Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
Dodone
QUOTE(dr_mKe @ 12 Jan 2012, 00:34)
Poze edificatoare  tongue.gif
*


blink.gif Uaau !! Ce garaj are Conu' Marian ! Si cealalta masina personala e un firobuz Skoda hibrid (curent si motorina ) !
Deh, cine are, poseda... rolleyes.gif
dr_mKe
Ale tale au sa arate mult mai rau decat ale lui marian. Ale lui au fost bujii din nemtia, rulate numai pe autostrada, numai cu benzina, ulei si aer, nemtesti toate !

Te-o facut rau la faza asta, clar ! laugh.gif
Dodone
La cine te referi, ca nu ma prind ? La ora asta lecitina e contraindicata...
Markos
La Fibră.
kum
QUOTE(l@u @ 12 Jan 2012, 19:11)
vezi ca in loc de ,,d" ai pus un ,,z"
*



Adica asa?

[attachmentid=1627778821]
huh.gif
marian-j
QUOTE(bmwh548 @ 12 Jan 2012, 17:47)
Ntz. E formatul in care ies pozele din aparat inainte sa le prelucreze; iti explica doctorul exact ce si cum.
*


N-am ce sa deschid subiectu' asta cu doftoru'!
Omu' e pasionat rau si in max. 2 minute ma chierde pe drum. wacko.gif
Timpi de expunere,balans la alb,poze "arse" sau "crop-uite" etc.No,10x!

QUOTE(argon @ 12 Jan 2012, 19:08)
Eu nu am schimbat inca bujiile, cred ca arata ca a lu marian, au vreo 60.000, sa inteleg ca daca punea originale nu scadea consumul, doar de la NGK se intampla?  huh.gif
*


Coane argoane,atata te-am ametit(si io si doctoru') de cap pana n-ai mai priceput nimic.Scuze! smile.gif
In clipa de fata,pe Laguna",se afla bujiile reno.
NGK-urile le-o "puricat" dom' doftor si o zis ca-s ok.Prin urmare le pastrez si pe alea,pentru orice eventualitate,ca nu cer de mancare.
Imi zicea doftoru' ca o avut o experienta tare neplacuta cu bujiile reno.

QUOTE(l@u @ 12 Jan 2012, 19:11)
vezi ca in loc de ,,d" ai pus un ,,z"
*


Hummm,daca apuca madam-j sa citeasca p-aci si ma lasi fara zama calda,ai pus-o! mad.gif
kum
Daca-i arati poza aia de-o pusei io mananci si zeama calda si-o fasolica cu carnati! wink.gif
marian-j
Nu mai manc nimic,coane.
Imi trecu pofta!
Markos
Zeama calda-i dau si eu lui Nuţu, moca.
marian-j
Nuţu fiind cine?
Căteaua de lătra la recenzori? unsure.gif
Markos
QUOTE(marian-j @ 12 Jan 2012, 23:14)
Nuţu fiind cine?
*


Iti explica Kum icon_mrgreen.gif
marian-j
Poate mai tarziu!
Acuma e ocupat sa-l traga pe unu' de urechi,pe reno,vizavi de o alta(posibila) milf-a.
kum
Nu trag bre pe nimeni de urechi. Da' ala se baga in seama ca tanga-n ... mad.gif
marian-j
Deci,cine-i Nuţu? huh.gif
ipiq
fratele lu' Sile biggrin.gif
marian-j
Neam cu Rodion? unsure.gif
kum
Deci nea Mariane, pen'ca esti baiat de treaba iti dau eu mura-n gura:
cauta postul 34108 de la topicu' cu Basescu dry.gif
marian-j
Aaa,e o discutie de pe DC.
D-aia nu-mi pica fisa.
Saru'mana pentru "fructul de padure".
Pana mestec polidrupele,ma duc sa vaz ce si cum,acolo unde m-ai trimis. happy.gif
L.E.
Mdeah,m-am lamurit.
Acra "mura" mi-ai dat.
Prefer sa n-o inghit.
Stau in banca mea si-mi vad de treaba.
ipiq
sa traiasca nea' Marian!
ma infig ca nesimtitu' aici pe topic cu cateva intrebari smile.gif
am fost cu autobuzu la ITP (autobuz=vectra)

