Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Am cam luat'o'n freza...
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2
dacia_amg
Sal'tare!

Dupa cum spune si titlul: am comandat de la e-tc (magazin calculatoare si
accesorii) doua sisteme de sunet (1100RON amandoua, la un loc).

Mi le-a adus curierul acasa, ieri, la 2 zile de la comanda. Ambalaj in stare
buna. Nu erau semne ca ar fi fost desfacute/zvarlite coletele.

Primul sistem (2.1) avea urme de var pe consola si din start nu functiona
decat satelitul drept. Wooferul si satelitul stag - mute. Nici o sansa sa-si
revina dupa ce am ras-verificat legaturile. Deci, nu numai ca l-am primit defect,
dar avea si urme evidente si grosolane de folosinta.

Am zis ca am avut ghinion. Poate al doilea (5.1) sa mearga. A mers. Bine. 20
de minute. Dupa care wooferul a amutit definitiv.

Am sunat la e-tc, mi-au zis sa le trimit inapoi prin acelasi curier. O sa-mi
trimeata altele bune. Ideea e ca as vrea banii inapoi, nu mai am incredere in
ei. Pot cere banii si cum sa procedez? Curierul o sa vina peste 1/2 ora, dar o
sa-l aman pe maine, caci sper la ajutorul dvs.

Va multumesc.

PS: am facut o sesizare pe (cica) mailul sefilor e-tc care am inaintat-o si la
OPC Constanta.
denisCT
Din ce stiu ai dreptul sa returnezi un produs in 24h chiar si fara nici un motiv, evident pe baza bonului/facturii.
kum
La cumparaturile facute on-line, ai dreptul conform legii (nu-mi cere sa-ti spun si care lege, cere la nea' Gica) sa returnezi produsele FARA NICI O EXPLICATIE in termen de 10 (sau 30) de zile. Punct! Iti iei banii inapoi fara nici un fel de emotii!
tribunul
Parca poti sa returnezi produsele cumparate pe net in termen de 10 zile in ambalajul original, transportul fiind suportat de tine.
Inainte trebuie sa iei legatura cu magazinul si le zici ca le trimiti produsele inapoi.
dacia_amg
Tocmai am vorbit la telefon cu baiatul care mi-a preluat comanda. Cica
imi vor returna banii in 30 de zile intr-un cont bancar pe care i-l voi
comunica dupa ce primesc ei coletele de la mine.

Sa fie vreo teapa? Oi mai primi io banii?
tribunul
Ce firma este? baga sa stim sa ne ferim si noi de ei.

Sunt unele firme care vand la pret redus produsele care au stat prin magazine, sau care au mici defecte, sau au fost returnate de clienti.
Sa nu cumva sa fi cumparat fara sa stii genul asta de produse.
kxz
la cumparaturi pe internet 10 zile. parca legea 51 din 2003 zice asta.
daca nu te intelegi cu ei la telefon, trimite-le o notificare scrisa prin fax sau posta cu confirmare (chiar daca te intelegi si se apropie termenul de 10 zile si nu au ftrimis banii), ca sa ai dovada in cazul in care ajungi la upc
nu au voie sa-ti ceara sa motivezi refuzul, nu au voie sa nu accepte.
dacia_amg
Cum am zis, e-tc.
http://www.e-tc.ro/

Folosesc si un curier cam de cacao... Au venit cu o dacia papuc de pe
care cam curgeau tablele iar baietii (2) aveau in jur de 20-24 de ani cu
o atitudine de smekerasi...

Nemo Express parca ii zice la curier.
kxz
nemo asa sunt in toata tara. si aici, din toate firmele de curierat cu care am lucrat am vazut ca nemo sunt cei mai prosti. am umblat eu dupa ei, nu ei dupa mine. cand am reusit sa ne intalnim, in loc de un sistem de 1 milion mi-au dat un xerox de 10 milioane. iar am umblat eu dupa ei, sa le dau xeroxu'
tribunul
Intreb si eu ca taranul, la produsele cumparate de pe net si nu numai, cand va vine curierul la usa cu produsul nu-l desfaceti in fata lui sa vedeti in ce stare este produsul?
Strict vizual, ca daca este defect e alta chestie.
dacia_amg
Nu, nu desfaci produsul, ci numai inspectezi ambalajul daca prezinta
urme cum ca ar fi fost desfacut sau deteriorat...
tribunul
Eu cred ca-i vina ta ca nu-l desfaci.
Calul Maro
Anumiti curieri verifica ce contin cutiile cu ramburs, insa verificarea se face doar la expeditor.
george_scala_2004
Prin posta NU ai cum sa vezi in ce stare este produsul DECIT dupa ce platesti. La fel faci si unele firme de curierat. In schimb unele, bravo lor, primesc banii NUMAI dupa ce destinatarul se convinge ca ce a comandat se afla in colet si in stare buna.
Alydor
Nu mai accepta cureriul sa desfaci produsul si apoi sa il platesti... Am avut si eu taraboi cu ei. La inceput fancur-ieru apoi car-gusterii, nema-xpress etc...



