Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: grija fata de client
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
leocrisan
anul trecut am luat decizia sa-mi schimb masina.cea mai proasta decizie!aveam o solenza care mergea bine mai tinea si cu casa si era destul de aratoasa.(geamuri ionizate linie audio belea varianta scala).fiind multumit de marca m-am orientat spre oferta Dacia si am ales impreuna cu sotia si pustiul meu varianta Blackline de la Sandero cu motor de 1,6.la ridicarea autoturismului am observat si eu ce inseamna marea teapa Blakline(panouri use din plastic,lipsaautocolantului negru de pe stalpul central etc)dar pentru ca o asteptasem prea mult timpm-am facut ca nu le vad!problema mare a aparut in noiembrie cand masina nu a mai pornit!de e real !atunci sotia a luat legatura cu dacia service si masina a fost dusa la Meridian spre depanare.a fost pus acumulatorul pe redresor si sa promis ca in cazul in care problema va recidiva se va schimba acumulatorul.bineinteles ca problema a reaparut pe data de 1 iunie acelasi telefon masina ajunge la auto Cobalcescu pe 2 iunie m-i se comunica ca acumulatorul este sulfatat si ca am de platit tractarea auto plus constatarea,iar cei de la Dacia tot toarna gogosi ca acumulatorul nu a fost exploatat corect(acumulator fara intretinere)Mentionez ca masina face luna viitoare 1 an de la achizitionare,si Dacia refuza schimbarea unei piese defecte atatatimp cat si producatorii de acumulatori acorda o minbimul 2 ani garantie!deci oameni buni nu luati si voi aceiasi proasta decizie de a achizitiona un autoturism Dacia!aruncati bani pe geam , nervi,timp perdut etc
bygy007
intreaba-i ce inseamna exploatare necorespunzatoare atita timp cit masina este in garantie sa ne lamureasca si pe noi

si ca idee cit de des este pornita masina
ciush
conteaza si cat timp e pornita masina, daca mergi cu ea distante scurte(max 5min), nu are timp sa se incarce dupa pornire, si asa in timp se descarca
StefanT
Probleme grave, tipic.
Situatia in care familia era fericita si bine-mersi inainte de a "lua decizia" sa cumpere Dacie noua, decizie care incet-incet le-a destramat familia si i-a distrus. Cat de trist. Mai ales ca e la primul post.

Sa speram ca nu va mai face nimeni niciodata greseala de a cumpara Sandero nou....
bobo77
Hai mai nu fi rau, poate e adevarat biggrin.gif
leocrisan
mai StefanT(apropos de la ce vine T?)Famil;ia mea nu a fost destramata de achizitionarea unui autoturism ,pentru ca este doar un obiect necesar mie si familiei mele,obiect ce poate fi schimbat asa cum am mai schimbat multe alte autoturisme.Deci rationamentul unicului tau neuron nu a functionat,la fel ca si acumulatorul masini mele,dar inbucurator pentru mine eu pot schimba acumulatorul,la tine situatia e ...dar fruntea sus in viitor medicina va rezolva multe!(A aparut operatia de matreata...dar nu cred ca te rezolva mult) acum sa trecem la luicruri serioase masina este exploatata zilnic 20km dus 20 km intors(servici)si micile excursii de la sfarsitul saptamani.Autoturismul nu este exploatat in regim de taxi.Eu nu solicit decat minimul de viata al unui acumulator de bun simt!Adica 2 ani si o singura zi peste(fabricantii interni de acumulatori dau o garantie de minimul 2 ani)
paul_damian
Garantia la baterie nu e de sase luni? Parca asa era la un moment dat...
StefanT
Vrei sa ii explici asta unuia care se inregistreaza sa se planga ca nu are bandouri negre cum a vazut la masini straine? Sau plange ca l-a lasat bateria? Hai sa fim seriosi, clar omul nu ar trebui sa conduca nici macar Solenza, daraminte sa isi cumpere masina noua? Sunt convins ca alea-s niste masini care au multe carente, dar ma enerveaza astia care arunca cu kakat contra vantului.

