Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
Kruger
Cu placere maxima...pizza e in top 10 la mine. biggrin.gif
marian-j
QUOTE(MuciX @ 3 Jun 2011, 12:26)
Mariane da tu conduci masina aia numai in garaj? Cum de se pastreaza asa curata in compartimentul motor?

PS Unii albesc, altii chelesc, numa' prostii raman la fel ph34r.gif
*


N-am garaj,coane MuciX.Am doar o curticica mica strajuita de un nuc imens.N-am nici un merit vizavi de relativa curatenie din compartimentul motor.Din an in pasti mai dau si eu cu carpa pe acolo.Meritul le apartine in totalitate tipicarilor de nemtzalai care si-au izolat tare fain grupul motor-cutie de viteze.Au conceput doua scuturi uriase ce se ingemaneaza.Practic,de sub bara din fata si pana dincolo de prima flansa a cardanului,nu vezi mai nimic.Doar o "burta" din plastic izolata pe interior cu un soi de burete gros de trei degete.Daca mi-as pune mintea sa fac o curatenie adevarata in compartimentul motor si apoi sa fac o poza ai zice ca e fotoshop! 04.gif

QUOTE(Kruger @ 3 Jun 2011, 20:04)
luna viitoare am drum in Timisoara - m-as simti onorat sa impartim o cafea/ciorba/mazlina/halca de porc/bere/vin - whatever smile.gif
*


As fi tare incantat sa stau la un pahar de vorba cu matale! wub.gif
Intrucat avem acelasi "virus" mi-s convins ca ne vom intelege tare bine!
Te rog sa ne tii la curent !
marian-j
Doftore,ai avut dreptate cand spuneai ca te orbesc cu farul din stanga,venind dn spate.
Filament descentrat.
Mi-am comandat,a doua zi,o pereche de becuri noi.Philips Blue Vision.
Azi mi-au sosit.Am platit 60 ron/bucata( pretul net cu reducere de 10% pe card de fidelizare!)!Multumit?!! rolleyes.gif
Au si un bot de bmw pe ambalaj! wink.gif
[attachmentid=1627728277] [attachmentid=1627728278]
dr_mKe
Ultra giga hecta super p***u multumit laugh.gif
marian-j
Tulai,ca nici doftoru' n-are toata ciripa(tigla) pe casa! laugh.gif
Muahaahaa! radmasa.gif
paul_p
QUOTE(marian-j @ 1 May 2011, 22:20)
Din cauza supraincalzirii motorului(si implicit a axului pompei de apa)s-a dus si vascocuplajul elicei de racire chit ca nu am mers mai mult de 2km cu pompa stricata.

A fost doar o coincidenta.
Oricum, vascocuplajul este incalzit de fluxul de aer dinspre radiator, nu de axul pompei de apa smile.gif .
marian-j
Ma rog,nu te contrazic.
Oricum,destul de scumpa a dracu' coincidenta si nici nu-s multumit de noul vascocuplaj.
Am mai zis ca daca nu se linisteste il dau jos si-mi pun un Behr.
L.E.
Mdeah,is duse si telescoapele pe fata.
Eficienta minima admisibila=45%.
Dezechilibrele,respectiv eficienta amortizoarelor spate sunt ok.
[attachmentid=1627728376]
Incep sa studiez piata sa vedem la cat ma ajunge o pereche de amortizoare.
paul_p
Vascocuplajul original este Sachs daca nu ma insel.
Cel pe care-l ai acum pe masina ce marca e si ce te nemultumeste la el?
dr_mKe
Dimineata drumurile noastre se intalnesc, eu mergand spre clinica si marian pe contrasens, spre statia ITP. De cand are vascocuplajul asta nou il vad mult mai des pentru ca-l aud din timp in trafic laugh.gif

