Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
dr_mKe
Intai asupuffu', apoi atreiu' si-n final soferul laugh.gif
marian-j
QUOTE(ipiq @ 26 Jan 2012, 23:55)
sincer si cu mana pe inima: daca ar trebui una sa o arunci in bega, cu ce ai ramane? cu matza sau cu leguma? biggrin.gif
*


Șah-mat! mellow.gif
QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2012, 01:07)
Marian este caz pierdut, la el pedala de gaz are invariabil doar 2 pozitii: sus sau jos  laugh.gif
*


Mdeah,asta cam așa e. blush.gif
Știu și io că dacă apăs cu sârg pe accelerație,îmi "faultez" buzunaru',da' nici nu mă poci abține.Și sătul și cu dăraba de clisă intreagă,nu se poate!
Asta e.
Dodone
QUOTE(marian-j @ 26 Jan 2012, 22:36)

Urgent am ajuns inapoi la 11 litri.Ar fi de mentionat faptul ca nu scot masina din curte pana nu merge oleca pe loc(aprox 10 minute).O pornesc,o curat de zapada sau ce mai are pe ea,deschid poarta,o scot in fata casei,inchid poarta,etc
Mai multe nu-ti pot spune.Nu cred ca am reusit sa parcurg 1000 de km de cand am luat masina. happy.gif
*


Gresit, coane ! Masina se porneste la rece - indiferent de anotimp - cu ambreiajul calcat, nu se atinge pedala de acceleratie 15-20 de secunde, pana se face presiune de ulei in rampa de la axele cu came iar apoi se pleca imediat. Ambreiajul se elibereaza incet, nu brusc, mai ales in sezonul rece. In primii 3-5 km se ruleaza la turatii joase. In acest fel se incalzeste cel mai repede motorul si se evita uzura segmentilor si a motorului, in general. Ca o solutie ieftina si facila de compromis (motorul sa mearga in timp ce cureti masina si deschizi poarta, etc.) poti monta un preincalzitor de lichid racire motor de la variantele diesel.
De Webasto nu discut, ca-i dau apa la moara colegului cj98czh... icon_mrgreen.gif

bucatzel
E discutabil putin aici. Din cate stiu, marea problema cu statul pana se incalzeste la relantiu e ca afumi catalizatorul de nu-i vrednic.
marksman
Io fac asa: contact, marsarier, afara din garaj (3-4 manevre), relanti pana inchid usile garajului, apoi la drum.
kum
Io ma urc, apas butonu' si-am plecat. Cand ajung la birou, ajunge si apa la prima liniuta! huh.gif
ΔT = 7-8 minute
dr_mKe
Descui masina, intru, pornesc motorul, ma dau iar jos sa verific auspuffu' , mai stau apoi 1 minut ma uit la vecina cu Sandero care parcheaza in fata mea, ce fain isi raspaleste parbrizul de gheata, apoi plec. 20 de minute mai tarziu ajung la spital, cu 4 linii la apa tongue.gif
Markos
QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2012, 22:57)
ma dau iar jos sa verific auspuffu'
*


mai cade ca prostu, ocazional?
dr_mKe
Estem sudat, de un mosh, amic de-al lui marian tongue.gif
AmunDei
Incerc sa ma sui in masina, dar e inghetata. Dupa ceva munca de convingere reusesc sa intru. Pornesc motorul. Ies afara sa dau jos zapada. Intru inapoi. Dau putin in spate ca sa-mi iau avant (un damb de zapada/gheata inainte). Bag 1 si dau gaz serios. Avantul n-a fost suficient si raman suspendat cu burta masinii pe gheata, desi roata din dreapta e pe asfalt. Dupa vreo inca 10 minute si ceva fum de ambreiaj, vecini si trecatori uluiti de cat zgomot poate face un Matiz (dar fara sa puna unul mana sa impinga) ies si eu din parcare (adica de langa bordura unde era masina). Temperatura apei a ajuns deja la optim, in masina e cald de mori, iar eu am transpirat ca un bou la jug de la atata sucit de volan. Acum pot pleca la drum.

