Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema lichid de frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
argon
Acum 3000 de km unsure.gif am fost la un mecanic sa-mi schimbe placutele de frana.
Toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand a inceput sa traga masina cand dreapta cand stanga. Am pus mana pe jenti..fierbinti. M-am apucat eu de desfacut si surpriza..dobitocul de mecanic nu s-a mai obosit sa puna si garniturile alea in capul pistonasului si era o mizerie nene acolo de m-am speriat wacko.gif
Am curatat etrierele la ambele roti am pus garnituri noi. toate bune si frumoase dar acum revin la problema mea...In urma procesului tehnologic de ameliorare a defectiunilor tongue.gif sa cam pierdut din lichidul de frana, in compensator e sub minim, dar mai este...Am inteles ca nu e bine de completat ca se ard garniturile.Ce sa fac? Lichidul e cel original din fabrica, dar nu stiu tipul sad.gif Trebuie schimbat tot? Si daca da care sunt pasii? Sau dc e de completat de care sa pun? Ca nu stiu ce puneau aia in fabrica..
Multumesc anticipat si rog moderatorii sa ma scuze dc locul topicului meu nu e la probleme tehnice
PS. Break din '96
Dyda
QUOTE(sandman @ 8 Jun 2005, 05:16)
tongue.gif  sa cam pierdut din lichidul de frana, in compensator e sub minim, dar mai este...Am inteles ca nu e bine de completat ca se ard garniturile.Ce sa fac? Lichidul e cel original din fabrica, dar nu stiu tipul sad.gif  Trebuie schimbat tot? Si daca da care sunt pasii? Sau dc e de completat de care sa pun? Ca nu stiu ce puneau aia in fabrica..
*



In asemenea cazuri nu se inlocuieste lichidul din instalatie
Completezi cu lichid de frina Dot 3 pina la semnul max - (cumparat de la PECO )
Chestia cu " arsul garniturilor" in contact cu lichid nou,este aberatie. Cel mult se vor gomfla ( umfla ) in contact cu lichid ce contine alti compusi decit cei specificati ' (ex. produse petroliere ). Amestecul cauciuc din garnituri are o compozitie speciala ce rezista si functioneaza numai in lichid de frina.
argon
Ok Dyda merci de promptitudine, dar care e diferenta intre dot 3 si dot 4?
rtulea
QUOTE(sandman @ 8 Jun 2005, 05:50)
Ok Dyda merci de promptitudine, dar care e diferenta intre dot 3 si dot 4?
*



DOT4 este mai bun decat DOT 3 prin faptul ca nu ataca garniturile asa de mult ca DOT3. De completat poti completa lichidul cu orice tip vrei tu dar pana la semnul MAX de pe rezervor.
argon
ok..dar trebuie sa fiu sigur, nu ca nu va cred pe voi baieti, dar aici toata lumea inclusiv la cel mai tare magazin de piese din Deva, si cativa mecanici mi-au zis sa nu amestec lichidele, sa pun numai de acelasi fel si marca cu cel existent(inclusiv in cartea lui Mondiru) si dc nu sunt sigur ce lichid am sa-l schimb tot si sa curat instalatia cu alcool blink.gif blink.gif yo pe cine sa mai cred?
johnsws
pai te uiti in cartea masinii si vezi ce fel de lichid este; eu cred ca este vorba de dot3 si deci completezi fara nici o problema cu acelasi fel de lichid si sigur nu vei avea probleme. in nici un caz sa nu amesteci dot3 cu 4.
acum sa dau si eu o informatie contradictorie. eu am inteles ca dot 4 ataca garniturile destinate sa fie folosite cu dot3. si mie mi se pare normal, ca altfel se folosea numai dot 4 si se renunta la dot 3, acesta din urma fiind mai "coroziv"cu garniturile.
argon
am completat cu lichid DOT3 Prista .sper ca nu am facut o prostie..vad eu daca o sa atace garniturile..desi nu cred.87k 500 ml, desi mai avea ceva universal compativil cica si cu dot3 si cu dot4 dar era no name si nu am avut incredere..de Prista am auzit ca e bun..
argon
ok dar de curiozitate cu riscul de e devia de la subiect cat ai dat pe ea?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.