Burlacul
19 Feb 2011, 13:13
Am achizitionat o masina in aceasta iarna si am facut reparatii capitale la ea....
Dar am intalnit o problema la ea cand am dat jos motorul si cutia si nu am reusit sa scot planetarele din cutie ,numai daca am desfacut de tot planetarele..
motorul este de 1400cmm si cutie in 5, intrebarea este ce planetare vin la cutia in 5 scurte sau lungii si cei care au mai dat cutia jos sau mai intalnit cu aceasta problema.
Si a doua problema este ca atunci cand depasesc 80 si in a4 si mai ales in a5 suera ceva la cutie.... cand decelerez nu are nimica. Mentionez ca in a4 daca nu depasesc 80 nu are nici o problema.
mihai7575
19 Feb 2011, 13:29
QUOTE(Burlacul @ 19 Feb 2011, 14:13)
Am achizitionat o masina in aceasta iarna si am facut reparatii capitale la ea....
Dar am intalnit o problema la ea cand am dat jos motorul si cutia si nu am reusit sa scot planetarele din cutie ,numai daca am desfacut de tot planetarele..
motorul este de 1400cmm si cutie in 5, intrebarea este ce planetare vin la cutia in 5 scurte sau lungii si cei care au mai dat cutia jos sau mai intalnit cu aceasta problema.
Si a doua problema este ca atunci cand depasesc 80 si in a4 si mai ales in a5 suera ceva la cutie.... cand decelerez nu are nimica. Mentionez ca in a4 daca nu depasesc 80 nu are nici o problema.
Sigur ai planetare scurte,daca ai c.v . cu 5 trepte,iar despre suierat eu cred ca provine de la priza cutiei de viteze.
Magnum_Baracuda
19 Feb 2011, 13:41
ori priza cutiei,sau nivel scazut de ulei din cutie
Burlacul
19 Feb 2011, 13:55
nivelul il am pana la buson!! deci se exclude.....
Magnum_Baracuda
19 Feb 2011, 14:01
bun se exclude atunci rulmentii ii ai unsi nu cumva sa fie aia si sa huruie
Burlacul
19 Feb 2011, 14:05
Care rulmentii? unde vin planetarele?
Magnum_Baracuda
19 Feb 2011, 14:11
rulmentii de la fuzeta si aia de la cutie daca piulitele de reglare a diferentialului sint slabe
Burlacul
19 Feb 2011, 14:25
posibil nu am verificat...
Nu te apuca sa strangi/desfaci piulitele de la cutie .Ele se regleaza numai cu capacul din fata al cutiei dat jos de catre cine se pricepe altfel strici cutia .Patit eu , stricat una bucata cutie 4 trepte pe batrana lui tata , mi s-a parut mie cam mare jocul la acele piulite si le-am mai strans (nu de tot ) aceasta ducand la ruperea nu stiu ce dinti de pinioane .
si la mine facea la fel (suieratul). Pe la 90 la ora.
S-a remediat dupa ce am schimbat uleiul din cutie cu unul mai de calitate.
inainte probabil era cel romanesc - t90.
Magnum_Baracuda
19 Feb 2011, 15:45
clasicul T90 lam folosit la toate cutiile si nici suerat si nici fluerat,cat despre cutie su stransul piulitelor de reglare a diferentialuluise strang simetric dar nu foarte mult in asa fel cat sa se miste liber,piulitele se strang datorita uzurii,daca pe partea stanga strang 2 dinti si pe dreapta 2 dinti tinand cont e repere
Angrenajul din interiorul cutiei al carui joc se regleaza din acele piulite nu se uzeaza uniform de aceia se regleaza cu capacul din fata dat jos findca nu intodeauna piulitele trebuie stranse la fel .Poti strica cutia sau sa-i reduci durata de functionare .
bv-08-fgm
19 Feb 2011, 18:07
Piulita din dreapta nu e asa problema,la cea din stanga trebuie avut grija cat se strange ca afecteaza functionarea grupului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.