Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
marian-j
Multam fain! drunksinging.gif

Din pacate, ce am zis io mai sus, este doar o particica din toate relele! Io nu pricep de RAR-ul si Politia nu se implica mai activ in stoparea vanzarii de xenoane. In magazine, pe net, in ziare, toata lumea vinde si monteaza xenoane. Magazinele se "acopera" cu o lacuna legislativa: dom'le, io vand xenoane, dar nu pt circulatia pe drumurile publice. Ce face cumparatorul cu ele, treaba lui. Politia nu este organ tehnic abilitat si isi prinde urechile in specficatii. Asa ca prefera sa nu ia masuri. Si uite asa, ma trezesc io in statie cu oameni nervosi! Nimeni nu le precizeaza cand isi cumpara xenoane ca este posibil ca la itp sa dea peste un Gica-contra ca mine care sa le strice karma.
Cel mai ciuda mi-e pe RAR! Are parghiile legislative la indemana, este organul tehnic cel mai in masura sa ia masuri restrictive si are si mijloacele necesare sa o faca. De ce nu pune piciorul in prag, nu reusesc sa inteleg!
psychoo
Mie mi-e mai ciuda pe cei de fac ITP care zic la telefon "e totul ok sau te pun seara?" atunci cand suni pentru programare.
As fi calcat si eu pragul matale, dar stii cum este traficul multumita domniei sale robu...
Am ales sa fac la mine in sat ca ajung in 5 minute daca merg lejer. Cand a venit sa imi ia hartiile zice "ai de mine nu pot sa te bag ca ai pozitia arsa"
I-am explicat domnului ca eu nu am pozitii, am LED. Dar m-am dus totusi sa vad ca poate mi se arsese LED-ul in cele 5 minute de acasa pana la poarta lui.
Apoi a trebuit sa ii zic ca ala e bec de cornering si sa ii demonstrez rotind de volan...
Apoi zice nenea "e ok ca pe stand o sa ai rotile drepte nu virate si iese bine in poza".
Os fi eu defect dar ma asteptam sa fie mai pregatit de atat, doar e job-ul sau...
marian-j
Eh, mai sunt si mici scapari. happy.gif
Nu stia omul.
Poate a invatat. biggrin.gif

Io nu fac programari! Am de a face cu vehicule mari, mai greu inspectat. Spre exemplu, daca am o semiremorca de 39 de tone, inspectia poate dura mai mult de o ora! Semiremorcile grele sunt cele mai urate vehicule posibile. Cele mai periculoase si cel mai greu de inspectat/diagnosticat.
Asadar, la taraba mea functioneaza regula "primul venit, primul servit"!
Seara nu am cum sa te chem, deoarece la ora 17 mi se inchide programul de functionare.
b06fcn
Mai sunt baieti din astia care nu stiu, dar care vor sa invete. Cand am facut ITP-ul la Opel, a vrut sa ma respinga din start pentru lupe, ca el stia ca Opelul Corsa vine fara lupe. Si ca sunt puse in interiorul farurilor, nu in exteior, ca nu exista faza mare pe exterior. I-am aratat cartea masinii, poze de pe net, specificatiile modelului Cosmo si a acceptat greseala. Insa tot se astepta sa-l traga de urechi aia de la RAR...
cj98czh
QUOTE(einstein1984 @ 13 Jun 2019, 08:19)
marian, ca sa ne intelegem, chiar daca nu retragi tu banii, el nu poate folosi asigurarea aia, e ca si cum nu ar avea. Odata masina vanduta si scris pe talon, asigurarea aia e 0 pt el, nu despagubeste. daca loveste pe cineva, plateste din buzunar
*



gresit ... in caz de ceva este perfect valabila atat timp ca marian nu a faxcut cerere de restituire ..

