Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vreau sa-mi iau Duster! Imi iau, dar .... de care ?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2
venusake
Salutare!
"Interesul poarta fesul!"
E o vorba veche , dar se aplica si la mine. N-am mai scris de mult p-acilea, dar acum ..... m-am gandit sa va cer consilierea.

In 2-3 saptamani ma duc sa-mi dau comannda pentru un "utilaj prafos"!

Ce am io in cap:
- 110 dci
- full (dar fara piele)
- tractiune fata (sigur nu ma urc pe munti, dar .... mi-ar face cu ochiul pentru aspectul interventiilor in restabilirea stabilitatii in situatii critice)
- ..... nu mai stiu. sad.gif


Rogu-va, cei care aveti deja ..... dati-va cu parerea!
CGDBZ
Eu nu am dar daca mi-as lua nu as lua fara ES+ASR .
radu_vasile59
Nici eu nu am. Din ce vrei tu, eu as lua: Duster Laureate 90 CP, 4x2.
Este mai ieftin decat cel de 110 si cam la fel de vioi pana la 100, plus ca de banii pana la 110 CP poti sa iei mai multe accesorii.
Daca un Logan 1.5 dci te-ar multumi ca si prestatii dinamice, atunci 90 Cp la Duster 4x2 este cam la fel ca agilitate.
Spor la alegeri!
venusake
Well .... daca e vioi pana la 100 e ok, dar ..... cum io ma car cam 4500 - 5500 km pe luna .... e clar ca e nevoie de "voinicie" si peste 100!

Stiti (decat s- spuneti voi, mai bine o zic io) .... io-s deja cu ideea infipta in cap cu 110dci si full pe o punte motoare, dar ..... poate cautam confirmare! Asa-i omu! smile.gif

PS. Trecerea de la Laguna II la Duster e .... chiar ciudata! Da-mi plac amandoua!
C a t a l i n
Da' la ce-ți trebuie prafster dacă nu iei 4x4?
venusake
Da, .... o intrebare la care a trebuit sa(sa-mi) raspund de mult ori!

Pai ....
- umblu si pe drumuri ma necajite (am cam zapacit Laguna, chiar daca am fost atent - si am pretentia ca simt masina cand merg pe teren accidentat) - clientii mei activeaza in domeniul lemnului (exploatare si prelucrare) ==> garda mai buna
- vreau o masina noua
- o pozitie nitel mai inalta la volan
- am fost cu 3 versiuni si mi-a placut
- eu sunt f. multumit de dci-urile renault
- cred ca mi s-a pus o "fixatie" pe masina asta, pt simplul fapt ca prea multi o hulesc, fara sa o cunoasca. Nu este masina perfecta! departe gandul! Insa, la multi, pentru simplul fapt ca nu e nemtoaica .... nu e buna!

PS.
Din iarna intentionez demararea unui bussines de anvergura referitor la interiorul Dusterului (gama Logan-Sandero - Duster)
asgard1955
La km pe care ii faci, clar diesel si 110 CP, treaba e sa nu regreti mai tarziu ca nu ai luat 4x4. Am citit pe un alt forum dedicat ca cineva vinde deja unul cum vrei tu si vrea 4x4.
tribunul
Eu nu am, dar nu as da 18.000 pe un duster, poate doar drogat.
venusake
Ma .... naiba stie!
E drept ca ma ..... mananca de 4x4, dar .... m-am gandit la expunerea la defectiuni suplimentare: mai multe angrenaje, mai multe bucsulite si articulatii, ..... sincer .... ma mananca .....
Nu stiu .....
Poate ca in momentul in care ma duc sa comand si o sa ma ....""gadile" nenea de la vanzari ....

By the way ...... am inteles ca 4x4, ar fi mult mai stabil (pe Auto), in situatii de polei, drum umed .....


