Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Duster K9K Euro 1
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
montañes
I think that exist the motor K9K 4x4 with Euro 1 and Euro 3. In which countries? What changes have on the engine?
thanks happy.gif

----------------------------

Cred că există un 4x4 cu motor K9K Euro 1 și Euro 3. În care țări? Ce schimbări au pe motor?
mulțumiri happy.gif
Squirrel
Cel mai probabil…Maroc sau Rusia. Dar nu sunt sigur.
montañes
Maroc, Euro-4
Russian...not Duster (Duster dci 4x4)


I think in Madagascar, but i dónt sure.

and what changes have on the engine?


thanks wink.gif
montañes
Duster can be a Euro 1 with 1.5 dci 65 hp?

-------------

Duster poate fi un Euro 1 cu 1.5 dCi 65 CP?
D-Ice
It is less probably to exist a Duster with 1.5Dci 65HP. What is the point of this topic? Removing the catalyser will result an engine with no Euro emissions. But again, what is the benefit of this engine?

Este putin probabil sa existe un Duster cu 1.5 Dci 65CP. Care este rolul acestui topic? Inlaturand catalizatorul va rezulta un motor cu emisii neconforme cu Euro. Dar din nou, care este avantajul acestui motor?
montañes
In My WebpageMadagascar with Euro1, Type enginee A6, K9K HP ( 88? )

-----------
În My WebpageMadagascar cu Euro1, Tip enginee A6, K9K HP (88?)
cristic1982
Duster K9K 4x4 Eu 01, 03 or 04 have the same technical deffinition engine (K9K884), only the soft is different.
The power is 66 kW at 4000 rpm and 200 Nm at 1750 rpm.
montañes
I found this pic about the Duster a few weeks ago / Am găsit această poza câteva săptămâni în urmă


user posted image

Cristic, I donŽt understand "only the soft is different".

Software?
cristic1982
Yes, the engine parmeters are differents.
For example, Duster K9K Euro1 has the EGR strategie desactivated in comparasation with the K9K 884 Euro4 or Euro3 (a great thing for the fiability of the engine).
zanzie
QUOTE(montañes @ 25 Mar 2011, 21:16)
Am găsit ...

Bai, ne lasi... wacko.gif
asgard1955
Chiar nu isi au nici un rost discutiile astea, am facut un calcul pe anaf si pentru un Duster 1.5 dci, nou cu euro 1 si emisii 145 grame Co2/km taxa de poluare este 16071 eur.

Din punctul meu de vedere se poate inchide acest topic, pe noi romanii chiar nu ne intereseaza aceasta motorizare.
montañes
Thanks cristic1982.

zanzie, it is translate by google

asgard1955,

I look for the differences in the other Euro 4 and Euro 5 for other low-tech as Euro1

I think that it can be interesent to fiability of the enginee or expeditions to Africa or Orient.

// Mă uit pentru diferențele în alte Euro 4 și Euro 5 pentru alte low-tech ca Euro1

Cred că aceasta poate fi interesent la Fiabilitatea enginee sau expediții în Africa sau Orient.
asgard1955
It is ok, but for us, in Romania the taxes for euro 1 engines are more expensive than the new car.
cristic1982
Daca cineva nu este interesat de subiect, ar putea foarte bine sa ignore topicul.
Faptul ca un anumit automobil nu este comercializat la noi sau nu este rentabil dpdv financiar pt Romania, nu inseamna ca pt alte tari nu este viabil, si astfel sa existe persoane interesate de informatii...

Multumesc pentru intelegere
P-A-C-O

QUOTE(cristic1982 @ 25 Mar 2011, 21:55)
Duster K9K Euro1 has the EGR strategie desactivated in comparasation with the K9K 884 Euro4 or Euro3 (a great thing for the fiability of the engine).


QUOTE(asgard1955 @ 26 Mar 2011, 11:13)
Chiar nu isi au nici un rost discutiile astea, am facut un calcul pe anaf si pentru un Duster 1.5 dci, nou cu euro 1 si emisii 145 grame Co2/km taxa de poluare este 16071 eur.

tu daca faci un cipcirip la masina te duci sa declari la anaf si la RAR acest lucru? wacko.gif
montañes
1.6 16v Euro4 102hp -75kw- in Isle Martinique (Caribean)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.