13 Jun 2019, 23:55:
QUOTE(marian-j @ 13 Jun 2019, 23:37)
a ora 17 mi se inchide programul de functionare.
*



suficient de la 16 smile.gif ca nu mai opresc serverele RAR dupa 16 ..
marian-j
Gresit, clujene!
Serverele RAR functioneaza, bine-mersi, pana la orele 20! Ma rog, nu se opresc la ora 20 si se duc la culcare. Se apuca de facut ordine in datele stocate peste zi, le aranjeaza, le piaptana, mai fac diverse. Atata doar ca dupa ora 20 inspectorii itp nu mai au acces la severele respective. Inspectorii doar! Monitorii RAR au acces in continuare. Daca te crezi jmecher si "scoti" o masina la ora 20, poti avea surpriza sa te trezesti cu ea blocata pt 45 de minute! wink.gif
Daca ai o masina in lucru si nu reusesti sa finalizezi pana la ora 20:00, ramai "agatat" cu ea in sistem pana maine zi!
cj98czh
Stiu marian, stiu doar ca nu iti mai trimite inspectorul pe cap dupa ora 16 ... dar ai inteles smile.gif
marian-j
Ba, ti-l trimite, bade!
Io azi am scos un autobuz din parcul propriu la 16:50. S-a dus ca o lebada!
Pana am facut oleaca de ordine prin hala, pana am predat actele contabile, etc s-o facut ora 17;30. Am plecat acasa. Pe drum, ma suna un coleg: blocat la ora 17:45. Si a mai avut inca 2 masini blocate dupa aceea. Trei una dupa alta!

14 Jun 2019, 00:40:
QUOTE(b06fcn @ 13 Jun 2019, 23:46)
Mai sunt baieti din astia care nu stiu, dar care vor sa invete. Cand am facut ITP-ul la Opel, a vrut sa ma respinga din start pentru lupe, ca el stia ca Opelul Corsa vine fara lupe. Si ca sunt puse in interiorul farurilor, nu in exteior, ca nu exista faza mare pe exterior. I-am aratat cartea masinii, poze de pe net, specificatiile modelului Cosmo si a acceptat greseala. Insa tot se astepta sa-l traga de urechi aia de la RAR...
*


Am reusit sa ma umplu si io de cacao cu un Actros din 2007! blush.gif
Xenoane fara lupa pe faruri clare! Am zis: NU!
Soferul il suna pe shefu-so, ala ii suna pe aia de la Mercedes si reprezentanta imi trimite pe mail specficatiile de uzina ale Actrosului. Asa l-o facut ma-sa, cu xenoane! Imi venea sa intru in pamant!
Ca sa nu mai pomenesc de schimbatorul ala de viteze ce seamana cu o lingura de pantofi de la BMW sau de controlerul ce iese din consola la Range Rover. Habar nu aveam ce sa fac cu ele, asa ca i-am intrebat pe proprietari. biggrin.gif
YRX
Io zic ca si legislatia a ramas in urma si RAR-ul este o fosila comunista. Eu as mai relaxa un pic legislatia, vorbind strict de lumini sunt locuri unde un bec led nu dauneaza cu nimic. De ex eu mi-am pus la Logan la iluminarea numarului. E un bec cu led simplu, din ala ieftin, dar lumineaza bine si cel mai important, nu se mai incalzeste lampa aia. Nu are cum sa orbeasca pe nimeni, dar tot nu e voie. Ar merge si in stopuri, scade consumul si nu se mai topesc papucii aia de masa, da tot nu e voie.
marksman
In .de sunt si mai comunisti. Passat B6 nu a avut iluminare numar cu LED, dar merg lampile de la B7. Doar ca Polizei nu e de acord. B6 cu LED la numarul de inmatriculare -> problem.
einstein1984


QUOTE(cj98czh @ 13 Jun 2019, 23:54)
gresit ... in caz de ceva este perfect valabila atat timp ca marian nu a faxcut cerere de restituire ..

<span class='edit'>13 Jun 2019, 23:55:</span>
suficient de la 16 smile.gif ca nu mai opresc serverele RAR dupa 16 ..
*