Voi ce stiti/ziceti ?
asgard1955
Normal ca e mai stabil. O sa intalnesti de exemplu situatii in care vrei sa intri de pe un drum secundar acoperit pe zapada pe drumul principal si masinile vin lant. Nu e tot una cand demarezi de pe loc pe auto si in caz ca patineaza fata cupleaza spatele si reusesti sa intri la timp sau daca ai 4x2 patineaza fata si poate timpul nu e suficient. La fel in cazul in care derapezi si accelerezi sa corectezi traiectoria , e mult mai usor cu 4x4.
Mai ai viteza 1 foarte scurta numai buna la porniri de pe loc.

Eu as zice sa cumperi 4x4. Daca nu ai nevoie de 4x4 sta acolo in asteptare pentru cand ai (iarna se poate circula tot timpul pe auto daca drumurile sunt alunecoase).

Cei 1700 de eur ii dai o singura data, dar regretul ca nu ai luat 4x4 va fi pe toata durata de viata a masinii.
venusake
Pretene, Pretene .....
Ce ma bazai tu unde ma doare!
biggrin.gif
C a t a l i n
Te-am corectat.

QUOTE(asgard1955 @ 1 May 2011, 14:01)
Cei 1700 18000 de eur ii dai o singura data, dar regretul ca nu ai luat 4x4 o porcarie va fi pe toata durata de viata a masinii.
*

asgard1955
16600, de ce 18000 ?
venusake
Eh, dar ..... mi-e sa nu apara probleme suplimentare prea multe din plusul de piese in miscare, angrenaje si bucsaraie!

Da, .... io-s tipic romanului: si cu pui frumosi si cu clotza grasa! .... sau ca si vorba aia cu fata mare: Io vreau, dar tu mai roaga-ma!
asgard1955
Cea mai complicata piesa ce e in plus la 4x4 e cuplajul electromagnetic care e testat de ani buni pe murano, care e unul dintre cele mai scumpe nissan-uri, restul: cutia de transfer, diferentialul spate iarasi sunt de inspiratie nissan, asa ca nu prea are ce se strica.
venusake
Of, of .... cum ma ispitesti tu (in directia in care ma agit si eu singur)!
Raule!
C a t a l i n
Cât cântărește Murano și cât prafster?

Auzi "inspirație nissan"... radmasa.gif

Rezervorul ăla parțial inutilizabil tot nissan l-a expirat?
venusake
Eh .... faptul ca Murano e mai greu ..... e un lucru bun! Daca la ala rezista, apai n-o fi bai nici la "Pulberosu" asta (sa-i mai dam un nume)!

Cu rezervoru ..... da, e o pb .... dar n-o fi un cap de lume!
Poate fi chiar un avantaj: Daca ramai fara "zama" .... te dai jos si zgudui utilaju binisor ca sa sara motofocu dintr-o parte-n alata si .... gata! Nu mai e nevoie sa cari sticla cu zama si nici furtun ca sa-ti dea altul daca ramai pe drum!



Vedeti .... asa-i romanu: in tot rau-i s-un bine! smile.gif
C a t a l i n
Așa e, prafster e mult mai ușor din cauza tehnologiilor de ultimă oră folosite la fabricarea lui. I-au pus fibră de carbon și titanium, nicidecum din cauza faptului că au renunțat la o grămadă de componente ce fac o mașină zdravănă și au subdimensionat toate componentele...

Vă îmbătați cu apă rece crezând că veți cumpăra o comoară. Bun și ieftin nu există. Culmea e că panarama asta nici ieftină nu e.
venusake
Cataline!

Nu mi-o lua in nume de rau, dar:
- Nu am pretins NICIODATA ca e perfecta
- Nu am intentia sa ma cocot pe dealuri suparate
- Ref la 4x4, cateva posturi mai sus, era vorba (pt mine) doar de contributia la stabilitate

Duster il iau in calcul pornind de la ideea ca vreau o masina noua, mai naltuta, imi Place (asa is io ....). Versiunea aleasa este/va fi "rodul" adaugari de chestii necesare sau nu, placute sau neplacute, .....

