DACIA(the romanian dream)
4 Feb 2011, 02:51
buna ziua
din cate am observat spuma/mucii/apa care curge in carburator datorata condensului format din cauza ventilatorului care sufla aer rece in partea de sus a carburatorului poate fi eliminata prin simpla astupare a respectivei gauri (doar gaura din carburator, circuitul de gaze merge in continuare la capacul carburator si galerie)
problema este ca parca scade putin puterea motorului(asta este impresia mea)
am vazut ca exista la magazinele de piese o talpa incalzitoare a carburatorului care are in ea o gaura care banuiesc ca are acelas scop(daca nu ma insel este pentru modelul cu injectie)
din moment ce prin acea talpa circula im permanenta apa la ~80 grade nu ar mai fi astfel de probleme deci nu ar reprezenta o alternativa la filtrul de oltcit
ce parere aveti despre aceasta varianta/a mai incercat cineva?
daca s-a mai discutat eu nu am gasit
imi cer scuze si va rog sa ma ajutati si pe mine cu un link
dacia_amg
4 Feb 2011, 04:20
La schimbul urmator de ulei, baga ceva ca lumea (Aral, Castrol) si-ti
dispar mucii pe veci.
mihai7575
4 Feb 2011, 06:23
Mai ai ,și varianta furtunului mai lung pe care īl vei monta īntre capacul de la culbutori și exterior,īn locul micului furtun care se leaga de teul de la carburator.și așa poti scapa de spuma.
Paulorossi
4 Feb 2011, 09:19
S-a tot vorbit de trebaba asta dar e lenea mare sa cautati.
Nu exista nici o talpa la injectie,ea e la carburator si are alt rol:sa incalzeasca amestecul care intra in cilindri,de aceea se numeste pata calda.
Referitor la muci,scapi de ei doar cu un ulei bun si un filtru separator de ulei,de preferat de olcit dar se poate si homemade.
In cazul tau daca ai ulei prost si nu ai separator scoti acel furtun de la capac culbutori si il tragi undeva jos sub motor,asa nu-ti trage toate mizeriile in carb si vei contibui si tu la poluare.
eu la dacia mea, inainte de schimbarea setului motor nu conta cat de bun eara uleiul iarna era si spuma permanent. dupa "renovare" au diparut asa ca ...
te duci frumos la o ruda care a lucrat in trecut la vro uzina, si poate are sufertas si dai 2 gauri in el si pui furtune si toata spuma se va strange in sufertas. Eu acum lucrez la el, mai am de sudat, facut garnituri si montat. o sa revin cu niste poze
. Sau mai simplu, dar inestetic, un borcan, 2 gauri in capac, 2 tevi cositorite, si furtune.
Spor la treaba!
tichondrius95
4 Feb 2011, 14:28
Ulei prost. Ulei bun + filtru, si de obicei cand pleci pe o marca de ulei o mentii, cand faci schimbul da-i capacul la culbutori jos si spalal ca e plin de spima si furtunasele. Bafta!
si pozele promise
<span class='edit'>4 Feb 2011, 16:34:</span>
si pozele promise
[attachmentid=1627694008]
[attachmentid=1627694010]
[attachmentid=1627694011]
[attachmentid=1627694012]
[attachmentid=1627694013]
[attachmentid=1627694014]
si la gaura de iesire spre carburator am pus o sita pe interior la capac. Scuzati mizeria.
unikat45
4 Feb 2011, 16:42
eu curat furtunul odata la 2-3 zile si gata... nu se aduna foarte mult asa..ca nu imi da de lucru..problema e sa nu fie aspirata apa in carburator si de acolo ajunge in galerie..uda vreo bujie si uite ca porneste greu...
gabriel19
4 Feb 2011, 21:19
Buna treaba roakru le, a durat ceva pana ai facut rost de sufertas dar merge. Bine lucrat, nota 10 pt treaba facuta (am vazut cu ochii mei). Cat despre gazele periculoase (si cand zic periculoase stiu ce inseamna) am fost la un mecanic si zicea ca merge tras un furtun mai lung pe scut de la culbutori si toate gazele see duc pe jos. Am auzit si varianta ca nu ar fi bine, acum depinde de fiecare. Numai bine
@gabriel19 - mersi pentru laude
) offtopic: tradatorule, ai dat daciana la care am muncit cu sudoare si lasat sange in ea
) ontopic: urmeaza cand o sa am bani de schimbat furtune ca cele din poza sunt cam proaste, de vopsit si de facut suport de prindere frumos.
gabriel19
8 Feb 2011, 20:01
QUOTE(roakru @ 4 Feb 2011, 22:32)
offtopic: tradatorule, ai dat daciana la care am muncit cu sudoare si lasat sange in ea
)
ehh, stii bine ca daca era dupa mine nu o dadeam,
dar asta e, nu puteam sa stau cu 2 masini
sa traisca scutul de la motor ca numai el stie pe unde a umblat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.