Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Banca + card ron& euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2
Alydor
Deoarece banca zanului m-a suparat rau de tot, (au intrat banii azi pe la 12, pe on-line banking nu ii vad nici acum, desi pe cont sunt) dupa ce le-am scris de sanatate si ca imi bag picioarele in banca lor, vreau sa caut o alta banca. Am nevoie de :
- Card in ron
- Card in euro
- On-line banking.
ambele carduri sa fie pe acelasi cont.

Bineinteles comisioane cat mai mici, daca sunt zero nu ma supar. avantaje maxime. Stiti voi ce are omul nevoie.
Dati cu parerea pe unde aveti voi si care va multumeste.


Suma respectelor, Alydor
Muttley
Banca zanului?
Ake
Muttley, gogu e mai destept ca tine:
[attachmentid=1627700956]
cosmin_2300
Eu am la BCR cu toate cele enumerate de tine.
Am comision 0 la absolut orice (depunere, retragere, plata cu cardul -inclusiv online- și 2 tranzacții on-line gratuite pe lună).
Ah ... am uitat să zic că sunt student și d-aia biggrin.gif
Altfel ar fi fost 3 ron/lună administrare cont .... de restul comisioanelor nu știu nimic smile.gif
Laurentziu83
Raiffeisen, card in lei, card in euro, cont de depozit accesibil online de pe care sa jonglez cu banii, pot sa nu tin decat o parte din bani pe carduri, restul vreun depozit, lei sau euro, asta vara am pus 500 de euro pe cardul de euro, am folosit vreo 200 de euro platind cu cardul in afara, nu mi s-a luat nici un comision, de acum plec cu maxim 100 de euro la mine cash prin Europa, restul pe carduri.
Mai nou am vazut pe extras ca apare nustiuce impozit, dar cred ca e la toate si oricum e insignifiant.
Raiffeisen-ul are bancomate peste tot si niciodata n-am patit sa nu mearga vreun bancomat sau sa se blocheze cardul in bancomat, cum am patit de tspe mii de ori la BCR, ultima data acum vreo 3 luni.