feb 2011, 19:13
salut,
se pare ca sebigaz din buzau are o reputatie buna. plus ca si preturile sint avantajoase.
m-ar cam batea gindul sa ma duc pina acolo...
QUOTE(argon @ 2 Feb 2011, 16:50)
Tinand cont ce pe gaz o sa frece masina toata ziua fara rost ca doar are gaz ,nu o sa o amortizeze vreodata.
Asta e o afirmatie eronata. Amortizarea se face la kilometri. Ca dupa ce pui gaz faci mai multi, asta-i partea a doua. Dar dupa un numar de kilometri parcursi investitia se va amortiza.
Laurentziu83
2 Feb 2011, 20:01
QUOTE(brigada_diverse @ 2 Feb 2011, 18:27)
se refera la faptul ca se ard scaunele de la supapele de evacuare.....oricum se va intampla in muuult timp
tu ai masina care scoate 6.5 extern...loganu manaca 7 extern lejer...7.5 chiar..are de abia 11 k km.
Eu am reglat supapele dupa 20 si ceva de mii de km, cam repede dupa parerea mea.
Iar referitor la consum, motorul meu pe Megane e 1.6 16V, cu Clio-ul de 1.4 ca sa scot 7.5% trebuia sa o tin constant in 140. La regimul asta, Megane-ul ia peste 8. Nu mai merg cu 140 in principal din cauza noilor radare, nu ca nu ar putea masina, iar consumul s-a redus si el. Fara cauciucuri de iarna, daca merg pana in 120, imi ia pana in 7% extraurban. Ma indoiesc ca Loganul sa consume mai mult.
Detectorul de radar l-am pus la vanzare, asta daca mai gasesc clienti pentru el. Am descoperit ca e mai ieftin fara el.
Stiu, si eu acum 3 ani si jumatate eram pro-gpl, dar la cate batai de cap am avut din cauza lui, am renuntat, iar acum nu vreau sa mai aud de el. Cat consuma, aia e, daca n-am bani de benzina iau maxi-taxi, autobuz, metrou, tren, etc, dar nu ma mai complic cu gpl.
In oras seara nu mai ies cu masina, la cat costa berea vs cola am taxiul gratis si ma distrez si mai bine. In oras o fac doar daca am cumparaturi de facut, daca trebuie sa ajung cine stie unde, dar in rest folosesc si transportul in comun. E mai sanatos.
brigada_diverse
2 Feb 2011, 20:11
poate merg si eu la sebigaz(85 lei drumul)..ca vad ca fac o economie de 150 ron....si am vazut si feedbackuri bune despre ei
referitor la cel antigaz
te invit sa mergi cu panaramele de la cfr, cu gunoaiele lor de garnituri pe ruta buc -cta...intarzieri...tip de 4 ore(daca nu pun intarzierile), vagoane unde nu am curent, nu pot sta pe laptop, etc etc etc...deci nu e acceptabil cand merg cu 2 colegi cu masina si ies la acelasi pret...
cu transport in comun in buc...doar metroul e viabil...si imi asigura toate rutele necesare, in rest, prefer mersul pe jos decat autobuzul full care ramane blocat in trafic.
nu folosesc masina sa ma duc la chiosc-ul de langa bloc. masina e folosita 80% extraurban..in oras doar urgente(gen cumparaturi cu tona, oricum nu merg singur), in caz ca ploua, e prea frig sau nu pot merge pe jos(gen nu ma simt bine, etc) sau am de carat bagaje. renunt la masina pe cat posibil(cu gpl cu tot). daca pot merg pe jos sau iau metroul...dar pe ruta externa, e imposibil sa mergi cu 2-3 bagaje+ un laptop+ cva pachet de mancare...eventual din cand in cand o imprimanta..un scaner sau alte chestii (sunt student).
e drept bagaje pot cara...dar si cu mancarea..deja devine greu. prefer sa merg cu 1-2-3 colegi si eventual ceva mai scump dar sa ajung in 2h-2h juma(cu bucuresti cu tot) decat in 4-4 ore jumate si in niste vagoane folosite prost, trenuri care intarzie, fara caldura, curent, etc.
Laurentziu83
2 Feb 2011, 23:46
Eu cand eram student la Iasi si foloseam Matizul la transport de bagaje nu prea saream de 5% consum, si rareori saream de 100. Ii mai dadeam eu 130-140, dar pe distante scurte, de cativa km, deh, puneam benzina de 40-50 ron cand ma duceam acasa (era 3 ron/litrul prin 2004-2005).
