Alo,aloo!Hai,gata cu angoasele existentiale ale grecoteiului ca pun mana pe matura!
Aveti topic dedicat unde sa-i complicati existenta!
QUOTE(b76bgaarh @ 6 Jun 2012, 16:05)
mariane ei se potrivesc ca si diametru grosime etc, da duc greutatea lagunei? cu cat e mai grea decat solenza?
Naiba stie,coane barfi!
Nu mai tin minte de cand n-am mai avut sub ochi un civ de solnita.
Stai calm.Am vazut postarile unui coleg(de la care am si cumparat cateva repere sh) ce are in dotare o Laguna ca a mea si le mai si repara pe ale altora.Cica tin la fel de bine ca si cei de origine.La fel mai zic si alti colegi.Ce motive as avea sa nu le dau crezare?10-15k sa tina,si mai mult nu-mi trebuie.Daca tin mai mult de 25k,ii schimb peste vreo patru-cinci ani,odata cu distributia.
Coane kum iaca pozele:
[attachmentid=1627815738] [attachmentid=1627815739]
La mine n-a fost cazul de ulei si filtre.Erau deja inlocuite.In schimb,ce mi-a spart mie botu',a fost nenoocita aia de galerie de evacuare.Aia chiar ca mi-a dat in cap!
Ma asteptam la orice:bube la directie,la frane,la flanse,la ambreiaj chiar!Numa' la galerie nu ma gandeam.Daca ar fi fost numai tobele,nici nu m-ar fi durut capu'.Observi in josul primului bon din stg cat a costat o toba finala italiana destul de bine facuta.Cea intermediara a fost si mi ieftina!Banii ce i-am dat pe galerie, erau pusi la pastrare pt rotile de vara.FMM!
Dar hai sa ma opresc,ca am luat-o prin balarii.
Observ la matale pe factura doua pozitii de numite:"buson de etanseitate".
Vezi sa nu patesti ca mine.Uita-te la acelasi bon din stg.Vei observa doua pozitii(CAPAC) "ïcsate" cu pixu'.Ei bine,cele doua "capace" erau de fapt dopurile din chiulasa,aflate in partea opusa distributiei,ce se scot obligatoriu in momentul inlocuirii distributiei.Prin orificiile ce raman descoperite in urma indepartarii dopurilor respective,se monteaza dispozitivul de calare al arborilor cu came.Dopurile respective nu se pot recupera!Se distrug,iremediabil,in momentul in care sunt scoase din locasurile lor.Cand m-am comandat distributia,mi s-a atras atentia si asupra acelor dopuri.Normal ca n-am ezitat!Noi,taticu'!!Te mai uiti la cativa zeci de lei cand cumperi piese de peste 1000ron!
Mi-a montat mecanicu distributia si cand m-am dus sa-mi iau leguma de la el,mi-a pus dopurile in mana.
-Ce-s cu astea,mai nene?De ce nu mi le-ai schimbat?Sa nu-mi spui ca mi-ai pus inapoi dopurile vechi,lipite cu perlandez!!
-Aveai de gand sa-ti burdusesc chiulasa cu doua randuri de dopuri noi?Nu incapeau!Aveai inca o pereche de dopuri incluse in kit-ul de distributie!Le-am folosit pe alea!
-Pai si io ce dreaq sa fac cu dopurile ramase?
-Fa ce vrei!
Cu alte cuvinte:din partea mea,bagati-le in c..
M-am dus inapoi la magazin si mi-am recuperat banii pe ele.N-a fost vina mea ca aia de la magazin nu stiu ce contine un kit de distributie Conti.
Este totusi o mica problema:motorul milf-ei difera mult de al frontozoaiecei.Daca cele doua repere din lista matale nu sunt cele la care m-am referit io mai sus,imi cer scuze pentru balivernele insirate.N-am vrut decat sa te scutesc de un drum in plus.
P.S.
De rasul lumii!
Am inlocuit distributia si cureaua de accesorii,dimpreuna cu acareturile aferente.Cea mai scumpa piesa(luata separat) a fost intinzatorul curelei de accesorii(subliniata cu rosu pe bon).Adica o rola,un arc si carcasa acestuia.Asta in timp ce pompa de apa a fost 160 ron.Laguna mi-o trebuit!