LucianLucaci
19 May 2011, 12:19
Am primit scrisoare de la Dacia prin care sunt rugat sa ma prezint la un reparator autorizat pentru o verificare si daca este necesar inlocuirea cutiei de comanda viteze, motivul fiind o posibila necomformitate la nivelul cablului cutiei de viteze.
Nu stiu daca din acest motiv simt uneori o usoara vibratie la introducerea in treapta 1 de viteza...ce ziceti?
O sa revin dupa vizita la dealer.
bobo77
19 May 2011, 21:40
Poti posta aici scrisorica de la dacia daca esti amabil te rog?
LucianLucaci
20 May 2011, 10:28
[attachmentid=1627722995]
Squirrel
20 May 2011, 11:32
@LucianLucaci: eu unul aș fi acoperit datele „sensibile”…
LucianLucaci
24 May 2011, 13:55
Ei bine, m-am prezentat la reprezentanta Dacia unde am fost informat de catre un mecanic ca numarul meu de șasiu a fost ales la intamplare de cei de la fabrica pentru a se observa uzura dupa o anumita perioada de timp (1 an) a unor anumite piese de pe masina, in cazul meu fiind vorba de comanda cutiei de viteze, care se va schimba gratuit, urmand ca piesa inlocuita de pe masina sa fie analizata de catre cei de la fabrica. Ma rog, cel putin asta a fost pozitia oficiala a celor de la reprezentanta.
Squirrel: imi asum riscurile, cu toate ca am vrut sa acopar datele personale, din lipsa de timp, n-am mai facut-o.
bobo77
24 May 2011, 21:16
Ti-au aratat ceva scris sau i-ai crezut pe cuvant?
Salut,
Am un Duster 4x4 dci si azi am fost la service sa-mi schimbe cablurile de comanda ale cutiei de viteze, cf. scrisorii de la Dacia. Inginerul de acolo mi-a spus ca s-a emis un OTS privind schimbarea cablurilor la o anumita serie de Dustere. Operatiunea a durat cam 4 ore.
Demi
puyutzu07
26 May 2011, 03:53
si eu am primit aceasta scrisoare dar inca nu am ajuns cu masina in service.nu m-a deranjeaza nimic la masina asa ca mai sta o saptamana sa ii fac si revizia tot ajung cu ea in service.
Deci e asa o verificare si schimbare sa se vada cum sta cu uzura
salut. si eu am fost la schimbarea de cablu de comanda. insa de cand s-a schimbat cablul am probleme. inainte nu aveam. dupa schimbare nu mai intra bine in viteza 1 si 2. a fost reglat din nou, dar problema a persistat, s-a descoperit ca nivelul de ulei e scazut. s-a completat cca. 700 ml. nu existau scurgeri. s-a simtit o isoara imbunatatire. acum a venit frigul. masina nu mai intra decat foarte greu in treapta 1 si 2. dupa ce se incalzeste cca 5 minute merge bine. s-a schimbat uleiul din cutie. mai rau. acum masina e iar in service. vor sa demonteze cutia. sa vada ce-i in ea. banuiesc ca habar nu au pentru ca nu vor sa ma lase sa asist la demontare. o sa revin cu noutati.
P-A-C-O
8 Dec 2011, 18:55
QUOTE(cosmel @ 8 Dec 2011, 18:17)
acum masina e iar in service. vor sa demonteze cutia. sa vada ce-i in ea. banuiesc ca habar nu au pentru ca nu vor sa ma lase sa asist la demontare.
auzi ce tupeu si pe tine, sa stai langa masina!...
pai ce e masina ta? platesti tu rate la ea cativa ani buni? ce n-ai incredere in personalul de service care a facut zeci poate sute de ore de formare despre procedurile de "servisare dastăr" la uzina DACIA?
eu zic sa-ti revizuiesti atitudinea
burcezanv
9 Dec 2011, 01:12
Imi cer scuze, faptul ca nu sunteti lasati in service-urile autorizate este din cauza ca nu ati facut protectia muncii. Problema se pune in felul urmator:
- in momentul in care se intervine pentru pentru diagnosticare, problema tehnica este cunoscuta de catre cei autorizati sa intervina. Nu se poate face nimic fara acceptul polului tehnic (tehcline-rii de la dacia/renault trebuie sa-si dea cu parerea, dupa care acceptul).
problema mea s-a rezolvat. tare ciudata. eu sunt cu masina in germania si service-ul respectiv e unul nemtzesc. azi am fost sa vad ce-i cu masina si daca au demontat cutia. m-au intampinat foarte calduros cerandu-si scuze infinite. au descoperit problema. butoiul cu ulei de cutie e linga butoiul cu ulei de diferential. mai mult.. la prima completare precum si la schimbarea completa a uleiului din cutie s-a folosit butoiul gresit. faza e ca nu doar la mine. acuma au pus uleiul bun . merge bine din nou. . deci nu e o chestie romaneasca sa fii service si sa n-ai habar. e universala. si imi cer scuze tuturor ca am avut tupeul sa spun ca voiam sa asist la demontarea cutiei. a fost o kestie de prost gust din partea mea si nu o sa se mai repete. jur .
P-A-C-O
9 Dec 2011, 19:57
"m-au intampinat foarte calduros cerandu-si scuze infinite." Asa de curiozitate, au specificat acest lucru in cartea de garantie a masinii?
(Clientul a rulat masina sute de km cu ulei de diferential introdus eronat de catre personalul de service in cutia de viteze - ne cerem scuze)
Oricum, care sunt sansele sa-ti pice o CdV de Renault in 100k km?...
PS: puteau sa puna si antigel inloc de ulei la motor ca n-avea nimic, il scoteau, puneau ulei si gata.... It like it never happened!
QUOTE(cosmel @ 9 Dec 2011, 18:38)
service-ul respectiv e unul nemtzesc.
au descoperit problema. butoiul cu ulei de cutie e linga butoiul cu ulei de diferential. la schimbarea completa a uleiului din cutie s-a folosit butoiul gresit. faza e ca nu doar la mine. acuma au pus uleiul bun . merge bine din nou. . deci nu e o chestie romaneasca sa fii service DACIA si sa n-ai habar. e universala.
te-am corectat eu
Pai ce erau fraier sa scrie asa ceva...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.