argon
Creca-i gresit topicul, in Timisoara la nea Marian nu este si nu a fost zilele astea gram de zapada, si nici frig, azi 2-3 grade si fumos.
AmunDei
N-am gresit, doar continuam trendul cu pornitul masinii de dimineata
argon
Pai nu prea se incadreaza cu conditiile meteo, cum spouneam blush.gif
marian-j
QUOTE(Dodone @ 27 Jan 2012, 17:29)
Gresit, coane ! Masina se porneste la rece - indiferent de anotimp - cu ambreiajul calcat, nu se atinge pedala de acceleratie 15-20 de secunde, pana se face presiune de ulei in rampa de la axele cu came iar apoi se pleca imediat. Ambreiajul se elibereaza incet, nu brusc, mai ales in sezonul rece. In primii 3-5 km se ruleaza la turatii joase. In acest fel se incalzeste cel mai repede motorul si se evita uzura segmentilor si a motorului, in general. Ca o solutie ieftina si facila de compromis (motorul sa mearga in timp ce cureti masina si deschizi poarta, etc.) poti monta un preincalzitor de lichid racire motor de la variantele diesel.
De Webasto  nu discut, ca-i dau apa la moara colegului cj98czh... icon_mrgreen.gif
*


Coane,n-am zis ca nu calc ambreiajul!Asta o fac indiferent de anotimp,indiferent cat de cald sau rece este motorul si indiferent de ce masina vreau sa pornesc.Bineinteles ca o fac doar daca masina respectiva are si a treia pedala in dotare! tongue.gif
De pedala de acceleratie nu mai ating de cand am casat rechinul.La ala trebuia sa-i calc,o data pana la capat,pedala de acceleratie(in cazul pornirilor la rece) ca sa se "armeze" socul.De deschisul clapetei de soc se ocupa mai apoi arcul acela spiral bimetalic incalzit (in prima faza)de rezistenta electrica aflata in spatele lui,si in final,de "apa" deja incalzita in circuitul mic.
Nici nu-mi trece prin cap sa pun nus'ce dracii de dizele pe frontozoiaca!No way!!
Mi-o pus frantuzu' rezistenta electrica in climateric!Mi-s tare bucuros de treaba asta!E drept ca mi-ar fi placut tare mult sa am si io parbriz d-ala incalzit ca al dumitale,dar ma multumesc cu ce am!Bun si asa! happy.gif
De Webasto,nu comentez!Da' pot visa. rolleyes.gif


QUOTE(bucatzel @ 27 Jan 2012, 17:36)
E discutabil putin aici. Din cate stiu, marea problema cu statul pana se incalzeste la relantiu e ca afumi catalizatorul de nu-i vrednic.
*


Pai si ce ai vrea?Sa racai gheatza la rece,sa dau cu tot felul de maglavaisuri de dezghetat pe geamuri si sa plec imediat?Nici prin cap nu-mi trece!Prefer sa "stric" oleaca masina decat sa fac turturi la nanau.Mai da-l in ma-sa de catalizator!Sa sufere si el oleaca,ca doara n-o fi foc!Doar n-o sa fac io cuie in masina!Pai de ce i-am dat io beamveu' la muiere?Nu din cauza faptului ca Laguna baga o caldura de mai mare dragu'? wub.gif
Madam-j nici n-apuca sa plece bine din curte,ca o si ajuns la lucru!5km dus-intors.Io bag aproape 8 numa' dus!
Si nu-ti bate capu'!Pe portiunea AEM-Spitalul Judetean(acul la apa e deja ridicat la locul lui) ii dau cat pot!In felul asta ii scot fumurile din cap la catalizator.Sau mai bine zis la catalizatoare,ca am inteles ca Laguna are doua!
QUOTE(kum @ 27 Jan 2012, 17:56)
Io ma urc, apas butonu' si-am plecat. Cand ajung la birou, ajunge si apa la prima liniuta! huh.gif
ΔT = 7-8 minute
*


Mdeah.
Cazul cel mai favorabil:ies din curte si plec la lucru in intervalul orar 8:10 si max. 8:30.Ajung la lucru in aprox. un sfert de ora.
Cazul defavorabil(adica cel uzual):plec dupa opt jumate.Triunghi te mare=25-30 de minute.Apa e de mult calda!In bord vedem un consum> 11,5L%!
Domnia costa! happy.gif

QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2012, 23:06)
Estem sudat, de un mosh, amic de-al lui marian  tongue.gif
*


Daca afla nenea ala ca l-ai facut mosh,ar fi posibil ca la urmatoarea revedere,sa-ti redecoreze "fatada".Cu levieru'! icon_mrgreen.gif