1. La noxe mi-a iesit k=0.12 Vad ca maxim la indicele de opacitate e 3. A manarit nenea ala aparatu sau se poate sa iasa asa mic? smile.gif
2. L-am rugat pe neneasa-mi dea un print dupa rezultatele testelor pe stand.
Asadar:
-eficienta amortizor fata-stanga 82%
-eficienta amortizor fata-dreapta 75%
=> diferenta 8%

-eficienta amortizor spate-stanga 77%
-eficienta amortizor spate-dreapta 78%
=> diferenta 1%

-forta franare maxima fata-stanga 2.64 kN
-forta franare maxima fata-dreapta 2.48 kN
=>diferenta 6%
-eficienta franare axa fata 58%

-forta franare maxima spate-stanga 1.80 kN
-forta franare maxima spate-dreapta 1.62 kN
=>diferenta 10%
-eficienta franare axa spate 59%

Cat e eficienta unui amortizor nou, cat e eficienta minima admisa pt un amortizor folosit, cat e eficienta minima admisa la franare si care este procentul maxim admis la diferente? (cu alte cuvinte cum stau? e de bine, e de rau?) smile.gif

Sper ca nu ti-am facut capul calendar! tongue.gif

köszönöm szépen! cheers.gif
dr_mKe
Dupa cate stiu eu limita inferioara este 50%. Cel putin mie asa mi s-a spus la cele 2 teste de amortizoare facute la Frijider.
l@u
QUOTE(ipiq @ 19 Jan 2012, 21:13)
köszönöm szépen!
*



in afara ca ti-ai laudat caruta pe alt topic dai si cu mucii in fasole la final !!!
4x4
QUOTE(ipiq @ 19 Jan 2012, 21:13)
-eficienta amortizor fata-stanga 82%
-eficienta amortizor fata-dreapta 75%
=> diferenta 8%

-eficienta amortizor spate-stanga 77%
-eficienta amortizor spate-dreapta 78%
=> diferenta 1%
*



La ce masina?
Shush
Da tu nu sti sa citesti ? dry.gif
dr_mKe
Ungurească ! laugh.gif
Shush
QUOTE(ipiq @ 19 Jan 2012, 21:13)
am fost cu autobuzu la ITP (autobuz=vectra)

*


corbex
La diferenta asta de forta de frinare lumea n-ar mai trebui sa bata apa in piua cu profililul diferit al avelopelor pe aceeasi axa. De la ele nu iese 10% icon_mrgreen.gif
bucatzel
pai no, daca esti norocos, compenseaza diferentele intre frane. Daca nu, viceversa.
Nu mai bine sa ai cat mai putine surse de diferente?
ipiq
QUOTE(l@u @ 19 Jan 2012, 22:48)
in afara ca ti-ai laudat caruta pe alt topic dai si cu mucii in fasole la final !!!
*



nu e nimic de lauda pe aici, maestre... confunzi topicul si/sau persoana... nu produce motorina, nu se duce 250km/h, nu sta pe curbe ca ferrari etc
am intrebat doar care sunt limitele... habar n-am ce inseamna 58% eficienta la franare si 10% diferente.

daca tu ai inteles altceva, imi pare rau.
marian-j
QUOTE(ipiq @ 19 Jan 2012, 21:13)
sa traiasca nea' Marian!
ma infig ca nesimtitu' aici pe topic cu cateva intrebari smile.gif
am fost cu autobuzu la ITP (autobuz=vectra)

1. La noxe mi-a iesit k=0.12 Vad ca maxim la indicele de opacitate e 3. A manarit nenea ala aparatu sau se poate sa iasa asa mic? smile.gif
2. L-am rugat pe neneasa-mi dea un print dupa rezultatele testelor pe stand.
Asadar:
-eficienta amortizor fata-stanga 82%
-eficienta amortizor fata-dreapta 75%
=> diferenta 8%

