Recomandarea mea e sa-l schimbi... si sa nu te gandesti prea mult, fa-o in regim DE URGENTA, pentru ca daca o tot taraganezi, risti sa-ti "fierbi" motorul, ceea ce am patit si eu acum vreo 2 saptamani.
Sigur ca o sa-ti intre si aer pe circuit la schimbarea robinetului, no matter what. Vezi, cand il pui sus pe cel nou, iti recomand sa tai putin din capetele furtunelor care il alimenteaza, pentru ca datorita incalzirii pot aparea deformari in zona colierelor cu care au fost prinse si astfel, risti chiar cu coliere noi sa nu-ti ermetizezi ca lumea circuitul. In cazul meu asa a fost. Oricum, l-am pus sus pe cel nou, am pus coliere noi si pe urma un colier s-a slabit si s-a dat "peste cap", si incepuse "pic...pic..." sa curga picaturi de apa iar acolo. Azi l-am schimbat iar si astept sa vad.
Am cam deviat, deci... da. Aerisirea fa-o, ca sa nu ai surprize neplacute. La mine, totul a inceput de la o aerisire nefacuta cand a trebuit, si am avut de lucru. Noroc ca nu s-au distrus segmenti/supape, a trebuit doar sa golesc motorul (uleiul era amestecat cu apa), sa-l spal, sa fac schimbul, filtru nou (din cauza apei hartia era umflata) si a trebuit rectificata putin o particica din chiulasa si dusa la aplanat pe urma. Am scapat - vorba aia - ieftin, dar se putea si mai nasol. E, totusi, o recomandare asta cu aerisitul... Eu zic ca nu e mare filosofie si ai putea s-o faci, decat sa patesti lucruri neplacute. Spor la treaba!