Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
roakru
Buna seara si paste fericit :* !

Am cautat si nu am gasit nimic care semnifica problema mea, ori am fost dominat de functia "search".
Deci, motorul de 1.3, carburatie simplu corp, carfil, benzina si gpl. Motorul cald, si pe gpl si pe benzina, daca iau viraj brusc mi se opreste motorul, si nu ma refer cand iau curba, ma refer am aproape 20km/h si trag rapid de volan, ca sa o parchez sau sa intru pe o strada. Relantiul este stabil, totul merge calumea(dupa urechea mea). Dar nu inteleg de ce se opreste motorul cand iau viraj brusc.

Multumesc anticipat! :*
mihai7575
QUOTE(roakru @ 22 Apr 2011, 19:08)
Buna seara si paste fericit :* !

Am cautat si nu am gasit nimic care semnifica problema mea, ori am fost dominat de functia "search".
Deci, motorul de 1.3, carburatie simplu corp, carfil, benzina si gpl. Motorul cald, si pe gpl si pe benzina, daca iau viraj brusc mi se opreste motorul, si nu ma refer cand iau curba, ma refer am aproape 20km/h si trag rapid de volan, ca sa o parchez sau sa intru pe o strada. Relantiul este stabil, totul merge calumea(dupa urechea mea). Dar nu inteleg de ce se opreste motorul cand iau viraj brusc.

Multumesc anticipat! :*
*


nu ma-m intilnit niciodata cu aceasta problema,dar sigur poate te ajuta colegii.
te salut.
MCM25
poate ai un fir la bobina sau delcou neizolat si face scurt sau nivelul prea mic la benzina
Kanutza_77
Verifica la contact sa fie in regula,verifica firele de la bobina,firul care duce la delco si camera de nivel,sa ai benzina pe la jumatatea planului inclinat.
Cu motorul pornit,si capota ridicate incearca sa faci un pic de balans la masina si/sau incearca sa tragi usor(sa le misti practic,fara sa le rupi) de firele de la delco,bobina,baterie.
Alex4u
da avansul putin mai mare...cateva grade.
Tudor Badescu
Un nivel prea mic poate sa lase jiclorul principal fara benzina cand ea se duce intr-o parte sau alta la manevre bruste.De altfel acest jiclor se pune in partea din spate a camerei de nifel constant tocmai pentru a fi bine acoperit de benzina cabd masina urca.
roakru
Nivel reglat, dar si pe gaz face la fel. Maine o sa verific firele!

Alta intrebare: cum descopar care rulment trebuie schimbat? Se aude cateodata, harjiala ca de rulment, dar nu mereu.


Multumesc anticipat :*
vallyyy
In general rulmentul huruie necontenit in continua miscare ,rare sansa sa taca , vezi sa nu fie altceva .Nu stii care ? Pai se aude de la o posta care huruie ,eventual ridica rotile pe cric si vezi daca au joc
bucatzel
QUOTE(roakru @ 5 May 2011, 19:41)
Alta intrebare: cum descopar care rulment trebuie schimbat? Se aude cateodata, harjiala ca de rulment, dar nu mereu.
Multumesc anticipat :*
*



O sui pe elevator / cric .

Exista topic-uri cam despre orice pe sectiunea asta, te rog sa nu-l transformi pe asta din expunerea/rezolvarea unei probleme clare in unul "despre orice".
panter1
cred ca problema ta vine de la fire/contacte imperfecte. A mai fost cineva cu o problema asemanatoare mai demult pe forum, cand pleca de pe loc se oprea motorul iar dupa lungi cautari si plimbari la mecanici un om batran i-a rezolvat problema spunand ca motorul se inclina la plecarea de pe loc si misca nu stiu ce fir si se oprea motorul.. sa nu ai si tu aceias problema doar ca acum e pe viraj..
Magnum_Baracuda
cred ca cumva ii agata axul volanului vreun fir sau iti misca cupla de la contact sub carapacea volanului verifica atent multi nelijeaza acest aspect si se trezesc cu firele infasurate in jurul ajului de la volan(partea inferioara a axului unde este cupla )
panter1
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 6 May 2011, 16:49)
cred ca cumva ii agata axul volanului vreun fir sau iti misca cupla de la contact sub carapacea volanului verifica atent multi nelijeaza acest aspect si se trezesc cu firele infasurate in jurul ajului de la volan(partea inferioara a axului unde este cupla )
*



corect ce zice colegu, si daca vrei sa verifici cele spuse mai sus in timp ce merge motorul da de volan total stanga apoi balanseaza masina dupa care dai de volan invers si o balansezi iar impingando din lateral si vezi daca se opreste rolleyes.gif

si da.. poti scoate si acel capac de sub volan sa vezi in ce stare sunt firele de la contact.. sau chiar contactul sa nu fie desfacut in partea posterioara unde are un capacel pe care stau clapitele daca nu ma insel si este negru ca si corpul contactului... si sa nu iti fi iesit acela. Eu am patit-o cu injectabila mea ca se oprea cand luam o groapa si era de la niste papucei de la firele contactului smile.gif Cand miscam de manunchiul acela de fire se oprea
roakru
Am pornit motorul, am miscat de toate firele de la bobina, delcou ce fire am mai gasit pe acolo. Chiar azi am desfacut carapacea de la volan, firele par la locul lor, nu agata nimic acolo. Maine o sa dau contactul jos sa ma uit la el. Problema este ca la gropi nu face nimic, chiar am testat.

Offtopic: cred ca a intrat satana in ea smile.gif) o sa chem preotul sa o exorcizeze biggrin.gif (asa a zis un tovaras)
alinworm
fii atent! presupun ca iti face probleme cand e pe GPL! Vezi ca eu am patit-o cand am schimbat fisele de la bobina si am uitat sa pun firul de la instalatia GPL in jurul firului ce vine de la bobina catre delcou! Sa il verifici sa fine bine strans sa formeze o spira! De acolo isi ia inductia instalatie GPL!
Scoate fisele si verifica le sa nu fie ruginite contactele! In final ai putea sa schimbi si bobina!

Parerea mea! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.