-eficienta amortizor spate-stanga 77%
-eficienta amortizor spate-dreapta 78%
=> diferenta 1%

-forta franare maxima fata-stanga 2.64 kN
-forta franare maxima fata-dreapta 2.48 kN
=>diferenta 6%
-eficienta franare axa fata 58%

-forta franare maxima spate-stanga 1.80 kN
-forta franare maxima spate-dreapta 1.62 kN
=>diferenta 10%
-eficienta franare axa spate 59%

Cat e eficienta unui amortizor nou, cat e eficienta minima admisa pt un amortizor folosit, cat e eficienta minima admisa la franare si care este procentul maxim admis la diferente? (cu alte cuvinte cum stau? e de bine, e de rau?) smile.gif

Sper ca nu ti-am facut capul calendar! tongue.gif

köszönöm szépen!  cheers.gif
*


Salut,vecine! biggrin.gif
Scuze de intarziere.
Despre telescoape nu-ti pot spune mare lucru.Io n-am stand d-ala de testat amortizoare.Testul EUSAMA(adica testul privitor la eficienta telescoapelor) nu este inclus in planul de operatii ce se efectueaza la itp.Prin urmare,testarea respectiva cred ca ai capatat-o bonus.
Din cate am inteles de la colegii care au scula d-aia,pragul minim acceptat al eficientei amortizoarelor se situeaza cam pe la 45- 50%,iar cel maxim ce poate fi atins,este undeva(putin) peste 90%.100% eficienta,cica nu se poate.Nu stiu care este procentajul maxim admisibil la diferente.Nu-mi cere mai multe amanunte ca nu ti le pot oferi.Daca tii neaparat,ma pot interesa si revin cu un pm.
Sa trecem la frane.Aici e mai simplu!
Ai niste frane excelente!Nu te "shupi" prea tare in ele,ca aduni asfaltul de pe strada! happy.gif
In cazul masinii despre care vorbim,iata si valorile:
-Eficienta minima admisa la frana de serviciu=50%
-Dezechilibrul maxim admis=30%
-Eficienta minima admisa la frana de stationare=16%
-Dezechilibrul maxim admisibil la frana de stationare trebuie sa fie <100%
Noah,hai amu sa vorbim de "fum".
Nu pricep de ce-l banui pe inspector ca ar fi facut vreo "manarie".Daca ar fi fost o valoare de K=3,1 as fi inteles! tongue.gif
La valori de "zero virgula" ce dreaq sa comenteze? blink.gif
Se dovedeste faptul ca iti intretii bine masinuta si o "talpagesti" corespunzator,astfel incat sa nu se "inece" cu funingine.
In cazul Vectrei,si cu o valoare K=2,50 era declarata admisa dupa prima masuratoare!
Daramite cu K=0,12!E super!!!
"Recordul" personal este K=0,03.
E drept ca l-am obtinut cu un autobuz Mercedes(le stii matale,dihaniilea alea lungi de 18 metri vopsite in alb si lila) ce avea doar 20k la bord,motor de(aproape) 12 litri,temperatura uleiului din baie peste 90 de grade,norma E5,BlueTech,etc.
Daca stai langa esapament cand accelereaza autobuzele alea,simti doar un jet tzapan de gaze fierbinti si putoarea aia nesuferita de uree.In rest nimic!Nici urma de "negreala".
Noah,esti lamurit amu?
Jó éjszakát! sleep.gif
Markos
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 00:01)
Jó éjszakát! sleep.gif
*


Raţaidrec de moldoveni mad.gif
marian-j
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
ipiq
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 00:01)

-... o "talpagesti" corespunzator,astfel incat sa nu se "inece" cu funingine.