Cam asta-l nemultumeste, zic io tongue.gif
marian-j
Nu te inseli,coane paul_p. smile.gif
Sachs este unul dintre producatorii ce echipeaza(si) bmw-urile cu piese de de prim montaj.La fel si Behr.
La mine s-a nimerit ca vascocuplajul original sa fie Behr.
[attachmentid=1627728527]
Radiatorul lichidului de racire al motorului precum si cel cuprins in circuitul lichidului ce deserveste servo-mecanismul directiei sunt tot Behr.Acest aspect nu conteaza,vreau doar sa te informez.Nu m-ar mira ca si radiatorul de climatizare precum si intercooler-ul sa fie aceiasi marca,dar asta nu stiu cu siguranta deoarce nu m-a interesat.
Noul vascocuplaj ce l-am montat este produs de Vemo.
[attachmentid=1627728530]
Ce ma nemultumeste la el ti-a spus dom' doctor deja.Indiferent daca motorul este rece sau cald,vascocuplajul se roteste cu aceiasi turatie cu cea a axului pompei de apa.Daca trec de 3000/rpm,vuieste de ma scoate din minti.Cu cel vechi,pana nu trecea acul de la "apa" de zona albastra,elicea se invartea in virtutea inertiei si o puteam opri cu un deget.Daca incerc acelasi lucru cu noul vascocuplaj risc sa raman fara deget.
O fi prea vechi,gelul din interior n-o fi bun sau l-am cumparat defect gata,nu stiu ce sa zic.
E drept ca si eu am gresit.
Puteam sa-mi cumpar Behr sau Sachs dar veneau abia dupa doua-trei zile.Io am vrut atunci pe loc de parca ar fi crapat pamantul daca mai rabdam oleaca. blush.gif
Vemo era pe stoc?Vemo am luat!
M-am grabit ca fata mare la maritat si rau am facut!
Pe de alta parte,Vemo a fost mai ieftin cu aprox.200 ron fata de Behr sau Sachs.Vemo=300ron.Celelate doua costau putin peste 500ron/buc.
Inca o dovada ca "bun" si "ieftin" nu prea "rimeaza".
Il mai las pana la iarna.Daca nu-si revine la normal,il schimb cu un Behr si apoi il arunc sub roata unui TIR. sleep.gif
P.S.
Becuri noi.Laser,frate! cool.gif
[attachmentid=1627728531]
sobolan
frumos matzul.... smile.gif
marian-j
Ma bucur ca ti-l place! smile.gif
sobolan
iubesc aproape orice BMW sau Mercedes smile.gif
zilele astea si-a luat un amic de-al meu un e36 convertible cool.gif .....veche dar de senzatie,zic eu !
paul_p
QUOTE(marian-j @ 11 Jun 2011, 00:55)
Ce ma nemultumeste la el ti-a spus dom' doctor deja.Indiferent daca motorul este rece sau cald,vascocuplajul se roteste cu aceiasi turatie cu cea a axului pompei de apa.Daca trec de 3000/rpm,vuieste de ma scoate din minti.Cu cel vechi,pana nu trecea acul de la "apa" de zona albastra,elicea se invartea in virtutea inertiei si o puteam opri cu un deget.Daca incerc acelasi lucru cu noul vascocuplaj risc sa raman fara deget.
O fi prea vechi,gelul din interior n-o fi bun sau l-am cumparat defect gata,nu stiu ce sa zic.
*


Schimba-l. Nu e normal. Cu motorul rece vascocuplajul nu trebuie sa fie cuplat si ca urmare ventilatorul ar trebui sa invarta foarte lejer.

Daca ramane cuplat si vuieste precum spui, se consuma incredibil de multa putere pentru a antreana inutil ventilatorul. In plus, motorul ajunge mai greu la temperatura optima de functionare.
SiloS
QUOTE
Daca trec de 3000/rpm,vuieste de ma scoate din minti

Altii sunt innebuniti dupa sunetul elicei.
paul_p
Si dupa cei 15-20 cp pierduti degeaba.
SiloS
Mai pune 80-85 ca sa faci 100! laugh.gif

Cred ca exagerezi cu 15cp. Cunosc persoane care au vascul sudat. Daca ar fi fost sa fure atat de multa putere, nu cred ca ar mai fi mers asa.
argon
3-4 cai maxim ia elicea aia.
marksman

Sasa cai, mai degraba...
paul_p
Pariuri smile.gif
La prima vedere asa s-ar spune, ca amarata aia de elice consuma un piculet doar, si ca nu pierzi mare lucru daca sudezi vascocuplajul.