PS> Pentru initiator, T vine de la ceva ce nu te priveste pe tine, iar acumulator fara intretinere nu inseamna ca poti sa iti bagi poola cum vrei tu in masina fara sa te lase. Acuma stiu ca ai luat foc, dar doar am facut o observatie, nu am zis ca asa ai facut.

Ia-ti alta baterie de 45 de amperi ca e ieftina, si bucura-te de masina ta cea noua pana o sa intampini probleme reale. Daca tu crezi ca esti indreptatit, sesizeaza organele abilitate cum ca nu iti sunt respectate drepturile.
Altfel... pierzi vremea.
klaus
Daca cedezi din prima aia de la dacia nici nu o sa-ti schimbe acumulatorul. Cu ei trebuie sa fii ferm si hotarat, ca sa obtii ceva.
In alta ordine de idei, mai era odata pe aici un user cu o solenza scala cu acelasi numar de inmatriculare: Laurentiu62000
Aglomeratie mare pe numarul ala, il place lumea, bag de seama.
bygy007
daca zici ca este expoatata asa atunci bateria este de vina , eu zic sa fii mai insistent daca masina este inca in garantie , si sa iti dovedeasca ca nu ai exploatat-o corespunzator
cosmintr
Buna, eu personal am un Logan MCV de 4 ani juma si bateria este cea originala, intr-o iarna am descarcat-o complet si tot merge, cred ca este o problema situata intre scaun si volan. S-ar putea si ca la 100.000 de buc sa fie si o baterie proasta sau ma rog mai multe, dar de la o baterie sa faci atata caz inseamna f mult. Prietene am cumparat la viata mea si Peugeout nou si la 1500 de km nu a mai pornit, deci sa nu defaimam dacia asa aiurea.
victor_hd
nu cred ca problema ar fi proasta exploatare, omul a detinut inainte tot o dacie , e posibil ca problema sa existe(o masina la 100.000 ) care sa aibe o problema la incarcare sau chiar bateria.
Important e ca daca este in garantie sa insisti chiar sa ameninti cu OPC-ul !

Allors bon courage !!!
george_scala_2004
nu e vorba de defaimare ci de modul de tratare a clientilor de catre dacia groupe renault.

daca in franta au organizat picnic-uri simai stiu eu ce alte tipuri de manifestari, in dorinta de a atrage clienti pentru a mai atenua din scaderea vinzarilor pe plaiurile mioritice se poarta ca si cind clientii ar fi angajati pe mosia lor ! degeaba au ofertele alea cu 3 ani garantie daca atunci cind apare o problema inteleg sa o rezolve (si sa te trateze) in felul acesta !

ma intreb daca vreun german, din cei citeva zeci sau sute de mii care si-au cumparat logan, a avut probleme, tot asa l-au trimis la plimbare ?
klaus
QUOTE(cosmintr @ 16 Jun 2011, 22:19)
Prietene am cumparat la viata mea si Peugeout nou si la 1500 de km nu a mai pornit, deci sa nu defaimam dacia asa aiurea.
*


Adevaru' e ca te-ai si gasit cu ce sa compari. Cu Peugeotul.
Da-le naibii de gioarse ordinare ce sunt, ca iti spun eu de peugeot 206 cu nici 4 ani impliniti, luat de nou, care in primul an i s-a desprins suportul de alternator de au trebuit aia din service sa dea gaura noua si sa refileteze in blocul motor de bine ce a fost prins din fabrica, de i s-a ars siguranta de lumini portbagaj si nu mai pleca masina (ca are cateva sigurante, si asta era cu modulul subvolan laolalta), ca i-a picat o bascula in primul an fara tratamente speciale, ca nu porneste la "temperat" (intre 10 si 18 grade) ca e softul de injectie prost si trebuie resoftat, ca i s-a stricat modul subvolan cu blocul de lumini si trebuie inlocuit tot (doar vreo 1200 de lei, nu mare lucru...), ca i-a picat solenoidul de la demaror si nu mai pleca de a trebuit desfacut... Si masina nu are nici 50.000 km, sa nu se creada ca e cine stie ce hartanita, sau ca ar fi de firma cu multi soferi.
Da, trebuie sa recunosc, comparatia cu peugeot e de mare angajament.
Dacia e monument, repet, MONUMENT de fiabilitate pe langa Peugeot
CGDBZ
Vezi aici despre fiabilitatea Peugeot.
Squirrel
QUOTE
In studiu nu au fost incluse modele produse de marci non-europene, precum si nici Dacia deoarece produsele companiei de la Colibasi nu sunt prezente oficial pe piata britanica.