fii amabil si vino cu argumente nu cu parerea ta, numai ce am cumparat o masina si brokerul meu (care face asta de cativa ani) mi-a explicat cum e cu valabilitatea. Daca e alt propietar (la instrainat catre) decat ala de pe polita, nema valabilitate.
https://www.rcapedia.ro/asigurare-rca-inmat...re-transcriere/
bgdrenault
RCA este pe proprietar, nu pe auto. Cate auto ai, ai aceeasi clasa BM.
Ai incheiat act de vanzare cumparare masina nu mai are RCA, decat daca noul proprietar isi face.
einstein1984
QUOTE(YRX @ 14 Jun 2019, 06:53)
Io zic ca si legislatia a ramas in urma si RAR-ul este o fosila comunista. Eu as mai relaxa un pic legislatia, vorbind strict de lumini sunt locuri unde un bec led nu dauneaza cu nimic. De ex eu mi-am pus la Logan la iluminarea numarului. E un bec cu led simplu, din ala ieftin, dar lumineaza bine si cel mai important, nu se mai incalzeste lampa aia. Nu are cum sa orbeasca pe nimeni, dar tot nu e voie. Ar merge si in stopuri, scade consumul si nu se mai topesc papucii aia de masa, da tot nu e voie.
*


pune o poza cu intuneric cu numarul lumùminat de led , ca de obicei aia cu led au un con de lumina puternica si cut off brusc de vezi juma de numar. Nu orbeste, dar iti ascunde numarul.... si nici nu vad ce avataj iti aduce tie ca sofer, ca nu scade consumul.

peste tot in europa, agentiile similare RAr verifica conformitatea cu niste regulamente. ledurile nu respecta ce zice regulamentul, daca respectau aveau marcaj de conform.

<span class='edit'>14 Jun 2019, 09:17:</span>
QUOTE(cj98czh @ 14 Jun 2019, 00:20)
Stiu marian, stiu doar ca nu iti mai trimite inspectorul pe cap dupa ora 16 ... dar ai inteles smile.gif
*


as ami-a zis si mie itpistul cand am venit la 12, vino la 16 cu loganul, ca ai faruri matuite... si au trecut veo 4 coropci atunci (pasat cu discoteca, for ka cu probleme poluare). vad di ce zice marian ca daca ma bloca, plecam de urgenta dupa pasta de dinti sa le polisez pana venea.
YRX
Da' de ce citezi din Ironick din alt topic? Stiu ca-l pretuiesti dar n-are legatura.... biggrin.gif
Ma, stii ce bec este in lampa de logan si ca nu are oglinda. Am pus unul din ala cu leduri pe toate partile si lumineaza tot ca becul original, doar e mai alb, nu e din ala puternic. Numarul nu peea se mai vede ca e deteriorat. Am intrebat la politie cum se schimba si m-am lasat pagubas, trebuie sa le predai pe cele vechi si sa astepti pe cele noi cateva zile.
einstein1984
daca dau quote si nu raspund acolo, ramane in clipboard pana dau new reply in alt topic
silvanu96
"Xenoane fara lupa pe faruri clare! Am zis: NU!"
Fiat stilo are xenon fara lupa, dar sunt rare...
MuciX
Inclusiv masina din batatura lui are csenon fara lupa, dar a trebuit si el sa invete pana sa stie, nu?
bucatzel
QUOTE(marian-j @ 13 Jun 2019, 21:13)
Golfuletul ala, saracu', e non euro. Daca il vezi, pune-ti sofisticatul sistem de climatizare pe "recirculare habitaclu", ca sa nu-ti puta la nas. sleep.gif
*


cumva-cumva, vorbim de chestii diferite... tu vorbesti de o masina non-euro care si-o luat noxele pe bune, iar io vorbesc de de-astia ca in poza alaturata....
[attachmentid=1628105772]

Crede-ma ca n-am vreun bai cu o masina non-euro in stare decenta de functionare. Sa aiba batraneii in cauza sanatate in ei cat sa mai dea kilometrajul peste cap macar o data. Am baiuri cu aia care-si iau ultimul rapci de masina, nu baga nici un ban in intretinere, ca e mai ieftina o suta in plic la itp decat o reparatie serioasa.
einstein1984
cip tiuning, ca MOSul de la arad?
MuciX
"Unde e fum e si putere". Asa se lauda tractoristii.
tatabobu
Mai am 5 unitati de putere in pachet. Aveam 20 de dimineata.
marian-j
QUOTE(YRX @ 14 Jun 2019, 06:53)
Io zic ca si legislatia a ramas in urma si RAR-ul este o fosila comunista. Eu as mai relaxa un pic legislatia, vorbind strict de lumini sunt locuri unde un bec led nu dauneaza cu nimic. De ex eu mi-am pus la Logan la iluminarea numarului. E un bec cu led simplu, din ala ieftin, dar lumineaza bine si cel mai important, nu se mai incalzeste lampa aia. Nu are cum sa orbeasca pe nimeni, dar tot nu e voie. Ar merge si in stopuri, scade consumul si nu se mai topesc papucii aia de masa, da tot nu e voie.
*