La peste 3000 rpm puterea pierduta daca vascocuplajul este blocat este incredibil de mare.
Poate ajunge lejer la peste 20 de cp la 4000-5000 rpm.
La o masina cu putere relativ mica, sub 120 cp se simte bine de tot pierderea de putere daca se merge cu vascocuplajul blocat.

Un ventilator axial are o caracteristica de turatie/putere absorbita cubica.
Daca la 2500 rpm ventilatorul ar consuma 3 cp, pentru dublarea turatiei pana la 5000 rpm este necesara o putere de 3^3=27 cp.

Sunt multi care renunta la ventilatorul mecanic in favoarea unuia electric, pentru a mai economisi cativa cai.

Sunt destule articole pe tema asta pe net.

http://www.carcraft.com/techarticles/ccrp_...loss/index.html

Aici e vorba de un ventilator care nu este blocat pe axul motorului, asa ca turatia sa nu atinge chiar turatia motorului, datorita patinarii vascocuplajului, si pierderile nu sunt chiar atat de mari.

"Kevin felt that the large engine-driven fan was a major culprit in this dramatic power loss, so he tested the little 357ci small-block again after removing the fan blade. The results showed that the fan killed as much as 22 hp at 5,200 rpm. More typical was a loss of between 13 and 19 hp between 3,600 and 5,900 rpm (see Test B ). The accompanying charts reveal that the average power loss with just the simple engine-driven fan was 18 hp or an average of 6 percent across the entire powerband!"
ArtVandelay
da.. cred ca daca turezi o dacie la 5000 de ture nici nu mai pleaca de pe loc la cat ii consuma elicea aia..i-auzi 20 de cai blink.gif

daca la motorul respectiv se pierde atat, inseamna ca o dacie berlina ar trebui sa devina cel putin racheta cand ii pui ELV. si totusi nu prea se simte diferenta de demaraj. explica happy.gif
paul_p
Puterea pierduta depinde de tipul ventilatorului, de debitul acestuia. Cel de dacie e micut. Topicul se referea la un alt ventilator.
ArtVandelay
tu chiar crezi ca marian nu si-ar da seama daca ar avea 20 de cai in minus ? sau alti posesori de bmw care merg cu el sudat ?
paul_p
Posesorii de BMW care au mers cu vascocuplajul sudat si-au cam dat seama de pierderea de putere.
In fine, astea sunt pierderile. Rezulta si din teorie si din masuratori- dupa cum se vede si in link-ul postat mai sus.

Poti gasi si singur numeroase exemple pe net, inainte de a te contrazice smile.gif .
SiloS
Eu cunosc cazuri de vascuri sudate pe motoarele de 2500 motorina (turatie mica) si 2700 benzina turbo ( putere mare ). smile.gif
dr_mKe
Luna si bec ! ( BlueVision tongue.gif ) [attachmentid=1627729444] [attachmentid=1627729445]
SiloS
Cum ai curatat motorul? Cum de se pastreaza atat de bine?
G I M
N-are particula de praf motorul ala pe el smile.gif
sobolan
la spalatorie...l-am facut si eu "bec" sau chiar halogen laugh.gif pe ala de golan....cu jet de apa calda !
dr_mKe
Motorul asta nu a vazut jet de apa nici o data excl.gif
marian-j
QUOTE(SiloS @ 13 Jun 2011, 00:54)
Altii sunt innebuniti dupa sunetul elicei.
*


Nu ma numar printre ei. smile.gif

QUOTE(paul_p @ 14 Jun 2011, 00:47)
Puterea pierduta depinde de tipul ventilatorului, de debitul acestuia. Cel de dacie e micut. Topicul se referea la un alt ventilator.
*