Si amu hai sa vorbim de porniri.
Am observat ca e la moda subiectul! happy.gif
Ambele troace nepornite de vineri seara.
Luni dimineata:-9 grade(si pe termometrul Lagunei si pe cel din curte).Pisicu' n-are termometru.
Prima la rand,leguma.Urcat in masina,pus contact si dat la cheie.Pornit fara nazuri.Parca am sesiazat un foarte scurt tacanit metalic la motor.Dupa aia,turometrul s-a asezat pe 1500 si motorul zumzaia normal.Apasat botoanele climatericului si gata.
Trecem la pisoi.
Punem contactul,se stinge martorul la bujii si dam la cheie.Demarorul incepe sa invarta anemic si martorii din bord cam palpaiau a jale.Nexam pornire.Luam contactul,il punem dinou.Se stinge iarasi martorul bujiilor si dam la cheie.Se invarte motorul de vreo 4-5 ori si in final,porneste!
Mare teapa mi-am luat cu bateria! mellow.gif
Sper sa ies cu ea din iarna.Vara n-am treaba cu ea.E deja "pe faras".Nu ma mai prinde inca o iarna cu mizeria asta de baterie pe masina.
corbex
Ia un Rombat. E ardeleneasca. Inceata, dar tine mult.
Sudsemnatu
QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2012, 23:57)
Descui masina, intru, pornesc motorul, ma dau iar jos sa verific auspuffu' , mai stau apoi 1 minut ma uit la vecina cu Sandero care parcheaza in fata mea, ce fain isi raspaleste parbrizul de gheata, apoi plec. 20 de minute mai tarziu ajung la spital, cu 4 linii la apa  tongue.gif
*



de ce nu pleci cu Sandero ?smile.gif) cand te gandesti ce cald e in pat cool.gif
Dodone
QUOTE(marian-j @ 30 Jan 2012, 23:24)

Nici nu-mi trece prin cap sa pun nus'ce dracii de dizele pe frontozoiaca!No way!!
Mi-o pus frantuzu' rezistenta electrica in climateric!Mi-s tare bucuros de treaba asta!E drept ca mi-ar fi placut tare mult sa am si io parbriz d-ala incalzit ca al dumitale,dar ma multumesc cu ce am!Bun si asa! happy.gif

*


Ioi, am uitat ca domnia ta ai climateric ! Pot sa te rog sa ma ierti ?
marian-j
Pen'ce sa te iert,coane?Ca doara nu mi-ai dat in cap!
Mai stam si noi oleaca de vorba. happy.gif

QUOTE(corbex @ 31 Jan 2012, 09:28)
Ia un Rombat. E ardeleneasca. Inceata, dar tine mult.
*


Pai Rombat Premier de 65 sau 70 Ah am vrut sa-i pun dar nu-mi incap in locasul in care tre' sa stea. sad.gif
Au bacul cu cativa mm mai lung decat cutia ce adaposteste acumulatorul.
Asa m-am pricopsit cu o baterie Banner care a inceput sa-mi faca figuri dupa aprox.un an de cand am luat-o.Cand m-am dus la cei de la firma de la care o cumparasem(stiind ca am garantie 24 de luni la baterie) mi-au ras in nas si mi-au zis ca pierdusem deja garantia din cauza faptului ca nu m-am prezentat la ei sau la un service autorizat sa-mi masoare incarcarea din 6 in 6 luni si sa-mi puna stampila doveditoare pe garantie.
Intradevar,chestia asta era specificata pe spatele garantiei cu niste litere mici-mici de tot,pierduta printre alte o gramada de recomandari.
Normal ca dracu' o vazut-o,mai ales ca era prima data cand auzeam despre asa ceva si din vreo 4 insi cu care am stat de vorba prin firma(2 vanzatori,casiera si electricianul ce s-a ocupat de inlocuirea bateriei) n-a suflat nici macar unul vreo vorbulita despre chestia asta.Prin urmare,am inghitit galusca,am strivit niste sfinti si dumnezei intre dinti si cu coada intre picioare am plecat.
Mi se parea ca am un L mare de tot desenat pe frunte...

