Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: RECHEMARE 1,6 16 V 4X4
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
pedrovl
Salutare,

am primit o scrisoare de la directorul de calitate al uzinei Mr. Martin , in care sunt rugat sa ma prezint de urgenta cu benzinarul intrucat este POSIBILA o defectiune la cuzinetii de palier - defectiune de montaj. M-am prezentat la Autoeuropa Valcea si astept raspuns: Mi-au spus ca daca intradevar vor constata ca au fost gresit montati MI SE VA SCHIMBA MOTORUL. Daca sunt ok mergem inainte....

Intrebari:
- ce garantie pot avea ca imi schimba motorul si nu doar cuzinetii repsectivi?
- ce inseamna de fapt acesti cuzineti?
- e posibil ca eroarea sa fie din cauza ca motoarele nu mai vin complet facute pt a fi puse pe masina si se fabrica la noi unde cate un "nea" angajat are "drag de munca precum magarul de fuga"....????

Multumesc, si....a mai primit cineva scrisoarea??????
cosmin_2300
QUOTE(pedrovl @ 20 Apr 2011, 21:42)
Intrebari:
- ce garantie pot avea ca imi schimba motorul si nu doar cuzinetii repsectivi?
Multumesc, si....a mai primit cineva scrisoarea??????
*


N-ar trebui să aibă altă serie?
Sau schimbă doar internele motorului?
nikuniku
se schimba tot motoru,nu piese in el,de trecerea lui in cartea masinii e treaba proprietarului,pe banii lui,ca nu cred ca vine cu aceeasi serie ca cel care este pe masina
bogdan_90
Probabil ca este vorba de un lot ceva si isi dau ei seama dupa serii. Nu cred sa fie cazul , daca erau montati gresit nu avea probleme pana acum? Cati km ai cu masina ?
tkx
Nasol! De obicei la schimbari d-astea de componente mari, motor, CV, ambreiaj se lasa cu zgarieri de caroserie, ca astia prin service umbla de parca au craci pe ei.
Mie mi-au zgariat o aripa la o simpla schimbare de curea de distributie si culmea la unul dintre cele mai bine cotate service-uri din Pitesti (AMAT).
bobo77
Si au recunoscut ca ei au zgariat masina?
D-Ice
La intrarea in service se face o inspectie a caroseriei si se trec eventualele zgarieturi, infundari, etc. Asa face un service ce se vrea serios. Ochii mari insa la scoaterea din service!
PaulT
Corect. Daca nu fac asta din proprie initiativa trebuie ceruta specific inspectia. Pentru a nu avea ce comenta, masina trebuie dusa curata, pentru a se vedea foarte usor starea vopselei.
ZLATE58
Omologarea la RAR este problema DACIEI nu a proprietarului.
bossake
Din cate stiu motorul se considera piesa de schimb si nu mai e nevoie de nicio omologare, singurul drum la rar cred ca il faci doar pt a trece noua serie in cartea de identitate.

Pe alt forum dacia mai era cineva care spunea ca i s-a schimbat motorul la un logan euro5 1.6 16v.
tkx
QUOTE(D-Ice @ 21 Apr 2011, 16:06)
La intrarea in service se face o inspectie a caroseriei si se trec eventualele zgarieturi, infundari, etc. Asa face un service ce se vrea serios. Ochii mari insa la scoaterea din service!
*


Pai am vazut pe loc si au recunoscut si ei, dar paguba fusese deja facuta. Noroc ca n-a fost foarte grav .
alphamale
Am primit si eu scrisoarea cu pricina si am dus deja masina-n service (Logan 16V). Va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor.
Squirrel
Să înțeleg că e o problemă cu un lot de motoare, nu neapărat de un lot de Dacia Duster…
mikey_gtx
QUOTE(pedrovl @ 20 Apr 2011, 21:42)
Intrebari:
- ce garantie pot avea ca imi schimba motorul si nu doar cuzinetii repsectivi?
*


pai te uiti sub capota. daca gasesti un motor curat, e probabil nou.
QUOTE(pedrovl @ 20 Apr 2011, 21:42)
- ce inseamna de fapt acesti cuzineti?
*