Europa din titlu = piața britanică. Mai bine se limitau la modelele britanice.
mikey99
nu mai are rost sa ii suni in legatura cu acumulatorul ,ori ii ameninti sa rezolve ori renunti , nu il vor schimba , te vor amagi si vor incerca sa faca in asa fel incat sa fie vina ta
sobolan
QUOTE(klaus @ 17 Jun 2011, 10:42)
.....
Dacia e monument, repet, MONUMENT de fiabilitate pe langa Peugeot
*



si pe langa citroen.... wink.gif
cielo99
In uzina la Dacia se pune mare accent pe calitate.Am avut ocazia sa intru de mai multe ori acolo.Problema ramane dupa vanzarea masinii, in momentul in care apar mici probleme la unele masini, se evita remedierea pe garantie. Sunt convins ca si alte marci mai scapa cate o masina cu probleme dar le remediaza pe garantie.
O alta problema a Dacia Service e faptul ca nu au mecanici ci doar schimbatori de piese.Diferenta consta in a depista ce piesa trebuie inlocuita, pe cand la Dacia daca nu e pe garantie se schimba la nimereala pana se nimereste aia defecta.Mi s-a schimbat amortizorul iar la proba de drum masina facea la fel ca inainte de schimbare, si au venit cu varianta ca trebuie schimbata planetara.Am refuzat sa platesc amortizorul cerand sa mi-l moteze pe cel vechi inapoi dar argumenteaza ca ai fost de acord cu schimbarea si au grija sa-ti dea sa si semnezi inainte de schibare, dar nu scrie nicaieri ca ai schimbat piesa in urma unei diagnoze facute de ei.
annem
Adevarul e ca acum pun niste rahaturi de baterii. Nu cred ca dau 50 de lei pe ele.
La Logan am schimbat eu bateria dupa 5 ani pentru ca am socotit ca-i ajunge. La MCV s-a sinucis dupa 2 ani in plina vara. Iar acum vad ca se pun mult mai mici: au capacitate mica, volum mic, iar curentul de scurt este mult mai mic. Sint totusi multi consumatori mari pe masina, iar motorul are ceva nevoi la pornire. Asa a fost si este cu bateria la Renault, asa e acum si la Dacia. Compara doar bateria de pe o masina noua cu ce baterii ofera Dacia ca piese de schimb.
Avantajul este costul, iar un mare dezavantaj este intretinerea, adica completarea cu apa si incarcarea periodica, chiar daca scrie fara intretinere. Bateria nu e etansa.
Alt dezavantaj: o asemenea baterie se duce rapid la mersul pe caldura si se descarca rapid la citeva porniri pe ger.

Oricum, bateria are un an garantie. Ea ar trebui schimbata de Rombat prin Dacia. Asta daca Dacia nu a renuntat la garantie pentru reducerea costurilor.

Totusi, avind istoricul de la Meridian si Dacoserv unde scrie ca bateria e vinovata si nu alternatorul sau sistemul de incarcare, bateria trebuie schimbata in cel mult 15 zile. La Meridian trebuia scris si nu spus ca se are in vedere schimbarea bateriei daca se mai intimpla. Trebuia scrisa si interventia care a fost facuta. Alternatorul este mult mai scump, iar daca nu e dus (asa cum au zis cei din service, desi poate vor chiar asta sa acopere), atunci o asemenea baterie il va termina, daca mai sta pe masina.

Astia din service sa desfaca dopurile in fata ta. Cred ca bateria nu mai are apa.

