Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
marian-j
Pai:
1. Nu am si jante pe 17.
2. Gumele pe 17 fiind tot W la indicele de viteza, diferenta de pret ar fi nesemnificativa in varianta allseason.
3. Imi plac tare mult jantele astea de pe masina si nu-s curios sa le schimb.


<span class='edit'>30 Sep 2018, 12:06:</span>
QUOTE(b06fcn @ 30 Sep 2018, 11:53)
Eu cu 3000 de lei am luat gume de iarna si jante de aliaj noi la fosta Leguma...dar il inteleg si pe Marian, daca nu merge mult poate sa faca un compromis cu gume all season mai de soi...
*


Daca nu ar fi avut indicele de viteza atat de ridicat, s-ar fi gasit multe gume faine, la preturi mult mai rezonabile.
Eu am gasit doar 3 variante, toate trei cu indice Y.
In ordinea pretului descrescator: Michelin CrossClimate, VredesteinQuatrac5 si Nokian Weatherproof.
Din ce am citit, precum si din considerente personale, le-am ales pe acestea.
madhorsefuzzy
Frumos arata!!! party.gif
psychoo
Aderenta pe ud "decat" C la pretul ala? :|
mars
Am avut Vredestein (Sportrac 3) pe Laguna 2.0T, mi s-a parut a fi un producator foarte serios. Bine ca n-ai luat Michelin, sa ii faci pe plac lu’ argon wink.gif.
cristic1982
QUOTE(marian-j @ 30 Sep 2018, 10:5)
Din ce am citit, precum si din considerente personale, le-am ales pe acestea.
*


Interesantă alegere. Să le folosești cu plăcere și în siguranță.
Să dai un feedback legat de cum se comportă pe uscat, ud sau stabilitate pe zăpadă.
Mă uitam și eu la ele, îmi plăcea că au profil asimetric, dar am rămas la 2 rânduri de anvelope până la urmă, și am luat primacy 3 de vară.
b06fcn
Vredestein sunt gume foarte bune. Atentie insa la ce se vinde in Romania, pe Megàne am avut Sportrac5, foarte misto gumele, insa greu de echilibrat si sensibile...
marian-j
Doctore, am avut gume Vredestein de iarna pe rechin si de vara pe R5, si am fost multumit de ele.
Acuma sa vedem ce-o fi de capul astora allseason.
Pentru montaj si echilibrare ma voi adresa unor baieti la care merg de ani de zile, si m-au convins ca fac treaba buna.

QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Sep 2018, 18:59)
Frumos arata!!!  party.gif
*


Trebuie sa recunosc faptul ca si aspectul gumelor a contribuit la alegere. smile.gif

QUOTE(psychoo @ 30 Sep 2018, 19:25)
Aderenta pe ud "decat" C la pretul ala? :|
*


Allseason, coane! blush.gif
Si cu mandra si cu draga...

QUOTE(mars @ 30 Sep 2018, 19:28)
Am avut Vredestein (Sportrac 3) pe Laguna 2.0T, mi s-a parut a fi un producator foarte serios. Bine ca n-ai luat Michelin, sa ii faci pe plac lu’ argon wink.gif.
*


Sa stii, marsule, ca m-am uitat cu foarte mare atentie la Michelinurile CrossClimate, si asta nu neaparat de dragul lui argon! Ba am si fost intr-un magazin si m-am uitat la ele live. El este multumit de cauciucurile alea, si sper sa fie multumit si in contiunuare! Nu ne aflam in vre-o competitie, avem troace diferite, nevoi diferite, asa ca am tinut cont de ce a zis omu'.
Altele au fost motivele pt. care am preferat Vredesteinurile. In primul rand, nemultumirea personala fata de Michelinurile Alpin5. Gume, dupa parerea mea, nejustificat de scumpe vizavi de prestatiile oferite. Cel mai tare m-a dezamagit aderenta lor laterala de toata jena. MichelinurileCC avand un profil destul de asemanator cu cel al A5-urilor, mi-a fost teama sa nu mai dau inca o data gherla cu gume scumpe care ar fi posibil sa ma nemultumeasca. Apoi au venit si parerile colegilor care n-au fost de loc incantati de tipul respectiv de anvelope.
Daca as fi avut un feedback preponderent pozitiv pt Michelinuri, nu as mai fi stat pe ganduri.
Nu in ultimul rand, sunt semnificativ mai scumpe decat Vredesteinurile. Acest aspect nu ar fi contat atata de mult daca aveam acel feedback despre carea vorbeam mai sus. N-a fost sa fie, asa ca au picat din lista de cumparaturi.
Despre Nokianele Weatherproof am citit multe opinii contradictorii, dar cele mai multe imi dadeau de inteles ca ar fi bine sa ma orientez spre altceva. In plus, is si urate ca dracu', parca is gume de utilaje agricole. Au picat si astea.
Asadar, Vredestein sa fie!
M-au contactat cei de la firma de la care le-am comandat in vederea confirmarii datelor de contact, comanda ferma, bla-bla, si fiind la prima comanda la acel magazin mi-au acordat si un discount promotional de 2% din valoarea afisata pe sait.
Sa fie primit! smile.gif
[attachmentid=1628093950]


