QUOTE(ipiq @ 19 Jan 2012, 21:13)
sa traiasca nea' Marian!
ma infig ca nesimtitu' aici pe topic cu cateva intrebari
am fost cu autobuzu la ITP (autobuz=vectra)
1. La noxe mi-a iesit k=0.12 Vad ca maxim la indicele de opacitate e 3. A manarit nenea ala aparatu sau se poate sa iasa asa mic?
2. L-am rugat pe neneasa-mi dea un print dupa rezultatele testelor pe stand.
Asadar:
-eficienta amortizor fata-stanga 82%
-eficienta amortizor fata-dreapta 75%
=> diferenta 8%
-eficienta amortizor spate-stanga 77%
-eficienta amortizor spate-dreapta 78%
=> diferenta 1%
-forta franare maxima fata-stanga 2.64 kN
-forta franare maxima fata-dreapta 2.48 kN
=>diferenta 6%
-eficienta franare axa fata 58%
-forta franare maxima spate-stanga 1.80 kN
-forta franare maxima spate-dreapta 1.62 kN
=>diferenta 10%
-eficienta franare axa spate 59%
Cat e eficienta unui amortizor nou, cat e eficienta minima admisa pt un amortizor folosit, cat e eficienta minima admisa la franare si care este procentul maxim admis la diferente? (cu alte cuvinte cum stau? e de bine, e de rau?)
Sper ca nu ti-am facut capul calendar!
köszönöm szépen!
Salut,vecine!
Scuze de intarziere.
Despre telescoape nu-ti pot spune mare lucru.Io n-am stand d-ala de testat amortizoare.Testul EUSAMA(adica testul privitor la eficienta telescoapelor) nu este inclus in planul de operatii ce se efectueaza la itp.Prin urmare,testarea respectiva cred ca ai capatat-o bonus.
Din cate am inteles de la colegii care au scula d-aia,pragul minim acceptat al eficientei amortizoarelor se situeaza cam pe la 45- 50%,iar cel maxim ce poate fi atins,este undeva(putin) peste 90%.100% eficienta,cica nu se poate.Nu stiu care este procentajul maxim admisibil la diferente.Nu-mi cere mai multe amanunte ca nu ti le pot oferi.Daca tii neaparat,ma pot interesa si revin cu un pm.
Sa trecem la frane.Aici e mai simplu!
Ai niste frane excelente!Nu te "shupi" prea tare in ele,ca aduni asfaltul de pe strada!
In cazul masinii despre care vorbim,iata si valorile:
-Eficienta minima admisa la frana de serviciu=50%
-Dezechilibrul maxim admis=30%
-Eficienta minima admisa la frana de stationare=16%
-Dezechilibrul maxim admisibil la frana de stationare trebuie sa fie <100%
Noah,hai amu sa vorbim de "fum".
Nu pricep de ce-l banui pe inspector ca ar fi facut vreo "manarie".Daca ar fi fost o valoare de K=3,1 as fi inteles!
La valori de "zero virgula" ce dreaq sa comenteze?
Se dovedeste faptul ca iti intretii bine masinuta si o "talpagesti" corespunzator,astfel incat sa nu se "inece" cu funingine.
In cazul Vectrei,si cu o valoare K=2,50 era declarata admisa dupa prima masuratoare!
Daramite cu K=0,12!E super!!!
"Recordul" personal este K=0,03.
E drept ca l-am obtinut cu un autobuz Mercedes(le stii matale,dihaniilea alea lungi de 18 metri vopsite in alb si lila) ce avea doar 20k la bord,motor de(aproape) 12 litri,temperatura uleiului din baie peste 90 de grade,norma E5,BlueTech,etc.
Daca stai langa esapament cand accelereaza autobuzele alea,simti doar un jet tzapan de gaze fierbinti si putoarea aia nesuferita de uree.In rest nimic!Nici urma de "negreala".
Noah,esti lamurit amu?
Jó éjszakát!