Calitatea la Dacia este relativa si subiectiva. Dacia s-a obisnuit sa remedieze anumite probleme numai cind este strinsa (cu usa, in menghina, de oua, etc). Acest strins al Daciei este in general costisitor pentru consumator, facindu-l pe acesta sa renunte relativ repede chiar daca initial zice ca da cu Dacia de pamint.
Cred ca Dacia este deja in pierdere la noi din cauza unui asemenea comportament mirlanesc. Iar prin service-urile Dacia sufla vintul cam de multisor, nici macar posesorul unei masini noi nu prea are motive si tragere sa le viziteze.
sobolan
tu n-ai vazut comportament marlanesc in service-uri....asta-i adevarul si bine ca n-ai avut parte de ce am vazut eu la mari firme !!!
bolidu
Va luati degeaba de initiator. Si eu sa fiu in locul lui care dau o caciula de bani pe o masina sau platesc rate de ma ustura anusul e normal sa fac fite cand masina nu mai porneste indiferent care este motivul. Sigur cand sa dus prima data in service cu prob asta aia ce o-r fi zis: ia ultel ma si pe asta, si-a luat dacie si zice sa si-a luat mercedes. Da frate mi-am luat dacie si vreau sa porneasca cand invart de cheie. Asta e tipicul nostru de romani:timpul trece, leafa merge !

Numai bine all !
antonmic
Grija față de client diferă de la service la service. Un service care se respectă și vrea să mai apari la poarta lui, pentru diverse probleme evident, are grijă de clienți, vechi sau noi. Nu contează problema ci doar modul de rezolvare și disponibilitatea personalului de a menține bunul renume al service-ului. La 1 an și o lună am avut o "mică" problemă cu Săndelul meu din 2008: din senin nu a mai vrut să pornească, pe la ora 22.30; caută Dacia Asistență, expune problema și află că trebuie furnizat curent bateriei. După altă oră și nenumărate telefoane am găsit cabluri și altă baterie cu masina + șoferul aferent, am pornit-o iar a doua zi la service cu el. Am aflat astfel că o baterie Rombat de 65 A, în serviceul respectiv costă 400 Ron( un Bosch veritabil în orice magazin de piese) dar nu asta era problema cea mai mare ci intentia nemărturisită a personalului de a întârzia cât mai mult pentru a nu mai prinde deschis la nici un magazin de piese auto mai apropiat, în conditiile în care transmisesem nevoia de a urgenta reparația. Și peste toate bateria nu era acoperită de garanție. Motivația: poate am uitat luminile aprinse! Sandero Laureate are în dotare din fabrică senzor lumini aprinse(ai luminile aprinse și deschizi orice portieră începe să sune o micuță alertă) ca să aflu că de fapt acea baterie originală din fabrică era produsă în anul de grație 2006! 2006 - 2009 = 3 ani - durata medie de viață a bateriilor românești tinute un timp prin depozite. Notă: service-ul respectiv a dat faliment, a dispărut, au venit alții care au alt "stil".
riderontornadoes
1. omu are dreptate sa se enerveze ca i-a murit bateria. te duci in vacanta in strainatate si dai 100-150 de euro pe o baterie, in loc sa te bucuri de concediu? Ca sa nu mai zic ca poti sa te sperii, sa chemi depanarea si sa te arda aia la bani grav de tot...
2. a exagerat in modul in care a pus problema- bateria e baterie, masina e masina. Oricum, eu nu as lasa problema asa, fie si din principiu.
sobolan
da' ce sa chemi depanarea ? o bagi in a 3a,ii dai vant si porneste,apoi iei una noua....iaca na....nu sare de la punct asa usor distributia !
derski
Draga initiatorule pot sa-ti zic ca ai fost un ghinionist ca t-i s-a intamplat treaba asta cu bateria insa poti sa zici ca ai fost norocos ca nu ai patit ce am patit eu. La mine s-au facut varza pinionul de distributie si supapele la o frana de motor si ghici cine a platit reparatia. Mai mult de atat mi-au si tinut masina in service vreo trei saptamani tot asteptand raspunsuri de la Dacia dupa care vroiau sa le platesc stationarea la ei. Dar te mai mira ceva in Romania?
sobolan
au zis ca ai bruscat-o,nu ? radmasa.gif n-ai stiut sa-i iei la argumente iar daca a tinut,te-au pus la plata.... sad.gif
PaulT
@derski - Au fost magari.. Nu aveau de ce sa te puna la plata.
bobo77
Esti bland PaulT biggrin.gif , oricum lumea s-a cam lamurit cum sta treaba cu dacia, raspunsul este nr de clienti din service-urile lor.
Lord Hades
Ce nu intelege lumea (si ma repet acu a enspea oara), "It's All About the Benjamins".
Scopul Dacia e sa faca bani. garantiile nu fac bani, din contra mananca bani.
Politica e simpla: daca se poate imputa clientului defectul, atunci i se va imputa. Daca nu, ciocul mic si schimbam pe garantie. Cel putin asa merg treburile in romania. Serviceurile Dacia nu acorda garantiile de capul lor, ci doar cu aprobarea Dacia. Asta asa ca sa fie clar, sa nu mai dam cu pietre unde nu trebuie.