QUOTE(Sudsemnatu @ 31 Jan 2012, 09:35)
de ce nu pleci cu Sandero ?smile.gif) cand te gandesti ce cald e in pat  cool.gif
*


Si-o luat doftoru' Sandero? ohmy.gif
Sudsemnatu
QUOTE(marian-j @ 31 Jan 2012, 16:16)
Si-o luat doftoru' Sandero? ohmy.gif
*



nu cred...dar si-ar dori:)))))
Dodone
Coane Mariene, eu am cumparat recent Caranda Calciu-Calciu de 65 Ah cu 214 lei de la vecinii mei de vis a vis, aia cu cladiroiu' rosu cu gri de pe C.Sagului (nu pot spune nume ca poate iau warn... icon_mrgreen.gif ). Asta dupa ce am mai cautat prin oras. Pretul e imbatabil, aceeasi baterie era cu vreo 50 de lei mai scumpa in alta parte. Ei zic ca e fara intretinere si intr-un fel au dreptate. Cea pe care am dat-o jos dupa 7 ani si 2 luni de folosinta era aproape identica. Singura diferenta era amperajul, de 60. Dar se poate verifica nivelul electrolitului, nu e cu ochi verde.
Faza cu verificarea incarcarii e valabila peste tot, inclusiv la firma asta. Dar eu am avut lectia invatata de mai demult.

31 Jan 2012, 16:38:
Uau, Sandero, de care ? Stepway 4x4 automatic benzinar ? Cu clima automata si plansa de bord pentru America Latina ? Cu ESP, dicuri spate si trapa electrica ? blink.gif De asa ceva sunt si eu curios ! Cat costa ? Unde se poate comanda ? Mai au unsure.gif ? Pai, eu zic sa se dea doar cate unu', sa ajunga la toti... huh.gif
bucatzel
QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2012, 22:57)
ma uit la vecina cu Sandero care parcheaza in fata mea, ce fain isi raspaleste parbrizul de gheata,
*



QUOTE(Dodone @ 31 Jan 2012, 16:32)
Pai, eu zic sa se dea doar cate unu', sa ajunga la toti...  huh.gif
*



Sau macar o poza cu vecina raspalind gheata.
bmwh548
QUOTE(marian-j @ 30 Jan 2012, 23:24)
Trecem la pisoi.
Punem contactul,se stinge martorul la bujii si dam la cheie.Demarorul incepe sa invarta anemic si martorii din bord cam palpaiau a jale.Nexam pornire.Luam contactul,il punem dinou.Se stinge iarasi martorul bujiilor si dam la cheie.Se invarte motorul de vreo 4-5 ori si in final,porneste!
*



Pai daca nu ai luat si matale un pisoi cu 6 plamani, la vreo 2500cmc asa...amatori de oxigen imbibat cu benzina sad.gif Ca sa nu mai zicem de pisoii cu litera M ca semn din nastere pe botic si cu plamani de 3200cmc blush.gif
marian-j
Suna tare fain ce zici matale dar nu cred ca mi-as putea permite sa intretin asemenea masini.
Mie mi-ar fi de ajuns un coupe de 2000.
Pacat ca bavarezii au renuntat la motoarele de doi litri/6L. sad.gif
Oricum o treaba e sigura:mie dizel nu-mi mai trebe veci!Amin.
bmwh548
Macar e bine ca ai invatat din greseli icon_mrgreen.gif
corbex
QUOTE(marian-j @ 1 Feb 2012, 12:54)
Oricum o treaba e sigura:mie dizel nu-mi mai trebe veci!Amin.
*


Am auzit ca DCi-ul e ultima goanga. Merita testat!
marian-j
Pai daca asa ai auzit,testeaza-l matale sanatos.Io nu(mai) am curiozitati de gen.Mi-s satul.

Prima pornire(cu adevarat) rece a frontozoaicei,de cand o birjaresc io.
[attachmentid=1627783879]
Dupa aprox. 8km parcursi,am ajuns la munca.
[attachmentid=1627783880]
Asa de iute am manat masina de i s-o incalzit senzoru' la termometru de la frecarea cu aeru'. sofer1.gif
Dodone
La ce ora pleaca conu' la munca blink.gif ! Zici ca e gravida...
corbex
Asteapta sa se faca -9 afara, atfel nu-i porneste masina.
Dodone
radmasa.gif Cu bujii noi, cu pizza data cinste pt. montaj... cu "climateric", sofisticata ma, o fi... rolleyes.gif
cdadan
QUOTE(marian-j @ 1 Feb 2012, 11:54)
Oricum o treaba e sigura:mie dizel nu-mi mai trebe veci!Amin.
*


