stoica_mariush
10 Feb 2011, 22:21
sal am prob cu pornirea daciei:s-a oprit din mers dupa ce a pornit la prima cheie dimineata si am mers vreo 200 de metri,a facut ca si cum nu ar fi mers bujiile si....hop nici na mai pornit deatunci.
va rog dak poate s ma ajute cineva.SAL!
ast rasp
davidut5
10 Feb 2011, 23:10
Scoti furtunul de benzina de la carburator si dai la automat. Trebuie sa dea cu benzina.
bv-08-fgm
10 Feb 2011, 23:13
Sau posibil sa fie din platina.
stoica_mariush
10 Feb 2011, 23:53
poi platina am schimbato si benzina se ineaca.
am incercat si alt delcou
nu merge nici pe gaz
am incercat s alta bobina
bv-08-fgm
11 Feb 2011, 08:48
daca zici ca se ineaca atunci tot din aprindere e problema.
Kiraly
11 Feb 2011, 09:27
aprindera trebuie verificata...bujii fise capac delcou condensator.reglare avans
stoica_mariush
11 Feb 2011, 10:23
leam ferificat dar mai raman fisele.
am obs ca dak bag o bujie in fisa centru si deschid platina da scanteie dar cateo data si slab dar dak pun oorice alta fisa din celelalte 4 da mereu s mai tare.
eu cred k deacolo poate fi dar nu sunt sigur
credeti ca poate fi numai din centrala???multumesc ast rasp voastre
PS.iam dat la automat pana a iesit fum din demaror si nu mai invarte,pot sai fac ceva??rsp VA ROG
george 07
11 Feb 2011, 10:26
Salut! pe langa ce au scris colegii mai sus verifica si furtunul de la servo-frana sa nu fie crapat ca-ti va trage aer fals si nu va porni.
Magnum_Baracuda
11 Feb 2011, 13:52
ai omorat solenoidul sa strapuns izolatia si alt solenoid,ar fi bine decat sa scapi cu ori solenoid ori carbuni ,fareascate sfantul de rorot sau stator spor la munci
stoica_mariush
11 Feb 2011, 14:37
nu stiu ce inseamna solenoid
E starteru ala unde sunt bornele?
vreau si eu raspuns la intrebarea de mai sus.poate fi doar din fisa aia????
mihai7575
11 Feb 2011, 16:37
QUOTE(stoica_mariush @ 11 Feb 2011, 15:37)
nu stiu ce inseamna solenoid
E starteru ala unde sunt bornele?
vreau si eu raspuns la intrebarea de mai sus.poate fi doar din fisa aia????
Poate fi si din cauza fisei centrale,eu am patit-o odata,cu ea acu 3 ani,si cum am schimbat-o si-a revenit masina,asta dupa ce schimbasem platina,bobina,si bujiile.
vitamina
11 Feb 2011, 16:50
Eu cu ceva timp in urma nu am pornit-o nici impinsa.Era firul de la bobina ce duce spre delcou intrerupt.Incearca si asta.
stoica_mariush
11 Feb 2011, 17:37
poi nici a mea nu vrea s porneasca impinsa
chiar acum ma duc sa schimb firul.mersi mult e o varianta f buna
11 Feb 2011, 22:59:
ast in continuare parerile voastre ca nu am rezolvato
davidut5
12 Feb 2011, 00:17
Daca da scanteie cum trebuie porneste, daca nu porneste, inseamna ca nu da scanteie cum trebuie. Se verifica daca poti pe alta masina toate piesele sistemului.
Bujiile se uda?
stoica_mariush
12 Feb 2011, 02:27
da dupa ce am traso sau udat dar crd k nu toate
Paulorossi
12 Feb 2011, 08:55
Schimba fisele,o sa fii surprins.
stoica_mariush
13 Feb 2011, 07:02
mersi am rezolvato era amarata de fisa centru care e infasurata cu firul de le gpl s nu se vedea era scrum.
iam pus alt demaror am sch fisa si surpriza!acum decat ii "arat" cheia
na mai pornit asa de vrun an de zile ,toarce de tie drag so asc
va multumesc
13 Feb 2011, 09:04:
acum alta prob pe gpl merge stas in la benzina se gatuie la accelerare ba chiar se opreste
Kiraly
13 Feb 2011, 19:53
verifica pompa de sprit schimba membrana regleaza plutitorul
mihai7575
14 Feb 2011, 14:37
QUOTE(stoica_mariush @ 13 Feb 2011, 08:02)
mersi am rezolvato era amarata de fisa centru care e infasurata cu firul de le gpl s nu se vedea era scrum.
iam pus alt demaror am sch fisa si surpriza!acum decat ii "arat" cheia
na mai pornit asa de vrun an de zile ,toarce de tie drag so asc
va multumesc
<span class='edit'>13 Feb 2011, 09:04:</span>
acum alta prob pe gpl merge stas in la benzina se gatuie la accelerare ba chiar se opreste
Curata-i si jiglorul de relanti,dar verifica-i si pompa de benzina,daca ea,,baga,,cum trebuie.
va salut, am si eu o intrebare : de ce nu mai porneste cand e motoru cald, adica porneste numai la rece , cand este cald dupa aprox.20Km daca o opresc nu mai vrea sa porneasca, se aude cum invarte electromotorul dar nu vrea nici cum pana nu se raceste
..stie cineva care ar fi problema? multumesc
ghitza
21 Mar 2011, 21:26
schimba bobina de inductie
nikuniku
21 Mar 2011, 21:27
bobina de inductie defecta
Kiraly
21 Mar 2011, 22:01
juvel ai GPL?au verificat daca dupe ce opresti motorul mai picura benzina in carburator?