Noi, ca si clienti, avem dreptul de a protesta prin toate formele legale impotritva Dacia. Din pacate, OPCul are mainile legate si nu ne poate ajuta cand ne luptam cu giganti. La chestii mai banale, OPC rezolva partial problema, dar cand ai de a face cu un gigant, ... te descurci. Asta inseamna tribunal, procese, timp, nervi, bani. De aici rezulta ca, mai bine iei problema pe cont propriu, si cumperi alta baterie.

Ca si client, mai ai la dispozitie o metoda de a sanctiona Dacia: reclama negativa si repsectiv orientarea catre alt producator. Dar aici, iar intervine problema "It's All About the Benjamins"! Atata timp cat Dacia ramane cea mai ieftina oferta de pe piata, nu prea ai de ales. Asa ca, dai banu si speri sa nu fii ghinionist. Per ansamblu insa, lasand la o parte marlania Dacia in relatia cu clientii, obiectul in sine satisface pretentiile calitative vs costuri, indiferent cat de mult incearca unii si altii sa infirme acest fapt. Si bateria mea originala a cedat in mijlocul verii, la dracu in praznic. M-au luat toate apele pana cand am descoperit ca e bateria si nu altceva. Am mai pacalit-o pe redresor de cateva ori, si cand am prins momentul, una noua. Asta dupa nici 3 ani.
annem
Ceea ce cred eu ca nu intelege cu adevarat lumea este faptul ca un contract de vinzare-cumparare se negociaza intre parti, iar contractul trebuie urmarit de fiecare parte pe toata perioada desfasurarii lui.
Eu vad o oferta promotionala la Flanco pentru televizoare Samsung. Ma duc intimplator la un magazin, zic ca vreau doua, dar vreau sa mai negociez, daca se poate. Ala vrea, negociem acolo in limita bunului simt, foile sint pe masa, marfa la ei, cardul la mine, aducem fiecare argumente, iau doua televizoare cu 300 lei (total) mai ieftin decit promotia.
Ma duc la Domo sa iau un GPS. Ma uit la el, vad ca harta e putin mai veche, mai negociem, mai discutam de preturi si ce se poate obtine pe la concurenta, obtin GPS-ul cu 60 de lei mai ieftin.
Comand un frigider de la Cora, vine putin lovit acasa, negociem un pic, un telefon, se obtine un cupon de 200 lei pentru cumparaturi in Cora.

