Alexio
29 Mar 2011, 21:57
Sa va explic... pe scurt... daca pun frana mai tare blocheaza roata spate dreapta cu scartz... lasa urme... si in general cand franez din cauza asta ma trage de fund si ma impinge spre stanga cu totul...
BUNUL meu mecanic a pus o piulita prin zona rotii spate dreapta... ca cica sa franeze toate rotile... nu cumva e de la aia? sincer nici eu nu stiu exact unde a pus-o...
vallyyy
29 Mar 2011, 22:00
Nu prea vad unde ar putea sa puna piulita aia si cu ce scop ,poate a infiletat-o pe axul puntii ,desi nu prea as vedea legatura cu frana .Probabil trebuie reglati putin sabotii ,nu-si mai fac cursa cum trebuie si raman pe tambur ,alta explicatie nu gasesc
Alexio
29 Mar 2011, 22:01
E totul ok... cand mi-a dat jos piulita sa merg la ITP nu mai facea... am totul nou si reglat, ma intereseaza care e treaba cu piulita aia si una a pus-o exact.
vallyyy
29 Mar 2011, 22:07
Singura improvizatie care mi-a facut-o si mie un mecanic la frana pe spate a fost cu un cui indoit pus la tija aia pentru frana de mana ,nu stiu scopul dar cica metoda destul de cunoscuta , dar de faza asta cu piulita eu nu am auzit pe nimeni pana acum
,adica unde ai putea sa pui piulita acolo si cu ce scop
sorin1983
29 Mar 2011, 22:13
poate a pus-o la limitator cumva?
Alexio
29 Mar 2011, 22:18
El a zis asa: ti-o pun ca masina sa considere ca e mereu grea pe spate si sa franezi cu toate 4 rotile...
SI chiar franeaza cu toate 4 adica daca apas frane si nu ai centura zbori prin geam, problema e ca ma trage rau si ma impinge spre stanga.
vallyyy
29 Mar 2011, 22:20
QUOTE(Alexio @ 29 Mar 2011, 22:01)
E totul ok... cand mi-a dat jos piulita sa merg la ITP nu mai facea... am totul nou si reglat, ma intereseaza care e treaba cu piulita aia si una a pus-o exact.
QUOTE(Alexio @ 29 Mar 2011, 22:18)
El a zis asa: ti-o pun ca masina sa considere ca e mereu grea pe spate si sa franezi cu toate 4 rotile...
SI chiar franeaza cu toate 4 adica daca apas frane si nu ai centura zbori prin geam, problema e ca ma trage rau si ma impinge spre stanga.
Ti-ai cam raspuns singur ! Da-o Doamne iarta-ma jos si scapa de problema ,cine stie ce inventie mioritica o fi facut ala pe acolo
Alexio
29 Mar 2011, 22:22
Oricum dupa iarna asta am devenit expert in redresari la viteza si pe drumuri inguste inclusiv printre masini... e al dracului de nenorocita faza la frane mai puternice...
vladut88
29 Mar 2011, 22:41
te bagi sub masina prin dreapta spate si deasupra puntii e limitatoru si scoti piulita aia de acolo
Alexio
29 Mar 2011, 22:43
Bun multumesc!
fullhouse
30 Mar 2011, 06:31
Faimosul tau mecanic practic ti-a anulat limitatorul de frana, ceea ce inseamna ca indiferent de incarcatura, vei avea cam aceeasi forta de franare pe toate 4 roti. Problema apare cand masina e goala, puntea spate fiind mult mai usoara rotile din spate se vor bloca la o franare mai puternica, de aici pericol mare de pierdere a directiei, derapaje. Desi limitatoarele sunt de foarte proasta calitate, totusi ar merita sa-l schimbi, poate ai noroc si nimeresti unul bun, reglajul lui s-a mai discutat pe forum, bafta
Alexio
30 Mar 2011, 12:09
Inteleg... la ITP a fost FOARTE ok cu franele. Dar scosese el piulita.
ct-03-tvy
30 Mar 2011, 17:29
la itp cu piulita aia ..iti scuipa masina de pe role.de zici ce e aia
Alexio
30 Mar 2011, 17:41
Deci o piulita a facut mai mult decat inginerii de la Porsche. A reusit sa sporeasca franarea cu 50%...
diaconuliviu
31 Mar 2011, 12:00
Da, a reusit sa faca o mare timpenie. Limitatorul are niste pasi specifici penru reglaj. Ori cu manometru - singura metoda documentat-agreata sau, cu rabdate, din aproape in aproape.
Oricum la tine trebuie reglat si jocul intre sabot si tambur si/sau verificat daca nu ai vaselina, uzura sau cilindru gripat la rotile spate, in speta la cealalta roata.
adriano94
31 Mar 2011, 14:33
daca vrei da-mi un PM si iti dau ceva sa te ajute;)
Danut 88
31 Mar 2011, 21:07
de acord cu deaconuliviu.
diaconuliviu
1 Apr 2011, 08:38
ma cheama cu dIaconu, nu cu E dar.. uneori si cu degetul...
Glumesc.
Danut 88
1 Apr 2011, 20:53
Scuze!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.