talpaglucian
12 Jun 2011, 11:30
Buna ziua, am si eu o problema la Dacia mea.
Am schimbat acum ceva timp uleiul la dacie, i-am pus din ala ieftin plus filtru.
Ieri cand am pornit masina nu se mai stingeau martorii de la ulei si de la apa din bord si pe langa asta se aude si o bataie ciudata in motor.Un mecanic m-a sfatuit sa-i schimb sonda de presiune aia mai mica, i-am schimbat-o si face la fel.Mentionez ca ii dau cheie nu se sting aia, se aude bataie la motor si cand dau sa plec moare motorul.
deceneu32
12 Jun 2011, 11:59
Schimba-i uleiul!Baga-i de-ala bun!!
nelu_1985
12 Jun 2011, 12:10
Daca-i bate linia, ii poate baga ce vrea el, presiune tot no sa aiba si becurile nu se sting (au o rezistenta intre ele, deaceea se aprind ambele).
nikuniku
12 Jun 2011, 12:10
talpaglucian ulei mobil 20w50 si filtru de ulei romcarbon de brasov
Adica de Buzau...
nikuniku
12 Jun 2011, 12:38
da scuze de,,mutarea locatiei,,
No problem, cred ca filtrul prost si tachetii dereglati sunt de vina pt. problema lui.
panter1
12 Jun 2011, 12:47
sa nu ii fi bagat ulei tip amestec de trabant daca zice a a fost foarte ieftin, sau alte belele de uleiuri... si acum face pe nebuna.. el zice totusi ca de cand a schimbat uleiul si filtrul face asa.. Acum se poate sa fie filtrul defect.. sa nu deschida garnitura aceia de cauciuc de pe interiorul gaurilor filtrului.. Oricum.. cumpara un ulei mai bun si filtru de brasov.. Iar daca mergi asa cum e acum ii paradesti de tot motorul.. si e pacat
nikuniku
12 Jun 2011, 12:48
maho + en mii kilometri de talpa
talpaglucian
12 Jun 2011, 13:37
De ieri de cand am auzit ca face asa nu am mai circulat cu ea. I-am dat cheie ieri si vreo doua pedale in speranta ca se ridica acul si azi i-am mai dat cateva pedale dupa ce i-am schimbat sonda de presiune dar degeaba. Deci toti ma sfatuiti sa schimb uleiul...
Kiraly
12 Jun 2011, 14:37
cred ca filtrul e mai important
panter1
12 Jun 2011, 14:56
uleiul si filtrul iar inainte de aceasta operatiune scoate joja de ulei si vezi cat ulei mai ai(o scoti, o stergi cu carpa apoi o bag iar si o scoti,asa vezi corect nivelul uleiului).. daca nu ai insurubat bine + garnitura buna surubul de sub baia de ulei pe care scoti uleiul atunci cand l-ai schimbat l-ai pierdut tot.. sau chiar pe la filtru daca este unul tip eurofill se strange de mai multe ori cu motor cald caci se lasa garnitura lui si poti sa il pierzi si pe acolo.. bafta
talpaglucian
12 Jun 2011, 15:00
Nivelul uleiului este bun
Kiraly
12 Jun 2011, 15:07
nici nu te gandi la eurofil...Mann sau de Buzau sa fie
@nikuniku: asta nu stiu, cata talpa i-a dat...
@panter1: nu stiu de unde le scoateti cu "filtru de Brasov", la Brasov s-au facut carcase de filtru, (la Carfil), de filtru complet nu stiu in bv, da' poate gresesc eu...
@talpaglucian: de fapt, nu ne-ai spus exact ce ulei si filtru i-ai pus ?
talpaglucian
12 Jun 2011, 19:56
ulei de ala ieftin si filtru la fel
Schimba filtrul. Probabil are supapa blocata. Bataia o auzi pt ca n-ai presiune la ulei. Tot din motivul asta ai si becurile rosii aprinse in bord.
Posibil si supapa refulare pompa ulei sa fi prins o mizerie si sa nu mai inchida complet ...... pinion delcou ..... ax pompa ulei ......