Nu ma imbat (foarte, foarte rar si nu cu apa) visand la o comoara!

A, si inca ceva ...... as vrea si io alt model (NOUA), alta marca, dar nu ama lasa bugetul!
asgard1955
QUOTE(C a t a l i n @ 1 May 2011, 13:56)
Așa e, prafster e mult mai ușor din cauza tehnologiilor de ultimă oră folosite la fabricarea lui. I-au pus fibră de carbon și titanium, nicidecum din cauza faptului că au renunțat la o grămadă de componente ce fac o mașină zdravănă și au subdimensionat toate componentele...

Vă îmbătați cu apă rece crezând că veți cumpăra o comoară. Bun și ieftin nu există. Culmea e că panarama asta nici ieftină nu e.
*




Corect ceea ce spui, dar masina zdravana sau nu in 15 ani tot la fier vechi ajunge. Nu e tot una ca de 16000 de eur cumperi un sh pe care il mai folosesti 5 ani sau cumperi un duster nou pe care il folosesti 10 ani.

Banii dati pe o masina oricum sunt pierduti, acuma depinde de cat iti permiti sa pierzi.
schumycr
Depinde si ce masina cumperi de 16000euro.Nu compara Dacia cu alte marci.
CGDBZ
La 16.000 iti poti lua un A6 aproape nou, si-a luat un amic de-al meu unul , 180.000km, tocmai ce i-a "picat" volanta, 2500 roni toata "vrajeala", masina nemteasca nu "panarama" de dacie.
Pentru o stabilitate mai buna exista ESP iar ca sa te descurci mai bine pe zapada ASR.
venusake
Si pentru drum forestier, la A6, ce exista!
Sa fim realisti: si eu vreau A6, mai vreau si alte neamuri, dar ma uit si la ce vreau sa fac cu o masina pe care dau o gramaduta de bani, parcurg zilnic 150-300 km pe asfalt si 50 - 100 pe macadam+forestier!

Repet ..... imi plac masinile "bengoase" dar nu vreau sa le zapacesc la fel cum am facut cu saraca Laguna din dotare!
PaulT
QUOTE(venusake @ 1 May 2011, 12:35)
Da, .... o intrebare la care a trebuit sa(sa-mi) raspund de mult ori!

Pai ....
- umblu si pe drumuri ma necajite (am cam zapacit Laguna, chiar daca am fost atent - si am pretentia ca simt masina cand merg pe teren accidentat) - clientii mei activeaza in domeniul lemnului (exploatare si prelucrare) ==> garda mai buna
- vreau o masina noua
- o pozitie nitel mai inalta la volan
- am fost cu 3 versiuni si mi-a placut
- eu sunt f. multumit de dci-urile renault
- cred ca mi s-a pus o "fixatie" pe masina asta, pt simplul fapt ca prea multi o hulesc, fara sa o cunoasca. Nu este masina perfecta! departe gandul! Insa, la multi, pentru simplul fapt ca nu e nemtoaica .... nu e buna!

PS.
  Din iarna intentionez demararea unui bussines de anvergura referitor la interiorul Dusterului (gama Logan-Sandero - Duster)
*