Coane YRX, da, recunosc: RAR-ul se misca incet. Are multi "dinozauri" veniti din compartimentele de "cercetare". Oamenii aia nu au nici o legatura cu realitatea de pe strada! Ei apreciaza vehiculul in conditii de laborator. Sunt convins ca nu s-au suit in viata lor intr-un cap tractor!
Spre exemplu, RAR-ul ma obliga sa apreciez starea cuplajului pt semiremrocile grele. Trebuie sa caut fisuri, deteriorari sau abateri semnificative de la planeitate. Cum dracu' si-au imaginat inginerii de RAR treaba asta, habar nu am! Cuplajul respectiv are cca o juma' de metru patrat si are cca 2 cm de vaselina pe suprafata de contact! Ca sa ajung la metal, ar trebui sa dau jos 2 kile de vaselina. Poftim? mad.gif
Prin urmare, nu am cum sa respect o regula prost facuta!
Mai ales ca producatorii au renuntat sa mai arunce la gunoi o suta de kile de fonta, si au pus pe suprafetele de frictiune segmente ce pot fi inlocuite. Mecanismele de cuplare au ramas cam la fel, dar placile de frictiune au evoluat.Ceramica, kevlar...
Si imi permit sa pun in discutie cea mai penibila reglementare a RAR-uli: poligonul de oglizi.
Mai proasta decizie, nu exista!
Este inaplicabila, dar trebe!
Cui, si de ce foloseste, habar nu am.
dizzy
Ce e aia poligon de oglinzi?
axabrt
Cred ca se referă la scula aia cu care rar îți verifica cum bat farurile.
Dar este doar o presupunere.

De fapt asta e.[attachmentid=1628105829]
einstein1984
marian, pai stii ca saua de cap tractor se mai poate fisura , nu stiu daca e ok sa se sudeze sa sa mergi cu vreun colt lipsa din ea. Ca nu o primesti degresata e iarasi absolut evident
marian-j
Stiu, coane einstein, si sunt perfect de acord cu ce zici matale, dar atunci sa dea RAR-u' pravila care sa sune cam asa: "autoutilitarele N3 cap tractor se prezinta la itp cu dispozitivele de cuplare ale semiremorcilor DEGRESATE". Atunci, da! Afisez instructiunea si nu ma mai doare capu'.
Dar e aiurea! Cum naiba sa vina pana in statie un cuplaj cap tractor+semiremoca cu piesele de cuplare "uscate", adica "fier pe fier" E total ilogic!
Am incercat sa respect instructiunea de verficare, chiar am incercat! Am raschetat fo doua "sei" de cuplare. M-am naclait din cap pana in picioare. Am strans flestile alea de vaselina in saci de plastic. Unde sa ii arunc? In fine.
Cel mai tare a fost la ultima incercare de gen. Se prezinta la itp un cap tractor Actros. Venea direct din service, unde fusese la o revizie generala. Cred ca era la al doilea itp de la nou. Am vazut io ca vaselina de pe cupla arata foarte curata, dar ma apuc sa o racai. Soferul ramasese la intrarea in hala, sa traga o tigara, si se uita le ce mosmondesc io pe acolo. Si numa' ce-l aud: alo, alo, sefu', CE FACI? Io: pai sa vezi ca planeitate, ca fisuri, ca etc. Si-mi zice omu': bine, fa ce vrei, dar imi platesti apoi drumul inapoi la service, stationarea, vaselina, manopera, etc pentru a-mi repune saua in conditii de utilzare!!! Ej nebun? La ce preturi au reprezentantele Mercedes, nu-s convins ca leafa mea pe juma' an ar fi acoperit toate cheltuielile alea! blush.gif
Ca sa nu mai zic ca acel cap tractor deservea firma Continental Deutschland GmbH. Daca rata ala o cursa din cauza mea, imi vindeam casa si ma mutam sub pod la Calea Sagului, cu homelesii! blush.gif
Asadar, m-am linistit. Nu inventez io apa calda!
Si gata! Mai da-le dracu' de sei.