Sint sigur ca multi ati facut asa ceva, adica ati negociat cumpararea unui produs electric, electronic, mobila, faianta, materiale, etc, platind mai putin sau schimbind anumite clauze comerciale dintr-un contract tip.
De ce lumea nu procedeaza asa cu Dacia sau cu oricare alt producator auto? Chiar daca nu esti firma, chiar daca nu cumperi nu stiu cite automobile, ai tot dreptul sa negociezi un contract. Contractele sint intocmite de vinzator in favoarea sa. Ce este scris acolo in favoarea cumparatorului este pur si simplu impus de legislatie. Mai sint si alte lucruri impuse de legislatie care nu apar in mod voit in contract, dar sint trecute cu vederea de cumparator si institutiile abilitate din foarte multe motive. De exemplu, citi stiu ca o problema de garantie trebuie rezolvata in maxim 15 zile? Ce ar fi daca s-ar scrie explicit in contract acest lucru, sau s-ar negocia o perioada mai mica sau mai mare, dupa interes. Ce ar fi daca s-ar negocia si o clauza prin care producatorul se obliga sa plateasca, de exemplu, 100 lei pe zi de intirziere daca perioada negociata de rezolvare a problemei aparuta in garantie este depasita? E corect sa scrie in contract ca producatorul poate sa retina din avans sau sa pretinda o suma daca nu mai cumpar masina, iar eu sa nu obtin nimic daca acelasi producator nu vrea sa faca garantia?
Idea este ca ambele parti sa fie cam in aceasi masura avantajate/dezavantajate/responsabilizate/in cunostinta de cauza cind semneaza si indeplinesc un contract. Iar ceea ce se convine, se semneaza si se sigileaza simbolic printr-o stringere de mina, atunci aia sa fie.

Tot mergi la Dacia sa vezi masinile din showroom, sa obtii materiale promotionale, informatii scrise/nescrise, sa faci un drivetest, etc, ce te opreste sa iei si un contract de vinzare-cumparare, sa-l studiezi in liniste si sa vezi ce poti face sa-ti fie mai favorabil? Contractul este intre tine si Dacia, chiar daca este semnat la dealer. Esti surd la ce spune dealer-ul ca-i un contract tip, ca nu poate negocia, etc. Sint doar fente. Dacia, ca orice alt vinzator, vrea sa vinda mai bine. Poti eventual sa percutezi la o oferta promotionala a dealer-ului, care va fi scrisa, bineinteles. Nu se ajunge la o solutie, nu se semneaza contractul, iar toata lumea redevine cum a fost, poate chiar mai fericita.

Exemple:
Dacia pune ca instanta de judecata in caz de neintelegere amiabila sa fie cea din Pitesti, sau Curtea de arbitraj. Chestia asta era o data. Acum, de ce sa nu pun instanta care imi convine mie. Ce sa caut eu la Pitesti daca nu vreau? Cumpar masina din Bucuresti pentru ca aici locuiesc, direct de la reprezentantul Dacia, iar masina este livrata si receptionata in Bucuresti, actele fiind semnate de mine si Dacia prin reprezentant autorizat. De ce sa nu ma judec in Bucuresti cu Dacia? Sau vreau sa trec o instanta din Franta pentru ca asa vreau eu din diferite motive. Accepta, bine, n-accepta, semnez sau la revedere.

De ce sa nu trec in contract ca livrarea sa se faca cu toate documentele pe masa, cum ar fi spre exemplu: comanda, reclame, informatii scrise primite, CIV, COC, etc? Daca ceva nu corespunde, refuz masina sau negociez un discount.

Acum prevederile legale nu mai admit ca producatorul sa oblige clientul ca in perioada de garantie reviziile si reparatiile sa se faca in reteaua sa sau numai in anumite service-uri. De ce n-as negocia totusi o astfel de obligatie pentru perioada de garantie? Poate obtin un discount de vreo de 500 euro, poate o reducere la service in retea de vreo 20%, daca dealer-ul are service, poate sare si el cu ceva, etc.

Nu vrea Dacia sa schimbe o baterie pe care da 50 de lei? Discuti altfel cu Dacia la tine acasa (unde a venit sa-ti vinda masina), discuti altfel cu ANPC cind ai prevederi clare in contract, mai sint si niste bani pentru efortul depus, doar masina este imobilizata si sint niste clauze contractuale pentru nefunctionare care au fost negociate si agreate de ambele parti.