QUOTE(cristic1982 @ 30 Sep 2018, 22:39)
Interesantă alegere. Să le folosești cu plăcere și în siguranță.
Să dai un feedback legat de cum se comportă pe uscat, ud sau stabilitate pe zăpadă.
Mă uitam și eu la ele, îmi plăcea că au profil asimetric, dar am rămas la 2 rânduri de anvelope până la urmă, și am luat primacy 3 de vară.
*


Multumesc, Cristi!
Voi da(cu siguranta!!) de stire despre cum se comporta gumele.
Cu zapada o sa fie mai greu, ca de aia nu prea se mai gaseste p-aci pe la mine prin sat. rolleyes.gif
marian-j
Azi m-am nimerit cu ceva treburi in vecinatatea reprezentantei reno de la mine din sat.
Am terminat ce aveam de facut, si apoi m-a bagat in reprezentanta. Voiam sa imi cumpar oloi si filtru pentru bivola aia niagra. Din vorba in vorba, ce-i de acolo mi-au dat de inteles ca as iesi mai avantajos daca as cumpara asa numitul "pachet de revizie". Acesta consta in 5 litri de ulei, filtru ulei, garnitura buson de golire baie ulei, filtru aer si filtrele de habitaclu. Mi-a facut rapid niste socoteli, si am acceptat oferta. Ceva mai scumpa decat daca mi-as fi cumparat filtre Mahle, dar am zis: hai, treaca! Unde s-a dus mia, se duce si suta. smile.gif
Saptamana viitoare, sui acareturile pe cazan.
[attachmentid=1628094125]

Apoi urmeaza reconditionarea farurilor, dar un bob zabava. Sa mai intre ceva bani in cont, ca momentan sunt cam "pe janta". blush.gif
P.S.
Uitai sa va zic! Cei din reprezentanta mi-au oferit doua optiuni pentru ulei: Elf sau Havoline. Ambele, la acelasi pret. Am ramas la Elf, deoarece leguma verde a mers cca 7 ani cu Elf si nu i-am gasit nici un fel de cusur la uleiul ala!
gabize
QUOTE(argon @ 18 Sep 2018, 21:31)
Ăla de pe margine nu e semn de uzura, e semn de ploaie, deci nu mai sunt safe pe ud. Semnul de uzura e mai pe mijloc pe același canal.. și nu asa de înalt..mai e pana la el.
*


Și atunci simbolul acesta ce reprezintă? Că eu știam că acesta e marcajul pentru ploaie/umed:
einstein1984
vezi ca weekndul asta parca ai operatiune porti deschise, iti da 1 l d eulei gratis daca te inscrii (ca sa-ti foloseasca datele)
are talent la vanzari receptionerul ala.
cj98czh
Si uite asa Marian ai dat cu 30% in plus pe acelasi lucru ... de ce nu ai luat de la un magazin dedicat pe OE ?
bucatzel
QUOTE(marian-j @ 4 Oct 2018, 21:32)
garnitura buson de golire baie ulei
*



Daca-i la fel ca si aia de la cealalta leguma, da si la baiatu' un cod, ca aia de-am pus-o pe dacie o fi imbatranit saraca...
einstein1984
la orice magazin de pese auto ai... si nu e 7 lei ca la Dacia
cj98czh
7 lei saiba aia de cupru ?
GBX
https://www.epiesa.ro/garnitura-cupru-buson...--acc-16163.htm
Anul trecut, când am cumpărat eu, era 7 lei setul de 10.
Iulikk
De cupru? Sigur nu e una metalica la exterior si cu un inel de cauciuc la interior?
cj98czh
eu nu am vazut decat de cupru ... si aia poti sa o lasi mult si bine utilizand-o la mai multe schimburi ... eu am ales sa o schimb de fiecare data .. da stiu si din aia care nu au schimbat-o ever ..
GBX
QUOTE(Iulikk @ 5 Oct 2018, 13:46)
De cupru? Sigur nu e una metalica la exterior si cu un inel de cauciuc la interior?
*


Cupru. Deja e de un an montată una dintre ele, fără probleme.