Cum spui tu ca iti papa 7-7.5 extraurban Loganul mi se pare foarte mult, al meu Megane 1.6 16V cu ale sale 1300 kg si roti 205/55r16 cu cauciucuri de iarna mi-a luat 7-7.1 in extraurban. Eu zic intai sa incerci sa mergi mai economic cu masina si dupa aceea sa vezi daca merita GPL sau nu. Mie Clio 1.4 benzina nu mi-a consumat niciodata sub 9.2% pe gaz (tot timpul numai consum de 9.2 vedeam la pompa, parca era setata), indiferent ca mergeam cu 80 la ora sau cu 120-130. De asta zic, daca ai 2300 ron de ingropat intr-un Logan, sfatul meu e sa-i ingropi intr-o vacanta de cateva saptamani la munte. Vei fi mult mai multumit per total, amintirile conteaza mai mult decat fierul.
Crede-ma ca stiu ce inseamna transportul in comun, am avut ocazia sa-l experimentez in toate felurile in ultimele 7 luni in care permisul meu a stat la politie, dar nu pot sa zic ca nu am vazut si avantajele.
Si eu am fost ca tine, cu ideea in cap ca voi face mari economii, dar toate economiile alea s-au dus pe apa sambetei. Crede-ma ca nu faci nici o economie cu o masina care consuma putin, mai degraba faci cu o masina de 1.8-2.0 pe care te vei invata sa o folosesti doar atunci cand vei avea nevoie de ea ca sa nu arzi benzina aiurea. Nu o spun cu rautate, iti spun doar din experienta personala cu gpl-ul. 2300 ron sunt niste bani, mai ales pentru un student.
Tu acum faci ce vrei, sunt banii tai, e masina ta, eu doar ti-am adus argumentele pentru care nu merita.
george_scala_2004
3 Feb 2011, 08:01
QUOTE(Markos @ 2 Feb 2011, 16:42)
Dupa cati kilometri si în cat timp amortizezi astia 2300 de lei?
QUOTE(argon @ 2 Feb 2011, 16:50)
Tinand cont ce pe gaz o sa frece masina toata ziua fara rost ca doar are gaz ,nu o sa o amortizeze vreodata.
o sa se amortizeze in acelasi timp in care or sa se amortizeze si telefoanele de fite,scumpe in draci si proaste, pline cu tot felul de fite inutile...sau cind se vor amortiza ceasurile alea scumpe...
in alta ordine de idei: am trimis un e-mail unei firme din pitesti care se ocupa cu montat de instalatii gpl. raspunsul:
QUOTE
Referitor la pretul unui sistem de alimentare alternativa cu GPL, pentru Dacia Solenza, acesta este de 2050 lei cu rezervor de 55lt Tomasetto STAG 200. Pentru unitate stag 300, se mai adauga 200 lei si inca 200 lei pentru un rezervor de 90 lt. As mentiona totusi ca nu am mai avut pana acum o solicitare de rezervor de 90 lt pentru Solenza fiindca acesta ofera o autonomie pe GPL intre 900 si 1400 km, totodata ECU GPL STAG 200 este suficient daca tinem cont ca Solenza este EURO2 si majoritatea motoarelor Euro2 se monteaza de obicei cu sisteme clasice aspirate cu mixer gen STAG 100.
Va putem oferi deasemeni sisteme produse de: Intergas, OMVL, Landi Renzo, Lovato, BRC, Bigas. Pentru orice alte detalii ma puteti contacta prin mail sau la tel.: xxx xxx sau xxx xxx
Cu respect,
Ing. xxx xxx
3 Feb 2011, 08:37:QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2011, 15:00)
Milano cred ca ar merge de minune pe Fiat Albea, atat masina cat si instalatia sunt produse in aceeasi tara. gresit. milano este turceasca ! iar pe fiat albea poti monta landi, marini, tomasetto, bigas, etc.
QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2011, 18:14)
Eu nu inteleg un lucru: spui ca e scumpa benzina, dar ai 2300 de lei de ingropat intr-o instalatie GPL. Spui ca se va amortiza in 2 ani si jumatate. Rezulta ca 2 ani si jumatate vei da inapoi cei 2300 de lei de care te-ai imprumutat, deci practic nu vei vedea nici o economie de pe urma GPL-ului. Gandeste-te ca peste 2 ani si jumatate poate vei avea un job bine platit si nu te va mai interesa 100 ron in plus la pretul carburantului, deci mare sfaraiala nu vei face. Apoi instalatia aia, in timp, iti va strange supapele si va trebui sa reglezi periodic supapele, altfel vei simti ca masina nu are putere =>alti bani, alta distractie. Primii 3-4 mii de km, pana se aseaza toate garniturile, masina va consuma destul de mult pe gaz si vei avea sentimentul ca nu faci nici o economie si va trebui sa te duci iar la montator sa ti-o recalibreze. Masina nu va mai merge la fel ca pe benzina, ci putin mai lenesa. Iarna pe drumuri scurte te vei trezi ca mergi de fapt pe benzina, intrucat nu are timp motorul sa ajunga la temperatura de regim.
Bre, las-o la 40 de grade, ca nu-i nici o placere sa-ti mearga motorul ca naiba pana ajunge la temperatura asta. Decat sa mearga in suturi masina, mai degraba iei metroul, macar acolo e cald de cum intri, mai ochesti vreo gagicuta, nu iti ingheata fundul in masina.
Pe dacie am avut si eu Marini, pot sa zic ca am fost mai multumit de Marini pe care am dat 800 de lei, se regla din 2 suruburi, mergea brici si consuma putin, decat de nenorocirea de Tomasetto. Acum am masina care imi consuma intre 6.5 si 7.5% in extraurban, dar macar stiu ca dimineata i-am aratat cartela, a pornit, baga repede caldura, merge motorul bine din prima secunda, nu-i ridic capota decat ca sa-i pun lichid de parbriz si odata pe an ii fac revizia. Si gata, fara petrecut seri intregi si km intregi cu laptopu-n brate sa refac mapa de injectie pe gaz.
d'aia nu mai fac fata firmele de instalatii gpl cererii mari din partea posesorilor de masini de fite care trec pe gpl !
uitati-va pe site-urile acestor firme si o sa ramineti uimiti de marcile de acolo ! bmw, mercedes, porsche, volvo, fiat, toyota, renault, seat, chrysler, dodge, etc.
Laurentziu83
3 Feb 2011, 09:05
Eu zic sa te mai documentezi putin referitor la tara de fabricatie a Fiat-ului ala.
Cat despre avalansa de masini pe gpl din ultima vreme, stai linistit ca asa era si acum 4-5 ani, cand toata lumea voia musai diesel si vedeau deja apusa era motorului pe benzina. Dupa ce au inceput sa schimbe injectoare, EGR-uri, bujii incandescente, turbine, etc, urmatoarea masina a fost tot benzina.
Asa si cu GPL-ul, mai ales la instalatiile montate de toti gigeii, care ori nu stiu sa le regleze, ori se rupe vreun fir tras aiurea, ori monteaza vreo conducta neetans de pute a gaz in masina, ori pica vreun senzor si nu mai trece pe gaz, ori, daca merge bine masina, vor merge numai pe gaz si vor infunda injectoarele de benzina, sau vor strica chiulasa, sonda lambda sau catalizatorul. Si urmatoarea masina va fi tot pe benzina.
La costurile carburantului din ziua de azi, practic nu prea mai conteaza daca ai masina diesel sau benzina, tot o avere dai pe el. Asadar, daca tot te costa atat, macar sa te simti bine si sa nu ai batai de cap. Dupa cum se vede, nu mai face nimeni statuie motorului diesel.
brigada_diverse
3 Feb 2011, 09:07
george...acu mi-a venit ideea cu gpl la sebigaz...
pt fiecare revizie tre sa ma car la ei sa o fac? nu ies mai scump decat daca o montez direct in buc?
george_scala_2004
3 Feb 2011, 11:11
probabil ca prima verificare - la 1.000 km - va trebui facuta la ei. dupa aceea, tinind cont ca sint dealeri agreati agrom poti sa faci reviziile in alta parte...
totusi, sa nu existe dubii, suni si intrebi. totce te framinta.
bafta,
brigada_diverse
5 Feb 2011, 21:21
astia la agrom lucreaza sambata? are cineva idee?
george_scala_2004
6 Feb 2011, 18:17
http://www.agrom.ro/contact.htmQUOTE
Luni - Vineri .................... 8.00 - 17.00
Sambata, Duminica .................. inchis
DB77AAA
18 Oct 2011, 22:19
Pana la urma unde ai montat? Vreau sa ma duc la Majore sa cumpar Milano secventiala.
george_scala_2004
19 Oct 2011, 07:08
La
ei!
