Ca disclaimer pot sa spun ca am citit cam tot ce se poate ( doresc sa-mi achizitionez un Duster 4x4 diesel 110cp ) in decursul a citeva saptamini dar se poate sa mai fi omis unele lucruri sau se poate ca unele sa le fi inteles prost. Imi cer scuze daca e asa.
1. Am inteles ca pentru locurile din spate ar avea niste fante sub scaunele din fata, (aeratoare cum le numea cineva dar nu stiu daca e termenul corect) prin care "sufla" aer cald (sau rece) dupa caz. Acum intrebarea : Iarna sufla destul de decent incat cei din spate sa nu se planga ca le ingheata picioarele?
2. Daca am inteles bine la diesel exista o rezistenta in aeroterma ca habitaclul sa se poate incalzi repede. Intrebarile sunt : Ea intra in functiune doar daca afara sunt 0 sau sub 0 grade? In cit timp dupa ce ai pornit aeroterma incepe sa se simta aerul cald? Aerul cald dupa ce s-a incalzit rezistenta e chiar cald sau doar caldut, face fata sa incalzeasca bine habitaclul sau e doar asa cit sa se dezghete geamul un pic de tot habitaclul?
3. Despre rezervor la 4x4 am citit de problema dar eram curios cita benzina/motorina poate sa ramana in a doua "cocoasa" unde nu e sorb si daca chiar e un real pericol sa ramii in pana de benzina pentru ca toata bezina pe care ati avut-o a ramas in cocoasa fara sorb...
4. Am citit si citesc ca multa lume care se plange de calitatea motorinei din .ro, voi de unde puneti sau ce faceti ca sa nu aveti probleme cu injectoarele? (in afara de :schimbat filtru de motorina la fiecare revizie , nu pus motorina de la bezinarii mici "no name" sa le zic asa)
5. Aveti cumva aparatori din acelea de plastic pe aripi? Cum se prezinta dupa ceva vreme? S-au dezlipit pe la colturi? Masina a fost spalata cu jet de apa cu presiune de multe ori? Pun aceste intrebari deoarece am vazut intr-o parcare un duster la care cele de pe fata incepusera sa se dezlieasca (pe o portiune de 2cm), arata urit deja.
Multumesc pentru ajutor
motiv de editare : adaugata intrebarea nr 5