Ploua in paradis!Ii bai cu cupeu'! ohmy.gif
Zilele trecute am avut treaba prin oras. Cozi, inghesuiala, blocaje, tocana de ambreiaj, samd. Cald ca in iad. Mergeau ventilatoarele ca turbatele. In fine, ies din oras si apuc pe un DN. In fata un tir.
Astept sa se elibereze banda pe contrasens si ma pregatesc sa intru depasire. Dau a 2-a, ma bag in depasire, 3-blana undeva spre 5k rpm. La jumatea tirului, cupeul se pune in bot!! Mi se face bordul "pom de iarna". S-or aprins toate becurile. Intru(involuntar!!) in frana de motor. Ma arunc in frane si ma repliez in spatele tirului, apoi ma retrag pe marginea drumului si pun avariile. Motorul icnea si se scutura de ziceai ca ii posedat. Il opresc. Muierea langa mine, verde. Ma intreaba: ce dracu' faci, barbate?!! Io, mai verde ca ea, ii zic: pai io fac? Troaca reno face!!
Am saltat capota si ma uitam ca curca-n craci. Io credeam ca mi-o picat motorul pe jos. Era la locul lui, nu-l pierdusem pe drum.
Repornesc motorul. Functiona normal. Pe bord au mai ramas aprinse cheia, chec enginu' si un ditai avertismentul:
[attachmentid=1628106206]
M-am dus unde am avut treaba, incetisor si fara bruscari, si apoi m-am carat acasa. Am sunat un preten si a venit ala cu un tester Bosch. A identificat 3 erori, dar nu a reusit sa le stearga.
[attachmentid=1628106207]
L-am luat pe Gogu la intrebari.
Din ce mi-a zis pretenu, se pare ca mi-a picat senzorul de supraalimentare.Celelate erori pot fi complementare. Posibil. Asta ar varianta ieftina. Daca mi-a picat catalizatorul sau calculatorul, am belit-o pana la radacina!
Am sunat la reno a doua zi. 670 ron costa senzorul. smile.gif
[attachmentid=1628106208]
BN64FLO
Eruarea necunoscuta bag-o in autodata si vezi ce zice...poate fi de la senzorul ala, zic si eu
marian-j
Multam de sfat si tin cont. smile.gif
Mai caut informatii.

cj98czh
Ia cumpara-l pe asta la 50 ron .. si macar vezi daca ala este .. pana la 670 ron este cale lunga si nici nu esti 100% convins ca ala este ..

https://www.pieseauto.ro/senzori-auto/renau...1264262565.html

YRX
P0136 este sonda lambda aval, semnal aiurea.
Din ce povestesti ti-a intrat in limp mode la turatie mare, trebuie vazuta turbina care probabil a ramas in urma turatiei. Erorile date de senzori sunt efecte colaterale.
Nu stiu la Renault, dar trebuie facut un log in mers cu presiunea turbo. Posibila geometrie, comanda actuator etc.
sobolan
QUOTE(marian-j @ 26 Jun 2019, 21:41)

Am sunat la reno a doua zi. 670 ron costa senzorul. smile.gif

*




senzorul ala e 152 lei nou pe bosch cum ai tu....
marian-j
QUOTE(cj98czh @ 26 Jun 2019, 22:19)
Ia cumpara-l pe asta la 50 ron  .. si macar vezi daca ala este .. pana la 670 ron este cale lunga si nici nu esti 100% convins ca ala este ..

https://www.pieseauto.ro/senzori-auto/renau...1264262565.html
*


Am gasit nou, pe autokarma. 152 lei, taxe incluse. Nu-i mult. N-ar fi mai bine sa incerc cu unul nou?