Io la benzina gasesc doar avantaje neglijabile. Dizel ruleaza!
kossak
QUOTE(cdadan @ 1 Feb 2012, 21:03)
Io la benzina gasesc doar avantaje neglijabile. Dizel PD ruleaza!
*



icon_mrgreen.gif
cdadan
Corect!
corbex
Spune-le si citi kilometri faci pe an, sa nu-si inchipuie ca chibitezi.
Dodone
@cdadan
Ruleaza in zmei dry.gif . Primele avantaje "neglijabile" sunt - pentru tine -costul carburantului/km., in varianta GPL (se amortizeaza in max.3-4 ani, optiune inexistenta la dizele) si costurile de intretinere pe termen mediu (aprox. 5 ani) Stii ce diferenta de pret e intre un injector de carburant de dizel fata de unul de benzinar ? Ce te faci cand ai probleme cu compresie slaba la dizel ? La benzinar folosesti masina si cand compresia e varza.
Ce faci pe vremea asta cu compresie slaba sau daca ai avut "norocul" sa alimentezi motorina de proasta calitate, plina cu parafina ? Lista poate continua. Las-o moarta cu dizelurile, sunt pt. tractoare, vapoare, TAF-uri, etc.
P.S.
Am vorbit cu maistrul de la atelierul auto al IPJ Timis, unde avea la intretine ARO-uri dizel si benzinare. ARO dizel consuma in oras 11-13 l/100 km. iar cel benzinar 20-24 l/100 km. Ei, bine, cu toate acestea, cand faceau calculul semestrial cu cheltuielile de intretinere/unitate de masina, ARO-urile dizel cheltuiau mai multi bani cu 30-50% decat cele benzinare, la km. identici. Cauza: preturile mai scumpe cu piesele si manopera.
corbex
Nu-i exemplul potrivit. O factura catre IPJ stie mai multe decit spune.
mk2
QUOTE(marian-j @ 1 Feb 2012, 12:54)
Oricum o treaba e sigura:mie dizel nu-mi mai trebe veci!Amin.
*



Nu ca zic, dar de ce?
cdadan
Eu ma refer strict la placerea de a conduce.
marian-j
Si eu la fel.
LE
Si daca zici ca dizelu' ruleaza,de ce "treiopspele" matale are i in coada si nu d? nedumerire.gif
Dodone
QUOTE(corbex @ 1 Feb 2012, 21:23)
Nu-i exemplul potrivit. O factura catre IPJ stie mai multe decit spune.
*


Ba e. Daca te referi subtil la facturi umflate, apoi nimeni nu ar fi fost prost sa umfle preturile doar la dizelare, ar fi batut la ochi, mai ales la manopera, unde majoritatea procedeelor erau aproape identice.

1 Feb 2012, 21:51:
QUOTE(cdadan @ 1 Feb 2012, 21:36)
Eu ma refer strict la placerea de a conduce.
*


Trebuia sa specifici de la bun inceput, nu sa generalizezi. Si mie imi place sa fac baie in mare in general, dar nu cand e furtuna sau cand afara e ger.
marian-j
Tare fain ai intors-o din condei,coane Dodone! wink.gif
Dodone
rolleyes.gif
cdadan
QUOTE(marian-j @ 1 Feb 2012, 21:41)
Si daca zici ca dizelu' ruleaza,de ce "treiopspele" matale are i in coada si nu d? nedumerire.gif
*


1. M-am zgarcit.
2. Merg putin cu el, mai inchid un ochi si ma prefac ca-i ok.

QUOTE(Dodone @ 1 Feb 2012, 21:49)
Trebuia sa specifici de la bun inceput, nu sa generalizezi.
*


Calculele si le face fiecare. Dupa parerea mea, dizelul castiga detasat la costurile de exploatare. Asta asa, ca fapt divers, ca nu are rost sa redeschidem un versus.
Eu zic de motoare actuale, nu din 1800 toamna.
marian-j
Te-ai zgarcit pe dracu'!
Ai facut o alegere foarte buna!
hitman1234
QUOTE(cdadan @ 1 Feb 2012, 21:36)
Eu ma refer strict la placerea de a conduce.
*



