Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: sigurante
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment
dragosss88
salut, de cateva zile nu mai imi merge cd auto,am schimbat a 5 siguranta, acum probez bricheta, ea merge perfect, doar casetofonul, care sa fie problema, s-o fi ars ? sau nu am schimbat bine siguranta( ma refer la putere:Amp)?
ast sugestii, va multumesc!
fsilviu86
vezi ca aparatul tau mai are o sigurantza ... scoti aparatul de la locul lui si vei gasi o capsula si aclo trebuie sa fie inca o sigurantza, din sticla, te duci la un magazin de electronica cumperi una este 50 bani si rezolvi problema
claudyyu89
masoara curentul care vine pe firul de la casetofon, poate sa bage curent intrerupt, dar mai mult ca sigur e siguranta casetofonului... sau daca cd-playerul se aprinde e posibil sa fie vreo boxa arsa smile.gif spor la treaba
fsilviu86
un sfat vreau sati dau, leaga aparatul direct de la baterie, nul mai trece prin rigleta de la bord, si iti spun si de ce, unele aparate daca le dai mai tare se restarteaza, cer mai multa putere decat poate duce acea rigleta, prin aceal rigleta mai sunt pierderi. tragi doua fire + si - de la baterie pui o sigurantza pe plus in caz ca nu are aparatul si asi scapat de belea;)
nikuniku
si a doua zi ampingi la masina sa porneasa ca CD-ul tia consumat bateria ca lai legat direct din baterie,dute la un electrician ca sa nu arzi CD-ul
fsilviu86
cum sa consume bateria?? el consuma in momentul in care il uiti deschis, aparatul oprit are consum aproape zero, poate sa zicem undeva la oridinul miliamperilor dar este insesizabil, asa ceva, eu am aparatul legat drect de la baterie si nu am probleme, nam ramas fara baterie, am masurat sa avad ce consum are si undeva la 80 90 miliamperi, iar daca pun si alarma undeva la 110 miliamperi ceea ce este enorm de putin, cu acest consum nu descarci intrun an bateria wink.gif
nikuniku
sigur??ia verifica cu lampa de control cu bec de 2w si vezi cum pulseaza lampa si daca mai este si pe injectie sigur ramane fara curent
Magnum_Baracuda
usurel inainte de casetofon exista o "cutiutza cu maimute"acolo ai tot ce tne de reglarea parametrilor inainte de a intra tensiune si curent in casetofon,verifica cutiutza aia cel mai probabil ai o siguranta arsa sau ai legat casetofonul invers,rosu si galben plus si minus negru
fsilviu86
nikuniku masina este din 91 si este carburatie, nu este injectie, am masurat asta acum cateva zile cand am ramas fara curent, si am depistat ca electromotorul imi fura curent, era bobina dusa. exact atat consuma un aparat in stand by si cu alarma tot in stand by
adaniel69
@fsilviu86: casetofonul auto din generatia digitala consuma curent si in stand-by! pentru ca amplificatoarele din ele(integratele) sunt comandate electronic sa intre in modul stand-by sau mute! asta inseamna ca mai consuma ceva...

@dragosss88: vezi sa nu ai vreun scurt la vreun difuzor sau pana la difuzor! cum e trecut casetofonul? prin ce siguranta? cea de la bricheta? daca da, pune o siguranta ceva mai mare in tablou si ii pui si lui inca o siguranta mai mica! nu stiu, 10-15 amperi pt casetofon!
Magnum_Baracuda
oricum noua generatie de casetofoane la integrate va spun sigur ca au protectie termica fie se opreste sunetul ,fie scade in volum,si apoi la scurt pe iesirea de sunet se stinge casetofonul nu arde integratul
nikuniku
fsilviu86 dupa ce tia consumat bateria ce ai mai masurat???
adaniel69+Magnum_Baracuda=perfecta dreptate
adaniel69
daca e vreun fir de la difuzor in scurt taie semnalul si trebuie resetat casetofonul(din alimentare) ca sa se auda in continuare!
Magnum_Baracuda
si simplu metoda de resetare iei alimentarea plusul de la firul galben ce iti tine setarea casetofonului pt 5 sec apoi legi la loc
fsilviu86
nikuniku hai sa iti spun o chestie, aparatele care intra in stand by au un mic consum dar nu mare, daca ele erau o problemea si o amenintare pt baterie acei producatori nu le mai faceau asa. ele au fost calculate sa aibe un consum cat mai minim aproape insesizabil. la fel si alarma auto. singura parte a unui aparat gen casetofon sau alarma care consuma curent este partea de comanda pornit oprit, remote. aici te pot contrazice cat vrei tu in partea de electronica. eu am aparat pe masina de ceva ani si nu mia consumat bateria, toti care au aparate pe masina nu au avut probleme fie ele legate prin contact adica i taie plusul, aparatul tot este in stand by dar stii de ce pt ca au un al treilea fir galben care este memoria sau comanda, care este obligatori sa fie legat pe plus direct. asa ca te comtrazic ca un aparat in stand by iti poate consuma bateria intro noapte.


