QUOTE(rtulea @ 22 Jun 2005, 07:33)
S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea.
No ofence, dar cred ca bobina "antagonica" este
intrerupta.
Adica, is 2 bobine" in cruce"; pe una se primeste "semnalul", cealalta se "opune" primei, avind si rol de "aducere la zero" a acului daca din varii motive tinde sa stea pe undeva pe scala aiurea. (nu ma refer la indoit ac din neatentie)
In acest mod is facute si cel de presiune si cel "litrometru".
Daca antagonica este intrerupta, indicatia este mai mare-am avut defectul la litrometru si cind eram in "pana << benzinarului>>", acul era la jumatate.
Ce se poate face? Se demonteaza ceasul si se urmaresc firele de legatura intre bobine si suruburile-borna. Daca intreruperea e acolo, se relipesc; daca e in infasurare, se schimba ceasul. A, intreruperea poate fi si pe traseul "imprimat".