nu am GPL :| , o sa incerc totusi sa schimb bobina sa vad cum se comporta...
salutare baietii, problema nu s-a rezolvat , i-am schimbat capac delco, platine, pipa, bobina, condensatorul, dar nu vrea nici cum sa porneasca cand este morul cald
mai aveti idei ce ar putea fi?
bygy007
26 Mar 2011, 15:56
ce tensiune ai intre + bobina si masa , incearca cu un fir provizoriu mai gros intre + bobina si + baterie
Paulorossi
26 Mar 2011, 16:56
QUOTE(juvel @ 21 Mar 2011, 21:25)
va salut, am si eu o intrebare : de ce nu mai porneste cand e motoru cald, adica porneste numai la rece , cand este cald dupa aprox.20Km daca o opresc nu mai vrea sa porneasca, se aude cum invarte electromotorul dar nu vrea nici cum pana nu se raceste
..stie cineva care ar fi problema? multumesc
Cum au spus si colegii nu pot fi decat doua cauze:
-
nivel prea mare in CNC,la rece e ok ca e motorul rece dar la cald e deja amestec prea bogat si se ineaca masina,in plus consuma si mai mult.Redu nivelul din tija plutitorului.Nivelul optim e la jumatea planului inclinat din CNC
-
bobina de inductie defecta,o poti schimba cu un tovaras sa vezi simptomele
Succes!
nu cred ca poate fi nivelul prea mare in CNC , azi am vazut ca fiind mototul cald nu mai are putere nici bateria...la rece e totul bine , ar putea fi ceva la electromotor? bobina am schimbat-o ...credeti-ma ca este doarte stresant sa te opresti cu masina la magazin si sa sti ca trebuie sa o impingi sa plece, multumesc pentru raspunsurile anterioare
bygy007
26 Mar 2011, 21:22
sa nu ai avansul prea mare
Leo0608
26 Mar 2011, 22:11
verificati tot traseul de alimentare, conducte, furtune sa nu intre aer fals!
patzit treaba asta la un cazan de mashina ce o cumparasem sh ... cu ceva ani in urma
rezolvarea: shimbat tot traseul de alimentare cu furtun panzat de la un cap la altul si pus coliere
n-am mai avut probleme cat masina aia a stat la mine
QUOTE(Paulorossi @ 26 Mar 2011, 16:56)
Cum au spus si colegii nu pot fi decat doua cauze:
-
nivel prea mare in CNC,la rece e ok ca e motorul rece dar la cald e deja amestec prea bogat si se ineaca masina,in plus consuma si mai mult.Redu nivelul din tija plutitorului.Nivelul optim e la jumatea planului inclinat din CNC
-
bobina de inductie defecta,o poti schimba cu un tovaras sa vezi simptomele
Succes!
Kiraly
26 Mar 2011, 23:47
si impinsa porneste?
da kiraly porneste numai impinsa , am schimbat tot ce mi-au spus baietii in posturile anterioare, nu stiu ce sa-i mai fac
Paulorossi
27 Mar 2011, 11:47
QUOTE(juvel @ 26 Mar 2011, 20:02)
nu cred ca poate fi nivelul prea mare in CNC , azi am vazut ca fiind mototul cald nu mai are putere nici bateria...la rece e totul bine , ar putea fi ceva la electromotor? bobina am schimbat-o ...credeti-ma ca este doarte stresant sa te opresti cu masina la magazin si sa sti ca trebuie sa o impingi sa plece, multumesc pentru raspunsurile anterioare
Tocmai ca nivelul mare face ca masina sa nu mai porneasca.
Verifica-l.
Kiraly
27 Mar 2011, 18:35
daca impinsa porneste atunci nu poate fi inecat.cum invarte electromotorul?are vlaga?
nu are vlaga cand e cald motorul
Kiraly
27 Mar 2011, 18:58
atunci trebuie reparat demarorul pur si simplu:bucse, carbuni
multumesc mult pentru ajutor , maine ma voi apuca si de el
voi revenii cu concluzii
PH-06-BOA
27 Mar 2011, 19:24
La oprirea motorului, acolo la magazin, lasa femeia sa se duca la cumparaturi ca sigur va iesi peste cateva ore, si uita-te in difuzorul carburatorului, imediat dupa oprirea motorului, sa vezi daca izvoraste benzina. Daca e asa, inunda galeria si, la prima cheie oricat de lunga, aerul e prea putin pentru a favoriza aprinderea. Pedala apasata la maxim, ar face bine, dar tot dupa o cheie lunga. Cauza este in acest caz, cuiul poanto, care nu inchide total dupa oprirea motorului, si benzina continua sa intre in camera fie sub actiunea elasticitatii membranei, a arcului de la pompa sau a gazelor expandate pe conducte sau camerele pompei si a filtrului, fie a nivelului deja aproape de revarsarea din putul emulsor in difuzor, si atunci e de ajuns o singura pompare si gata trece peste nivelul din camera direct in difuzor-galerie.
sincer asta ar fi cea mai credibila varianta , dar ma gandesc cum porneste totusi impinsa doar si atunci galeria e inundata si nu favorizeaza aprinderea, totusi maine voi verifica .multumesc
28 Mar 2011, 19:47:
m-am uitat in carburator , toate par normale acolo, mai ramane electromotorul de verificat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.