-E drept ca l-am obtinut cu un autobuz Mercedes(le stii matale,dihaniilea alea lungi de 18 metri vopsite in alb si lila)
Jó éjszakát! sleep.gif
*



-nu dau in ea ca bezmeticu' da' e drept ca circula 90% afara din oras...

-le stiu sleep.gif FORTZA UTA!!! tongue.gif

-mare multzam de lamuriri!!!

QUOTE(Markos @ 24 Jan 2012, 00:02)
Raţaidrec de moldoveni  mad.gif
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
dr_mKe
@ ipiq: Talpagesc calm, metodic, ordonat, orice model de masina.





Gratis ! laugh.gif

LE > ofer si garantie ! sleep.gif
marian-j
Da,da!Sigur ca da!Cu "garantie"!! laugh.gif
Cel mai fain le talpagesti cand sta troaca pe loc si bordul indica 80km/h!
Aviz amatorilor! icon_mrgreen.gif
dr_mKe
S-avem pardon, 70 cu tot cu eroarea de afisare, ca n-am suit peste 5000 rpm dry.gif
marian-j
Sa revenim la pisoi.
Nu stiu din ce motive oculte( blink.gif ) imi tot dispar "dopurile" de sub praguri,adica acelea pe care se sprijina masina cand trebuie ridicata pe elevator!
Ba imi dispare unul,ba altul.Sa cada singure,exclus.Sunt clipsate solid!
Zilele trecute am constatat ca iara imi lipseste cel din dr. spate.
Intrucat m-am plictist sa tot cumpar noi din reprezentanta(am deja trei bifate) azi am fost la un amic ce dezmembreaza beamveuri si mi-am procurat 2 bucati.Unul sa fie de rezerva! sleep.gif
[attachmentid=1627781727]
Cu ocazia asta mi-am mai luat si rama ce incadreaza manerul ce deschide usa din dreapta.
Am dus-o pe maica-mea la cumparaturi si cand a vrut sa coboare din masina,in loc sa traga de maner ca sa deschida usa,a tras de rama.Nu ma intrebati de ce!
Normal ca asa de hotarat a tras de plasticul ala,de i-a rupt toate patru ghiarele ce-l fixau! happy.gif
Am rezolvat si asta!
[attachmentid=1627781730]
Pret total:o juma' de kil de cafea adusa din Jermania,din stocul personal al nevesti-mii!
Pai sa "cotizeze" si 'mneaei daca tot se da cu beamveu'! sleep.gif
Io din Laguna nu ma mai dau jos! wub.gif
Markos
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 01:06)
Pret total:o juma' de kil de cafea adusa din Jermania,din stocul personal al nevesti-mii!
*


Ieftin pentru tine, pentru sotie nu ma pronunt frustrat.gif
marian-j
Un "dop" nou,cumparat de la beamve,costa mai mult de 3 pachete de cafa!!
N-a zis nici "pâs"! wink.gif
L.E.
Amu vaz ca pusa doftoru' si filmu' ce-mi argumenteaza spusele de mai sus.
Repet:aviz amatorilor! excl.gif
Io nu mi-as fi bagat leguma pe coclaurii aia,nici sa ma fi platit!
Ce-o avut de tras,bietu' frijider. sad.gif
Markos
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 01:28)
Ce-o avut de tras,bietu' frijider. sad.gif
*


E obisnuit, ca-i varianta Reising. Are si auspuf.
marian-j
Stai,ca-i venisera idei la dom' doftor,sa-mi pun si io auspuff la leguma! sleep.gif
Norocul face ca frontozoaica e o doamna si are "fusta" trasa mai jos,ca sa nu-i vaza toata lumea "gaura"!
Si-apai decat sa tai din bara ca sa scot o tzava prin ea,mai bine ma lipsesc.
dr_mKe
Fusta lunga moncher ! Degeaba ! Frantuzoiaca tot frantuzoaica ramane !


