Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
jhonyG
salutare!!!! mai am si eu o problema in legatura cu carburatoru.. sa zik asa....cand ii dau ture in mers mai tare de 4800 nu se duce...park imi taie benzina.....de ce???? a unui prieten se tureaza pana la 6000 in mers. Daca imi puteti da o explicatie completa:)

<span class='edit'>6 Feb 2011, 23:47:</span>
app am intrebat niste mecanicii si mi-ai spus ca se tureaza destul de mult...... ca daca te duci cu DACIA la turatie de peste 3200...se duce dreq motoru'...........astept pareri!;)



Moderator edit:
1. Incearca sa scrii romaneste.
2. Problemele de carburator n-aveau ce cauta intr-un topic despre electomotor, asa ca ti le-am mutat aici, dar data viitoare fii mai atent.


Magnum_Baracuda
pai verifica si tu pompa daca iti asigura debitul,nivelul din camera de nivel contant,vezi sa nu ai gunoie in filtre decantoare etc,apoi daca esti asigurat cu partea de alimentare a motorului arunca si un ochi la delcou si vezi cum stai cu avansul
jhonyG
un prieten de-al meu are o dacie super.....pur si simplu cand baga picioru in ea te baga in canapele...SI MENTIONEZ NU ARE NICI O MODIFICARE, n-am mai intalnit dacie asa nervoasa.......

Moderator edit:
Fara scris IRC. Te rog eu, te roaga si regulamentul
Magnum_Baracuda
dacia e masina a fost si e masina buna,dar detaliile omoara,daca motor din toata aspectele reparatie ,rodaj, exploatare ,si intretinere sint facute aprox ca la carte masina te baga in scaun
jhonyG
...si pot sa stric ceva prin carburator daca il desfac sa ma uit acolo unde ai zis uh???biggrin.gif

Moderator edit:
Fara scris IRC. Te rog eu, te roaga si regulamentul
Magnum_Baracuda
daca acorzi mare atentie la demontare si un pic inventivitate cu cate o poza la desfacere sau notezi ce desfaci si ce desfaci nu ai cum sa dai gresi
mihai7575
QUOTE(jhonyG @ 7 Feb 2011, 01:10)
...si pot sa strik cv prin carburator dk il desfac sa ma uita akolo unde ai zis uh???biggrin.gif
*




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 7 Feb 2011, 01:12)
daca acorzi mare atentie la demontare si un pic inventivitate cu cate o poza la desfacere sau notezi ce desfaci si ce desfaci nu ai cum sa dai gresi
*


Trebuie sa-i mai precizam noului coleg ca montarea se face in ordinea inversa demontarii,deci mare atenție,la montare te rugam.
jhonyG
hay sal! azi am schimbat placutele de farna,dar NU AM AERISIT.....si imi tine pedala f f f jos, aproape de pedalier....si nu imi tarasaie decat dreapta spate.......pareri va rog in afara de aerisit;) multam:)

<span class='edit'>12 Feb 2011, 00:00:</span>
...am uitat sa va spun ca REPARTITORUL este nou deci functioneaza f bine....o sa fie cam problema cu aerisitoarele ca nu le-am desfacut cam de mult.....biggrin.gif:D:D

Moderator edit:
Fara scris IRC. Te rog eu, te roaga si regulamentul
mihai7575
QUOTE(jhonyG @ 12 Feb 2011, 00:58)
hay sal! azi am schimbat placutele de farna,dar NU AM AERISIT.....si imi tine pedala f f f jos aproape de pedalier....si nu imi tarasaie decat dreapta spate.......pareri va rog in afara de aerisit;) multam:)

<span class='edit'>12 Feb 2011, 00:00:</span>
...am uitat sa va spun ca REPARTITORUL  este nou deci functioneaza f bn....o sa fie cam problema cu aerisitoarele ca nu le-am desfacut km de mult.....biggrin.gif:D:D
*


Desfa colegule aerisitoarele,scote aerul din instalatia de frinare,si apoi vei avea frine bunepe fata,care sa ,,tina,,,dreapta spate e blocata daca tirsie cum zici tu,da roata jos si curatai cilindru de frinare,neaparat.
Magnum_Baracuda
mihai 7575 tia dat rezolvarea problemelor clar de tot,daca intampini probleme posteaza pe forum si sigur cineva te va ajuta cu un sfat
stabil777
Am gasit cuiul poanto pe lonjeron, cel care se afla situat cam la jumatatea carburatorului ,e un patrat acolo in dreapta lui ce face parte din carburator,

va rog, cuiu are doua gaurele pe un segment sau stutulet ce intra in el , vreau sa stiu daca a avut arc pe el sau nu ,sau daca trebuie strins la maxim sau nu?

Ca l-am strins la maxim fara arc dar cred ca se poate sigur desface din trepidatii,iar daca are arc cum trebuie reglat sau strins ,ceva cu ture inainte sau inapoi?

La fel nu stiu sa-l reglez nici p,ala cu arc de jos care este pentru aer ,am reglat sio eu dupa cum se accelereaza.
G I M
Greu tare cu romana, dar mai greu cu explicatu. Cum vrei sa te ajute cineva daca nici tu nu stii exact ce vrei. N-are nicio legatura una cu alta din ce zici tu acolo.
stabil777
Am intrebat daca acel cui pontou are sau nu arc, ce n-ai inteles de faci pe invatacelul?

Ai cumva tifne? Sapa un pic intr-un ghiveci.

27 Oct 2011, 07:23:
Cuiul era ala din stinga colt sus de linga pompa de sprituit
, uite ce tutorial clar.Multumim celui care l-a facut. Am rezolvat.
Minel
Tutorialul este chiar ok , dar vad ca se omite o etapa fooooarte importanta ,inainte de fierbere... verificarea planeitatii si corectarea dupa caz a talpii carburatorului cat si a planului de separatie a celor doua corpuri .

Bafta !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.