Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: In 2 zile se duce benzina inapoi in rezervor...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Claudiopolis
Salutare la toata lumea. As dori ca cineva sa-mi spuna si mie daca stie de ce patesc ce patesc in weekend-uri. Deci daca las masina 2 zile neatinsa in parcare si ma scol luni dimineata sa merg la servici, cand sa o pornesc - omor bateria si tot nu vrea sa o ia. Sprituri nenumarate, soc tras, dat la cama de vreo 10-15 ori si NIMIC! Iau un taxi sa ma duc la servici injurand.

Cand ma intorc, scot furtunul care intra in carburator dinspre pompa de benzina si dau la cama sa vad ce vine. Dupa 25 de ori de dat la cama tot nu vine nimic. A 26-a oara simt ceva la deget si la a 27-a apare si benzina. Pun furtunul inapoi, ii mai dau vreo 2-3 came si porneste la prima cheie.

Pompa de benzina e a treia pe care o schimb in decurs de un an. Prima imi curgea si avea cama rupta, la a doua ii iesise axul camei si era sa-l pierd complet, la service l-au poasonat si l-au pus la loc dar a tinut doar vreo 2 zile si am schimbat-o pana la urma fiind inca in garantie. Asa m-am ales cu asta de acum care pare ca atunci cand masina sta, lasa toata benzina sa mearga inapoi in rezervor. Ce sa-i fac? E a doua oara cand mi se intampla asta.
andu911
ti s-a infundat supapa de la busonu de la rezervoru de benzina
Claudiopolis
QUOTE(andu911 @ 7 Jun 2005, 23:37)
ti s-a infundat supapa de la busonu de la rezervoru de benzina
*



Crezi? dry.gif Pompa nu trebuia sa aiba o supapa non-retur undeva? Si daca e asa, unde e supapa aia in buson? huh.gif Si cum pot sa o curat?
andu911
pune si tu cateva zile alt buson, vezi daca mai patesti la fel
johnsws
problema este din carburator.
cel mai probabil este de la garnitura pompei de sprit. fiind terminata lasa sa se scurga toata benzina din camera de nivel constant. ca urmare intra si mult aer pe instalatia de alimentare si neamorsata, pompa trage mai greu.
mai poti verifica si cuiul ponto , dar cred ca n-are nici o vina in cazul de fata.
Claudiopolis
QUOTE(andu911 @ 8 Jun 2005, 13:17)
pune si tu cateva zile alt buson, vezi daca mai patesti la fel
*




Serios, chiar as vrea sa curat busonul. Cum gasesc supapa aia? Ca buson de rezerva nu am si nu vreau sa-mi iau unul numai asa sa vad daca aia e problema.
Claudiopolis
QUOTE(johnsws @ 8 Jun 2005, 13:30)
problema este din carburator.
cel mai probabil este de la garnitura pompei de sprit. fiind terminata lasa sa se scurga toata benzina din camera de nivel constant. ca urmare intra si mult aer pe instalatia de alimentare si neamorsata, pompa trage mai greu.
mai poti verifica si cuiul ponto , dar cred ca n-are nici o vina in cazul de fata.
*




NU inteleg unde e garnitura aia, dar ce spui are sens. Intr-adevar, furtunul e uscat complet si plin cu aer. Pompa de benzina merge bine, cand dau la cama scoate aer pe furtunul ala pana vine benzina, se simte la deget.