Pentru ce ai nevoie un dci 4x2 ar fi alegerea perfecta(in opinia mea...). Daca nu ai intampinat probleme generate de 4x2 in deplasarile cu Laguna nu are nici un sens sa cari degeaba dupa tine elementele transmisiei 4x4. Mergand in afara mai mult, 4x2(cel de 107cp, nu cel de 90..) e mult mai ok, avand si rapoarte mai lungi la cv si consum mai mic(logic). Si ca dinamica este peste cel 4x4. Chestiile astea cu stabilitate&dinamica mai bune in cazul lui 4x4 sunt egale cu 0... Daca vorbeam de o masina cu 200cp era altceva, dar asa... Nu as spune ca e vorba de "hulire" in cazul Duster, si, in nici un caz ca nu e buna nefiind nemtoaica. Eu, desi l-am criticat de multe ori si parerea despre el nu mi s-a schimbat ci dimpotriva, nu am spus ca ar fi o masina proasta. Doar ca e mult prea scump pentru ce ofera. Parere pe care mi-o mentin si acum, mai ales ca Dacia a operat niste cresteri de preturi. Asta nu inseamna ca e o masina proasta, care iti creeaza probleme, se strica mereu, etc... biggrin.gif Oricum, spor la achizitie si sa te bucuri de el dupa ce il iei.
mikey_gtx
eu sunt de parere ca duster 4x2 = logan supradimensionat cu bancheta rabatabila.
iarna asta am parcat loganu pe aratura de langa bloc si nu am observat ca am lasat o roata din fata pe gheata. nu am mai putut pleca de pe loc. am chemat intariri si am impins-o putin cat sa aiba un picut de aderenta, apoi a iesit singura masina. morala: poti ramane blocat chiar in fata blocului.
cumnatu'meu are un golf 3 syncro (adica are 4x4, pt nestiutori) si nebunu pleaca de pe loc in orice conditii, nu conteaza din ce santuri iese.
vai! vei cara dupa tine ansamblele in plus pt 4x4. mare tragedie. e de ajuns sa ramai o data blocat cu mirifica tractiune 4x2 ca sa duci lipsa tractiunii 4x4.
sunt banii tai, tu decizi.
asgard1955
Cari dupa tine subansamblele 4x4 dar in acelasi timp si o stare de liniste si siguranta si cum la noi cel putin 4 luni din an sunt cu zapada pe drumuri cred ca conteaza.
CGDBZ
mikey_gtx daca aveai ASR ai fi putut pleca de pe loc. Versiunea dci 110cp 4x2 are ca optional ASR ceia ce cred ca e suficient daca nu faci off-road.
vimp
Ce ma distreaza pe forum faza asta:
- vine unul si zice ca are nevoie de 4x4, apar altii care ii spun ca nu are nevoie de 4x4
- vine unul si spune ca vrea sa ia 4x2, apar altii care spun ca ar fi bun 4x4
smile.gif

@venusake : raman si eu la parerea lui Paul, dCI-ul de 107CP, daca pana acum nu ai avut nevoie de 4x4 si ai ceva drumuri batute este putin probabil ca ai nevoie de 4x4 insa numai tu stii mai bine, nimeni nu iti cunoaste drumurile si nevoile mai bine decat tine.
Mai tin sa completez ca, daca bati drumuri forestiere inguste (acele drumuri de caruta) Duster nu este o solutie tocmai buna intrucat este cam latut in zona aripilor si o cam zgarii.
Bafta
PaulT
QUOTE(asgard1955 @ 1 May 2011, 20:29)
Cari dupa tine subansamblele 4x4 dar in acelasi timp si o stare de liniste si siguranta si cum la noi cel putin 4 luni din an sunt cu zapada pe drumuri cred ca conteaza.
*



Stare de liniste am oricum... Vorbesc in nume propriu. Si am mers foarte mult si cu 4x4 (4x4 adevarat, cu diferentiale blocabile, nu gluma de 4x4 de pe un crossover). Iarna nu l-am folosit niciodata. N-am avut de ce. Iar de muncit in 4x2 munceau rotile spate. Si tot n-am simtit nevoia de 4x4 din cauza zapezii. Doar in offroad dificil am avut nevoie de 4x4 si l-am folosit. Acolo nici un suv sau cross n-ar fi trecut. Avand in vedere ca se circula perfect cu 4x2 iarna chiar nu vad de ce mi-as face probleme. Acum hai sa ne luam toti 4x4 ca nu se mai poate fara daca e zapada pe strazi. Oricum, hai sa ne pastram on-topic si sa ii dam sfaturile cerute initiatorului. Fiecare dupa cum crede. Alegerea ii va apartine celui care a intrebat. Nu cred ca e topic de 4x4 vs 4x2.