Inclin sa-i dau dreptate colegului paul_p.
Elicea ventilatorului are 420mm diametru,are sapte pale late de 60mm prinse la extremitati intr-o rama circulara lata de aprox.30 mm si este aproape complet incadrata de carenajul radiatorului.In consecinta,este destul de mare si se invarte intr-un spatiu limitat.Deasemenea,distanta dintre partea frontala a elicei si celulele radiatorului nu-i mai mare de 30mm.Drept urmare,comparatia cu elicea motorului de Dacie nu mi se pare prea inspirata.
Am citit azi la munca cele spuse de voi si avand noi informatii am iesit cu masina pe un drum in afara orasului.In primele trei trepte de viteza(schimbam undeva in jur de 4000/rpm) ventilatorul vuia in draci si se simtea intradevar ca puterea motorului este penalizata.Acuma ca lipseau 2-3-6 cai n-as putea sa zic.Totusi nu mi se parea sa-mi lipseasca chiar 15-20.Intrucat totul era bazat doar pe ce mi se parea mie e clar ca observatiile mele pot fi eronate.
In schimb,dupa ce treceam in treapta a patra si viteza de deplasare crestea undeva spre 100 km/h vuitul se estompa considerabil ca undeva la 110,sa fie deja acoperit de sunetul motorului si de zgomotele de rulare.Intr-a cincea la 120 km/h nu-l mai percepeam deloc.Se pare ca odata cu cresterea vitezei de mers,aerul intra cu presiune mai mare prin "narile" masinii si intre partea frontala a elicei si radiator aparea o zona de presiune mai joasa fapt ce facea sa diminueze viteza de rotatie a elicei si implicit zgomotul produs de aceasta.Cam asa vad eu lucrurile.Daca exista o alta explicatie va ascult cu urechile ciulite.
Coane Paule,multam tare fain de informatiile punctuale!
Nu prea ma stiu io cu ingleza da' unde ma poticnesc imi traduce doctoru'. blush.gif

QUOTE(ArtVandelay @ 14 Jun 2011, 00:49)
tu chiar crezi ca marian nu si-ar da seama daca ar avea 20 de cai in minus ? sau alti posesori de bmw care merg cu el sudat ?
*


Colega ArtVandelay,sa-ti zic sincer,am observat si eu ca parca masina nu mai "trage" ca de obicei de cand cu noul vascocuplaj dar nu am bagat de seama.In oras nu prea am unde sa schimb la patru mii Ori acolo,la turatia de cuplu maxim,se simt cel mai tare calutii lipsa la inventar.Ca n-or fi ei chiar 20 morti dar oricum se simt.
Deja am inceput sa ma interesez si am o oferta de Behr la 450 ron.Cine cauta(si nu se grabeste ca tolomacu')gaseste! sleep.gif
De data asta insa il voi monta intr-un service!
Pe cel actual mi l-am montat singur(nu-i mare filozofie) insa cand m-am dus la cei de la care l-am cumparat sa le spun ca mi-au vandut o piesa defecta mi-au cerut factura de montaj de la un service autorizat.Intrucat nu posedam asa ceva,mi-au aratat cerul cu degetul din mijloc si m-au trimis la plimbare.Nu-mi ramane decat sa bat marunt din buze si sa-mi cumpar alta fofeaza d-aia!Vorba unui clasic in viata:apa,aieru' si fraieru'! sleep.gif

"Luna si bec".
Pai nu ti se pare normal,doctore?
Maine(adica azi) imi duc masina la service si pe mine m-or invatara ai mei ca atunci cand meri la felcer n-apai tre' musai sa te lăi in albie,sa te freci aprig cu sopon,sa te stergi bine cu ștergura si sa-ti iei gaci curati!
Drept urmare am fost si la baie! wink.gif
[attachmentid=1627729526]

