As vrea sa supun discutiei o problema care ma framanta de ceva vreme.
In toamna anului trecut am schimbat tot esapamentul si al pus borla de fier nu de inox. de atumci imi scoate fum mai mult si apa pe la toba finala. Care ar fi cauzele acestui fenomen?
Kiraly
21 Feb 2011, 13:38
apa este condens.eu cred ca fumul ce zici tu este abur.muci nu ai la capac culbutori?sau la T-eul de la carburator?
bucatzel
21 Feb 2011, 13:43
Cel mai probabil toba veche avea gaurelele aferente, si condensul se scurgea pe acolo.
Aburul pe care il vezi e dat de faptul ca din toamna pana acum, a fost mai frig. N-o sa-l mai observi dupa ce se incalzeste.
in capacul de culbutori am avut "muci" dar acum am schimbat si uleiul si am pus Aral, capacul l-am spalat insa nu imi place ca scoate apa pe la finala de zici ca este plina.
cand pornesc masina nu scoate nici un pic de fum. dupa ce se incalzeste putin incepe nebunia.
Tudor Badescu
21 Feb 2011, 14:50
Asta este,nu iti place,dar e normal.Gazele de esapament sunt alcatuitein foarte mare proportie din vapori de apa.Si pe frig astea se condenseaza insistemul de esapament.La drum lung fenomenul e mult diminuat,chiar dispare pentru ca se incalzeste esapamentul.
1310CL
23 Feb 2011, 20:56
Toate masinile scot condens iarna si nu numai(fenomen explicat de Tudor Basescu)e ceva normal deci,acum ca iti scoate exagerat...asta poate fi o problema.
mihai7575
24 Feb 2011, 08:11
QUOTE(micri @ 21 Feb 2011, 14:30)
As vrea sa supun discutiei o problema care ma framanta de ceva vreme.
In toamna anului trecut am schimbat tot esapamentul si al pus borla de fier nu de inox. de atumci imi scoate fum mai mult si apa pe la toba finala. Care ar fi cauzele acestui fenomen?
Mergea sa-i pui si o borla de inox,avind in vedere ca-ți scoate multa apa ,nu-ți mai ruginește toba finala asa repede.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.