Derski
Eu am dovezi ca motoarele 1.6 produse intre 2006-2008 au probleme care puteau duce la avaria ta. Si cu ce te-ar fi ajutat asta? Iti puteai permite sa pierzi vreo 3 ani (in cel mai fericit caz) cu masina imobilizata, sa mergi la procese la Pitesti sau Bucuresti (cum o scrie in contract) si sa cheltui vreo 30000 de lei (asta daca aveai avocati buni)? Chiar daca ar fi parut ca mergi la sigur, puteai pierde imediat procesul pe mina cine stie carui avocat. Am studiat ceva cazuri, am vazut destui clienti Dacia care aveau dreptate, dar n-au stiut cum sa reactioneze, cu cine sa se judece, au angajat avocati de doi bani, etc.
La ANPC, slabe sperante. ANPC nu ofera despagubiri ci constata fel de fel (cu toate ca are si alte atributiuni, dar nu prea le cunoaste). Iar ANPC nu se baga la belele mari. Oricum, 90% din cei de la ANPC nu sint deloc pregatiti, ca sa nu zic ca-s cretini.
Eu zic ca ai reactionat foarte bine reparind masina. Data urmatoare poate vei participa efectiv la negocierea si indeplinirea contractului de vinzare-cumparare.
Lord Hades
Vezi tu, una e cand il strangi cu usa pe unu care vinde 1 GPS pe zi, si alta iese cand incerci sa strangi cu usa un gigant auto (Dacia are totusi in spate grupul Renault) care vinde, cel putin in cazul Dacia de nu face fata in productie. Ei isi permit luxul de a alege, lux pe care noi probabil (in mod sigur eu) nu l-am avut.

Sa ma exprim: daca mai aveam 5000 euro, cumparam Megane, poate. Daca mai gaseam inca 20k, mergeam la C Klass. Neavand incotro, e relativ dificil sa iti impui cerintele tale. Eu aveam doar solutia Dacia si atat. Ce era sa negociez?

Ma aflu partial intr-o situatie asemanatoare, adica ma pregatesc sa cumpar un apartament. Precontracul este total favorabil vanzatorului. In conditiile in care dezvoltatorul (ce urasc termenul asta) a vandut si vinde ca painea calda, daca incerc sa imi impun punctele de vedere, s-ar putea sa imi zica La revedere. Pai si eu ce fac? Ca nu prea am alternativa ...

In concluzie, e bine sa strangi cu usa si sa tragi in favoarea ta, am facut asta ori de cate ori mi-am permis luxul de a alege. Evident ca am gasit si idioti. Cumparat TV. Intreb in MG daca imi fac vreo oferta, ca acelasi produs are acelasi pret in Altex si in carefura. Zice tipul, ce sa ofer?? nu am ce. Subsemnatul s-a dus in Altex ... biggrin.gif
victor_hd
M-as putea inscrie si eu aici oare ?
am facut comanda la un sandero 1.5dci 90cp euro 5 pe 20 aprilie 2011, am platit avans 2000 de lei (nu avea rost mai mult) si prima estimare de livrare a fost saptamana 25-27 (inceputul lunii iulie). Deja am primit 2 amanari a datei de livrare, prima ca va fi la inceputul lunii septembrie si ultima acum o saptamana ca va fi la inceputul lunii octombrie...
pai la asa termene de livrare sunt sigur ca pot pierde o parte din clienti...
EUGEN2008
da, cam exagerat de mult , daca era un Duster poate era mai de inteles dar la Sandero !?
Squirrel
Sandero-urile se strecoară printre Duster-ele de pe linia de fabricație. Cum încep și remont-ul în uzină…
bobo77
Sunt ceva probleme cu intarzierea motoarelor dci de la reno, de aici si decalajele la datele de livrare.
GABONE77
uneori chiar si cu dreptatea in brate nu face bataia de cap si scoti banul din buzunar. daca nu a mers la un service garantia bateriei puteai incerca la altul si tot asa. eu unul am sandero de 2 ani si nu am inca probleme la ea dar merg zilnic cu ea si poate si asta conteaza in bunul mers al unei masini. anterior am avut o solenza la care bateria m-a tinut 5 ani pana am schimbat pe o iarna geroasa mortaciunea cu o varta. btw garantia de viata de raft la acumulatori nu depaseste 12 luni asa ca o baterie produsa mai veche de perioada asta in mod normal nu are ce cauta montata pe masina. mici probleme din astea insa cred ca sunt inerente pt ca relationam cu oamenii dela serviceul x sau producator y nu cu institutia in sine. la cat mai putine probleme tehnice domnilor!
bodo90
Defectarea unei simble baterii nu poate fi considerat un capat de tara.
Normal ar fi fost sa o schimbe imediat.
Faptul ca au recurs la reincarcare pe redresor denota ca sunt carpaci.
Oricum un acumulator nou nu are voie sa se descarce , nici dupa 6 luni de stationare.
bobo77
De ce nu are voie, nu il lasi tu?
Dragos
[b]leocrisan[\b]
Incepi cu "anul trecut am luat decizia sa-mi schimb masina.cea mai proasta decizie!aveam o solenza care mergea bine mai tinea si cu casa si era destul de aratoasa.(geamuri ionizate linie audio belea varianta scala).
...apoi mentionezi probleme de baterie."
E ca si cum cumperi un apartament si apoi te plangi ca... bateria ;-) de la cada curge dupa cateva luni si ca cel cu acre ai facut contractul nu iti monteaza una noua. Si de aici regrete ca te-ai mutat din vechiul aparatement, adevrat mai modest, insa in care mobilierul se asezase mai bine, la care nu aveai probleme de... baterie.
Este evident ca reactia ta fata de problema este disproportionata.