5 Oct 2018, 13:54:
QUOTE(cj98czh @ 5 Oct 2018, 13:49)
da stiu si din aia care nu au schimbat-o ever ..
*


Eu o schimb cam după 4-5 ani. Și mereu îmi spune mecanicul că nu e cazul s-o schimb.
madhorsefuzzy
Saibele astea sunt standard si merg la orice masina? Ex. Laguna 3 si Logan?
dandobre
QUOTE(gabize @ 5 Oct 2018, 08:26)
Și atunci simbolul acesta ce reprezintă? Că eu știam că acesta e marcajul pentru ploaie/umed:
*



Așa știam și eu.....
marian-j
QUOTE(einstein1984 @ 5 Oct 2018, 09:43)
vezi ca weekndul asta parca ai operatiune porti deschise, iti da 1 l d eulei gratis daca te inscrii (ca sa-ti foloseasca datele)
are talent la vanzari receptionerul ala.
*


Saptamana ailalta incepe promotia respectiva. Nu mai vreau sa o mai lalai pana atunci. Nu ma imbogtesc cu o kila de oloi in plus. smile.gif
Cand am luat masina, vanzatorul mi-a atras foarte clar atentia ca uleiul din motor trebuie schimbat.
Mi-a zis: domnu' Morian, trebe repede schimbat motor olai! Ma bufnnea rasul de numa-numa, dar am reusit sa ma abtin si l-am asigurat ca asa voi face asap!
Acuma regret ca nu m-a dus capul sa fac o captura de ecran cu anuntul de vanzare!!
Stiti cum a descris ungurul sistemul 4control? "Se inclineaza toate 4 rotile." laugh.gif
Foarte onest ungurul! Mi-a mai pus in vedere ca el aduce masini ca sa le vanda, nu ca sa bage bani in ele. Asa ca ma priveste cand schimb uleiul. El m-a avertizat, si este cu inima impacata!

In ceea ce priveste talentul receptionerului ce m-a primit: jos palaria! up.gif
Da, stie sa vanda! Daca a reusit sa ma convinga sa bag mana in buzunar dupa o suma substantial mai mare fata de cea pe care venisem sa o cheltuiesc, inseamna ca este omul potrivit la locul potrivit!
Bravo lui! Politicos, binevoitor si stia ce are de vandut! Te asigur ca nu sunt un client comod! Sunt cicalitor si enervant! Baiatul mi-a raspuns la toate intrebarile. Calm si zambitor.

Acum revin la saiba de etansare. Nu e 7 lei, ca la Dacia. A fost 12 lei, ca e reno, ce pana mea! 04.gif
Puteam sa o refuz, dar mi-a fost jena! Dau 500 de lei pe pachet, si ma zgarcesc apoi la cativa lei? Nu se face, coane einstein. blush.gif

<span class='edit'>5 Oct 2018, 21:49:</span>
QUOTE(cj98czh @ 5 Oct 2018, 10:06)
Si uite asa Marian ai dat cu 30% in plus pe acelasi lucru ... de ce nu ai luat de la un magazin dedicat pe OE ?
*



Bade de la Cluj, ai perfecta dreptate! Am dat niste bani in plus, dar hai sa iti explic de ce.
Magazinul caruia ma adresez frecvent, a adoptat o politica foarte tampita!
Daca comand piese aftermarket, nici o problema! Daca nu-s ce trebuie, se pot returna fara discutii, si imi recuperez contravaloarea.
Eh, daca cer piese OE, o fac pe proprie raspundere! Piesele respective nu sunt returnabile!
Daca nu se potrivesc, raman cu banii dati, si ceau!
Am cerut explicatii! Mi s-a raspuns sec: "politica firmei"!
Cred ca ma voi reorienta spre alte magazine, ca sunt destule.

