QUOTE(psychoo @ 26 Sep 2018, 22:19)
Mda... si eu m-am programat la ora 11 si era un codalau pana in fundul curtii pe 2 sau 3 randuri...
La ora 15:40 intra masina in hala, la 17 fara cateva minute am primit hartia.
La dracu mai fac programari daca e tot pe baza de coada la care intra in fata pilosii?
Ba, pardon! Io am fost programat la ora 13. La ora 12:30 am intrat pe poarta, si la 12:45 imi completasem deja cererea de servicii RAR primita la poarta in baza numarului de programare La 13:20, masina deja trecuse testul de gaze. La mine a durat mai mult din cauza faptului ca este prima masina de acest fel inmatriculabila in TM, si au trebuit facute niste chestii. Am inteles, stiu cum e, asa ca mi-am vazut de treaba si nu m-am impacientat. Ba, am avut timp sa mai stau la troci cu oamenii de pe acolo, apoi am beut o cafea cu doamna de la IT, aka cucoana care se ingrijeste sa ne merga bine programul RAR, etc. Nu m-am stresat deloc. Imi luasem deja liber de la munca, asa ca nu ma presa nimic. Ma rog, din cauza intarzierii a carei motiv l-am expus mai sus, nu am mai apucat sa imi depun tot azi si actele pentru continuarea procesului de inmatriculare. Nu-i bai. Duc actele maine dimineata. Am numere provizorii pana in Decembrie, Am plecat voios de la RAR, si acum, ca troaca are CIV, parca merge si mai bine!
<span class='edit'>27 Sep 2018, 00:04:</span>
QUOTE(IRONICK @ 25 Sep 2018, 14:16)
Ma refeream strict la ledul de pozitie din poza lui.
Si da, pe langa faptul ca un bec distribuie aproape 360 in jurul filamentului, in afara de cele doua mici conuri de umbra in dreptul picioarelor de prindere - filament. Din cauza asta, sigur ai observat ca becurile au o pozitie pentru reflectoarele din jur. De aici si focalizarea, etc.
La leduri exista o mica 'lupa' deasupra cipului. In functie de cip si lupa (ale lui nu au lupa), exista un unghi de distributie a luminii - cu intensitate cat mai constanta, dar si temperatura de culoare la fel. Evident, un CRI cat mai mare, pentru calitatea luminii reflectate de obiecte. (CRI mare, pret mare led, mai putina lumina generata de sursa - nu se potriveste cu tehnologia la 1$ ... )
La OSRAM, Philips, etc .. nu ai calitate slaba.
Coane IRONIK, tura asta m-ai gasit cu tema facuta!
M-a disperat doftorul dela Deva cu disputa Osram vs Philips. Si daca doftoru' n-o cumparat la sacoshe de becuri de far, apai n-o mai cumparat nimeni!
Becurile Philips sunt mult mai rezistente in timp! Acuma nu ma refer la kkturile de marketing gen "+150%", "clear vison", etc. Becurile Philips sunt mai solid construite. Filamente cu spirale mai rare, mai groase(evident ca vorbim de sutimi de mm), ansele de sprjin ale filamentelor mai groase, etc. Dar toate acestea vin la pachet cu un "pret", ca sa ii zic asa. "Umbrele" desenate pe aparatul de faruri de catre acele elemente constructive mai solid dimensionate, sunt mult mai evidente. In uz, vor aparea niste pete de umbra in pata de lumina desenata pe asfalt. Cei de la Osram au adoptat o alta "politica" pentru naitbreicare. Au subtiat filamentele, si le-au indesat spiralele aproape lipite. Daca te uiti mai neatent la un NB, zici ca are un cilindru in loc de filament. De ansele de sprijin nu mai zic. Le-au subtiat si pe alea cat firul de par! Asdar, cat timp sunt in buna stare, NB-urile dau o lumina mult mai intensa si uniforma pe drum, din cauza ca nu sunt grevate de neajusurile Philipsurilor. Dar si aici vine acel "pret" inevitabil. Elementele constructive mai firave si supraincalzite, duc la o rezistenta apreciabil mai scazuta in uz. Baremi cei de la Osram sunt onesti si precizeaza pe ambalaj ca durata de viata a unui NB este la jumatate fata de un Osram clasic, comparabil cu cele Philips.
De aici incolo, fiecare ce prefera.
Io circul putin, is bosorog si chior. Clar ca as alege, in acest context, Osram NB, in pofida fragilitatii si a duratei de viata mai scurta . Cei mai tineri, cu vedere mult mai buna, si care fac multi km, ar fi bine sa se orienteze spre Philipsuri sau spre Osramurile clasice. Becurile de calitate buna nu ca ar costa o avere, dar nici chiar ieftine nu-s. NB Laser sunt cele mai faine becuri care le-am folosit. Amu am xenoane. Inca nu stiu de ce sunt in stare sa faca. Mai vorbim.
Mai zici matale ca la la Philips si Osram led nu am calitate slaba. Bun, si cu ce ma incalzeste daca nu am voie sa le pun acolo unde mi-o traznit mie prin cap ca ar arata bine?
Stai ca mi-am pus 5W5 led Osram la iluminatul de sub plansa de bord. Nu cred ca a fost o decizie prea inspirata! Se vede si ultimul fir de praf! Io nu-s asa de maniac cu curatenia, si daca e seara si se suie marsu sau doftoru la mine in masina, aia fac icter pe loc!