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
Si eu vrui auspuf, da' teava e orientata in jos, pe langa efectul vizual, mai tarsai si cu el pe drum huh.gif
corbex
Ii puneai unul cu traseu asemanator sifonului de la chiuveta.
marian-j
QUOTE(dr_mKe @ 24 Jan 2012, 07:36)
Fusta lunga moncher ! Degeaba ! Frantuzoiaca tot frantuzoaica ramane !
*


Cam ce vrei matale sa insinuezi,musiu le docteur? mad.gif
Cum ca frontozoaica e una "d-aia"?Adicatelea poate fi banuita de moravuri indoielnice?
Te invit sa-ti revizuiesti atitudinea! slap.gif
Asta daca nu vrei sa arzi la calorii,umflandu-ti toate cele patru caucioace.Nu ti le tai,ca-s scumpe,da' tot te las fara ventile. tongue.gif
Daca recidivezi,trec la "autografe".Direct pe frijider.Cu cheia frontozoaicei,bun inteles! excl.gif

QUOTE(argon @ 24 Jan 2012, 08:57)
Si eu vrui auspuf, da' teava e orientata in jos, pe langa efectul vizual, mai tarsai si cu el pe drum  huh.gif
*


Pai cine naiba si-ar tuna masina in asa fel incat sa arate ca un magar aflat in semi-erectie! blink.gif
bucatzel
QUOTE(marian-j @ 25 Jan 2012, 23:15)
da' tot te las fara ventile. tongue.gif
*



Dupa care-l suni:
"Auzi, nu cumperi patru ventile? Hai ca ti le dau ieftin."
Victorine
Cum zici ca au influentat consumul bujiile noi? Ma astept sa fi scazut, dar cat? Ai ajuns la cifra magica vehiculata de doctor dupa experienta lui in Timisoara? Eu dupa vreo 1200 km in Timisoara am un consum mediu de 9,4l/ 100km.
marian-j
Pai imediat dupa ce am schimbat bujiile,am plecat sa halim o pizza.Doftoru in fata si io il secondam.Cand a resetat doctoru' bordu',aveam un consun de 11,2 L/100.
Cand am ajuns la destinatie(aprox.6km parcursi) bordul indica un consum de 9,2.
Apoi am inceput sa circul in mod normal,adica oleaca mai "zmucit".
Urgent am ajuns inapoi la 11 litri.Ar fi de mentionat faptul ca nu scot masina din curte pana nu merge oleca pe loc(aprox 10 minute).O pornesc,o curat de zapada sau ce mai are pe ea,deschid poarta,o scot in fata casei,inchid poarta,etc
Mai multe nu-ti pot spune.Nu cred ca am reusit sa parcurg 1000 de km de cand am luat masina. happy.gif
ipiq
sincer si cu mana pe inima: daca ar trebui una sa o arunci in bega, cu ce ai ramane? cu matza sau cu leguma? biggrin.gif
dr_mKe
Arunca mâtzul in Bega, evident, ala are 7 vieti sau 9, cate or avea matzele radmasa.gif

Vis a vis de consumul in oras: mie imi arata in bord amu 8.4% dupa aproape 300 km saptamana asta. Conteaza enorm stilul de condus, pe langa partea ''hardware''. Marian este caz pierdut, la el pedala de gaz are invariabil doar 2 pozitii: sus sau jos laugh.gif
In oras eu sunt invariabil calm cool.gif Totusi in seara asta mi-am imbunatatit recordul de viteza urbana, de la semaforul de langa Kaufland-ul de la 700 spre viaduct pana la semaforul urmator am luat 145 kmh pe bord, lasand un A3 cu auspuff suparat, in spate radmasa.gif Frana de motor foarte lunga de dupa, a compensat consumul suplimentar initial radmasa.gif

Vizavi de auspuffu' lu' argonel: asa măgar . . . . . rolleyes.gif blush.gif pardon, stăpân,, asa auspuff radmasa.gif
Markos
QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2012, 01:07)
lasand un A3 cu auspuff suparat, in spate
*


Nu-i clar deloc.. Cine/ce era suparat? Soferul, atreiul sau auspuffu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.