[attachmentid=1627715907] [attachmentid=1627715908]
QUOTE(pedrovl @ 20 Apr 2011, 21:42)
- e posibil ca eroarea sa fie din cauza ca motoarele nu mai vin complet facute pt a fi puse pe masina si se fabrica la noi unde cate un "nea" angajat are "drag de munca precum magarul de fuga"....????
*


nu neaparat. unele piese mai vin cu defecte de fabricatie, nu se incadreaza in cotele date in proiect (vezi pinioanele de sinterom) sau alte neconformitati.
pedrovl
mda...se pare ca aveti dreptate. nu pare a fi o problema de duster ci a o motoarelor de 16 v. oricum e de pareciat. azi am fost sa-mi recuperez cheile de la casa lasate pe cheia dusterului si mi-au spus sa nu-mi fac probleme ca intr-o saptamana - 10 zile vine motorul iar DACIA va platit tot: omologare, trecere in carte, etc, etc.....
dusterreich
Si eu am tot 1.6 16V 4x4, livrat in noiembrie 2010. Stie cineva care este criteriul dupa care se recheama masinile?
cosmin_2300
După moaca proprietarului naughty1.gif
D-Ice
Lotul de cuzineti X a fost montat pe lotul de motoare Y. Deci recheama lotul de motoare Y. Simplu. smile.gif
silviu2002
Pedrovl poti sa ne spui cand a fost fabricat motorul tau?
Eu nu am primit scrisoare dar daca e vorba de lot cei cu perioda de fabricatie apropiata sunt susceptibili de rechemare in service
Multumesc
Marty
QUOTE(dusterreich @ 23 Apr 2011, 17:43)
Stie cineva care este criteriul dupa care se recheama masinile?
*

Data inscrierii pe forum!
argon
QUOTE(pedrovl @ 22 Apr 2011, 21:56)
mi-au spus sa nu-mi fac probleme ca intr-o saptamana  - 10 zile vine motorul
*



Pai da, dureaza pana-l da jos de la ala de dinainte, ii schimba cuzinetii, si-l cosmetizeaza putin, sa para nou.
QUOTE(silviu2002 @ 26 Apr 2011, 16:01)
Pedrovl poti sa ne spui cand a fost fabricat motorul tau?
*



Rabdare, o sa fie al tau intr-o saptamana - 10 zile.
C a t a l i n
Pentru alea 10 zile ți-au dat altă mașină?
alindrgn
depinde de reprezentante. in brasov, din 3 reprezentante, 1 singura ofera masina la schimb, si asta de anul trecut, ca e criza si sa mai atraga clienti.
alphamale
Dupa mai bine de-o saptamana am sunat la service ca sa stiu in ce stadiu e masina. Raspusul lor a fost ca pe comanda e trecuta o "montare cale laterala arbore cotit" si o verificare la nu-stiu-ce conducta de la servodirectie. Am inteles ca se asteapta si un accept din partea DACIA cumva. Cica ma suna ei cand e gata. Am eu impresia ca si daca sunam dupa o luna tot nu era gata.

O sa sun si saptamana viitoare ca sa intreb cand pot trece prin service ca macar sa-i mai "dau o cheie" din cand in cand.
alindrgn
da' cine te opreste sa mergi si acuma sa vezi masina? daca o sa o dea tot din colt in colt, poti sa ii ameninti putin cu reclamatii, ca se pun in miscare.

ca o paranteza, eu mai nou daca gasesc ceva in neregula la un magazin, le spun angajatilor, si daca tot ei fac gât, plec frumos si sun la protectia consumatorilor. un supermarket a scapat ca mi-a dat banii inapoi, o covrigarie s-a facut ca nu ma aude si a avut musafiri, si cel mai recent caz, supermarketul BILA a avut musafiri, care fura la kg. acuma nu stiu daca poti sa ii ameninti cu OPC, dar macar le poti zice ca vorbesti cu directorul. sau daca nu, sa-ti dea masina la schimb, daca nu ti-a dat.
jay333
QUOTE(alphamale @ 29 Apr 2011, 10:45)
  O sa sun si saptamana viitoare ca sa intreb cand pot trece prin service ca macar sa-i mai "dau o cheie" din cand in cand.
*


De ce ai lasat-o in service, nu se mai poate merge cu ea?
alphamale
Masina mergea ok, am dus-o-n service pentru ca asa mi se cerea-n scrisoarea primita de la DACIA. Nu o sa fac, inca, valuri pentru ca mi-o tin prea mult in service din cauza ca au fost sarbatorile si sigur nu s-a lucrat p-acolo.
rue
tu nu aveai nevoie de duster de sarbatori???????
alphamale
Ba cam aveam nevoie de masina dar cum dealer-service-ul ala mare din Berceni sud nu mi-a dat masina la schimb, a trebuit sa ma descurc cu metroul. Speram ca, daca ma duc cu programare, n-o sa dureze prea mult interventia. Se pare ca n-am nimerit-o...
PaulT
Nu e deloc normal sa lasi masina in service pana la o data relativ nedefinita cand va sosi componenta care sa permita repararea... Mai ales cand nu e vorba despre o masina cu defect imobilizator. Iar faptul ca in conditiile astea nu s-au obosit sa dea masina la schimb este penibil. Eu mi-as lua imediat masina inapoi si as cere sa fiu anuntat cand au tot ce trebuie pentru a o putea repara. Atunci as duce-o in service..
C a t a l i n
QUOTE(alphamale @ 30 Apr 2011, 14:16)
Ba cam aveam nevoie de masina dar cum dealer-service-ul ala mare din Berceni sud nu mi-a dat masina la schimb, a trebuit sa ma descurc cu metroul. Speram ca, daca ma duc cu programare, n-o sa dureze prea mult interventia. Se pare ca n-am nimerit-o...
*