Colega SiloS,si conu' MuciX ma intreba acelasi lucru. happy.gif
De data asta mi-am invins lenea si avand si oarece conditii favorabile(o sambata mai racoroasa,niscaiva timp disponibil si cateva beri reci) m-am pus pe treaba.Un compresor cu pistol de suflat,o galeata cu apa calda cu un pic de detergent lichid,un burete,doua tricouri vechi pe post de carpe,oleaca de spray de curatat franele("imprumutat" cu nesimtire de la doctoru' ca l-a lasat la mine la lucru) un spray de intretinere a partilor de cauciuc(10x,@Razzor! smile.gif ) si la final niste zeama d-asta:
[attachmentid=1627729527] .
Ieftina si buna.
Coane MuciX,uite ca se poate si mai bine. wink.gif
Restul a fost doar manopera pret de vre-o ora si jumatate.
Poate as fi obtinut acelasi rezultat(sau chiar mai bine si mai rapid!) daca spalam motorul cu detergent de motor si jet de apa dar la cata electrica si electronica este inghesuita pe sub capota aia zau ca nu am curajul.
Zici matale,colega SiloS,ca se pastreaza bine compartimentul motor.Asa e,dar am mai zis ca pe burta masinii am doua scuturi de mari dimensiuni si plasticaraia este totusi bmw! wink.gif
Un alt motiv(conform unor carcotasi de p-aci 10561582.gif ) pentru care mi-am invins puturosenia ar fi si faptul ca s-ar putea sa ne viziteze herr Kruger si nu se face sa-ti astepti oaspetii cu troaca jegoasa! cool.gif

<span class='edit'>15 Jun 2011, 22:53:</span>
Am terminat de reparat sistemul de franare.
Am vrut frane bune si acum nu mai am deloc!
Calc frana in centru si ma opresc pe la Metro! laugh.gif
S-a pornit de aici:
[attachmentid=1627729715] [attachmentid=1627729718]
si s-a ajuns aici:
[attachmentid=1627729728] [attachmentid=1627729729]
Din pacate tamburii sunt foarte aproape de limita maxima de uzura precizata in interiorul lor.Proxima data cand schimb placutele de frana fata voi inlocui si discurile si tamburii.Masina are totusi aproape 150k si le cam vine sorocul.
Momentan s-au pus tamburii pe strung,li s-a luat bavura ramasa neuzata,un smirghel pe suprafata de lucru care a iesit multumitor,suflati bine cu aer comprimat si s-au montat la loc.Cat tin placutele(aprox.15-16k) mai rezista si ei.
[attachmentid=1627729730]
Intre timp s-au curatat bine-bine talerele si apoi le-am suflat cu vopsea.
Interesant ca sabotii si cilindri receptori au fost Lucas.
Tamburii nu am reusit sa-mi dau seama ce neam sunt.
Cilindrul din dreapta supura de zor si cel din stanga incepuse si el.Mai un pic si ramaneam fara frana si pe stg. spate.
Acuma e ok.


<span class='edit'>15 Jun 2011, 23:23:</span>
Apoi s-au inlocuit placutele fata si senzorul de uzura.
Discurile arata mult mai bine decat tamburii.
[attachmentid=1627729733] [attachmentid=1627729734]
Apoi s-a trecut la inlocuirea lichidului de frana.S-a completat paharul la nivelul maxim,apoi cu ajutorul unui dispozitiv s-a blocat pedala frana apasata maxim si s-a cuplat "robotelul" in locul busonului paharului pompei centrale.
[attachmentid=1627729738] [attachmentid=1627729739]
Timp de aproximativ o ora a tot muncit robotelul ala.Cam la un sfert de ora scoatea aprox. 250 ml de lichid prin aerisitorul la care era cuplat recipentul de colectare a lichidului uzat.
S-a pornit de la cel mai indepartant punct de pompa centrala(cilindrul dr. spate) si s-a ajuns la etrierul stg. fata.
[attachmentid=1627729745] [attachmentid=1627729746]
La final, cu ajutorul unui recipient de colectare mai mic s-au mai scos cam 100 ml si prin aerisitorul cilindrului receptor al ambreiajului.N-am mai facut poza ca deja trebuia sa plec la casierie sa achit "distractia".
La final m-am ales cu o cutie plina de gioarse si de "fier batran".
[attachmentid=1627729747]
Urmeaza sa las sa "pasuiasca" elementele noi cu cele vechi si apoi mai fac o vizita la service pt. un test de frana ca sa inchei si cu daravelele legate de garantie.
Gata! a scapat.gif
Kanieț filma!
MuciX
Buna treaba asta cu franele. Mi-ar placea sa fac si eu asta in viitorul apropiat, am mers cu focusul unui prieten si la prima frana am zis ca ajung cu volanul in mana la 10 metri in fata masinii. ph34r.gif
marian-j
La mine acuma e fix invers: calci frana si dupa aia fugi 10m in fata masinii si incerci s-o opresti aruncand volanul sub roata! sleep.gif
P.S.
La ce masina vrei sa repari franele?
L.E.
Iara vorbesc a proasta! blush.gif
Acuma vad ca ai pus "ex" la cangur!
La Ford vei iesi cu siguranta mai ieftin decat mine cu reparatia ce intentionezi s-o faci.
Io,tanda pe manda,am ajuns la 1000ron cu tot cu niste sucuri si niste cafele .
MuciX
Eu nu am nici 10k cu placutele. Pe langa asta mai am inca un set fata-spate in portbagaj. Mi s-a recomandat ca peste un schimb doua sa schimb discurile fata ca se cam "vad" kilometrii pe ele. Pe mine ma intereseaza schimbul ala de lichid facut asa ca la carte. S-au uitat mesterii pe la instalatie si pare zdravana. Atat ca nu stiu cat are lichidul ala de frana. smile.gif