Da, am dat niste bani in plus, dar baremi sunt convins ca am luat repere si oloi de la mamica lor, si nu o sa am surprize ca nu se potrivesc. Ar fi fost suficient sa nu se potriveasca filtrele habitaclu, si deja intram pe minus!
Fair enough? rolleyes.gif

<span class='edit'>5 Oct 2018, 21:58:</span>
QUOTE(bucatzel @ 5 Oct 2018, 10:55)
Daca-i la fel ca si aia de la cealalta leguma, da si la baiatu' un cod, ca aia de-am pus-o pe dacie o fi imbatranit saraca...
*



Ai codul in poza de mai sus.
Dar nu ti-l trebe! smile.gif
Iti dau saiba ce tocmai am cumparat-o!
Cand a fost promotia reno la Ciclop, mi-am cumparat 3 busoane de baie, plus garniturile aferente. Ca inecatul! laugh.gif
Si asa esti scadent la itp. Primesti cado o garnitura de buson din partea firmei! happy.gif

<span class='edit'>5 Oct 2018, 22:00:</span>
QUOTE(cj98czh @ 5 Oct 2018, 13:21)
7 lei saiba aia de cupru ?
*


Te inseli! Nu e din cupru.

argon
Sunt 2 feluri, una din otel cu un cauciuc atasat, și alta din cupru dar nu plina, ci cu ceva câlți la interior, care teoretic e de unica folosință , că se trasează la prima folosire.
marian-j
QUOTE(Iulikk @ 5 Oct 2018, 13:46)
De cupru? Sigur nu e una metalica la exterior si cu un inel de cauciuc la interior?
*


Exact, colega Iulikk! Saiba nu este din cupru. Este dintr-un metal oarecare, protejat anticoroziv prin cadmiare. Un procedeu de protectie ieftin si durabil. Dar cei ce au gandit saiba aia, au fost cat de poate de practici. De ce sa folosesti saibe din cupru(metal relativ scump), si sa rectifici baia de ulei pt "calcatura". Prea scump! Eh, din punctul meu de vedere, cei de la reno au nascocit o solutie de etansare genial de practica. In loc sa etanseze baia de ulei cu o garnitura de cupru, au vulcanizat un inelus de guma pe diametrul interior al unei saibe dintr-un material foarte ieftin. In acest fel, au "sugrumat" capatul de filet al busonului. Acolo ar fi putut sa apara scurgeri. Dar cand strangi busonul de ulei, guma aia "umple" capatul de filet si diametrul interior al saibei de sprijin. Exclus sa scape ceva pe acolo! Fara cupru. Doar metal ieftin si un mic inel de cauciuc. Chapeau!
marksman
QUOTE(argon @ 5 Oct 2018, 21:15)
Sunt 2 feluri, una din otel cu un cauciuc atasat, și alta din cupru dar nu plina, ci cu ceva câlți la interior, care teoretic e de unica folosință , că se trasează la prima folosire.
*


Cum se traseaza? Cu creta sau cu marker permanent?













































































*Poate "se taseaza", argoane!
Bicicleta galbena
Se traseaza cu trasorul, normal! doh.gif

Iulikk
Sau cu flexu.
argon
QUOTE(marksman @ 6 Oct 2018, 08:41)
Cum se traseaza? Cu creta sau cu marker permanent?
*Poate "se taseaza", argoane!
*



Explica asta la autocorectul de la gugal biggrin.gif baga litere, schimba cuvinte , tot deampula ..
marksman
De aia l-am dezactivat eu.
argon
În sfârșit!
MuciX
Ce, te-ai plimbat cu pisoiul? wub.gif
bmwh548
Sa fotosopeze cineva hidosenia aia argintie ca strica aspectul cupeului.
Victorine
BMW-ul e pe perfuzii? smile.gif
argon
Ieșea ceva furtun de sub capota.... huh.gif
tatabobu
QUOTE(bmwh548 @ 7 Oct 2018, 13:46)
Sa fotosopeze cineva hidosenia aia argintie ca strica aspectul cupeului.
*



Da' ce-ai cu gardu' omului? nedumerire.gif
marian-j
Nu e furtun, bre! laugh.gif
Era un prelungitor cu care am alimentat un redresor, sa mai incarc oleaca bateria ca sta cam de multisor si ii si destul de batrana. Are fo 6 sau 7 ani, asa ca n-am ce-i cere prea multe!