mikey gtx - te certi cu cineva? ce ai de dramatizezi si interpretezi afirmatia cu 4x4 carat degeaba? Daca ai o parere la subiect exprim-o. Te plangi de tractiunea 4x2 dar pun pariu ca habar nu ai cu ce se mananca cea 4x4. Sunt beton afirmatiile astea gen "drobul de sare"... daca vreodata vei avea nevoie de...
venusake
Da, .... n-am avut de lucru, am intrebat si se risca polemici!


QUOTE(vimp @ 1 May 2011, 19:53)
......
Mai tin sa completez ca, daca bati drumuri forestiere inguste (acele drumuri de caruta) Duster nu este o solutie tocmai buna intrucat este cam latut in zona aripilor si o cam zgarii.
Bafta
*



Drumurile forestiere ce la atac eu nu sunt d-alea inguste ci d-alea mari si late (culmea, .... uneori muuuuult mai bune decat cele din oras). Pe drumurile forestiere pe care ajung eu, intra si TIRurile la incarcat, doar ca mai sunt bolovani sau praguri pe la podete!

Oricum, ... o sa mai iau o data ambele versiuni la o "tranta" zdravana pe sosea, macadam si peste camp (si p-acolo mai ajung)!

Squirrel
Drive-test cu ambele versiuni…dacă dealer-ul vrea să vândă, va pune la dispoziție ambele variante…Spor!
venusake
A, .... nu ma agit io cu dealerul! Teste fac cu masini ale clientilor!
Unul are 110 4x4 iar altul are benzinar cu tractiune pe fata!

Relatia cu ei este mai mult decat profesionala, suntem chiar prieteni buni, deci ...... o sa le pot testa linistit! Cum vreau si unde vreau (in limita bunului simt)!

Cred ca e cel mai bine asa!
mikey_gtx
sa ma ierti ca iti poluez topicul dar ma vad nevoit sa dau niste clarificari.

CGDBZ, era mondial de avea loganu asa ceva biggrin.gif
PaulT, ia reciteste postul meu pe un ton mai calm si spre sfarsit cu putina ironie.
desi nu pare, am totusi o parere la subiect. anume faptul ca am dus de cateva ori lipsa a cel putin unui EDS sau ASR sau TCS sau... (franarea rotii ce pierde aderenta pentru a transfera cuplul spre cealalta; abrevierile ne omoara), asta ca sa nu spun ca duc lipsa unui 4x4 mai adevarat.
ma bucur pentru tine ca ai avut ocazia sa conduci 4x4 mai adevarate, mai bune decat duster, cu reductor, diferential blocabil si alte soiuri specifice domeniului.
multi posesori de logan au luat o echipare fara aer conditionat. la momentul achizitiei era ok, masina noua, merge bine. mai tarziu au regretat. acelasi principiu se aplica si la 4x4 de duster.
intradevar, una e 4x4 si alta e A/C si niciuna din aste 2 dotari nu sunt vitale. dar sunt utile si in unele circumstante foarte utile.
venusake, daca dupa o saptamana de ploaie poti intra linistit pe acele drumuri forestiere fara sa ramai in noroi, atunci poate ca e suficient si 4x2+ASR.
indiferent ce varianta alegi, multi Km doar cu motorina si lichid de parbriz!
venusake
Multam tare de urare! Chiar e faina vorba asta!

Ref la ploaie .... forestierele mele-s pietruite, nu prea vorbim de noroi!
Sa vedem! Vine testul in teren pe cele doua versiuni si ...... 'om vedea pe ce cheltuim banii! smile.gif
Squirrel
Happy shopping, then! wink.gif
venusake
Si cand ma gandesc la faptul ca ma laud cu treaba asta cu ..... mult inainte de lansare! ... Am io un fix!

