Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane I facelift
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
DrAg0nX
Salutare. Povestea XPE incepe prin septembrie 2009 cand cautam innebunit o masina intretinuta pe care sa o cumpar si de care sa am grija. Prioritatea mea era o lagunaII dar nu am gasit nici una ok in banii pe care ii aveam. Ma orientez spre megane1 gasesc unu la BV merg sa il vad fusese lovit bine si reparat prost. Am zis pas. Apoi gasesc o corsa un model sport de 1.8 gsi parca parea ok in poze dar nu si in realitate. Fiind in capitala merg si prin autovit dar am plecat nemultumit. Ajung acasa reincep cautarea pe net cand intr-o seara vine tata acasa "Hai imbraca-te ca am vazut un megane de vanzare la 2 blocuri si arata foarte bine" Ma imbrac, mergem, il vedem sunam proprietarul pornim masina facem o tura. -> Dragoste la prima vedere wub.gif Gata o luam! a doua zi am duso la ipso verificata totul ok (prim proprietar) facem actele si aveam masina biggrin.gif
Am dat pe ea 3600e (parca totusi cam mult dar sunt foarte pretentios sa se prezinte foarte ok) Masina e din dec 2002 motor 1.6 16v avea 112.000km ehipare expression si ca dotari are cam asa: Aer conditionat, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, comp bord, 2airbag-uri, ABS, AFU, imobilizator, proiectoare, comenzi audio volan, servo directie, parbriz atermic, tapiserie plus, inchidere centralizata.

In afara de filtre, placute, ulei si becuri am schimbat bieleta anticuplu si cam atat. Am avut si un eveniment prin martie 2011 cand o dacie nu avea becuri pe frana si fiind seara am observat tarziu sad.gif am reactionat imediat si am tras dreapta de volan avand spatiu pe prima banda dar a fost prea tarziu sad.gif noroc ca nu aveam viteza... bineinteles a fost vina mea 022.gif Prima poza dateaza exact de cand am cumparat-o, restul mai recente. Mentionez ca desi am masina mai demult am vazut ca foarte putine jurnale de bord cu megane 1 sunt aici.

Impresii dupa 2 ani si 10.000km:
+ spatiu si confort
+ motor potent
+ frane
+ tabla (mi se pare fooarte ok groasa calmiata, masina are 9ani si e parca noua in interior)
+ costul pieselor (ieftine chiar daca lumea zice/crede altceva)
- directia greoaie !!! (cel mai mare minus)
- putin cam gurmand motorul
- insonorizarea cam lasa de dorit
andri1940
QUOTE(DrAg0nX @ 2 May 2011, 22:06)


Impresii dupa 2 ani si 10.000km:



cam putini...
La cat mai multi in continuare!
espacern
QUOTE(DrAg0nX @ 2 May 2011, 22:06)
2airbag-uri
*


Esti sigur ca ai doar 2?
Modele de Megane1 Phase2 s-a fabricat din 1999 pana in 2003 cu sistem de 4!
Vezi pe lateralul scaunelor din fata daca nu este"pastila"Air-Bag!!
Ca sunt 4 Air-Bag-uri:1 volan+1 pasager+1Scaun Sofer+1Scaun Pasager...
In afara de aceste 4 Air-Bag-uri mai ai centurile cu pretensionare tot parte a sistemului de retinere in caz de soc...

Frumoasa masina si bine intretinuta.
NB!
iulian'71
Lateralele la berlina erau contracost. Un fost coleg are una luata noua si are peste 200k. De altfel doar hachback-ul avea 5* si toate dotarile de siguranta.

@DrAg0nX buna masina chiar daca e turcoaica, nu se deosebeste de hachback-ul francez la calitate si materiale. Pentru directie incearca sa-i inlocuiesti lichidul din circuitul servodirectiei si ai sa vezi rezultatul. In rest km multi si fara probleme.
C a t a l i n
QUOTE(iulian'71 @ 3 May 2011, 07:49)
buna masina chiar daca e turcoaica, nu se deosebeste de hachback-ul francez la calitate si materiale.
*



Yeah right! Dacă aveai hatchback sau estate spuneai altceva. smile.gif
iulian'71
Estate tot in turcia s-a fabricat si s-a fabricat si la 2 si se fabrica si acum la 3.
C a t a l i n
Spania toată ziua.

http://www.reno.ro/-page-t96463-s120.html
iulian'71
@C a t a l i n in link se refera la Megane 2.1 fabricate pana in ian. 2006. Ambele masini sunt de dinainte de face-lift, iar in urma face-lift-ului s-au rezolvat si problemele tehnice gen greierasi in usi si bord, suporti amortizori, etc. Colegul nostru are Megane 1.2 asa ca trebuie sa-i laudam sau ponegrim masina. Pentru restul mai deschidem un topic dar nu cred ca e cazul sunt atatea deschise ca nu mai este nevoie de inca unul.
C a t a l i n
Remarca mea s-a referit la sedanul tau.
iulian'71
Turcia 100%. Apropo stii ca pentru est si MB C-class se monteaza tot la turci? A ramas si eu muci cand am aflat chiar de la un dealer.
cj98czh
Sa ai noroc de ea si multi km fara evenimente!

Referitor la discutia de mai sus ... hatch-ul este fabricat in Franta, Break in Spania si Sedanul in Turcia .... si exista niscaiva diferente si la motoriari .... si aici stiu sigur de diferentele de la 1.9 dCi intre cele de Franta si Spania si cele de Turcia ....
espacern
Break-ul a fost fabricat si in fabrica de la Bursa-Turcia.
Nr.de fabricatie care este pe placa ovala"spune"fabrica unde este construita masina(in cazul R=Turcia).
NB!
DrAg0nX
multumesc frumos pentru urarile de bine biggrin.gif km am putini deoarece de un an am logan de la firma. Stiu ca e fabricatie turcia dar mi se pare ok chiar si asa... eu stiam k hatch-urile sunt facute in franta iar break-urile in spania dar nu stiu daca e asa si la I si la II
Din pacate nu am airbag si lateral... sunt sigur de asta... si nici la altele nu am vazut... oricum masina stiu ca a fost suuper ok la testele Ncap pt acea perioada
St
QUOTE(espacern @ 3 May 2011, 06:36)
Esti sigur ca ai doar 2?
*



Si a mea, Expresion, sedan, facuta in Turcia tot 2 avea.

QUOTE(iulian'71 @ 3 May 2011, 06:49)
De altfel doar hachback-ul avea 5* si toate dotarile de siguranta.
*



Cred ca vrei sa spui 4*.

Sa o stapanesti sanatos!
iulian'71
@St ai dreptate 4* cel mai bun la clasa compacta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.