montañes
16 Feb 2011, 15:15
I think that exist the motor
K9K 4x4 with
Euro 1 and Euro 3. In which countries? What changes have on the engine?
thanks
----------------------------
Cred că există un 4x4 cu motor
K9K Euro 1 și Euro 3. În care țări? Ce schimbări au pe motor?
mulțumiri
Squirrel
16 Feb 2011, 20:56
Cel mai probabil…Maroc sau Rusia. Dar nu sunt sigur.
montañes
16 Feb 2011, 23:22
Maroc, Euro-4
Russian...not Duster (Duster dci 4x4)
I think in Madagascar, but i dónt sure.
and what changes have on the engine?
thanks
montañes
19 Feb 2011, 19:06
Duster can be a Euro 1 with 1.5 dci 65 hp?
-------------
Duster poate fi un Euro 1 cu 1.5 dCi 65 CP?
It is less probably to exist a Duster with 1.5Dci 65HP. What is the point of this topic? Removing the catalyser will result an engine with no Euro emissions. But again, what is the benefit of this engine?
Este putin probabil sa existe un Duster cu 1.5 Dci 65CP. Care este rolul acestui topic? Inlaturand catalizatorul va rezulta un motor cu emisii neconforme cu Euro. Dar din nou, care este avantajul acestui motor?
montañes
19 Feb 2011, 20:33
In
My WebpageMadagascar with Euro1, Type enginee A6, K9K HP ( 88? )
-----------
În
My WebpageMadagascar cu Euro1, Tip enginee A6, K9K HP (88?)
cristic1982
25 Mar 2011, 14:42
Duster K9K 4x4 Eu 01, 03 or 04 have the same technical deffinition engine (K9K884), only the soft is different.
The power is 66 kW at 4000 rpm and 200 Nm at 1750 rpm.
montañes
25 Mar 2011, 20:16
I found this pic about the Duster a few weeks ago / Am găsit această poza câteva săptămâni în urmă
Cristic, I donŽt understand "only the
soft is different".
Software?
cristic1982
25 Mar 2011, 21:55
Yes, the engine parmeters are differents.
For example, Duster K9K Euro1 has the EGR strategie desactivated in comparasation with the K9K 884 Euro4 or Euro3 (a great thing for the fiability of the engine).
zanzie
26 Mar 2011, 10:45
QUOTE(montañes @ 25 Mar 2011, 21:16)
Am găsit ...
Bai, ne lasi...
asgard1955
26 Mar 2011, 11:13
Chiar nu isi au nici un rost discutiile astea, am facut un calcul pe anaf si pentru un Duster 1.5 dci, nou cu euro 1 si emisii 145 grame Co2/km taxa de poluare este 16071 eur.
Din punctul meu de vedere se poate inchide acest topic, pe noi romanii chiar nu ne intereseaza aceasta motorizare.
montañes
26 Mar 2011, 11:44
Thanks cristic1982.
zanzie, it is translate by google
asgard1955,
I look for the differences in the other Euro 4 and Euro 5 for other low-tech as Euro1
I think that it can be interesent to fiability of the enginee or expeditions to Africa or Orient.
// Mă uit pentru diferențele în alte Euro 4 și Euro 5 pentru alte low-tech ca Euro1
Cred că aceasta poate fi interesent la Fiabilitatea enginee sau expediții în Africa sau Orient.
asgard1955
26 Mar 2011, 12:49
It is ok, but for us, in Romania the taxes for euro 1 engines are more expensive than the new car.
cristic1982
29 Mar 2011, 13:32
Daca cineva nu este interesat de subiect, ar putea foarte bine sa ignore topicul.
Faptul ca un anumit automobil nu este comercializat la noi sau nu este rentabil dpdv financiar pt Romania, nu inseamna ca pt alte tari nu este viabil, si astfel sa existe persoane interesate de informatii...
Multumesc pentru intelegere
P-A-C-O
4 Jun 2011, 08:31
QUOTE(cristic1982 @ 25 Mar 2011, 21:55)
Duster K9K Euro1 has the EGR strategie desactivated in comparasation with the K9K 884 Euro4 or Euro3 (a great thing for the fiability of the engine).
QUOTE(asgard1955 @ 26 Mar 2011, 11:13)
Chiar nu isi au nici un rost discutiile astea, am facut un calcul pe anaf si pentru un Duster 1.5 dci, nou cu euro 1 si emisii 145 grame Co2/km taxa de poluare este 16071 eur.
tu daca faci un cipcirip la masina te duci sa declari la anaf si la RAR acest lucru?
montañes
22 Jun 2011, 23:37
1.6 16v Euro4 102hp -75kw- in Isle Martinique (Caribean)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.