Exact, bucatzelule!
Asta ma tot chinui sa explic!
Pentru cateva zile de iarna, nu-mi vine sa imi mai cumpar si roti dedicate la coupe. Le-as cumpara de pomana!
Da, la Mini, i-am cumparat roti complete de iarna pe 16. Au fost mult mai avantajoase la pret decat un set de gume de iarna pe 17 noi. In plus, jantele sunt oem si foarte faine! Au gume GY, bla-bla. am zis mai sus.
Astfel, am evitat jantarea/dejantarea sezoniera. Cozi, timp pierdut, nervi, etc. Rotile complete le schimb singur.
Eh, la cupe am un singur rand de jante. Pe 18. Este incaltata cu niste gume foarte faine(Conti) dar sunt uzate. Mai au cca 1 mm pana sa intre in in pargurile de uzura maxima. Daca primeam si roti de de iarna, ma mai gandeam.
Ca sa imi bat in cuie optiunea(indiferent de critici sau de aprecieri), Laguna neagra va fi incaltata cu gume allseason.
Uite, il am exepmlu pe colegul M.C.
Km putini, Alfa lui este cam pe acolo cu cupeu', etc. Eh, daca emsi-ul n-o facut matreata cu gume olsizan, io nici atat!
QUOTE(M.C. @ 12 Sep 2018, 11:49)
Cam asa....
[attachmentid=1628092995]
Deci,olsizăn Kleber Quadraxer 2, 235/ 45/18. Facut fro 2000 de chilometri plați, până acum sunt foarte mulțumit. Zgomot redus la rulare, aderență foarte bună in conditii de ploaie , iar pe viraje, negociate cu viteza mare, se comporta foarte bine. Astea sunt constatările mele proprii și personale pă persoană fizică ce mă aflu.De rulajul in condiții de iarnă, nu ma pronunt, pentru ca inca nu am mers cu ele pe gheața si zapada.
Oricum, si la Megane o sa fac acelasi lucru, voi pune tot olsizăn, cand imbatranesc astea de pe el.M-am saturat sa tot schimb iarna-vara, iar masina nu face mai mult de 5000 de km pe an.
Pies
Pinjelele sunt meid in rumenia.....
Bre, ciufulitule, ai facut tu ce ai facut, dar ti-ai pus pe masina gentile care ii lipseau!
Isi merita banii pana la ultimul leutz!
Amu ai tigaia intreaga!
QUOTE(marksman @ 12 Sep 2018, 15:10)
Parcă și văd L3C-ul negru, cu copârșeul plin de virșli, intrând pe autostradă la Șoimuș și-n spatele lui câinii de la Șoimuș și Bălata, apoi pe drum se mai alătură ăia de la Orăștie, niscai urși care au simțit damful din pădurile din apropiere și câteva cucuvele trezite din somn de izul de carne de oaie și capră.
Marksmane, nici tu nu ești tot la cap!
Cum dracu' mi-ar sta să îmi pun turbina pe "voll kraft" ca să scap de câinii din Șiomuș și din Bălata?
16 Sep 2018, 01:39:Sa revenim la cupeu.
Am primit multe sfaturi in privat si va multumesc tuturor!
In primul rand am aflat cum se dezactiveaza senzorii de parcare anteriori. Naiba stie, dar ori senzorii sunt defecti(v-am zis ca masina a fost lovita in bot) ori sunt io nepriceput. Cei posteriori isi fac treaba la fix.
Eh, cei din fata incep sa tiuei isteric, chiar daca ma aflu la cca metru de un obstacol. Le-am dat "off".
Vin de pe o L1 cu botul destul de lung, si cam stiu unde mi se afla trenul anterior.
Ca sa fie clar: cele doua portiere in minus vin cu neajunsurile lor. Coupe-ul are unghiuri moarte o gramada. Are cca 4,65 m lungime, dar vizibilitate prin luneta este de doar doo palme. Da, am oglinda retrovizoare d-aia de fitze, de se intuneca automat, dar nu vad in ea nici macar o jumatate din lungimea masinii. Nu ca mi-ar fi neaparat necesara!
In schimb, sunt multumit de de oglinzile extrrioare. Alea sunt bine facute.
In plus, m-a invatat marsu si argon cum sa imi rastorn oglinzile cand ma dau inapoi cu tigaia. Am si memorii la scaune ce invata pozitiile oglinzilor. Fain!