[b]annem[\b]
Sunt cazuri in care dealerul negociaza, sau nu. Depinde de piata sau de modul acestuia "de lucru". Mai mult, nu-i poti impune schimbarea contactului, in sensul "customizarii" dupa dorinta ta/clientului. El (si cei reprezentati de el, anume producatorul) nu lucreaza cu contracte extraordinare pentru ca stiu/realizeaza ce complicatii legale pot avea, si le evita. De obicei contractul ramane standard. Dealer-ul mai umbla la pret/optionale, insa NICIODATA la contract.
Ai dat exemplu de telvizore si GPS, si ai vorbit de obtinerea prin negociere a unui pret mai bun. Insa nu ai pomenit nimic de garantie. ;-)

Ca fapt divers: la mine bateria originala la Solenza a tinut 1.5 ani. Garantia specificata in carte era de 6 luni.
Sir Andrew
QUOTE(antonmic @ 22 Jun 2011, 19:43)
Motivația: poate am uitat luminile aprinse! Sandero Laureate are în dotare din fabrică senzor lumini aprinse(ai luminile aprinse și deschizi orice portieră începe să sune o micuță alertă) ca să aflu că de fapt acea baterie originală din fabrică era produsă în anul de grație 2006!
*



Este o prostie sa-ti comunice ca bateria s-a descarcat pt ca ai uitat luminile aprinse. Eu am fost prin primavara in Poiana Brasov era cam 10 dim, am parcat, am platit, m-am urcat in telecabina, am fost pe Postavarul, am coborat, am fost sa mananc si cand am ajuns la masina pe la ora 4, farurile faza scurta aprinse. M-am rahatit pe mine. Am zis ca nu mai porneste. Am stins farurile si i-am dat cheie instant. Am pornit din prima. M-am plimbat vreo 3 ore pe Valea Prahovei - Brasov pt a se incarca...biggrin.gif.

Legat de problema omului, are tot dreptul sa se planga. A dat un ban pe ceva ce ii face probleme. Clar este o problema cu bateria, acea problema la 100.000, si are tot dreptul sa faca valuri. Daca traiam intr-o tara de oameni normali, iti schimbau bateria din prima, ca sa nu mai auda si altii plangandu-te de Dacia. Ba chiar le facea omul reclama cat rapizi au fost in a te servi si rezolva problema. Asta tine de mentalitate.
cielo99
Din pacate situatia e cam la fel la toate reprezentantele auto din tara, indiferent de marca. Nu-i intereseaza clientul decat pana cumpara masina, nu realizeaza ca daca te trateaza cu indiferenta urmatoarea masina e posibil sa o cumperi de la concurenta.
Ampt
@annem : S-a rezolvat până la urmă ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.