salutare tuturor!!
sper sa nu imi sara nimeni in cap ca am mai deschis un topic pe tema asta.
functia"SEARCH"imi e binecunoscuta si o folosesc cu succes de vreo 2-3 ani de zile,din nefericire nu si de data asta
detin o dacie 1310 '87 carburatie motor 1.3
Datele problemei: acum 2 sapt. am sesizat un mers neregulat al motorului la relanti,cu intreruperi dese,si pocnituri la evacuare
daca tot a venit caldura mi-am zis sa ma ocup mai in amanunt de ea asa ca am actionat urmatoarele:
-desfundat tur-retur conducte benzina
-curatat+schimbat garnituri pompa benzina
-verificat nivel CNC,desfundat jiglere+curatat filtre
-schimbat furtunul cu diuza care duce in galerie
-verificat vaacum(avans),furtun servofrana
cum nu am rezolvat nimic facand cele de mai sus am trecut la curatarea carburatorului cu asa zisa "ciorba"respectand instructiunile colegilor forumisti(demontat jiglere,garnituri,suflare imediata cu aer comprimat) Dupa montarea la loc a carb. cu garnituri noi urmand intocmai ordinea demontarii problema persista.in ideea ca nu s-a curatat cum trebuie a urmat o noua spalare cu decarburol de data aceasta(tinut cam 2 ore)procedand ca si mai sus+montat
-acuma face f.urat la relanti,aproape ca nici nu sta deloc.Am observat ca daca desfiletez jiglerul de relanti(orizontal)motorul merge mult mai rotund insa mai turat(aprox 1200rpm) La accelerare usoara(pe loc cat si in sarcina) pana in 1600rpm tremura,dupa aceea urca frumos.Daca o acclr. brusc nu are nici o problm.(la liber)
-concluzia e ca nu imi sta la relanti decat cu saiba la jigler si la vreo 1200rpm
-din reglajele carb nu pot sa-i mai fac nimic,clapeta de acc. numai cat se sprijina pe parghie,surubul de amestec e la turatia optima
-am incercat cu 3 jiglere de relanti si noi si vechi,am montat pana si alt carburator de pe masina functionala fara rezultat
-chiar si cu gaura jiglerului putin marita tot asa face,am pus si alta diuza in furtunul care pleaca din T =la fel
-urmatoarele piese sunt relativ noi(aprox 6-700 km):platina+condensator+capac delcou bosch,fise tesla,bobina nemteasca,bujii brisk!
Nu cred sa fie afectata vreo supapa sau ceva de prin motor,trage bine ,are putere,nu intrerupe in sarcina.
Ce vreau eu sa stiu e cum as putea remedia problema cu "relantii" si ce ar fi de facut ca sa mearga bine fara nenorocita de saiba la jigler+cred ca e dat amestecu peste cap
pentru cei pe care i-am plictisit cu atatea randuri,scuzele de rigoare!!
In speranta ca voi primi un raspuns,Multumesc anticipat!!!