Off.
La mine in sat era o femeie mai ....... slaba la minte. O femeie de treaba, in rest.
Ea avea o vorba: "Asta-i capu', ce sa-i faci!"
Stiti cata dreptate avea? Se aplica la toti! smile.gif (mai ales mie)
PaulT
QUOTE(mikey_gtx @ 1 May 2011, 23:23)
sa ma ierti ca iti poluez topicul dar ma vad nevoit sa dau niste clarificari.

PaulT, ia reciteste postul meu pe un ton mai calm si spre sfarsit cu putina ironie.
desi nu pare, am totusi o parere la subiect. anume faptul ca am dus de cateva ori lipsa a cel putin unui EDS sau ASR sau TCS sau... (franarea rotii ce pierde aderenta pentru a transfera cuplul spre cealalta; abrevierile ne omoara), asta ca sa nu spun ca duc lipsa unui 4x4 mai adevarat.
ma bucur pentru tine ca ai avut ocazia sa conduci 4x4 mai adevarate, mai bune decat duster, cu reductor, diferential blocabil si alte soiuri specifice domeniului.
multi posesori de logan au luat o echipare fara aer conditionat. la momentul achizitiei era ok, masina noua, merge bine. mai tarziu au regretat. acelasi principiu se aplica si la 4x4 de duster.
intradevar, una e 4x4 si alta e A/C si niciuna din aste 2 dotari nu sunt vitale. dar sunt utile si in unele circumstante foarte utile.
venusake, daca dupa o saptamana de ploaie poti intra linistit pe acele drumuri forestiere fara sa ramai in noroi, atunci poate ca e suficient si 4x2+ASR.
indiferent ce varianta alegi, multi Km doar cu motorina si lichid de parbriz!
*




Oooff. Daca spuneai de ASR, TCS era mai clar, dar n-ai zis biggrin.gif . Iar la capitolul condus 4x4 am si specificat ca era vorba de ceva diferit de "gluma de 4x4 de pe un crossover". Adica de pe orice crossover, nu era o aluzie la prafos in mod special.
tkx
Pe dacia.ro dci-ul de 90 are consum mai mic. Daca tot iei 4x2 de ce eviti motorizarea asta?
IRONICK
QUOTE(asgard1955 @ 1 May 2011, 13:37)
Cea mai complicata piesa ce e in plus la 4x4 e cuplajul electromagnetic care e testat de ani buni pe murano, care e unul dintre cele mai scumpe nissan-uri
*
Aberezi! Nu exista nici un reper comun si nici de inspiratie.
PaulT
QUOTE(tkx @ 6 May 2011, 12:42)
Pe dacia.ro dci-ul de 90 are consum mai mic. Daca tot iei 4x2 de ce eviti motorizarea asata?
*



Nu stiu daca pe mine ma intrebai de dci-ul de 90cp, dar iti raspund. Diferenta de dinamica intre Duster echipat cu dci90 si dci107cp este destul de semnificativa. Diferenta de consum pe hartie exista, desi este complet insignifianta. In viata reala, in regim extraurban sau de autostrada nu as paria ca dci90 are consum mai mic... Masina are vmax 156km/h... La un rulaj normal cu viteze de 120-130km/h este deja aproape de maximul posibilitatilor. dci107 are si reprize mult mai bune, necesare in rulajul de zi cu zi. Si aici nu ma refer la "raceri"(cum probabil au unii impresia...desi vorbim de o masina cu performante modeste, fara legatura cu rulajul sportiv..) ci la deplasari normale, depasiri facute cat de cat in conditii bune, mers extraurban lejer. Diferenta de 600EUR nu m-ar face sa aleg in nici un caz versiunea de 90cp(vorbesc in nume propriu, bineinteles). Iar la capitolul alegere 4x2, eu nu pot decat sa il felicit(foarte sincer si fara gluma).
tkx
Intrebarea era pt initiator , dar nu-i nici o pb ca ai raspuns si tu.
Referitor la motor nu stiu daca diferenta aia e doar pe hartie. Asta se poate vedea doar testand ambele variante. Oricum diferenta cea mai mare e la consumul urban, unde doare cel mai tare.
Si diferenta aia de 600 de euro nu-i chiar de neglijat. Mai renunti la metalizat si gata 850E economisiti.