Suma respectelor, Alydor
kxz
curierul nu are nici o obligatie sa ia produsul desfacut inapoi. doar daca asta e intelegerea cu cel care livreaza, dar din cate stiu nici un magazin nu mai are asa ceva.
Merced
Parca sunt curieri care au posibilitatea de a verifica marfa inainte sa o achiti. Da' nu toti. Pe partea de IT Nemo are cota mare, si cred ca mai e si Fan. Eu mai mult cu Fan am avut belele, am trimis o placa de baza intreaga la Oradea si a ajuns fara radiator pe chipset.
Prin Nemo am trimis de vreo 3 ani si tot trimit, fara incidente. Bine, p-astia din oras ii si cunosc.

Presupun ca ai luat sisteme audio Microlab. Torent, aia care detin domeniu e-tc, sunt importatorii. Eu am luat de la ei de-a lungul timpului vreo trei sisteme, unul pentru mine, doua pentru niste amici, fara incidente. Ce-i drept le-am luat direct de la sursa.
Le dai retur si iti vor vira banii in cont mai mult ca sigur. Sunt o firma destul de mare si veche, nu cred ca incep sa umble cu d-astea acum.
dacia_amg
QUOTE(Merced @ 24 Mar 2011, 15:40)
Parca sunt curieri care au posibilitatea de a verifica marfa inainte sa o achiti. Da' nu toti. Pe partea de IT Nemo are cota mare, si cred ca mai e si Fan. Eu mai mult cu Fan am avut belele, am trimis o placa de baza intreaga la Oradea si a ajuns fara radiator pe chipset.
Prin Nemo am trimis de vreo 3 ani si tot trimit, fara incidente. Bine, p-astia din oras ii si cunosc.

Presupun ca ai luat sisteme audio Microlab. Torent, aia care detin domeniu e-tc, sunt importatorii. Eu am luat de la ei de-a lungul timpului vreo trei sisteme, unul pentru mine, doua pentru niste amici, fara incidente. Ce-i drept le-am luat direct de la sursa.
Le dai retur si iti vor vira banii in cont mai mult ca sigur. Sunt o firma destul de mare si veche, nu cred ca incep sa umble cu d-astea acum.
*



icon_mrgreen.gif huh.gif blush.gif Cum ti-ai dat seama?

Tocmai am trimis coletele inapoi, nu mi-au cerut nici un ban baietii de la Nemo.
Inseamna ca suporta cheltuielile de retur e-tc-ul?!

Baiatu' care mi-a completat recipisa nu trecuse nici un numar la "Valoare
declarata" si nici n-avea de gand sa ma intrebe, ceea ma cam face sa ma
indoiesc de seriozitatea/profesionalismul lor. De fapt, fiert cum sunt, mi-era si
frica sa nu iau vreo teapa si de la curier/magazin, caci in clipa de fata sunt si
cu banii dati si fara marfa...

Masina curierului, acelasi papuc diesel (dacia), alb si obosit nu avea nici un fel
de insemne ca ar fi de la Nemo... N-ar fi fost normal (obligatoriu) sa detina
asa ceva?

Alti curieri - e drept ca au si masini mai de doamne-ajuta (gen dube
mercedes, vw s.a. in stare buna) - au scris pe masina numele firmei de
curierat...
kxz
nu'i bai, le recuperezi tu de pe okazii.ro...
dacia_amg
QUOTE(kxz @ 24 Mar 2011, 16:36)
nu'i bai, le recuperezi tu de pe okazii.ro...
*



Ce bani sa mai recuperez de pe okazii, ca am trimis marfa... huh.gif
kxz
recuperezi marfa, nu banii...
dacia_amg
Exact aceeasi marfa cine-o mai vrea? Iar alta prefer sa iau la mana I...
ady77
Vrei sa iti deseneze?
kxz
lasa'l ca se jura ala de pe okazii ca e marfa cea mai super la prima mana...
klaus
QUOTE(denisCT @ 24 Mar 2011, 15:04)
Din ce stiu ai dreptul sa returnezi un produs in 24h chiar si fara nici un motiv, evident pe baza bonului/facturii.
*
In baza carei legi exista acest drept?
As fi curios maxim, ca la toti care le-am pus intrebarea asta pe forum, nici unul nu a fost capabil sa indice un prevedere legala. Toti "am auzit", "mi se pare" etc, dar nici unul nu a putut justifica real astfel de afirmatii.
QUOTE(kum @ 24 Mar 2011, 15:05)
La cumparaturile facute on-line, ai dreptul conform legii sa returnezi produsele FARA NICI O EXPLICATIE in termen de 10 (sau 30) de zile.
*

