Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: sare furtunul de la vacuum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
B_28_URA
Salut, mai am si eu o problema: la cateva zile, imi gasesc furtunasul de vacuum(cred - furtunasul ala subtire, transparent, care vine din carburator la delco). Am observat ca de obicei dupa ce o cam forjez(schimb viteza in 4-5000 rpm), sa fie asta cauza???? Am auzit ca nu are voie sa iasa de acolo. Dupa ce sare, mersul motorului, este relativ acelasi, deci nu intrerupe, nici la ralanti, nici in sarcina, doar ca se aude un zgomot putin diferit. Nu il prea pot descrie. Am o dacie din '87, cutie 5 trepte, motor 1397 cmc. Va multumesc anticipat.
andu911
presupun ca sare din delco...mai infige-l acolo...ca nu are voie sa iasa asa usor
diaconuliviu
Daca sare si nu din cauza furtunului largit care se desprinde la trepidatii, ai oarece detonatii in admisie; teul nu sare de la locul lui?sau nu se deplaseaza macar?
asta presupune avans mic (la relanti?), amestec sarac, supape care nu inchid bine..
B_28_URA
QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 07:31)
Daca sare si nu din cauza furtunului largit care se desprinde la trepidatii, ai oarece detonatii in admisie; teul nu sare de la locul lui?sau nu se deplaseaza macar?
asta presupune avans mic (la relanti?), amestec sarac, supape care nu inchid bine..
*




Sare din partea carburatorului, si nu sare doar furtunasul, ci sare cu tot cu teava aia mica metalica, care intra in cauciucul ala negru ce cca 2-3 cm., in care intra apoi furtunasul transparent(imi pare rau ca nu stiu cum se numeste). Teul nu se misca de loc, si nici furtunele din el. Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie teava aia care iese, stricata, si sa o cumpar din nou, sau sa o cumpar cu totul(cu furtunas cu tot). Problema e ca dupa ce il infig la loc, uneori iese usor, daca il trag doar putin, iar alteori, daca vreau sa il scot iar, trag de nu mai pot de el, si de-abia de abia iese. va multumesc
diaconuliviu
Pai:
stutul din alama si la mine iese usor, trebuie sa incerci sa-l bati cu un ciocanel, dar "cu bun simt", nu sa treci prin corp in galerie; daca nu stii, cauta pe cineva care sa nu-si bata joc. Sau, faci un stut din alama dar filetat la un capat (evident, mai gros la partea filetata), filetezi si corpul, si montezi-tot asa, iti trebuie un meserias bun
B_28_URA
QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 13:45)
Pai:
stutul din alama si la mine iese usor, trebuie sa incerci sa-l bati cu un ciocanel, dar "cu bun simt", nu sa treci prin corp in galerie; daca nu stii, cauta pe cineva care sa nu-si bata joc. Sau, faci  un stut din alama dar filetat la un capat (evident, mai gros la partea filetata), filetezi si corpul, si montezi-tot asa, iti trebuie un meserias bun
*




merci pentru raspuns:stut. In alta ordine de idei: e normal sa sara de acolo chiar si dupa ce este batut???
A incercat mecanicul sa il bata, si dupa ce l-a batut, tot la fel de usor iesea.
adumitrachy
NU e normal sa iasa.Iese din cauza uzurii.
rtulea
Ca sa nu te mai chinui atat, lipeste tubul din alama cu Poxipol sau GuperGlue in corpul carburatorului iar tubul din plastic largeste-l putin la capat incalzindu-l la foc si largindu-l cu un cui. Problema este rezolvata. Spor la treaba.
B_28_URA
Va multumesc la toti pentru raspunsuri. Vad ca acum nu mai face figuri, probabil la turatie mai mare face, in ultima vreme, nu am mai alergat-o. Sper ca s-a rezolvat. Va multumesc inca o data pentru toate raspunsurile
rtulea
Si data viitoare cand o vei alerga iti va sarii iarasi. Rezolva problema pentru ca nu este complicat deloc. Si in felul acesta vai sta linistit ca nu mai ai probleme cu furtunul de la avansul vacuumatic la urmatoarea alergatura.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.