<span class='edit'>8 Oct 2018, 20:46:</span>
Noah, azi am schimat uleiul motor. Am bagat 5 kile. Pe joja, cca 2mm sub nivelul maxim. De urmarit daca, si cat haleste motorul din el. Foarta lejera operatia. Dai scutul jos si este loc cacalau, maria-ta.
Un aspect foarte placut: atat motorul, cat si cutia sunt uscate. Nu curge zama din ele! Yey! smile.gif
De retinut ca motorul ala pe mine ma astepta sa-l scarpin pe burta! Mi-au pus frantujii si initiala prenumelui pe baie, ca sa stiu unde sa umblu! laugh.gif
[attachmentid=1628094291]
Apoi m-am ocupat de filtrul de aer. Si ala se schimba intr-un minut, cu mainile goale, nu trebuie nici o scula! Declipsezi 2 cleme metalice, dezgati capacul din alte doua locasuri din plastic, si gata. Scoti filtrul din culcusul lui. Cand am saltat capacul de pe filtru, sa-mi pice fata! Filtru K&N, din acela refolosibil. Identic aceiasi faza ca la Mini! Tot filtru din acela am gasit montat pe el!Zici ca s-au tampit nemtii!! Ce dreaq le-o place sa-si puna pe masini filtre de aer de batoza, nu pot sa pricep! mad.gif
[attachmentid=1628094292]
Mie, personal, mi se pare mult mai cinstit acesta:
[attachmentid=1628094294]
Coane bucatzele, si coupeul are acelasi buson de ulei ca leguma verde. Aveam un buson nou cumparat mai demult, asa ca iti pot face cado o saiba 9 pt. Prazilinca ta. smile.gif
Pare-se ca busonul ala este model unic. De la SuperNova, pana la cupe, otova!
[attachmentid=1628094293]
Apoi am inlocuit stergatoarele de parbriz si am terminat cu mestereala pe azi.
[attachmentid=1628094295]
Apoi am dat o fuga la un magazin sa-mi comand rulmentii pentru telesoape. Flansele nu bat, nu par detriorate, asa ca voiam sa-i cumpar doar rulmentii. Aia maraie oleaca si ma sacaie la creier!
Voiam SKF sau Lemforder. Din clic in clic, imi comunica cucoana careia ma adresasem la magazin ca mi-a gasit un set de repartie SKF la un pret foarte bun! 350 ron un pachet ce contine doi rulmenti si doua flanse. Foarte bun pret, zic io! Am dat drumul la comanda, poimaine ajunge in magazin.
De la magazin am fugit la service. Am avut noroc sa il mai gasesc pe nenea mecanicul acolo, dar ma poate primi abia in 22.10. sad.gif
Asta e!

Pana atunci trebuie sa ma apuc de faruri, sa imi ajunga cauciucurile sa le pun si pe alea pe masina, sa fac detaillingul interior dimpreuna cu igienizarea climei. Dupa igienizare, inlocuiesc si filtrele de habitclu.
Trebuie sa ma apuc sa caut pe sectiunea dedicata unde naiba is bagate filtrele alea, ca momentan habar nu am.
marksman
QUOTE(marian-j @ 8 Oct 2018, 12:47)
[...]
De la magazin am fugit la service. Am avut noroc sa il mai gasesc pe nenea mecanicul acolo, dar ma poate primi abia in 22.10. sad.gif
Asta e!
[...]

Pe mine in 18.10 ma primeste, desi imi convenea intr-o sambata, oricare.

P.S. Maine viu la ITP ca in 10 expira!
bucatzel
QUOTE(marian-j @ 8 Oct 2018, 13:47)
Zici ca s-au tampit nemtii!! Ce dreaq le-o place sa-si puna pe masini filtre de aer de batoza, nu pot sa pricep! mad.gif
*


Pentru ca pot.

Cum au obiceiul sa creasca un fir de iarba prin fiecare sant, praful pe la nemtalai e vizibil redus. Adica mno, cat am stat pe acolo, n-am spalat masina o data. Veneam acasa, dupa o saptamana era deja prafuita cat incape. Cand am ajuns pe la ei, nu intelegeam pe unde naiba si-au ascuns spalatoriile auto, ca masinile erau clar curate. No, am aflat dupa aia de ce.