10 zile pe OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta (art. 7)
bmwh548
klaus nu stiu legea, dar acum vreo doua saptamani cand am vorbit cu cei de la Germanos despre posibile probleme la un telefon mi-au spus ca regula e ca pot sa revin in 48 de ore si se schimba pe loc. Nu am intrebat daca e vreo lege in acest sens sau asa e politica magazinului.
b76bgaarh
eu nu am inte;les faza cu ocazii? un angajat le vinde la mijto dupa ce le returneaza colegu sau ce?
Marty
Bai frate, da' greu e! A sugerat kxz ca bunurile pot fi recuperate de pe okazii, ca aia de au facut preluarea aveau un papuc fara nici un fel de insemne si nici valoare n-au declarat la colet. Asa ca pot zice c-au pierdut coletu' si de fapt sa-si insuseasca ei bunurile. Acu' ai inteles?
ady77
QUOTE(ady77 @ 24 Mar 2011, 16:47)
Vrei sa iti deseneze?
*


Nu mai e nevoie, a desenat Marty tongue.gif
Marty
Fa ma tu un desen ca pe mine nu m-ajuta talentu'. Te rog io!
ady77
Bre am un singur talent, dar nu e pictatu' icon_mrgreen.gif
Calul Maro
Tot romanul e talentat la bautura, fotbal si femei.
Marty
Io stiu la perfectie sa fac matreata! Ah... si sa ma scobesc in nas.
Calul Maro
La bilute se pricep mai putini.
denisCT
QUOTE(klaus @ 24 Mar 2011, 18:20)
In baza carei legi exista acest drept?
As fi curios maxim, ca la toti care le-am pus intrebarea asta pe forum, nici unul nu a fost capabil sa indice un prevedere legala. Toti "am auzit", "mi se pare" etc, dar nici unul nu a putut justifica real astfel de afirmatii.


Ai dreptate, nu este o lege dar este o cutuma destul de intalnita.

LE: ar fi fost mai potrivit cuvantul "privilegiu" in primul post, in loc de "drept".
Markos
Unele magazine accepta returnarea produsului în max 48 de ore, daca cumparatorul n-a efectuat proba la magazin sau a primit coletul prin curier acasa, iar ulterior a descoperit ceva defecte.
Calul Maro
Nu poti invoca o cutuma in favoarea ta.
ady77
De ce nu?
Calul Maro
Atat timp cat nu are caracter de lege, cel care trebuie sa plateasca se cam p..a cu jet pe cutuma ta.
kxz
QUOTE(Marty @ 24 Mar 2011, 18:58)
Io stiu la perfectie sa fac matreata! Ah... si sa ma scobesc in nas.
*



nu cumva esti adrian severin incognito pe la noi?
http://vodpod.com/watch/1647253--iat-ce-fa...mentul-european
ady77
QUOTE(Calul Maro @ 24 Mar 2011, 19:29)
Atat timp cat nu are caracter de lege, cel care trebuie sa plateasca se cam p..a cu jet pe cutuma ta.
*




Adica poate sa o invoce, dar asta nu inseamna ca i se da si dreptate tongue.gif
Calul Maro
Ai si tu dreptate. biggrin.gif
ady77
Cred ca de la beutura icon_mrgreen.gif (talentul meu).
Calul Maro
Ai rabdare pana luni cand tribunul va da berea! biggrin.gif
ady77
Ma antrenez sa-l duc la ruina. rolleyes.gif
Sclaud
Scenariul naspa ar fi urmatorul: sa nu te trezesti ca primesc "e-tc" inapoi coletul si dupa aia te anunta ca "au primit produsele de la tine deteriorate" si ca "iti vor scadea din suma care trebuie sa ti-o inapoieze - pagubele produse" - pentru ca nu are nimeni cum sa dovedeasca ca ei nu ti-au trimis tie produse "noi" si tu le-ai trimis inapoi "deteriorate" la ei ... aici e spilu' wink.gif
Unii au si trecute pe site la ei astfel de "informari" si "clauze" - posibile "portitze" pentru tras tzepe ... bazandu-se tocmai pe faptul ca multi nu verifica coletul la primire - inainte de a da banu ... din varii motive.
G I M
Scenarul naspa ar fi urmatorul: sa ii spuna cei de la e-tc ca ei n-au primit nimic smile.gif . Nu stiu dom'le, la noi n-a sosit nimic, or fi prins picioare pe drum.
Sclaud
Dap ... si asta e un scenariu naspa wink.gif
Shush
Nu mai speriati omul degeaba !
Cand a predat produsele curierului sigur a primit o hartie. Nu cred ca isi risca aia slujba pentru 1000 de lei.
dacia_amg
QUOTE(Shush @ 24 Mar 2011, 20:42)
Nu mai speriati omul degeaba !
Cand a predat produsele curierului sigur a primit o hartie. Nu cred ca isi risca aia slujba pentru 1000  de lei.
*


Mai, mult, la initiativa mea, curierul a mentionat pe recipisa de expediere
valoarea declarata a coletelor in suma de exact cat am platit eu sistemele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.