cosminsz
17 Mar 2011, 11:41
Ce parere aveti despre aceasta infoliere?
isi merita banii?
protejeaza?
poti ascunde rugina? ( sau se cojeste si iti arunca aceasta folie)
E O SOLUTIE DE VIITOR pentru golanasul meu?
decat sa te apuci sa o revopsesti... o infoliezi in acele zone vulnerabile
My Webpage
tribunul
17 Mar 2011, 11:55
Eu zic s-o videzi.
cosminsz
18 Mar 2011, 19:45
In concluzie nu prea stie nimeni ...?
18 Mar 2011, 19:45:
In concluzie nu prea stie nimeni ...?
bobo77
18 Mar 2011, 22:40
Pai zi si un pret pentru loganul tau de exemplu.
SuntZmeu
18 Mar 2011, 23:22
Colantarea masinii este o metoda eficienta de protejare a vopselei impotriva zgaraieturilor, a prafului si a pietricelelor de pe drumuri.folia are o durata de viata destul de mare(vezi taxiuri colantate si de 5-6 ani),insa se zgaraie la fel ca vopseaua, se decoloreaza si se exfoliaza daca nu este aplicata corespunzator sau este rupta.Depinde acum ce asteptari ai de la aceasta colantare.Personal intentionez sa imi colantez masina pentru a o proteja de zgaraieturi si pietre.
Un logan colantat full costa in jur de 700 lei.
bossake
18 Mar 2011, 23:48
Ca taxiu poate merge sa o tii 5-6 ani, dar ca masina personala si mai ales daca esti un om mai pretentios NU MERITA clar;
Oricat de bine ar fi foliata la maxim 1 an de la foliere apar zone unde e zgariata, se dezlipeste si asa mai departe;
Eu stiu pe cineva care si-a facut-o la
aici si dupa aproape un an a renuntat la folie si a vopsit-o (el a vrut o culoare mai speciala de asta a apelat la folie).
SuntZmeu
19 Mar 2011, 00:36
Cum spuneam mai sus : se zgaraie, se decoloreaza si se exfoliaza.
Eu vreau sa imi colantez masina dupa ce o vopsesc integral, tocmai pentru a proteja vopseaua noua.In plus imi pot alege o alta culoare decat cea a masinii.Durata de viata depinde mult de calitatea colantului, insa da, cam 1 an rezista un colant ok.
tribunul
19 Mar 2011, 07:23
Pe vremuri se mai punea o patura peste huse, sa protejeje husele, incet incet s-a renuntat la patura, unii au renuntat si la huse si se bucura de frumusetea tapiteriei.
Credeam ca obiceiul a disparut, dar se pare ca revine si mai spectaculos.
Exista si folii pentru protectie. Sunt perfect incolore si transparente deci nu afecteaza aspectul masinii. Eu am aplicat asa ceva pe capota motor(integral), faruri si oglinzi(zone predispuse la impact cu pietre aruncate de masinile din fata).
Alexio
19 Mar 2011, 21:52
Nu se scrie nimic in talon?
alindrgn
19 Mar 2011, 22:08
daca nu schimbi culoarea nu. (de ex din albastra o faci verde). te uiti in talon si vezi ce scrie... daca scrie rosu...poti sa o faci ce nuanta de rosu vrei matale.
cosminsz
19 Mar 2011, 23:03
in talon trebuie sa scri doar daca schimbi culoarea mai mult de 50%. Aceasta este legislatia in Romania. ( din cate stiu eu)
Alexio
19 Mar 2011, 23:17
Bun deci daca pe roz trag folie mov in picatele verzi scriu in talon. Am inteles.
alindrgn
20 Mar 2011, 09:45
ba nu scri. pentru ca e roz mai inchis. masina mea e visinie si am trecut in talon rosu. asa ca stai linistit... am pe cineva care are masina albastru inchis si in talon e verde. nu prea se mai pune accent pe acest aspect...
Alexio
20 Mar 2011, 10:50
Ce dracu... a mea e maro metalizat si in talon scrie bej. Unde au vazut ei bej maroul ala numai ei stiu...
alindrgn
20 Mar 2011, 12:37
asta e cea mai buna dovada ca nu mai conteaza culoarea...
cosminsz
20 Mar 2011, 15:34
intrebarea era daca merita sau nu infoliata masina? (la aparitia unor mici puncte)
Sau mai bine stau si astept si pe urma o rezopsesc in acel loc....
Da, merita, cu conditia ca vopseaua originala sa fie in stare foarte buna in momentul aplicarii. Ma refer la folia de protectie, incolora. Dar, nu cred ca e necesara operatiunea pe toate suprafetele masinii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.