Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motor :|
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Burlacul
Sunt fericitul posesor al unei daci 1310 care de cand am cumparato adica din iarna am nefericita surpriza sa bage apa in ulei!! Cand am cumparato deja avea apa in ulei iam schiimbat garnitura de chiiuloasa garniturile de la camasii etc capital mergea bine.
dar nici nu am facut 1000 ca din nou aceeasi poveste:( am scos 8 litri de mucii din ea sad.gif(

Un mecanic mi-a spus ca poate cineva a gresit inainte de a cumpara masina si a pus garnituri de cauciuc in loc de cupru.

1.care este diferenta intre cele doua tipuri? si cum deosebesc treaba asta?

2. fum nu scoate pe toba,bule de aer nu face in radiator?? deci

pareri

Stima
tichondrius95
Poate ai pus o garnitura proasta si a cedat. Din cate stiu, eu la o garnitura noua se merge dupa aprox 500 km sa se stranga din nou. Ala care a facut motorul "ipotetic" nu a vazut ce garnituri au fost in motor cand l-a desfacut (cupru sau cauciuc) Merg totusi pe garnitura proasta. Pune un Fermit! Bafta
catalinxx
in caz ca face spuma multa (daca la asta te referi cand spui ca ai apa in ulei)nu e de la garnitura.daca era garnitura arsa sau rupta,prost pusa,etc ar fi scos toata apa din motor.eu am patit de 2 ori treaba asta.schimba uleiul si curata baia de ulei.daca nu se schimba situatia e de la segmenti.tre sa te gandesti ca se face si condens in motor mai ales iarna.oricum nu e mare problema pui un furtum la epurator la capacul motor si dai spuma afara , nu o mai bagi in carburator, mare branza.nu te stresa degeaba.
mihai7575
QUOTE(Burlacul @ 17 Mar 2011, 21:27)
Sunt fericitul posesor al unei daci 1310 care de cand am cumparato adica din iarna am nefericita surpriza sa bage apa in ulei!! Cand am cumparato deja avea apa in ulei iam schiimbat garnitura de chiiuloasa garniturile de la camasii etc capital mergea bine.
dar nici nu am facut 1000 ca din nou aceeasi poveste:( am scos 8 litri de mucii din ea sad.gif(

Un mecanic mi-a spus ca poate cineva a gresit inainte de a cumpara masina si a pus garnituri de cauciuc in loc de cupru.

1.care este diferenta intre cele doua tipuri? si cum deosebesc treaba asta?

2. fum nu scoate pe toba,bule de aer nu face in radiator?? deci

pareri

Stima
*


garniturile de cupru se monteaza la setul motor de 1410,garnitura chiulasa de fermit,iar daca o mai schimbi odata,verfica si planeitataea chiulasei.
krapcarasu
ce intelegi prin set de 1410?
spune domnu Burlacu ce motor ai, 1,3 sau 1,4?
foarte posibil sa fie problema de etansare a cilindrilor
Burlacul
1.am zis ca am scos 8 litri de ulei (MUCI):| de unde atata condens cand se vedea ca scade apa in radiator.

2. dupa cum stiu eu la motorul 1.3 garniturile sunt de hartie

Motorul este 1.4

PROBLEMA A FOST DIN CAUZA CHIULOASEI!!
era fisurata in dreptul pistonului 3
am bagat apa in ea si se vedea cum se prelinge prin rampa.

Stima
krapcarasu
QUOTE(Burlacul @ 20 Mar 2011, 21:06)


2. dupa cum stiu eu la motorul 1.3 garniturile sunt de hartie


*



da

iar la 1.4 poate fi etansarea pe cupru sau pe cauciuc
bine ca ai rezolvat
mihai7575
QUOTE(Burlacul @ 20 Mar 2011, 21:06)
1.am zis ca am scos 8 litri de ulei (MUCI):| de unde atata condens cand se vedea ca scade apa in radiator.

2. dupa cum stiu eu la motorul 1.3 garniturile sunt de hartie

Motorul este 1.4

PROBLEMA A FOST DIN CAUZA CHIULOASEI!!
era  fisurata in dreptul pistonului 3
am bagat apa in ea si se vedea cum se prelinge prin rampa.

Stima
*


Vezi daca mai ai solutii ptr ea,daca nu schimb-o urgent cu una second,nu mai merge si tu cu masina.
Burlacul
am schimbat motorul:( nu mai renta reparatia.
ca era varza tot
am stantat serile corespunzatoare si la revedere.
cik83
Va salut!

Am si eu aceeasi problema cu apa in ulei. Am schimbat garnitura acum cateva saptamani si am aceesi problema.

Ce sa incerc? Sa desfac din nou chiulasa?
Cat a costat sa schimbi motorul? Cum adica ai stantat seria corespunzatoare? Ai fost la RAR?

Multumesc!
mihai7575
QUOTE(cik83 @ 5 Apr 2011, 20:13)
Va salut!

Am si eu aceeasi problema cu apa in ulei. Am schimbat garnitura acum cateva saptamani si am aceesi problema.

      Ce sa incerc? Sa desfac din nou chiulasa?
Cat a costat sa schimbi motorul? Cum adica ai stantat seria corespunzatoare? Ai fost la RAR?

Multumesc!
*


Daca ai schimbat garnitura si ai din ,nou aceeasi problema,inseamna ca nu ai verificat si planeitatea chiuloasei tale?
Kanutza_77
Planeitate si garnitura proasta...Ai strans din nou garnitura de chiuloasa dupa vreo 500 de km.?
cik83
Va salut!