mare grija sa nu ai un scurt pe instalatia electrica la masina. daca aveai un scurt pe o boxa i ardea finalul aparatului si nu i se mai auzea nimika.
Magnum_Baracuda
in ce 1900 toamna e facut casetofonul ala al tau? si ce fel de lampi are?totusi e vremea integratelor cu efect de camp tec mos,etc a ca e facut cu redure de consum e alta dar sa descarce bateria nu aidevarat doar sa nu il uiti pornit:))
nikuniku
stiu cum se monteaza un CD pe masina si alte dracii electrice si electronice care le mai trec la pustani prin cap,chestia este sa nu depasesti,cu totu oprit, 40mA
fsilviu86
Magnum_Baracuda este un sony luat acum 2 ani 4 x 50 watti intrare usb si bluetooth, aux in plus 4 boxe fatza spate. vb cu adaniel pe mess am ajuns la concluzia ca la mine nu aparatul duce la consumul asa mare ci doua relee care le are alarma, unul care taie plusul de la bobina si unul care taie plusul de la electromotor cel ce alimenteaza bobina electromotorului. deci in final oricum ar fi 100 miliamperi nu este consum mare, teoretic pe harite poate pt unii este mare dar practic sa imi aratati si mie o masina care are consum in stand by sub 100. masina care sa aibe dotari destul de multa, inclusiv alarma, aparat, si alte minuni.
krapcarasu
aparatul are doua fire de + , unul galben (memory+)care se leaga direct la baterie , celalalt e pt comanda, care ar trebui sa fie legat la accesorii, altfel ,daca se leaga impreuna la + permanent aparatul va fi in stand-by, cel putin asa e la mine la LG,masurati consumul in ambele cazuri sa va convingeti
Magnum_Baracuda
totusi eu zic altceva vezi cat se descarca bateria ta in 24 de ore fara nici un consumator ,adica cat descarca bateria rezistenta interna a bateriei si apoi vezi cat descarca cu bornele puse si scazi descarcarea in gol si aflic faza cu casetofonul tau si alti consumatori in stand by.
si plus ia in calcul si factorul vechimea bateriei puterea de a genera curent,factorul de generare curent la temperaturi scazute(ca bateria se descarca singura la temperaturi sub 0,scade nivelul reactiei chimice ce da nastere curentului la borne)
claudyyu89
QUOTE(fsilviu86 @ 6 Feb 2011, 21:23)
nikuniku hai sa iti spun o chestie, aparatele care intra in stand by au un mic consum dar nu mare, daca ele erau o problemea si o amenintare pt baterie acei producatori nu le mai faceau asa. ele au fost calculate sa aibe un consum cat mai minim aproape insesizabil. la fel si alarma auto. singura parte a unui aparat gen casetofon sau alarma care consuma curent este partea de comanda pornit oprit, remote. aici te pot contrazice cat vrei tu in partea de electronica. eu am aparat pe masina de ceva ani si nu mia consumat bateria, toti care au aparate pe masina nu au avut probleme fie ele legate prin contact adica i taie plusul, aparatul tot este in stand by dar stii de ce pt ca au un al treilea fir galben care este memoria sau comanda, care este obligatori sa fie legat pe plus direct. asa ca te comtrazic ca un aparat in stand by iti poate consuma bateria intro noapte.
mare grija sa nu ai un scurt pe instalatia electrica la masina. daca aveai un scurt pe o boxa i ardea finalul aparatului si nu i se mai auzea nimika.
*



am avut eu scurt pe o boxa si nu mia ars finalul cd-playerului ... doar ca nu se mai auzea asa tare.. am remediat problema si acum merge ca uns laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.