Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mai multe intrebari
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
edit0r
Ca disclaimer pot sa spun ca am citit cam tot ce se poate ( doresc sa-mi achizitionez un Duster 4x4 diesel 110cp ) in decursul a citeva saptamini dar se poate sa mai fi omis unele lucruri sau se poate ca unele sa le fi inteles prost. Imi cer scuze daca e asa.


1. Am inteles ca pentru locurile din spate ar avea niste fante sub scaunele din fata, (aeratoare cum le numea cineva dar nu stiu daca e termenul corect) prin care "sufla" aer cald (sau rece) dupa caz. Acum intrebarea : Iarna sufla destul de decent incat cei din spate sa nu se planga ca le ingheata picioarele?

2. Daca am inteles bine la diesel exista o rezistenta in aeroterma ca habitaclul sa se poate incalzi repede. Intrebarile sunt : Ea intra in functiune doar daca afara sunt 0 sau sub 0 grade? In cit timp dupa ce ai pornit aeroterma incepe sa se simta aerul cald? Aerul cald dupa ce s-a incalzit rezistenta e chiar cald sau doar caldut, face fata sa incalzeasca bine habitaclul sau e doar asa cit sa se dezghete geamul un pic de tot habitaclul?

3. Despre rezervor la 4x4 am citit de problema dar eram curios cita benzina/motorina poate sa ramana in a doua "cocoasa" unde nu e sorb si daca chiar e un real pericol sa ramii in pana de benzina pentru ca toata bezina pe care ati avut-o a ramas in cocoasa fara sorb...

4. Am citit si citesc ca multa lume care se plange de calitatea motorinei din .ro, voi de unde puneti sau ce faceti ca sa nu aveti probleme cu injectoarele? (in afara de :schimbat filtru de motorina la fiecare revizie , nu pus motorina de la bezinarii mici "no name" sa le zic asa)

5. Aveti cumva aparatori din acelea de plastic pe aripi? Cum se prezinta dupa ceva vreme? S-au dezlipit pe la colturi? Masina a fost spalata cu jet de apa cu presiune de multe ori? Pun aceste intrebari deoarece am vazut intr-o parcare un duster la care cele de pe fata incepusera sa se dezlieasca (pe o portiune de 2cm), arata urit deja.

Multumesc pentru ajutor

motiv de editare : adaugata intrebarea nr 5
danielst
Incerc eu sa-ti raspund (am modelul dorit de tine):

1. Da, exista aeratoarele pentru spate, 2 , care au deschiderea sub scaunele fata, langa tunelul central (dealtfel si la logan se puteau monta, iar cele exportate prin Rusia aveau standard). Incalzesc suficient la picioare in spate iar pentru partea superioara fluxul de aer e ok (eu tin directionarea aerului intre dezaburire/"spre picioare"). Ar fi fost interesant un tunel central( ca la Megane 3) cu aeratoare dar nu stiu daca beneficile ar fi fost sufciente cat sa justifice costul.

2. Exista rezistenta asta (se aude usor releul ei cand functioneaza), nu stiu daca 'intra' doar pt. temp sub 0 grade (se vb. pe forum despre asta). Aerul e caldut dar se simte asa (caldut) si pe treapta 1 si 2 a ventilatorului ceea ce duce destul de iute la ameliorarea 'situatiei' in habitaclu.

3. Sincer, am si uitat de chestia asta, desi la inceput (am masina din iulie 2010) am observat 'anomalia' cand o porneam dupa ce o lasam cocotata (inclinata) pe undeva. N-am ramas niciodata in pana prostului si am rulat destul si 'pe rosu' la motorina (adica daca era pe rosu, sau aproape, si o lasam inclinata, nu-mi arata 5 linii dupa aia.. deci eu zic ca problema e oarecum falsa.. sau ne-critica).

4. Nici o problema cu motorina, alimentez cam de la toti producatorii cunoscuti (petrom , mol, rompetrol, etc..); vezi ca filtrul de motorina se schimba doar la 30.000.. aia de la service o sa incerce sa ti-l bage pe gat si la 15.000 la 'pret promotional' > 200 RON.

5. Nu am aparatori.

Numai bine.
edit0r
Multumesc danielst pentru ajutor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.