Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ford transit 2.4 TDCI 140ch
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
gAnY
Pe lângã scumpa mea Laguna, mai detin si un Transit TDCI 140..etc, an 2008.
Decând am luat masina asta, nu am avut o problemã cu ea, ci 1000. Pe la început incepuserã sã mii se aprindã becurile de erori, gen anomalie motor, vanna egr, si multe altele. La 40.000 km a trebuit sã schimb volanta + kitu ambreiaj, era in garantie.. dar eu nu am stiut, am crezut ca are 1 an si defapt avea 2.. Na.. de atunci tot a mai avut ea probleme, cu anomaliile ei, si devenise brad de craciun in bord. Dupa mii d € cheltuiti prin ford service, a fost reparata, numai avea nimic in bord aprins..

Pânã astã-searã, am luat-o sã duc pe cineva.. iar s-a aprins un beculet in bord, si in cartea ei scrie: anomalie motor.

Dar sã numai vorbesc cã turbosuflanta se aude mai tare ca la un camion. Suierã.. dar rãu, foarte rãu.

Pe scurt, nu vã luati Transit 2.4 TDCI ! celãlalte motoare am înteles cã sunt mai fiabile.. al meu e praf.

PS: sunt offtopic?:-S
cosmin_2300
Poate turbina suflă praful de pe motor în loc să bage aer în admisie .... de aici şi becul în bord smile.gif
argon
Stai sai nteleg, tu ai schimbat volanta si chituld e ambreiaj pe banii tai si dupa ai aflat ca era in garantie?
riderontornadoes
e facut la turci cumva?
Markos
sau la olteni?
gAnY
Da.. cred ca e facut la turci.. ,

Argon, exact.. pe banii mei,.. când am luat masina cel care a vândut-o, a scris pe carnet 25.000 km sau 1 an.. Defapt atunci trebuia facuta prima revizie. Mentionez ca am schimbat eu, cu incã 2 prieteni totu..deci am mai economisit ceva, nu a costat decât 1000 € volanta + kitu de ambreiaj.

Cosmin, o sa incerc sa ma uit foarte atent.. ca de fiecare data ma uit seara când se intunecã.. oricum e foarte mic spatiu la motor..

Dar nu mii se aprinde doar un bec.. iar o sa devina brãdulet de crãciun..

Edit : cred ca e acelasi motor ca pe Mondeo 2.4 TDCI, numai ca cutia probabil difera..

Asa ca nu vã cumpãrati nici mondeo.
Saint666
Pacat ca nu exista 2.4 TDCI pe mondeo...
ipiq
am inteles cum e cu transitul asta... e un fel de reno laguna 2.1 1.9dci radmasa.gif
Paul Gabriel
QUOTE(Saint666 @ 6 Mar 2011, 14:37)
Pacat ca nu exista 2.4 TDCI pe mondeo...
*



Da este de 2,2 din cate stiu.
riderontornadoes
vezi ca nici la tabla nu stau prea grozav astea. cel putin din cate am vazut eu pe mobile, cam toate sunt ruginite. ma gandeam sa-mi iau unul dupa 2001 de la nemti.
xjc0c0
Si eu care credeam ca Transit-ul este taticul dubelor huh.gif
Problemele sunt specifice doar la 2.4 ?
cj98czh
Problemele cu volanta, injectoare si bord ca pomul de craciun sunt specifice motoarele ford tdci in special la motorizarile 2.0, 2.2 si 2.4 ... tddi-urile nu au avut aceasta problema ... probabil din cauza ca erau turbodiesele clasice ..
C@talin
maxitaxiurile ford trnasit mereu au pomu de craciun in bord tongue.gif
Fratzica
QUOTE(xjc0c0 @ 6 Mar 2011, 23:53)
Si eu care credeam ca Transit-ul este taticul dubelor huh.gif
Problemele sunt specifice doar la 2.4 ?
*


