Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Capac ulei motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alex1988
Buna ziua am si eu o problma , curand am schimbat uleiul si am vazut ca acel capac iese destul de usor.
Nu poate sa iasa acel capac in mers? cand se face presune
stoica_mariush
cu siguranta o sa-ti iasa si o sa-ti umple capota si motorul de ulei cel putin mie mi-a iesit de 3 ori(cred ca din cauza gazelor prea multe produse de uzura motorului.
PS stie cineva de ce dupa ce am schimbat uleiul mai ales la pornire dimineata mi se sting foarte greu indicatoarele din bord mai ales cel de ulei??
(inaimte tot greu se stingeau dar nu chiar asa si am crezut ca trebuie schimbat uleiul

Moderator edit: Fara IRC.
Lucian MC
Vezi ca sar putea sa ai pompa de ulei uzata . Eu unul asa am patit de cateva ori.
alex1988
Se gasesc de cumparat? Cam cat ar costa?
Lucian MC
Se gasesc de cumparat . intre 5 si 10 lei parca nu mai tin minte.
Oricum dute frumos si cumparal NOU nout ca sa etanseze corespunzator!
CGDBZ
Am patit eu cu capacul, a sarit si s-a facut tot motorul si capota numai ulei. I-am scos garnitura de cauciua, am infasurat banda adeziva pe el, am pus garnitura la loc si acum deabia il scot eu. Becul la ulei se stinge mai greu de obicei din cauza filtrului de ulei de proasta calitate.
GL 01 NJL
Pai asa cred ca e la toate ,pana ia ulei cum trebuie, sa fie aprins ...
maho
E indicat sa fie aprins cat mai putin (ungere cat mai rapida). Un filtru mai bun, cu supapa unisens care sa-ti tina uleiul mai mult, (poate si o pompa de ulei noua, dar nu neaparat), ar trebui sa-ti rezolve problema.

panter1
si eu am observat aceasta problema de cand am schimbat filtrul de ulei cu unul albatstru si scrie pe el ceva cu Euro si made in Europa.. De atunci se stinge becul dupa 2-3 secunde de la pornire sad.gif Inainte de asta puneam doar de brasov si se stingea aproape instantaneu semn ca motorul se ungea imediat, dar nah.. am zis sa incerc si echivalentul.. de acum pun numai filtru de buzau, este unul negru si scrie made in Romania si ca este din Brasov ceva de genu
bigpok
Salutare,

Am o problema similara, nu mai ca eu am pierdut capacul in mers(nu stiu cum a fost posibil), ideea este ca sunt in Croatia cu masina, o intrebare: are importanta ce fel de capac ii pun? Nu am gasit de dacie si ce am gasit sunt foarte diferite
libarca
Da are importanta,sa-i pui unul care etanseaza corespunzator!Pai facem tot felul de improvizatii pe la dacii,fie electrice sau mecanice de nu exista 2 la fel cand ridici capota,si in locuri mult mai importante din multe puncte de vedere nu numai al etansarii,in incercarea de a bate injectia de pe straina,sa rupem randamentu,si matale intrebi daca ii face rau alt tip de buson facut dintr-un plastic cu alta structura moleculara si rugozitate diferita!Pune-i nene si un dop te lemn,doar doar sa etanseze si sa ajungi linistit acasa,sa nu-l pierzi pe drum atat dopul cat si uleiul!Sau ti-e frica sa nu modifici raportul de compresie in carterul superior?Glumeam...Sa nu te superi pe mine,sa ajungi tu sanatos acasa,si ai de unde alege!Sanatate!
sebymesteru
Cauta un capac de culbutori modelul vechi,de 1300 fara gatul ala la buson si cu buson care se strange ca cel de la benzina. Eu din ala am si n-am avut treaba niciodata. Plus ca asta e si cromat la mine si parca arata mai frumos decat ala negru... cool.gif
Asta e capacul si ala e busonul pentru el;)
bigpok
S-a rezolvat, multumesc pentru sfaturi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.