Am sanse - ca unul care nu se prea pricepe la carburator - sa schimb eu garnitura aia? Sau mai bine merg la service?
johnsws
daca esti indemanatec si ai o carte ca sa localizezi acea garnitura, care de fapt este o membrana foarte asemanatoare cu cea de la pompa de benzina numai ca este mult mai mica...cred ca se poate. dar daca te stii cu 2 maiini stangi...atunci mergi la service.
ionut232
problema ta este de la membrana pompei de sprit...sau membrana de la carburator........
pompa de benzina nu are nimic...din cate ai zis pana acum.....
nu mai cumpara pompe de benzina... smile.gif
victor23ro
intrebare> nu pot fi pastilele de la pompa de benzina ....?, am si eu cam aceeasi problema dar numa daca o las mai mult de 4 ...5 zile..sau poate se evapora benzina din carb,, mentionez ca am dublu corp weber, si in el nu m-as baga.....?
bogdan3l
Si eu am avut aceeasi problema .
Rezolvarea : am schimbat corpul superior al pompei de benzina.
LuciS
Ai grija ca e de la buson. Nu cumva fasaie cand realimentezi? Iti face vid inauntru, asa am patit eu, aveam pompa de benzina noua, am facut plinul, am plecat la Bucuresti si pana acolo nu imi mai indica acul la benzina. Facuse vid si mi-a deformat rezervorul strivind plutitorul + mecanismul.
Asa ca pune alt buson.
danielM
la fel patesc si eu daca sta masina 2-3 zile omor bateria sa o pornesc . Un mecanic mi-a spus ca e de la carburator -nu tine benzina in camera de nivel constant-alt carburator . Alta problema uleiul de motor miroase cam a benzina si in masina la fel-am schimbat pompa si am scapat de problema
B31AYZ
QUOTE(ionut232 @ 10 Jun 2005, 10:00)
problema ta este de la membrana pompei de sprit...sau membrana de la carburator........
pompa de benzina nu are nimic...din cate ai zis pana acum.....
nu mai cumpara pompe de benzina... smile.gif
*



Salut ,
Revin din nou cu problema la pompa de benzina . Dispare benzina de pe traseu pana la carburator. Masina porneste la prima cheie si se opreste . Am pus filtru de benzina pana-n carburator si e gol .am schimbat membrana pompa sprit , am schimbat capacul superior la pompa de benzina cu supape cu tot . Daca reusesc sa o pornesc e ok.
La mine si dupa 24 ore nu mai porneste . Chestia ma dispera . Nu curge benzina pe la coliere . Cel putin nu am vazut . Am avut ceva probleme cu ele . Le-am schimbat si le-am strans cum trebuie .
Ce pot sa-i mai fac ? E o situatie urgenta. Vreau sa plec in concediu . Pompa baga benzina la relanti, se vede in filtru cum bolboroseste cu bule de aer . E normal ?

Multumesc.
Dyda
De camera nivel constant , ai auzit? Verifica-i sau sa-ti verifice nivelul benzina in camera,in functie de ce gaseste sa-l aduca in parametri optimi
B31AYZ
QUOTE(Dyda @ 8 Jul 2005, 11:32)
De camera nivel constant , ai auzit? Verifica-i  sau sa-ti verifice  nivelul benzina in camera,in functie de ce gaseste sa-l aduca in parametri optimi
*



Am auzit . Nu crred ca asta e problema . Am schimbat membrana pompa sprit . Nu curge benzine . Am schimbat jiglerele pe pe fundul carburatorului si gascanul . Ar fi bine sa fie din camera . Nu stiu cata benzina trebuie sa aiba exact. Ma deranjeaza ca nu e benzina pe furtunul pana-n carburator . Am pus filtru de benzina la intrare in carburator su nu are nici o picatura .Presupunand ca , CNC este goala , tot nu trebuie sa lipseasca benzina de pe traseu pana-n carburator. Nu inteleg .
cata23
Daca ai returul din pompa de benzina , si fltru de unica folosinta montat intre pompa si carborator, este normal sa stea gol, nu stiu de ce, asa i-mi statea si mie la berlina si mergea ok, oricum in camera de nivel constant trebuie sa ramana bennzina si sa ai cu ce pornii si automat pompa baga benzina, deci verifica pe unde pierzi benzina din CNC, membrana pompa sprit, garnitura de la capacul carburatorului ....

Bafta
B31AYZ
QUOTE(cata23 @ 8 Jul 2005, 12:59)
Daca ai returul din pompa de benzina , si fltru de unica folosinta montat intre pompa si carborator, este normal sa stea gol, nu stiu de ce, asa i-mi statea si mie la berlina si mergea ok, oricum in camera de nivel constant trebuie sa ramana bennzina si sa ai cu ce pornii si automat pompa baga benzina, deci verifica pe unde pierzi benzina din CNC, membrana pompa sprit, garnitura de la capacul carburatorului ....

