Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme cu GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
luigi
salut am o dacie 2002 in jectie. cum ar trebui sa fie filtru de aer pentru GPL cum e pe benzina normal sau strangulat sa intre mai putin aer. doresc raspunsuri repede. va multumesc.
krapcarasu
eu cred ca nestrangulat,, daca e nevoie sa strangulezi nu e reglata bine
PH-06-BOA
Daca ție ți-ar pune mâna la gură cineva, cum te-ai simți? Ai face temperatua, n-ai avea putere, te-ai sufoca. Așa și ea. Crește consumul, scade puterea, nu pornește civilizat, se incalzește, risti sa " mergi" pe deasupra noastră în final, și ultimul drum.
ghitza
baieti scriu si eu aici,am montat zilele astea o instalatie GPL second pe maisina (dacie cu injectie cea din semnatura)cu modul lambda STAG2-L si am legat tot ce trebuie mai ar fi un fir galben cel ce pleaca de la buton,daca dau + pe el merge pe gpl dra asta nu din butaon caci nu stiu cums a fac legaturile acolo.Am legat tot in afara de firu asta galben care nu imi dau seama cum sa il si unde ,ca atunci cand dau butonu pe 2 sa treaca pe gpl,Merge pe gpl doar daca dau direct +in buton sa zic de pe baterie
aditza579
Salut ca sa nu mai incep alt topic, va rog spuneti-mi si mei ce inseamna deferitele ungiuri ale axei cu came ex: 282, 295, 320, si am gasit niste date pe net si v-as ruga pe unul mai preiceput sa-mi spuneti si mie ce inseamna alea si tot odata si informatiile care sunt afisate in acea poza
Camshaft + gear ignition ( timing figures 32°/ 62° -- 58° / 28° valve lift inlet 11.17 / exhaust 11

Mersi mult smile.gif
Adys29
buna am si eu o problema care ma cam depaseste cua mea masina
imi da rateuri pe toba si pe benzina dar si pe gaz, se intampla mai ales dupa ce reduc turatia in mers . Ex merg cu 90 la drum intins dar si cu viteza mai mica prin oras am observat, si reduc si cum ajunge pe la 80- in jos poc poc si trepideaza , si pe benzina face cam tot la fel dar nu tot timpul poate ma ajuta cineva si pe mine cu niste sfaturi mersi anticipat
nikuniku
regleaza culbutorii,verifica distanta la platina si apoi regleaza si avansu de la delco
Kiraly
niku am avut si eu aceasta problema.regleaza plamanul cum e scris de BOA si nu mai ai probleme.la relanti sta bine?si daca lasi acceleratia deodata nu se opreste motorul?
Adys29
pe gaz da se orea motorul dar acum am reusit am scapat de rateuri, era de la avans am umblat un pik la el si gata nu mai face mersi. Acum altceva mai mult de 100-110 nu mai fuge aci nu mai stiu ce sai fac
bygy007
debit
Kiraly
debit prea mare sau prea mic.era prea mare avansul?
Andyno
QUOTE(ghitza @ 8 Feb 2011, 19:01)
baieti scriu si eu aici,am montat zilele astea o instalatie GPL second pe maisina (dacie cu injectie cea din semnatura)cu modul lambda STAG2-L si am legat tot ce trebuie mai ar fi un fir galben cel ce pleaca de la buton,daca dau + pe el merge pe gpl dra asta nu din butaon caci nu stiu cums a fac legaturile acolo.Am legat tot in afara de firu asta galben care nu imi dau seama cum sa il si unde ,ca atunci cand dau butonu pe 2 sa treaca pe gpl,Merge pe gpl doar daca dau direct +in buton sa zic de pe baterie
*




este greu sa te duci la un electrician sau un service gpl? pe unde ma uit numai de firul tau galben citesc radmasa.gif
ghitza
Nu e greu ANDYNO dar dc sa ma duc daca pot face eu doar cu ceva intrebari in stanga si dreapta si gata nu ma usurez de bani cu bani dati acolo imi fac 3 plinuri de GPL.Am rezolvat problema astazi am incheiat montaju si aranjat firele frumos ,si totu merge struna mai putin de bibilit la reglaje,Multumesc tututrora celor care m-au ajutat cu un sfat
Andyno
glumeam cu tine tongue.gif
tyk_19
ghitza pune si tu schema cu montajul stag 2l ca vreau si eu sa il pun
si ia zi cum merge motorul pe gpl bine ? se comporta normal si pe benzine ? i-ai mai reglat ceva pe la plaman ?
ghitza


TYk_19:uite schema dupa care am montat e foarte simplu daca te uiti pe schema.Firu albastru de la buton ce alimenteaza valvele de GPL la comutarea butonului pe pozitia 2 alimenteaza si ECU stag 2 (are si el un fir albastru in cablaju lui care se alimenteaza de pe cel albastru de la buton si la trecerea din buton pe gaz alimetezi valvele si ECU stag2)iar masa de la STAg2 este firu alb din mufa lui .o schema pun am jos si acolo unde e incercuit cu rosu nu bagi de seama asa e luata schema,
In legatura cu mersu pe GPL merge frumos am facut uns curt drum doar atat deocamdata mai am putin la reglaje de umblat ,iar la revenirea pe benzina deocamdata merge fara probleme,daca e ceva ce nu intelegi uite aid meu si iti spun tot ce ai nevoie :e simplu de tot .si eu credeam ca cine stie ce complicata ii treaba
Butonu il legi cum se leaga el normal adica(rosu este +dupe contact.negru este masa,galben pompa de benzina si injectoru ,albastru valvele GPl si alimetarea STAg,maro este impuls de pe fisa centrala,alb este alimetarea ceasului de pe butelie)

