Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: EFECTELE CULBUTORILOR DEREGLATI?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
varu_vyyp
IMI POATE SPUNE CINEVA CUM SE MANIFESTA MOTORUL ATUNCI CAND SUNT CULBUTORII DERGLATI??
VREAU CATEVA SFATURI LEGATE DE APRINDERE. CUM SE PUNE LA PUNC?
MULTUMES...O SEARA PLACUTA!
vallyyy
Nu ma pricep sa reglez culbutorii ,insa mi i-a reglat o data cineva "la mana" , a doua zi pornea motorul insa nu puteam sa plec de pe loc ,mergea in rateuri totale ,scotea flacari pe carburator , apoi mi i-a reglat alt mecanic cu cheie din aia speciala(habar nu am cum se numeste) si cu lera si motorul si-a revenit si astazi dupa 2 ani merge tot cu reglajul ala si merge rotund
bucatzel
Avand in vedere ca e vorba de o problema ARHI-DISCUTATA pe aceasta sectiune a forumului, recomand cu caldura functia SEARCH

Instructiuni de folosire: http://www.daciaclub.ro/Functia-SEARCH-t207518.html
varu_vyyp
eu vreau sa port un dialog aici .....strict ptr problema mea ...daca ma poate ajuta cineva.
am dat si o cautare insa imi apar multe multe lucriuri nici de cum ce ma intereseaza pe mine.
nikuniku
schema reglaj culbutori chiar daca este de logan merge si la dacie fara probleme doar ca distanta se regleaza 0,15 admisie 0,20 evaacuare
bucatzel
QUOTE(varu_vyyp @ 14 Mar 2011, 20:03)
eu vreau sa port un dialog aici
*



M-ar bucura acest lucru, daca ar fi o problema care n-o mai ciocanit-o absolut nimeni pana acum.

Dar reglajul de culbutori, si al aprinderiii... E doar problema de lecturare si intelegere.

http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...form+the+search

Cat despre reglajul aprinderii...

Fix primul rezultat la cautarea asta :

http://www.google.ro/custom?hl=ro&inlang=p...3%3A79x2s2-6lxi

Este cam cel mai comprehensiv topic scris pe tema asta.
http://www.daciaclub.ro/Berlina-Reglarea-A...1-t7980-s0.html

Spor la citit.
varu_vyyp
off topic ! mc ptr ajutor
mihai7575
QUOTE(varu_vyyp @ 14 Mar 2011, 20:39)
IMI POATE SPUNE CINEVA CUM SE MANIFESTA MOTORUL ATUNCI CAND SUNT CULBUTORII DERGLATI??
VREAU CATEVA SFATURI LEGATE DE APRINDERE. CUM SE PUNE LA PUNC?
MULTUMES...O SEARA PLACUTA!
*


Te mai poate ajuta ,in afara de noi si un mecanic mai in virsta specialist in dacia de la vreun service din orasul tau.
Danut 88
Te ajut eu! de unde esti? Eu sunt din Bucuresi
PH-06-BOA
Referitor la poza cu schema, eu v-as da peste maini cand v-as vedea lucrand dupa ea! Chiar va simtiti mai bine, scarpinandu-va cu stanga, pe dreapta? Pui supapa maxim deschisa la 1, si reglezi roata din dreapta! De unde sti cand e supapa la maxim? Te bagi in cilindru? De ce sa pun pe 1, si sa-i reglez altuia? Pe mine ma intereseaza supapele cilindrului care e in compresie, si nimic altceva. Ca urmare, pui pistonul 1 in faza de aprindere dupa semnul volantei, ca d-aia il are, si-i reglezi supapele lui, nu p-ale soacra-mi. Rotesti de motor o juma' de tura sau dupa luleaua de la delcou, un sfert de tura in sensul de mers al motorului si reglezi la 3. Inca o juma' de tura si vine volanta la semn, si reglezi la 4 AMBELE supape, si asa si la 2. Chiar de nu e la semn, reglajul e foarte bun, pentru ca plaja e mare. Supapa de admisie s-a inchis de la inceperea urcarii pistonului, iar cea de evacuare se va deschide aproape sa ajunga iar jos, dupa explozie. Deci reglajul culbutorului il faci cand tachetul se afla pe partea opusa camei unde e o circumferinta foarte mare, in comparatie cu varful camei, unde vreti voi sa cumpaniti tachetul.

17 Mar 2011, 21:36:
Efectele culbutorilor dereglati? Daca sunt prea slabi (joc mai mare), supapa sta mai mult timp pe scaun, sta mai rece, merge bine cu gazolina (ca e si d-asta in peco), dar schimba putin timpii distributiei, deci incarcare mai slabuta cu combustibil. Daca sunt fara joc, flacara rezultata la explozie, arde scaunul si supapa, patrunde in teava de evacuare si topeste ghiata de pe parbrizul celui din spate. La admisie, impinge amestecul inapoi in galerie si cam p-acolo si trazneste. Adica, e de rau.
tichondrius95
cand ai culbuorii dereglati, motorul se manifesta:
- batai in motor
- functionare defectuoasa( nu trage, nu merge, se chinuie)
- zgomote ciudate
Aprinderea nu e greu de reglat, sunt o multime de sfaturi se reglaj pe forum.
Bafta!
Apropo - culbutorii se regleaza doar cu lera, si exista o schema de reglaj, daca o faci tu de plictiseala ar fi mari probleme, nu mai ai scanteie cand trebuie, apar mai multe complicatii.
PH-06-BOA
Batai in motor? Adica de la chiulasa in jos?
Zgomote ciudate? Semnale din Spatiu ?
Daca nu reglezi culbutorii corect, n-ai scanteie cand trebuie? Hai ca nu esti serios deloc! De fapt , ce-a invatat din ce i-ai spus?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.