Sa n-aud de GPL. Am condus un break 1410 pe injectie d-aia bosch motronic care avea probleme pe benzina (cred ca avea gunoaie pe rezervor, ca pe benzina mergea in suturi), astfel ca am comutat pe GPL - dupa ce am alimentat, si la vreo cateva zeci de kilometri - fro` 25 asa mi-a inghetat tulumba aia in care este plamanul, si iar imi mergea in suturi.
Nu stiu, la masinilea astea mai moderne cum e, dar dai un ban si mergi civilizat pe benzina/motorina. Vorba aia, mai bine merg pe jos de cat sa mearga masina in suturi, sa moara motorul in intersectie etc.
turbonic
13 Nov 2013, 22:22
Inca raman surprins la reticenta oamenilor de a monta GPL, desi se pare ca dispare treptat odata cu cresterea preturilor la carburanti.
Referitor la ce a fost discutat inainte nu pot spune decat urmatoarele:
- "strangerea supapelor" este de fapt reglarea jocului termic (ce se face cand motorul este rece) apare datorita rezistentei de aprindere a amestecului gaz-aer fata de benzina-aer, de aceea este necesar sa se regleze culbutorii (lucrez in service si am intalnit des problema la Logane)
- temperatura de trecere poate fi setata si la 30 (desi pe instalatia de "fabrica" - nu e chiar din fabrica e Landi Renzo pentru logane e setata la 30) deoarece GPL-ul absorband caldura devine gazos
- scaderea de putere este insesizabila pentru instalatiile secventiala (in jur de 3-6 cai putere)
- pentru colegul Filip - te anunt ca "ti-a inghetat tulumba" - de fapt membranele de cauciuc din vaporizator au imbatranit si ai scapari de gaz
GPL-ul la presiune atmosferica absoarbe caldura, de unde si turturii pe vaporizator.
In final vreau sa mentionez ca am montant si instalatii turcesti (cele de la Milano - ultimul model al acestor se numeste Fratelli - in opinia mea este un model reusist, desi recunosc m-am chinuit putin cu ele) si italienesti (Lovato, respectiv STAG), am depanat si no-name-uri aduse de cine stie pe unde din Europa, dar in final raman la STAG.
Principiul de functionare pentru cele secventiale este asemanator, ce conteaza este insa un montaj bun si responsabilitatea utilizatorului de a respecta conditiile de utilizare si de garantie.
Imi cer scuze daca acest mesaj a avut tenta promotionala, va asigur ca nu aceasta a fost intentia mea, dar daca vreti ma puteti contacta la
InstalatiiGplConstanta
Markos
13 Nov 2013, 23:17
QUOTE(turbonic @ 13 Nov 2013, 22:22)
Imi cer scuze daca acest mesaj a avut tenta promotionala, va asigur ca nu aceasta a fost intentia mea, dar daca vreti ma puteti contacta la
InstalatiiGplConstanta
corbex
14 Nov 2013, 08:25
QUOTE(turbonic @ 13 Nov 2013, 23:22)
Inca raman surprins la reticenta oamenilor de a monta GPL, desi se pare ca dispare treptat odata cu cresterea preturilor la carburanti.
Niste retrograzi. Nu stiu ca vor putea alimenta gaz inca 200 de ani dupa ce se termina petrolul.
QUOTE(Filip @ 19 Oct 2011, 11:38)
Sa n-aud de GPL. Am condus un break 1410 pe injectie d-aia bosch motronic care avea probleme pe benzina (cred ca avea gunoaie pe rezervor, ca pe benzina mergea in suturi), astfel ca am comutat pe GPL - dupa ce am alimentat, si la vreo cateva zeci de kilometri - fro` 25 asa mi-a inghetat tulumba aia in care este plamanul, si iar imi mergea in suturi.
Nu stiu, la masinilea astea mai moderne cum e, dar dai un ban si mergi civilizat pe benzina/motorina. Vorba aia, mai bine merg pe jos de cat sa mearga masina in suturi, sa moara motorul in intersectie etc.
Ce fraier eram. Masina aia avea lipsa apa in radiator (de antigel nu putea fi vorba). E f. bun GPL-u.
turbonic
9 Apr 2014, 15:01
normal ca e, mai ales acuma dupa ce nea ponta ne face sa mancam acciza
vor ajunge preturi la carburanti de UE, da calitate acestor din parti
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.