radmasa.gif

Dacă eram service, îți dădeam mașina cu o zi înainte să iasă din garanție.
bobo77
@alphamale poti pune o poza cu scrisoarea de la dacia? de curiozitate.
alphamale
Din pacate am lasat scrisoarea la cei din service, sa stie oamenii despre ce-i vorba. Asa m-a dus pe mine capul.. Merita s-o scanez inainte mai ales ca lucrurile par sa se lungeasca. Daca mai pun mana pe scrisoare, o pun la vedere.
pedrovl
Desi au trecut 2 saptamani inca nu a sosit motorul si se pare ca dupa 15 mai va fi gata. Intre timp nevasta merge cu Loganul de 1,2 iar eu mi-am vandut Dusterul Dci 110 si mi-am luat un Chevrolet Cruze, asa ca voi fi mai putin prezent pe forum. Nu voi scapa insa comentariile voastre legat de 1,6 16 V la care nevasta nu a vrut sa renunte.
O veste buna: Mi-au spus ca motorul vine din FRANTA si diun acest motiv dureaza mai mult. Am acceptat pentru ca am cu ce sa merg...altfel....as fi facut oleaca de scandal.
tomageorgian
dc ai dat dusterul dci? si ti-ai luat cruze? pe benzina sau motorina?

p.s. am vazut acum ca e pe benzina cruze-ul.
asgard1955
Care a fost motivul pentru care ai renuntat la duster?
venusake
Chiar? Si, de e bine a intreba, cu cat l-ai dat si cati km avea?
Mercy!
PaulT
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2972932


A spus aici. Cu 14,000EUR la 64.000km.
venusake
Da, multam! Gasistem intre timp! Mercy inca o data!
PaulT
Cu placere.
alphamale
Am aflat, de la cei din service, ca a fost un lot de douazeci de motoare care aveau ceva piese neconforme cu specificatiile. Odata cu inlocuirea lor au schimbat si uleiul.
PaulT
Eu nu prea as lua de bun ce spun cei din service la capitolul asta..
pedrovl
Salutare..dupa ceva vreme.

Motorul la benzinar a fost schimbat cu succes. Merge perfect cel putin pana acum. Masina porneste altfel, mi se pare mai silentioasa, am facut cam 2000 de km fara sa sar de 3000 - 3500 de rotatii intrucat motorul era complet uscat, nu avea ulei in el, a venit din Franta intr-o cutie de lemn si nu a fost rodat deloc. I-au pus elf 5W30 sau 40 nu stiu exact dar oricum deocamdata totul e ok. Ma bucur ca a fost montat complet cu tot cu distributie pe el asa cum a venit. Dupa 1500 de km am facut cateva depasiri spre 4000 rpm si chiar spre 4500 dar doar cu a VI a in lung fara sa fortez. Sper sa nu mai fie probleme.

Dusterul meu (dci-ul) l-am vandut pentru ca aveam deja 3 masini 4x4 (prin achizitia samuraiului ) si CRUZE-ul a fost singura oferta de pe piata ca si dotari-siguranta-pret-motorizare (1,6 124 cp) care m-a convins sa fac achizitia fara sa scot nici un ban din buzunar. Practic vanzarea Dusterului la 64.000 de km a facut posibila achizitia lui Cruze cu tot cu hotia de taxa de prima inmatriculare desi e euro 5 (am dat 1120 de lei) si cu tot cu hotia de la Chevrolet (si probabil de la multe alte firme) de achita obligatoriu 250 euro o garantie de 5 ani fara limita de kilometri. Doar trenul de rulare (bucsi, pivoti, planetare) are garantie numai 90.000 in rest 5 ani fara limita de km suna destul de bine....

Nu am vandut Dusterul pe motorina pentru ca ar fi avut ceva ci pentru ca :
- nevasta a vrut Dusterul ei pe benzina si sincer il prefer si eu
- consumul nu e mai mare decat la alte SUV-uri
- e mai usor de intretinut si mai putin pretentios decat un diesel
- avand doar 9000 de km am preferat sa o vand pe cea cu km mai multi iar acum practic am 2 masini noi (prin schimbarea motorului la Duster practic si aceasta a revenit la 0 km)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.