Deocamdata nu am in plan sa mi cumpar unul, dar daca maine asa vea banii necesari 1.5dci 90 4x2 as lua. Laureate sau Ambinace cu AC.
dussster
Foarte corect , dar mare atentie la alegerea 4x2 sau 4x4 , pentru ca fiecare trebuie sa stie si sa gandeasca in functie de utilitate , de diferenta de bani ( pt. unii conteaza ) etc. Spun acest lucru pentru ca un singur drive test nu este destul de convingator . Cunosc destui care dupa un singur drive test si-au luat masina ( si atentie in general marci straine ) si apoi descopereau ca nu le place aia sau alta s.a.m.d. Deci este foarte bine inainte de a va decide, sa faceti mai multe teste la reprezentante diferite , sa va uitati la masina pe toate partile , sa intrebati orice fleac care va vine in minte , pentru ca nu va costa nimic acum . Pe urma este prea tarziu , veti fi dezamagiti si exemple sunt destule din pacate .
PaulT
Foarte adevarat. Eu il felicitam pe initiator pentru alegerea 4x2 deoarece a analizat foarte bine necesitatile si nu a mers pe principiul il iau sa fie acolo. Sfatul cu teste multiple la reprezente diferite si frecat si masinile si personalul cu aflarea oricarui detaliu este foarte bun si ar trebui urmat de oricine isi cumpara un autoturism. Si eu am cunoscuti, persoane foarte ok dar fara prea multa experienta in domeniul auto care s-au aruncat ghidandu-se dupa primul impuls si si-au luat masini(marci diverse) fara a face mai mult de 2km la volanul uneia dupa care au inceput sa comenteze ca de ce nu are x dotare, sau de ce functioneaza intr-un anumit mod...
asgard1955
QUOTE(IRONICK @ 6 May 2011, 11:48)
Aberezi! Nu exista nici un reper comun si nici de inspiratie.
*



Eu nu aberez, daca e asa, au aberat altii inainte si eu i-am citat. Adica nu e de murano? restul stiu ca e proiectat pentru duster.
IRONICK
Si cati au demonstrat ca asa este? Macar cu poze ale reperelor comune! Ca ziaristi care isi iau spaga sunt destui ca sa sustina aberatii sunt destui.
kork
Atunci ce este? O chestioe modificata, simplificata etc.?
Daca ai detalii, te rog sa ni le impartasesti si noua.
Multumesc.
D-Ice
QUOTE
If traction is lost, or when grip is at a premium, some of the torque is transferred to the rear wheels. This split is performed by an electromagnetic torque converter supplied by Nissan.

Restul aici.
Mama lor de francezi, i-au shpaguit si pe astia. Ce oameni domnule, ce oameni... icon_mrgreen.gif
klaus
Si Ssang-yong avea la un moment dat "powered by mercedes". O fi avut motor mercedes, dar asta nu insemna ca avea ultimul motor de mercedes de pe clasa S.
Ca unii intelegeau ca erau chiar motoarele de pe masinile de formula 1 de la mercedes si erau mandri tare, asta e alta treaba.
djasu82
e buna ca inca fac piese biggrin.gif cand nu se vor mai face atunci sa vezi panica pe dacia ... momentan s-a cam terminat monetarul in tara.
Oricum e o masina pe cinste pentru o famile .
Era super daca ar fi scos ei modelul acela prezentat prima data ar fi dat lovitura dar ar fi pierdut francezul de la reno cam mult cu produsele proprii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.