No, daca pot sa puna un filtru mai putin restricitv, fara sa riste sa isi bata joc de motor, de ce sa n-o faca?
madhorsefuzzy
QUOTE(marian-j @ 8 Oct 2018, 13:47)
Apoi m-am ocupat de filtrul de aer. Si ala se schimba intr-un minut, cu mainile goale, nu trebuie nici o scula! Declipsezi 2 cleme metalice, dezgati capacul din alte doua locasuri din plastic, si gata. Scoti filtrul din culcusul lui. Cand am saltat capacul de pe filtru, sa-mi pice fata! Filtru K&N, din acela refolosibil. Identic aceiasi faza ca la Mini! Tot filtru din acela am  gasit montat pe el!Zici ca s-au tampit nemtii!! Ce dreaq le-o place sa-si puna pe masini filtre de aer de batoza, nu pot sa pricep! mad.gif
Am cumparat si eu identic pentru Leguma mea: link

Vad ca au acelasi cod cele de 2.0T 205 si 2.0 dci.

In Bucuresti, comparativ cu Timisoara nu avem praf deloc: e ca in Germania. wub.gif
marian-j
Deh, bre fuzzy, io locuiesc intr-un orasel prafuit de provincie, nu in capitala tarii. Chiar ma bucur pentru matale ca circuli ca-n Germania! In 8 Noiembrie voi descinde in Berlinul de pe garla! Astfel, ma voi putea convinge ca nu este pic de praf pe drumurile pe care circula boierii de la Bucuresti! Baremi asa nu o sa imi mai para rau ca urbei mele i s-a mutat capitala din Viena, adica de pe malurile Dunarii, pe mandrele cheiuri ale Dambovitei! wub.gif

Am facut o confuzie. Pe Mini am gasit filtru BMC, nu K&N. Acelasi rahat.
[attachmentid=1628094349]

Ia uitati cum arata filtrul de pe cupe, asta dupa ce am dat cu el de palma si l-am scuturat oleaca.
[attachmentid=1628094354]


Babaieti, voi esteti defecti la cap? Pai rahaturi d-alea imi trebe mie pe tigai? Niste chestii unsuroase si mizerabile?
In loc sa schimb filtrul de aer intr-un minut, sa ma apuc sa spal la kkturile alea de filtre reutilizabile, sa le usuc, sa le ung, sa le bibilesc cu kituri de reconditioanere, etc? Asta in conditiile in care un filtru de aer oem pt cupe costa 20 de euro? Pe Mahle ar fi cca 15 euro. Poftim?!!
I-am zis si lui argon, va repet si voua: io nu mai am chef sa bibilesc la troace!! Le dau ce le trebe, si gata! Mai sta dreaq sa le sufle-n cwr! Sa nu intelegeti ca o sa-mi neglijez cazanele! La voi da fix ce le trebe, intocmai si la timp. Nimic in plus! Ma rog, aproape nimic in plus, dar asta doar daca am chef si timp.
Am mai vazut pe topicul lui fuzzy diversi aditivi. De curatare, de aditivare ulei motor, etc. Troacele din dotare nu or sa vada asa ceva nici daca le-as primi gratis!! De cand mi-am phootizat motorul la rechin cu DuraLube(pe care am dat o galagie de bani!!), io am incheiat acest capitol.
P.S.
Daca ii face cuiva trebuinta filtrele alea, le capata cado! Mie nu mi le trebe.
argon
Scump rău filtrul aer de 2.0t, la 2.0dci am dat vreo 20 de lei, campion,.și vreo 30 de lei e Oem.
marian-j
Mnoah, dracu' stie. Nici la Laguna verde nu era asa de ieftin filtrul de aer, cum zici matale ca is alea de dizel. Nu stiu cum arata filtrele de dizel. Astea de benzinare au si un strat de pasla deasupra elementului filtrant propriu-zis. Eh, de pasla aia aia nu adera mai nimic. Doar praf, mici fragmente de frunze si alte mizerii marunte. Fragmentele mai mari aspirate, le gaseam printre nervurile carterului inferior ale filtrului de aer. Bagi oleaca aspiratorul in carter, si in cateva secunde e bec!!
La kkturile astea uleioase, toate frunzele erau lipite de filtru. De ce mi-as dori asa ceva? huh.gif
L.E.
Stii ce am facut, coane argoane? Is sclerozat rau de tot!! laugh.gif
M-am dus in sertar sa caut hartoagele legumei verzi, sa vad cat am dat utima data pe filtrul de aer, uitand ca i-am vandut-o vecinului cu hartoage cu tot! doh.gif
Mi-e jena sa ii sun amu la usa sa caute factura aia! happy.gif
N-as vrea sa te mint, dar cred ca fost fo 70 sau 80 ron, pe Mahle.
b06fcn
Si la diesel exista pasla aia pe filtrul de aer, cel putin la Leguma de a ajuns definitiv la Dunare asa aveam...
marian-j
Deci aceiasi chestie buna, zic io. smile.gif
Apropo, iti roaga moldo-dunareanul de sanatate!
Ii tare multumit! smile.gif
b06fcn
Sa-i fie de bine si sa aiba parte de ea, sa-l bucure cum m-a bucurat pe mine...era pacat sa o las sa stea in parcare nemiscata...
marian-j
Asa sa fie! Sa se bucure, si sa o alerge sanatos!
In alta ordine de idei: stiu exact ce zici!
In we mi-am propus sa duc pisoiul la spalatorie, si apoi il urc pe autostrada sa ii mai dezmortesc oleaca ciolanele. De cca 2 luni sta in curte nemiscat, cu rezervorul plin-ochi.
madhorsefuzzy
Atunci pe 8 noiembrie ne vedem in Berlinul de Dambovita. blush.gif