15 Jun 2011, 23:50:
Chiar asa grava e uzura aia la tamburi? Sau mai e si vro alta buba?
dr_mKe
Io m-am oferit sa-i fac toate manoperele astea gratis, plus rodajul aferent dupa, dar n-am avut succes sleep.gif
marian-j
Tamburi sunt uzati foarte tare,coane MuciX.
Alte hibe n-am abservat sa prezinte(ovalitati pronuntate,fisuri,etc) dar mai au cam un mm/raza si ajung pe cota maxima de uzura.
Ii gata pita lor.
Din cate am inteles eu,este foarte indicat ca lichidul de frana sa fie inlocuit o data la doi ani la o masina utilizata in conditii normale.Dupa doi ani isi cam pierde proprietatile,apare apa in continut,etc.Un schimbat de lichid n-ar trebui sa depaseasca 50-60 ron( lichidul inclus in pret).

Doctore,stai mai oleaca ca am furat "know-how"-ul. wink.gif
Habar nu aveam cum se da inapoi mecanismul de autoreglaj ca sa pot scoate tamburii de pe saboti.Amu m-am prins cum se face! wink.gif
Tura viitoare cumpar piesele,ti le pun in brate dimpreuna cu trusa de scule si n-ai decat sa faci ce te taie capul!
Sa te vad de unde-mi scoti garantia pe lucrare.
Sau imi scrii o reteta ? sleep.gif
Cu plata ne-om descurca noi.Nu stau io intr-o bere da' nici matale n-o vezi! tongue.gif
dr_mKe
Singura scula esentiala era eine grosse hammer tongue.gif
marian-j
Scoteai tu eine grosse schwanz mit der grosse hammer. sleep.gif
Tamburii aveau grad dincolo de saboti,nu-ti zisai mai sus?
Numa' daca smulgeai tamburii cu tot cu saboti,arcuri.,tije si ce-ar mai fi fost pe acolo.
bucatzel
Se vede ca doctorul e doctor. In specializarile pur mecanice, exista si a doua scula, de o importanta la fel de mare. Ranga. Dupa ce-o termina de folosit, ti-o preda 'mnitale pe post de garantie.

Amu' lasand misto-ul la o parte, sa stii ca m-ai lasat cu gura cascata cu pozele alea de sub capota.
dr_mKe
Bucatzele, nici nu stii ce scula am mai folosit eu astazi radmasa.gif

Mariane, asteptam pozele tongue.gif
marian-j
Azi mi-am schimbat bieletele barei stabilizatoare de pe puntea fata.
Si asa se plangea doctoru' ca nu-l las sa mestereasca la cazanu' meu.
Acum i-am dat ocazia!Scula ce i-am dat-o spre vajnica utilizare i s-a potrivit manusa!! sleep.gif
Daca il lasam de capu' lui imi punea troaca pe-o dunga! laugh.gif
Doctoru' "in action":
[attachmentid=1627729931] [attachmentid=1627729932] [attachmentid=1627729933] [attachmentid=1627729934]
Pazea,lume!! radmasa.gif