<span class='edit'>26 Jun 2019, 22:48:</span>
QUOTE(sobolan @ 26 Jun 2019, 22:39)
senzorul ala e 152 lei nou pe bosch cum ai tu....
*


Gand la gand. smile.gif
Am plasat comanda azi dimineata.
sobolan
astia care fac itp-uri au cam aceleasi ganduri mereu radmasa.gif
marian-j
QUOTE(YRX @ 26 Jun 2019, 22:34)
P0136 este sonda lambda aval, semnal aiurea.
Din ce povestesti ti-a intrat in limp mode la turatie mare, trebuie vazuta turbina care probabil a ramas in urma turatiei. Erorile date de senzori sunt efecte colaterale.
Nu stiu la Renault, dar trebuie facut un log in mers cu presiunea turbo. Posibila geometrie, comanda actuator etc.
*


Multumesc frumos! smile.gif
Probabil ca va trebui sa ajung pe un tester dedicat reno.
YRX
Lasa senzorii, ca cel mai probabil nu sunt ei.
In depasirea aia ai avut o cadere de presiune de supraalimentare.
Cauzele pot fi multiple, de la furtunuri sparte, pana la geometrie, actuator, vacum, comanda etc.
Trebuie log in mers pe presiune si cautat circuitul de la turbina la chiulasa de scapari.
MyKe89
QUOTE(marian-j @ 26 Jun 2019, 21:41)
Pe bord au mai ramas aprinse cheia, chec enginu' si un ditai avertismentul:
[attachmentid=1628106206]
*


Bade, pune în coș și un termostat dacă poza n-a fost făcută cu motorul rece.
cj98czh
QUOTE(marian-j @ 26 Jun 2019, 22:45)
Am gasit nou, pe autokarma. 152 lei, taxe incluse. Nu-i mult. N-ar fi mai bine sa incerc cu unul nou?
*



eu zic ca nu ... ca nu ala este de vina .... 50 de ron era ok pt. testat ...
marian-j
QUOTE(sobolan @ 26 Jun 2019, 22:55)
astia care fac itp-uri au cam aceleasi ganduri mereu  radmasa.gif
*


Ai dreptate. smile.gif
tatabobu
Cine a facut traducerea descrierilor codurilor de eroare in romana cred ca era cofetar, ca n-are nici o treaba "tensiune in afara tolerantei" cu "system performance".
marian-j
QUOTE(MyKe89 @ 26 Jun 2019, 23:09)
Bade, pune în coș și un termostat dacă poza n-a fost făcută cu motorul rece.
*


Ba, masina era oprita de cca o ora, dar afara erau +30 de grade C.

26 Jun 2019, 23:28:
QUOTE(YRX @ 26 Jun 2019, 23:06)
Lasa senzorii, ca cel mai probabil nu sunt ei.
In depasirea aia ai avut o cadere de presiune de supraalimentare.
Cauzele pot fi multiple, de la furtunuri sparte, pana la geometrie, actuator, vacum, comanda etc.
Trebuie log in mers pe presiune si cautat circuitul de la turbina la chiulasa de scapari.
*


Mai exact, ce tre' sa fac?
Sa cuplez clipul in obd si sa iau masina la omorat?
tatabobu
Da. Si sa incerci sa recreezi conditiile de la buba, sa vezi ce zic toti senzorii, ca poate raporteaza ala gresit o cadere a presiunii, sau poate se incinge si ii fuge alimentarea, asa ca citirea e la gara. Sau poate chiar cade presiunea in niste conditii.
YRX
Prima data cauta traseul de la turbina la admisie (furtun, intercooler, imbinari) de scapari. Eu zic ca ori ti s-a spart un furtun, ori a sarit din vreo imbinare. Cu motorul pornit ar trebui sa auzi un fasait destul de tare, pui pe cineva sa o accelereze pe la un 3000 de ture. Daca traseul este in regula trebuie facut un log cu diagnoza in mers, de la turatia de relanti la turatii mari. Presiunea de supraalimentare trebuie sa varieze ca valoare functie de turatie si sarcina, exista o valoare prescrisa si una masurata, trebuie sa se fie apropiate.

