Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: papuc diesel
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bambucea
Am cumparat un papuc 1.9d si nu pot merge cu el constant deccelereaza brusc. Daca a mai avut cineva aceas problema rog sa ma ajute.
nikuniku
ca esti prima data pe acest forum si sa nu te sperii,tu de ce crezi ca ala tia vandut masina,ca nu merge bine(din spusele tale,ca nu dai detalii,an fabricatie,face cand e rece sau cand e calda,ce ai facut tu ca sa remediezi problema,face in timpul deplasarii cu masina) ca asa ar fi pompa de injectie la prima vedere sau filtru de motorina nu murdar ci colmatat(blocat)de jeg
bambucea
face in mers are filtre noi distributie noua. masina este din 2003

22 Mar 2011, 20:29:
atentie porneste la sfert de cheie sta la relanti si nu scoate fum
nikuniku
atunci vezi ca este o cutie in stanga motorului unde intra cablu de acceleratie,scoate mufa electrica si curata cu spray de contacte (wd 40) si apoi verifici legatura la masa a motorului,sau pui tu un fir gros(ca la aparatu de sudura) intre motor si caroserie
bambucea
am schinbat senzoru de acceleratie am dat si cu degripant pe mufa saptamina trecuta
nikuniku
atunci un tester la un atelier care are asa ceva si personal calificat care sa stie ce citeste pe tester,si o alta parere dea mea poate fi din pompa de injectie sa nu fi crapat in ia ceva pe electric
bambucea
Daca scot mufa de la senzorul de pe admisie merge normal. Dar la rece nu porneste daca nu este bagata in senzor.Dupa ce se incalzeste opresc motoru scot mufa si plec mai departe. Am pus un alt senzor de la o SN pe benzina ca are acelas cod dar tot asa face.
viorel777
deci incepe cu inceputu
decelereaza deoarece are aer pe instalatie sa te uiti la pompita acolo sa vezi daca are aer ideea e urmatoarea daca iti prinde aer iti duce pompa de injectie deci trebuie rezolvata problema schimband furtunele de alimentare sau daca nu vrei sa schimbi furtunele poti sa pui o pompa mecanica si merge mult mai bn cu ea si nu mai ai probleme daca ia aer oricum pompa pe care o ai o sa se duca la papuc se strica pompa la 90.000-110.000 de km deci orice ar fi sa te astepti sa nu mai pornesca deloc sau sa plece bine la a doua cheie .....daca e la a doua cheie stiu un secret cum sa rezolvi problema
cea mai buna solutie este pompa mecanica porneste la sfert si nu mai exista nici o problema daca ai aer in instalatie porneste foarte bine si iarna daca ai bujiile bune
nu face prostia sa te duci la mecanic ca astia is tare nebuni radmasa.gif
maho
QUOTE
viorel777      Posted Today, 18:27
      deci incepe cu inceputu

1. "Inceputu" nu se face cu DECI.
2. Lunga a naibii fraza aia, n-ai putea sa faci un rezumat ? Ca pe la jumate m-am plictisit, zau.
3. Poti sa probezi ca mecanicii sunt nebuni ?
bambucea
Va multumesc pt.sfaturi si ca ati vrut sa ma ajutati dar am rezolvat problema singur. Nu a fost nimic din ce ati spus voi. Am fost la mecanici am puso pe tester si nimic,cea ce ma pusese pe ginduri ca nu exista un meserias pt.masina asta,ori mi se spunea sa schinb pompa de injectie,calculatorul sau te miri ce. Din cit am citit pe forum si am intrebat nimeni nu sa mai confruntat cu problema asta si din cauza asta era sa cumpar pompe de injectie,calculatoare si alte alea. Va multumesc inca o data si sper ca sa va pot ajuta si eu vreodata.
HUMMER H1
si putem sti si oi ce anume era buba ? smile.gif
bambucea
Buba am descoperito in felul urmator. La un moment dat am observat ca imi porneste GMV-ul cind porneam motorul cea ce nu este normal atunci cind motorul este rece si am inceput sa caut buba pe instalatie. In momentul in care am vrut sa scot mufa de la senzorul de temperatura a antigelului am observat ca nu era mufata pina la capat dupa care am inpinso la loc si totul functioneaza normal. Deci concluzia mea este sa aveti grija pe la ce meseriasi cu sau fara testere umblati ca sar putea sa dati bani pe pompe,calculatoare sau alte alea degeaba.
HUMMER H1
ms de raspuns e bine de stiut
smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.