taticul dubelor e sprinterul smile.gif
ArtVandelay
Sprinter se vinde din '95.. Transit din '53
Fratzica
ma refeream la fiabilitate, nu la "istoric" smile.gif
CGDBZ
Am mers si eu ceva km cu un Transit , nu stiu ce motor avea dar era chinuit rau , aproape numai pe drumuri de tara si incarcat mereu .Nu avea nici o problema . Acum daca cineva care nici macar nu stia ca masina era in garantie are probleme cu ea nu inseamna ca toate au proble . Eu unul nu vad rostul acestui topic , mai ales ca suntem pe un forum DACIA .
GZR
Noi avem la firma Transit, Iveco si Renault Master. Topul fiabilitatii ar fi 1)Renault; 2)Iveco; 3)Transit.
Cu toate astea nici una nu sta foarte stralucit la capitolul fiabilitate. Parca sunt facute sa stai cu ele prin service. Transit-ul este facut la turci si este o catastrofa. La Iveco de noi le cadeau geamurile laterale (electrice). S-a intamplat la 2 masini din 4. Renault-ul sta cel mai bine din cate vad eu.
gAnY
cj98czh si TDDi'urile au problema.. detin si un transit connect 1.8 tddi, si la fel.. mii s-a aprins in bord o anomalie motor.. dar s-a intâmplat o singurã datã in 80.000 km.

xjc0c0 am mai multi prieteni cu alte motoare si nu se plâng.. nustiu ce sa spun.

ipiq cu Laguna mea 2.1 1.9 DCI, nu am avut o singurã problemã, la motor.. si mã apropii de 170.000 km. Mentionez cã laguna are consumu actual 17.4, deci nu merg in 50 km/h cu ea..

Si referitor la greseala mea.. cu 2.4 TDCI pe mondeo mia culpa.. oricum, sunt aceleasi motoare, TDCI, same shit.

GZR e foarte frumos ultimu Renault master.. dar nu stiu cât de fiabile sunt.. prefer sã nu vorbesc cã nu cunosc/detin..

--------------

Edit: am uitat sã specific, decând am luat masina trage un pic dreapta..nu e din echilibraj, nu e din cauciucuri, nu e nimica.. Am dus-o la Ford Craiova si mi-a spus tipu de acolo cà nu a mai vazut motor 2.4 TDCI.. mentionez cã nu trãiesc in .Ro

A mai spus si cã ar fii ceva din brat.. cum cã ar fii strâmb.. si s-a intâmplat la mai multe..

Si da, nustiu de ce nu am luat Sprinter, cã am ajuns la 27.000 € cu masina asta, cu pilot automat, AC, si toate optiunile care erau disponibile.
ydaniel
Eu prefer Rocar Diesel.
Diac
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Dsign
Ca fost receptioner de Ford, pot sa spun ca Transitul asta este o catastrofa. Toti soferii si toti detinatorii de parcuri de dube/microbuze spun asta...

Probleme frecvente:
- pompa de servodirectie, se strica des si repede, am avut una la 1000km
- caseta de directie, capata joc sau pierde lichid pe la simeringuri
- supapa EGR, se strica destul de repede, mai ales la masinile conduse de ¨soferi¨, care habar n-au ce-i aia frana de motor si turatie mare, adica soferii de microbuze de oras.
- centrala ABS, senzorii ABS
- alternator
- electromotor
- tablou de bord
- punte spate - se ovalizeaza niste lagare ale unor rulmenti langa diferential, pentru asta trebuie schimbata puntea
- rulmenti fata
- divverse nimicuri electrice sau electronice
- yale si chei penibil de stricacioase, cel putin cheile alea sunt de toata jena, se tocesc imediat


Problemele sunt si mai jenante atunci cand vorbim de un parc de ambulante achizitionate din banii statului, care stau mai mult prin service cu astfel de probleme. Am avut un caz, asistenta de pe ambulanta trebuia sa scoata mana pe geam si sa traga cu o coada de matura de manerul usii culisante, ca s-o deschida. Asa au mers trei zile la cazuri...



Ford Transit nu mai este demult ceea ce era.

Speram ca cele care s-au vandut in afara tarii noastre sa fie altfel, insa vad ca nu prea...

PS: sunt facute in turcia

Markos
QUOTE(gAnY @ 7 Mar 2011, 20:48)
Si da, nustiu de ce nu am luat Sprinter, cã am ajuns la 27.000 € cu masina asta, cu pilot automat, AC, si toate optiunile care erau disponibile.
*


Pilotul ala automat face toti banii, soferul poate asigura asistenta medicala în mers, pe ambulante.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.