Am schimbat garnitura si am facut vreo 2 km de la varul meu pana acasa. Dupa vreo 4 zile am vrut sa o pornesc, am vazut ca a pornit mai greu si la vreo saptamana am zis sa reglez motorul cum trebuie. Am scos capacul la culbutori ca sa-i reglez si surpriza, urma de rugina si apa. Asta a fost tot. Tin sa spun ca am curatat blocul, chiulasa inainte de a pune noua garnitura, aia veche nu se vedea a fi piscata, dar nu am verificat planeitatea. Inainte sa schimb noua garnitura pateam la fel. Altceva nu stiu ce ar putea fi decat chiulasa. Pe afara nu da lichid de racire, decat ce intra in baia de ulei si motor.

Ce marca de garnitura ar fi mai buna?

Aveti idee cat costa sa rectifici chiulasa?

Va multumesc pentru raspunsuri!
ghitza
ca si marca iti recomand FERMIT,o rectificare undeva la 100roni maxiiiiiiiim aici in partile mele acuma poate e mai ieftin la tine
nikuniku
poate fi si chiulasa,sa aibe fisuri si cand se incalzeste sa bage apa in ulei
sau poate fi blocu cu o fisura in zona unde sa aseaza camasile in bloc si tot asa baga apa cind se incalzeste apa
dar inainte de asta rectifica chiulasa si vezi daca mai baga apa,punei pe meseriasi sa masoare grosimea chiulasei inainte de rectificare,poate a mai fost rectificata si este sub cota si atunci iei alta chiulasa noua sau sh
cik83
Va salut!
Problema s-a rezolvat. Era de la o garnitura de la cilindrii, care era distrusa partial, pe acolo baga apa in ulei. Cu ocazia asta am facut o verificare completa la motor, am schimbat simeringuri la palier, fulie, etc. Am avut noroc cu un mecanic de pe la tara, meserias de meserias, dar care l-a distrus bautura si nevasta, si nu mi-a luat decat 80 de lei.
Nu am mai rectificat nimic.
Numai bine!
mihai7575
QUOTE(cik83 @ 17 May 2011, 12:44)
Va salut!
    Problema s-a rezolvat. Era de la o garnitura de la cilindrii, care era distrusa partial, pe acolo baga apa in ulei. Cu ocazia asta am facut o verificare completa la motor, am schimbat simeringuri la palier, fulie, etc. Am avut noroc cu un mecanic de pe la tara, meserias de meserias, dar care l-a distrus bautura si nevasta, si nu mi-a luat decat 80 de lei.
Nu am mai rectificat nimic.
Numai bine!
*


Esti un fericit,ai avut noroc cu acel mecanic bun,acum poti merge linistit cu dacia ta,nu uita la 500 km sa-i stringi chiulasa din nou,dar tot la acelasi mecanic.
te salut.
dacia98
Salut,
pana acum am pierdut si eu apa din circuit, si scotea fum alb pe esapament. Am crezut o fi garnitura arsa, dar acum dupa ce am defacut-o mi-am dat seama ca nu e de la garnitura (nu este arsa, sau ciupita deloc) in schimb am gasit apa in tubul epurator (cred ca asa se numeste tubul acela de la capacul culbutorilor-carburator).....ce o fii cauza????? inelele de pe camasi??? si daca da eu oare am de cupru sau de cauciuc???(an fabr 98)
Si inca ceva am gasit ulei pe garnitura de chiuloasa -nici n-a fost strans ca lumea..
va rog sa ma ajutati...
am iutat sa va spun ca nu am pierdut apa din borcan ci doar din circiut
vallyyy
In tubul ala e normal ca pe vremea asta sa fie condens
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(Burlacul @ 17 Mar 2011, 20:27)
Sunt fericitul posesor al unei daci 1310 care de cand am cumparato adica din iarna am nefericita surpriza sa bage apa in ulei!! Cand am cumparato deja avea apa in ulei iam schiimbat garnitura de chiiuloasa garniturile de la camasii etc capital mergea bine.
dar nici nu am facut 1000 ca din nou aceeasi poveste:( am scos 8 litri de mucii din ea sad.gif(

Un mecanic mi-a spus ca poate cineva a gresit inainte de a cumpara masina si a pus garnituri de cauciuc in loc de cupru.

1.care este diferenta intre cele doua tipuri? si cum deosebesc treaba asta?

2. fum nu scoate pe toba,bule de aer nu face in radiator?? deci

pareri

Stima
*




QUOTE(catalinxx @ 18 Mar 2011, 23:55)
in caz ca face spuma multa (daca la asta te referi cand spui ca ai apa in ulei)nu e de la garnitura.daca era garnitura arsa sau rupta,prost pusa,etc ar fi scos toata apa din motor.eu am patit de 2 ori treaba asta.schimba uleiul si curata baia de ulei.daca nu se schimba situatia e de la segmenti.tre sa te gandesti ca se face si condens in motor mai ales iarna.oricum nu e mare problema pui un furtum la epurator la capacul motor si dai spuma afara , nu o mai bagi in carburator, mare branza.nu te stresa degeaba.
*


scuze ca te intreb dar daca am segmenti distrusi ce treaba are cu apa in ulei ? nu inteleg , iar treaba cu scosul apei din motor se intampla cand se rupe garnitura de chiuloasa intre cilindru si conducta de apa ( atunci presiunea din piston scoate apa afara din motor , se verifica foarte simplu cand ai motorul pornit in vasul de expansiune bolboroseste apa ( iese bule de aer din apa ) ), daca garniturade chiuloasa se rupe intre circuitul de undere(ulei) si cel de racire ( apa) atunci apa se duce in baie si incet se increuneaza mersul motorului pana se blocheaza(gripeaza).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.