Bafta !
ag02cws
14 Jun 2011, 13:36
Inainte sa schimbi uleiul, nu facea la fel?
panter1
14 Jun 2011, 15:40
QUOTE(maho @ 12 Jun 2011, 15:55)
@panter1: nu stiu de unde le scoateti cu "filtru de Brasov", la Brasov s-au facut carcase
inseamna ca e proasta vanzatoarea de la magazinul de unde cumpar mereu.. este si patroana magazinului in acelas timp si banuiesc ca stie de unde l-e aduce... mereu ma intreaba.. "de buzau(Romcarbon ceva de genu) sau de import(Eurofill)" si a.. mai scrie si pe filtru ca este facut la Brasov.. deci.. fiecare crede ce vrea pana la urma.. important este sa fie cel romanesc
Referitor la tampenia de Eurofil.. nici la mine nu se mai stingea becul la ulei pana nu ii dadeam o acceleratie dupa ce porneam motorul, statea chiar si 4 secunde aprins daca nu acceleram.. se bloca supapa filtrului si nu mai circula ulei.. iar cand acceleram il forta putin si se debloca... In acele secunde motorul nu primea ulei mai deloc.. Feriti-va cat puteti de filtrul Eurofill.. Acelas lucru se poate intampla si la initiatorul topicului.. si deci motorul lui nu se unge..
Exact, e vorba de Romcarbon Buzau, eu sunt din Bv., si nu stiu sa se fabrice filtre pe aici. Repet, pe vremuri (poate si acum) se faceau carcase de filtru la fosta "Uzina2", actuala Carfil. Dar complet, zau ca nu stiu. Daca zici ca scrie pe el ca-i facut aici, pune si tu o poza, sau zi numele srl-ului, ca-s curios...
Asa, am gasit si cilindru de frana "polonez", ambalat de un srl din Arad
talpaglucian
14 Jun 2011, 16:40
Nu facea asa inainte sa schimb uleiul
e clar. Schimba filtrul de ulei si nu mai pune porcarii! E 15 lei un filtru MANN
talpaglucian
15 Jun 2011, 13:40
da am fost la mecanic si era stricat pinionul de la delcou. mc Minel tu ai fost singurul care a banuit, restul s-au certat pe seama filtrului. mc , o zi buna
Pai nu ne-am certat, ne-am dat cu parerea in functie de ce ne-ai zis in prima instanta:
QUOTE
talpaglucian
post 12 Jun 2011, 11:30
Am schimbat acum ceva timp uleiul la dacie, i-am pus din ala ieftin plus filtru.
Ieri cand am pornit masina nu se mai stingeau martorii de la ulei si de la apa din bord si pe langa asta se aude si o bataie ciudata in motor...
Ai fost la acelasi macanic care
QUOTE
talpaglucian
post 12 Jun 2011, 11:30
m-a sfatuit sa-i schimb sonda de presiune aia mai mica, i-am schimbat-o si face la fel.
?
In final, bine ca s-a rezolvat.
talpaglucian
15 Jun 2011, 17:40
Nu , am fost la un service autorizat dar m-a cam rupt la bani.Da .... bine ca am rezolvat
mecanick_maverick
17 Jun 2011, 09:56
Motorul nu rämîne niciodatä färä ungere din cauza filtrului !!!
Dacä filtrul este înfundat se deschide acea supapä si face by-pas - adicätelea uleiu trece ne filtrat cu toate broastele prin el , dar trece ( cä eventuala scäpare de apä în baie produce umflarea hîrtiei din filtru si înfundarea lui + imposibilitatea formärii peliculei de ulei pe cuzineti - cu efecte dezastruoase ptr. motor e altä mîncare de peste ) .
Problema e diferitä dacä se blocheazä deschisä supapa de la pompä , poti sä pui toate filtrele MANN din lume - adio ungere , adio motor .
Cît despre pinionul de sub delcou - cel care antreneazä pompa , s-a discutat de atîtea mii de ori cä se plictiseste omul sä mai facä trimitere la functia "search"- lipsä presiune ulei (cä asta înseamnä becul de ulei aprins ).
Cine nu deschide ochii deschide punga - parcä asa se zicea odatä ...
talpaglucian
21 Jun 2011, 09:11
hmmm... da, dupa razboi multi eroi se arata , parca asa era nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.