Pe naiba, am bagat intr-o zi 1300 km cu tractorul, imi bubuia capul de la zgomotul motorului, nu l-am mai condus cu saptamanile apoi biggrin.gif

Masina ideala pt mine e un 2.0T cu propulsie...si eventual gpl,nu-s convins inca,ceva gen 328i F30 wub.gif wub.gif wub.gif
pishky
domnu dodone, exista pe forumul opel un domn "pasionat" care si-a pus gepeleu pe tractorachele din dotare (vectra C) si ghici ce? nu i-a scazut consumul, dar a crescut semnificativ puterea......ce-i drept intr-un final a facut accident si a facut varza masina, dar cat a mers a fost cu siguranta FUN.

ce zice dom dan e foarte valabil - masina personala (adica aia a ta cu care muncesti / te plimbi - fix cat vrei tu) are un consum foarte exact - fix cat te lasa sufletu, nu vrei sa consume -> mers pe jos , bicicleta, autobuz - exista optiuni.

la masina de serviciu nu cred ca-i pasa cuiva cat consuma.
Dodone
GPL pe dizel la Vectra blink.gif ? Hmm, nu prea cred. Motorina ere indice de inflamabilitate/explozie f. diferit de cel pt. GPL. Da un link, detaliaza... Consumul nu scade nici cu GPL pe benzinar, din contra, creste cu 7-15%, in functie de greutate talpii si calitatea carburantilor luati in comparatie, dar diferenta de costuri intre benzina si GPL e mare, compenseaza cu varf si indesat.
argon
GPL pe diesel in general, ce are vectra mai special? Exista de cand lumea motostivuitoare diesel cu GPL in paralel.
cosmin_2300
QUOTE(Dodone @ 2 Feb 2012, 11:44)
GPL pe dizel la Vectra  blink.gif  ? Hmm, nu prea cred.
*


Să nu crezi. rolleyes.gif
Dodone
@argon
Sincer, nu stiam huh.gif. Nu stiu insa cat sunt de fiabile, pt. ca motorul de diesel e proiectat cu biela scurta, pentru aprinderea prin compresie, nu cu biela lunga, pentru aprindere prin scanteie. Probabil ca se introduce o cantitate mai mica de GPL in camera de compresie...

<span class='edit'>2 Feb 2012, 12:09:</span>
Mda, am citit Ce zicea Turculetz. Iti pun doar un citat:


turbina poate mai mult, e de touareg 2.5 tdi (ai si vazut-o odata, il asteptai pe maiandrei cu testerul dar eu am fost inainte).
Nu pot sa bag mai multa motorina pentru ca EDS se opreste cu softul pentru motorul meu (pentru ca asa vrea neamtul nu pentru ca nu poate) la 160 de cai (probabil nu vrea sa isi asume meritul pentru un motor distrus) iar altcineva in tara noastra frumoasa nu poate face soft pentru calculatorul asta pe pompa de injectie, asa ca a trebuit sa caut rute alternative, oricum sunt sigur ca nu s-ar obtine acelasi feeling cu surplus de motorina, parca trosneste din toate oasele cand o calc pe motorina, cu gpl-ul merge foarte frumos si rotund ca un benzinar aproape.
Deci, cu motorina+ GPL trozneste.
Ce vorbeam eu mai devreme referitor la proiectarea motorului ?
De costuri nu a vrut sa mentioneze nici Turculetz nimic, sa nu faca victime...
A auzit cineva despre astfel de probleme in varianta benzina+GPL ?
marian-j
Usurel,baieti.Calm cu tata,ca nervii nu fac bine. smile.gif
O singura data am vazut(acum multi ani) o masina diesel echipata si cu GPL.Un Fiat Argenta parca era.De atunci n-am mai intalnit asa ceva.
Dat fiind faptul ca sunt atat de rare masinile echipate in acest mod,putem sa le trecem la capitolul "si altele".Asta nu inseamna ca nu exista.
Si daca tot mi-s io Gica-contra privitor la modificari,hai sa v-o zic p-a dreapta:nu mi-as pune ghepeleu' pe matzoc nici sa stiu ca mi-ar scadea consumul la jumatate.Pe leguma,cu atat mai putin!
Daca n-am bani sa merg cu masinile asa cum le-o facut mamicile lor,circul cu tramvaiu' si basta,ca doara nu-mi pica galoanele de pe umeri.
Dracu' s-ar apuca sa le modifice!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.