Si daca tot vii, adu si filtrul ala K&N de 2.0T sa-l folosesc la 2.0 dci. wink.gif Alternativ cu al meu. Promit sa am grija de el: baita, uscare, ungere. radmasa.gif

P.S. Sa o sun pe Firutza pe 7 sa faca bec orasul.
bgdrenault
Filtrele acelea cu pasla deasupra hartiei nu sunt cumva pentru tarile cu clima rece? Ca la mine la skoda asa e. Sa nu omorati masinile degeaba. Si de asta sunt si mai scumpe?
marian-j
Pai nu tot orasul ar trebui sa il curete tuta lu' Pandele! Doar drumul de la Otopeni pana la Gara de Nord, si in jurul RAR-ului de pe Grivitei, pana la Piata Chibrit. Ajunge! biggrin.gif

Lasand gluma de-o parte; sper sa-mi aprobe shefii sa vin cu iroplanul la Bucale. Daca nu, vin cu trenul, si iti aduc filtrul personal. Mie mi-ar place sa vin cu cupeu', dar sigur nu mi s-ar aproba astfel de moft. Mogulii mei refuza categoric plecarea in delagatiii cu automobilele proprii.blush.gif
Daca vin cu avionul, mi-e teama ca nu am sa am loc in bagaj. In plus, mi-e sa nu ma lege gaborii pe aeroport ca umblu cu obiecte suspecte in bagaj. sleep.gif
Daca vin cu avionul, iti pun filtrul pe curier rapid, si ceau. Bun asa?

<span class='edit'>9 Oct 2018, 23:52:</span>
QUOTE(bogdanbiciusca @ 9 Oct 2018, 23:25)
Filtrele acelea cu pasla deasupra hartiei nu sunt cumva pentru tarile cu clima rece? Ca la mine la skoda asa e. Sa nu omorati masinile degeaba. Si de asta sunt si mai scumpe?
*



Coane Bogdane, filtrul de aer l-am cumparat din reprezentanta reno din Timisoara, conform numarului de identificare al masinii! Masina a fost livrata de 9 in Germania, nu in tarile nordice. La fel si Laguna verde. La ambele am primit filtre oem cu pasla. Aidoma si cele aftermarket. Exclud o eroare in acest sens.
In plus, io ma asteptam sa primesc ulei Elf 5W-40 Evolution SXR. M-am trezit cu ulei Elf SN in loc de SXR! Cei din reprezentanta mi-au explicat faptul ca acela este uleiul indicat de constructor pentru motoarele 2T benzinare. Am intrebat la cateva magazine din oras despre uleiul SN. Am primit exact acelasi raspuns: se poate aduce, dar doar pe comanda. Este destul de scump si nu il cumpara nimeni. Magazinele nu au chef sa isi incarce stocurile cu un produs greu vandabil.
argon
Conform fisei tehnice, sn este mai prost că sxr !
YRX
QUOTE(bogdanbiciusca @ 9 Oct 2018, 23:25)
Filtrele acelea cu pasla deasupra hartiei nu sunt cumva pentru tarile cu clima rece? Ca la mine la skoda asa e. Sa nu omorati masinile degeaba. Si de asta sunt si mai scumpe?
*



Filtrele cu pasla sunt heavy duty, pentru medii mai prafoase.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.