Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema Motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
zzsolti62
Am o dacie din 89 cu motor de 1.4 si de vreo saptamana cand vreau sa tin acceleratia pe la 1300rpm se auda ca merge un pic rotund motoru si dupa aia dadea cateo un rateu dar peste 2000rpm nu mai facea acuma de vreo 2 zile a inceput sa faca mai urata asa suna ca o mitraliera cate o data si la turati mari. Am desfacut bujile sa vad cum arata toate au avut ceva calamina pe ele dar erau de culoare de rugina aia in seamna ca are ardere bun si reglat avansul din nou si am curatat si carburatorul dar tot asa face. Va rog frumos sa imi dati ceva idei ca ce poate fi ca nu mai am idei si a devenit deja enervant rateurile astea. Multumesc mult.
mihai7575
QUOTE(zzsolti62 @ 13 Mar 2011, 12:46)
Am o dacie din 89 cu motor de 1.4 si de vreo saptamana cand vreau sa tin acceleratia pe la 1300rpm se auda ca merge un pic rotund motoru si dupa aia dadea cateo un rateu dar peste 2000rpm nu mai facea acuma de vreo 2 zile a inceput sa faca mai urata asa suna ca o mitraliera cate o data si la turati mari. Am desfacut bujile sa vad cum arata toate au avut ceva calamina pe ele dar erau de culoare de rugina aia in seamna ca are ardere bun si reglat avansul din nou si am curatat si carburatorul dar tot asa face. Va rog frumos sa imi dati ceva idei ca ce poate fi ca nu mai am idei si a devenit deja enervant rateurile astea. Multumesc mult.
*


Platina ai verificat-o,sa nu fie ,,impuscata,, ,daca e din cauza ei atunci schimb-o,si regleaza-i distanta cu lera de 0,4,si platina nereglata corespunzator,poate da rateuri in carburatorul tau.
Iuli
o supapa arsa sau culbutor strans
PH-06-BOA
Si tot la platina, verifica daca nitul de la pintenul de textolit, strange bine , ca arcul sa faca bine contact cu corpul platinei, sau chiar pastila sa nu aiba joc in locasul unde e prinsa. Schimba si condensatorul, cu unul care merge, nu cu unul nou, ca poate fi la fel de prost. Daca o supapa nu inchide bine, impinge carburantul inapoi, si asta e echivalent cu amestec sarac, deci rateu in carburator. Fa un jiclor majorat si pune-l de proba. Daca merge bine, totul e din alimentare sau supapa deschisa.
zzsolti62
supapa defecta nu poate fi ca nu da rateuri in carb de loc si porneste foarte usi si bujile cand leam scos toate 4 aveau culoare ca rugina si mam mirat si eu ca ce bn are ardere fata de ca mai mult in oras umblu cu masina. si nu am condensator am aprindere tranzitoriala de le Gotronic. azi am schimbat platina capac delcou fise lulea si bujile cu unele de rezerva ce leam luat din dezmembrari mai de mult si am reglat avansul. si amu nu mai face asa urat am facut cu ea si un drum de cam 100km azi si merge mult mai bn merge mai rotund motorul dar cate o data da un rateu deja numa da scrut abia se simnte daca nu esti atent si mi se aude ori ce rateu in toba ca am toba sport si se aude bn cand isi face de cap. dar ori cum fata de cum a mers acuma merge bn numa in fiecare vre 4-5 sec in relanti da un rateu scurt. o sa cumpar un set de fise bujii si platina noua sa vad da de scap si de rateul ala ce a ramas. si multumesc mult pentru sfaturi.
catalinxx
vezi sa ai bine reglati tachetii si axul care se mai desface, sa fie bine strans.si da avansul mai mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.