Bafta
*



Salut ,

Nu inteleg " Daca ai returul din pompa de benzina , si fltru de unica folosinta montat intre pompa si carborator"
Ce vrei sa spui prin " Daca ai returul din pompa de benzina " ?

Multumesc.
cata23
Pentru ca la Nova mea de ex. care are returul din carburator filtrul ala este incontinuu plin si se vede cum trece benzina prin el, deoarece se intoarce in rezervor din carburator si atunci trece ttot timpul benzina prin filtru.
Iar la berlina, care are carb monocorp si returul din pompa de benzina, am filtru de unica fol. intre pompa si carburator, iar acesta sta mai tot timpul gol, chiar cand motorul functioneaza. De ce ? Nu stiu exact sa-ti explic exact, dar cert este ca nu e nici o problema, motorul merge bine, deci....
Si pe mine m-au intrebat si si-au dat cu parerea multi cand au vazut.
Am vazut si la alte dacii acelasi lucru si mergea foarte bine motorul.

Am zis ca sa nu-si faca omul probleme ca sta filtrul ala gol.

Sper m-am facut inteles. cool.gif
B31AYZ
QUOTE(cata23 @ 8 Jul 2005, 14:12)
Pentru ca la Nova mea de ex. care are returul din carburator filtrul ala este incontinuu plin si se vede cum trece benzina prin el, deoarece se intoarce in rezervor din carburator si atunci trece ttot timpul benzina prin filtru.
Iar la berlina, care are carb monocorp si returul din pompa de benzina, am filtru de unica fol. intre pompa si carburator, iar acesta sta mai tot timpul gol, chiar cand motorul functioneaza. De ce ? Nu stiu exact sa-ti explic exact, dar cert este ca nu e nici o problema, motorul merge bine, deci....
Si pe mine m-au intrebat si si-au dat cu parerea multi cand au vazut.
Am vazut si la alte dacii acelasi lucru si mergea foarte bine motorul.

Am zis ca sa nu-si faca omul probleme ca sta filtrul ala gol.

Sper m-am facut inteles.  cool.gif
*



Inteleg ca ai pus filtru pe retur ? Daca da , inteleg. Eu nu am filtru pe retur . Am filtru pe furtul care intra in carburator . Am unul de sticla prins de caroserie si mai am unul de unica folosinta 15 cm de intrarea in carburator . Asta e gol . Cel de stical nu e gol pe ntru ca sta in picioare . Asta nu inteleg. Pe asta transparent l-am pus special sa vad daca am sau nu benzina pe traseu . Daca lipseste , pompa nu poate baga la prima cheie suficienta benzina .
cata23
Nu m-ai inteles, nu am filtru pus pe retur !
Vorbesc exact de filtru pe care il ai tu inainte de intrarea in carburator si care de obicei sta gol sau are putina benzina in partea de jos, chiar cand motorul functioneaza si nu e nici o prob ca sta asa.

P.S. Filtru acesta este de unica folosinta, nu decantor care va sta tot timpul plin.
B31AYZ
QUOTE(cata23 @ 8 Jul 2005, 14:25)
Nu m-ai inteles, nu am filtru pus pe retur !
Vorbesc exact de filtru pe care il ai tu inainte de intrarea in carburator si care de obicei sta gol sau are putina benzina in partea de jos, chiar cand motorul functioneaza si nu e nici o prob ca sta asa.

P.S. Filtru acesta este de unica folosinta, nu decantor care va sta tot timpul plin.
*



Atunci nu intelg . Cand merge motorul , liltru e aproape plin . Nu inteleg de ce se goleste de tot si daca e normal . Inteleg ca circuitul de benzina e presurizat . Trebuie sa fie benzina pe furtun . Daca chestia asta are o explicatie inseamna ca alta e cauza .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.