Erorile pe care le ai sunt legate de amestec, senzorul map a citit prea putin, sonda lambda a vazut amestec bogat, daca ramai fara turbina asta e logic.
einstein1984
QUOTE(tatabobu @ 26 Jun 2019, 23:24)
Cine a facut traducerea descrierilor codurilor de eroare in romana cred ca era cofetar, ca n-are nici o treaba "tensiune in afara tolerantei" cu "system performance".
*


parametrul de "presiune in sina" il stii? Traducerea e facuta d eun robot, gen google translate

27 Jun 2019, 08:37:
QUOTE(marian-j @ 26 Jun 2019, 23:26)


Mai exact, ce tre' sa fac?
Sa cuplez clipul in obd si sa iau masina la omorat?
*


tu pune clipul, ca vine doctoru la timisoara sa o ia la omorat "finom"!
tatabobu
Presiunea aia in sina e ruda cu autobuzul CAN. Boul care a tradus pentru noi se lauda ca avea un milion de intrari traduse pentru Renault (EN - RO).
marksman
Da' de "Înghețare ramă" ați auzit?
psychoo


QUOTE(tatabobu @ 27 Jun 2019, 10:23)
Presiunea aia in sina e ruda cu autobuzul CAN. Boul care a tradus pentru noi se lauda ca avea un milion de intrari traduse pentru Renault (EN - RO).
*



Pai si nu sunt traduse?
Cantitativ, nu a garantat nimeni calitatea wink.gif
einstein1984
QUOTE(tatabobu @ 27 Jun 2019, 11:23)
Presiunea aia in sina e ruda cu autobuzul CAN. Boul care a tradus pentru noi se lauda ca avea un milion de intrari traduse pentru Renault (EN - RO).
*


bine ca nu era izvorul stanga fata
marian-j
Noah, o ajuns senzorul.
[attachmentid=1628106255]

29 Jun 2019, 01:05:
QUOTE(tatabobu @ 26 Jun 2019, 23:35)
Da. Si sa incerci sa recreezi conditiile de la buba, sa vezi ce zic toti senzorii, ca poate raporteaza ala gresit o cadere a presiunii, sau poate se incinge si ii fuge alimentarea, asa ca citirea e la gara. Sau poate chiar cade presiunea in niste conditii.
*


Asta nu e greu de facut. Recreez imediat. +5000 rpm si vedem ce se intampla.

29 Jun 2019, 01:23:
QUOTE(einstein1984 @ 27 Jun 2019, 08:36)

tu pune clipul, ca vine doctoru la timisoara sa o ia la omorat "finom"!
*


Nu prea se omoara doftorul cu cupeul. Nu-i foarte curios sa sa dea cu el. In schimb, abia asteapta sa se dea cu S-ul. happy.gif

29 Jun 2019, 01:42:
QUOTE(YRX @ 27 Jun 2019, 07:08)
Prima data cauta traseul de la turbina la admisie (furtun, intercooler, imbinari) de scapari. Eu zic ca ori ti s-a spart un furtun, ori a sarit din vreo imbinare. Cu motorul pornit ar trebui sa auzi un fasait destul de tare, pui pe cineva sa o accelereze pe la un 3000 de ture. Daca traseul este in regula trebuie facut un log cu diagnoza in mers, de la turatia de relanti la turatii mari. Presiunea de supraalimentare trebuie sa varieze ca valoare functie de turatie si sarcina, exista o valoare prescrisa si una masurata, trebuie sa se fie apropiate.

Erorile pe care le ai sunt legate de amestec, senzorul map a citit prea putin, sonda lambda a vazut amestec bogat, daca ramai fara turbina asta e logic.
*


Bun, asa fac!
Maine dimineata imi iau motorul in brate.
Mentionez ca nu aud nici un fel zgomot/ fasait/ suierat in mers. Masina merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Atata doar, bordul ala cu martorii aprinsi, care ma seaca la ficati.
dizzy
QUOTE(tatabobu @ 27 Jun 2019, 11:23)
Presiunea aia in sina e ruda cu autobuzul CAN. Boul care a tradus pentru noi se lauda ca avea un milion de intrari traduse pentru Renault (EN - RO).
*


Asta cu autobuzul CAN am vazut-o si eu,,. Dar cum ii zicem corect in romaneza?
Nea Marian, când Octavia mea făcea asa ceva , s- a lăsat cu actuator vacuumatic nou si comanda vacuumatica noua.
marksman
QUOTE(dizzy @ 29 Jun 2019, 07:41)
Asta cu autobuzul CAN am vazut-o si eu,,. Dar cum ii zicem corect in romaneza?

*


"Magistrala CAN"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.