ID mess:crisan_claudiu2009
kaput
Scriu si eu problema mea aici ca sa nu deschid un alt topic despre GPL.
De vreo doua saptamani incoace, imi miroase la toba a gaz, am incercat sa dau debitul mai mic, dar se reduce f. mult ralantiul.
Mentionez ca am facut reglajele cum descrie PH--BOA in posturile sale. Cu cateva mentiuni: Reglez turatia de mers in gol din surubul vertical de pe vaporizator, in acest moment daca strang pe cel de putere nu se modifica turatia, apoi incep sa desfac pe cel de putere pana cand la accelerare usoara sa nu dea in nas; surubul de pe furtun il reglez cu regula celor 3000 rpm.
In aceste conditii la cald porneste foarte greu, dar daca dau comutatorul pe zero o ia la sfert. De aici trag concluzia ca are debit mare de gaz si se inneaca.
Dar daca dau debitul mai mic, sta la ralanti la 500rpm.
Sa incerc sa maresc ralantiul din surubul de pe carburator recte cel care pozitioneaza clapeta?
Este timpul pentru o vizita in service? Ultima data cand am fost la ei nu am fost deloc multumit. Masina nu tragea de loc + consum de 16%.
Este mare inginerie sa desfac plamanul si sa-l curat?
ghitza
nu e mare inginerie daca desfaci cu grija.Daca mai citesti pe aici ai sa vezi ca si eu l-am desfacut pe al meu si am pus si poze
alex1988
Buna ziua. Ca sa nu mai deschid alt topic voi scrie aici. de curand am pus instalatie de gaz tomasetto pe dacia 1310 carburatie. in service mia pus gaz de 20 lei vreo 7 l. Cua cei 7 litri am mers 45 km pana a murit motoru, un consum de 15 %. masina merge mult mai bine ca pe benzina mai puternica. ce ar trebui sa reglez sa am un consum mai bun. Astept sfaturile voastre cat mai detaliate pentru ca nu stiu mai nimic in ceea ce tine de GPL. consumul asta poate fi si din cauza ca a fost pus pentru prima data gaz in rezervor si nu avea presiune in butelie? Multumesc
ghitza
ar trebui sa citesti tot ce este aici si mai este un topic special pentru asa ceva

12 Feb 2011, 23:09:
QUOTE(tyk_19 @ 11 Feb 2011, 13:33)
ghitza pune si tu schema cu montajul stag 2l ca vreau si eu sa il pun
si ia zi cum merge motorul pe gpl bine ? se comporta normal si pe benzine ? i-ai mai reglat ceva pe la plaman ?
*




Am revenit in privinta cu mersul pe benzina dupa trecerea de pe GPL si nu face nici o figura cum facea innainte de a monta instalatia deci merge trebe
alex1988
O sa ii fac plinu sa fac consumul, ma gandesc ca daca a fost pus pentru prima data gaz in butelie aintrat mult aer pana sa facut presiune. Ce statii de gaz imi recomandati din bacau. Multumesc
Adys29
incerca si nu pune de la butan gaz daca ai asa ceva daca da verestete sunt mai scumpi si gazul un pik mai prost e la mine in zona constanta'
Kiraly
Ady sunt in aceeasi parere cu tine.incearca sa pui la rompetrol sau la Lukoil
alex1988
prima data am pus de 20 lei de la petrom pentru proba in service si mergea masina mai bine ca pe benzina da sa consumat cei 7 litri in 45 km, un consum de 15 % dar ma gandesc ca a intrat mult aer fiind prima incarcare a buteliei. a doua oara am pus de la rompetrol de 70 lei merge putin mai vreu masina dar sper sa am consum mai bun oricum zilele astea voi face plinul si voi face consumul. Reglajele oricum sunt provizorii si mai voi duce inainte de omologarea RAR la service-u care a montat ca sa imi faca reglajele.
mihai7575
QUOTE(alex1988 @ 12 Feb 2011, 16:54)
Buna ziua. Ca sa nu mai deschid alt topic voi scrie aici. de curand am pus instalatie de gaz tomasetto pe dacia 1310 carburatie. in service mia pus gaz de 20 lei vreo 7 l. Cua cei 7 litri am mers 45 km pana a murit motoru, un consum de 15 %. masina merge mult mai bine ca pe benzina mai puternica. ce ar trebui sa reglez sa am un consum mai bun. Astept sfaturile voastre cat mai detaliate pentru ca nu stiu mai nimic in ceea ce tine de GPL. consumul asta poate fi si din cauza ca a fost pus pentru prima data gaz in rezervor si nu avea presiune in butelie? Multumesc
*


Daca ai pus instalatie gpl SH,mergi la service gpl sa-ti curete ,,plaminu,, si apoi sa-ti faca si reglajele ptr mersul pe gpl.
alex1988
este noua instalatia
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.