<span class='edit'>16 Jun 2011, 23:45:</span>
Azi i-am facut inspectia la masina lu' doctoru' si fiind ultimul client pe ziua de azi l-am intrebat daca nu vrea sa ma asiste,dupa incheirea programului,la o schimbare de bielete.
N-a trebuit sa-l rog de doua ori! biggrin.gif
Inspectia a mers rapid deoarece marti l-am bagat pe flux sa vad sa n-avem vre-o surpriza la inspectia propriu-zisa asa ca totul a mers snur.Daca il mai las mult pe doctoru' prin hala mai oleaca si-si face inspectia singur! laugh.gif
Am gatat cu itp-ul si am tabarat pe pizza cu care venise doctoru' sa ma mituiasca!Am halit vre-o doua triunghiuri si la treaba!
Mi-am pus in functiune puterile supranaturale si am incercat sa desfac bieletele doar concentrandu-ma si eliberand fluxuri de energie prin ochi:
[attachmentid=1627729935]
N-a mers asa ca a trebuit sa punem mana pe chei si pe ranga!
Bieletele n-au fost schimbate de cand e masina!
[attachmentid=1627729936] [attachmentid=1627729937]

16 Jun 2011, 23:53:
Piesele noi au ajuns rapid pe masina.
In nici douaj' de minute am fost gata cu treaba!
[attachmentid=1627729939] [attachmentid=1627729940] [attachmentid=1627729941]
sobolan
sa vezi placere cand schimbi bratele la bmw laugh.gif !
marian-j
Am incercat si la montarea pieselor noi faza cu fluxurile rosii de energie dar nici atunci n-a mers. happy.gif
Tot la chei am ajuns!Chei mai nu cheliosi! tongue.gif
[attachmentid=1627729942]
In zece minute am curatat sculelele si le-am randuit la locurile lor si apoi am mai stat un ceas la palavre,halit pizza si beut sucuri.Ala da randament!Juma' de ora lucru si o ora la stat la barfe! laugh.gif
[attachmentid=1627729943]
Apoi am plecat sa chinuim oleaca franele sa se mai aseze.
Cam atata fu pe azi!
L.E.
De ce zici asta,nene sobolan?
Eu am avut bratele anterioare date jos in vederea inlocuirii pivotilor exteriori si nu mi s-a parut asa mare filozofie. unsure.gif
marksman
QUOTE
In zece minute am curatat sculelele si le-am randuit la locurile lor si apoi am mai stat un ceas la palavre,halit pizza si beut sucuri.Ala da randament!Juma' de ora lucru si o ora la stat la barfe! laugh.gif


Înseamnă că v-am telefonat în plină pauză, nu v-am deranjat de la lucru tongue.gif
sobolan
la un e46 m-au necajit rau....nu stiu cum o fi la asta mic,zis pisoi ! radmasa.gif
marian-j
Exact ca la "ursulet"! wink.gif
cdadan
QUOTE(marian-j @ 15 Jun 2011, 01:55)
Un alt motiv(conform unor carcotasi de p-aci  10561582.gif  ) pentru care mi-am invins puturosenia ar fi si faptul ca s-ar putea sa ne viziteze herr Kruger si nu se face sa-ti astepti oaspetii cu troaca jegoasa! cool.gif
*


Oricum el nu da doi lei p-un dizel, asa ca te-ai stresat degeaba. sleep.gif
dr_mKe
Nici unul din cei care vor fi prezenti la intalnire nu da doi lei pe dizel radmasa.gif
cj98czh
Cu ceva vreme in urma ... nici eu nu dadeam .... dar de vreo cativa ani .... nu imi mai doresc benzina .... cred ca este chestie de obisnuinta ... biggrin.gif
Kruger
Ehm, haideti sa nu exageram smile.gif..... e distanta mare de al a prefera o banzina, si a nu da doi lei pe un diesel. C'mon.

Garajul meu ideal ar cuprinde doua bmw-uri. Un 3.5d touring, si un 3.5i coupe smile.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.