Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Logan Laureate 1.4 MPI
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bucatzel
QUOTE(marksman @ 19 Aug 2016, 17:27)
sper să nu se mai blocheze iar vitezometrul la 110.
*


-Stiti ce viteza aveati?
-110 dom'le, a dracu' daca vrea sa mearga mai iute de atat...
marksman
QUOTE(corbex @ 19 Aug 2016, 17:42)
Baietii zic ceva despre mila. Sa nu fie vorba de mila domnului.
*


Exclus.

19 Aug 2016, 20:23:
QUOTE(bucatzel @ 19 Aug 2016, 17:53)
-Stiti ce viteza aveati?
-110 dom'le, a dracu' daca vrea sa mearga mai iute de atat...
*


Ultimu' dialog pe tema asta a avut ca rezultat 90 de zile de pauză, reduse la 30, și mai trebuie să treacă încă un an ca să mai pot beneficia de reducere.

Mi-e ciudă că n-am timp să-l depanez, sigur o rămas cu sechele de când am scăpat cablajul cu motorașele pe masa de lucru și cred că e doar o rotiță sărită de la locul ei (deși dacă fac testul bordului NU se blochează deloc).
Raduchu
Daca treci prin Petrosani, sa stii ca e gata centura icon_mrgreen.gif , adica numai de la avion in jos, ca pana acolo, e dezastru.
marksman
Mulțumesc, am "inaugurat-o" acu' vreo două săptămâni. Când am venit am mers prin Aeroport, la întoarcere am zis că-s destule mașini care vin dinspre centru, așa c-am riscat. Era gata asfaltul, cred că mai rămăsese în vreo două locuri de turnat un pic.
marksman
QUOTE(bucatzel @ 19 Aug 2016, 17:53)
-Stiti ce viteza aveati?
-110 dom'le, a dracu' daca vrea sa mearga mai iute de atat...
*


Am mers in general cu 110 km/h, doar intr-o depasire am avut 120 si-un pic, si mi-era teama ca la revenire o sa se blocheze la 110, dar am scapat, inclusiv de dialogul mai sus amintit.

De Logan n-am avut timp, am ajuns sambata seara. Tot ce e nou in privinta lui e capota infundata, ca si cum ar fi scapat cineva o teava sanatoasa peste ea. Evident, fara vreun biletel sub stergator, "da-o dracu' de rabla, n-a vazut nimeni". Am dat un strat de vopsea ca sa nu rugineasca si deocamdata ramane asa.

Am "stors" ce-am putut la intoarcere din motorul asta, cu doua persoane, bancheta spate rabatata si masina incarcata pana-n plafon. Am observat ca la ralanti motorul nu mai merge "rotund", are o intrerupere, sesizabila mai ales ascultand esapamentul. Ori bujie, ori fisa, zic eu, ca pompa de benzina a fost schimbata, si in plus motorul trage bine pentru cei 75 CP si nu "da in nas" cand bag pedala-n podea.
madhorsefuzzy
Clapeta de acceleratie e curata?
bucatzel
QUOTE(marksman @ 22 Aug 2016, 09:28)
doar intr-o depasire am avut 120 si-un pic
*



Stii autobahn-ul banatean s-a intins pana dupa Lugoj, nu? Si in oricare directie ai fi avut treaba, tot scade si ala din timpul petrecut pe drum.
marksman
QUOTE(madhorsefuzzy @ 22 Aug 2016, 11:29)
Clapeta de acceleratie e curata?
*


unsure.gif nedumerire.gif

QUOTE(bucatzel @ 22 Aug 2016, 13:32)
Stii autobahn-ul banatean s-a intins pana dupa Lugoj, nu? Si in oricare directie ai fi avut treaba, tot scade si ala din timpul petrecut pe drum.
*


Veneam dinspre Conti, asa ca m-am dus pe Buzias, n-am mai prelungit agonia pana la autostrada.
bucatzel
Agonie o laie. Am scos troscoleta din semnatura weekendul celalat la o plimbare prelungita. Si la intoarcere am zis ca-mi ajunge atata scenic route, asa ca am bagat pe autostrazi pe unde s-a putut. Am ramas putin mirat cand am descoperit ca si mergand cu 110 sunt destui pe care trebuie sa-i devansezi. Si nu numar tirurile cand zic asta, alea stiu ca-s limitate, da' tare cred ca m-am intalnit cu protagonistii festivalului mersului la consum, ca altfel nu poci sa-mi explic.
rue
am vazut ceva de focus, vedeti ca cele pe benzina de la inceputul anilor 2000 au risc de a se aprinde.
Stau f prost in statisticile pompierilor...
marksman
Eu doar asta am gasit referitor la Focusuri si incendii:

QUOTE
Ford Focus risk of fire problem (2004-2011 cars)
Hatchback and estate 1.6 TDCi Ford Focus models, manual and automatic, built between January 2006 and January 2007 may have a risk of fire unless they've had their cooling fans checked. Salty roads could lead to corrosion, overheating and fire if not sorted.

Ford Focus alternator problem (1998-2004 car)
Ford Focus models built between June 1998 and March 1999 might have alternator problems. There was a possibility that the alternators could develop a short circuit, overheat and cause a fire.

Ford Focus oil filler cap problem (1998-2004 car)
Many Ford Focus cars built from March 1998 had problems with the oil filler cap. It had a tendency to work loose, allowing oil to drip onto the exhaust heat shield.
marksman
Pentru ca masina a plecat de la mine si-a ajuns sa care diverse, chiar si pentru subsemnatul, dar e pur si simplu abuzata si mi-e mila de gramada aia de tabla, aici rog a se inchide.

P.S. caut 4x4, preferabil Nissan Pathfinder dCi.
marksman
Cum troaca a ajuns din nou la mine de vreo 3 luni deja, ma gandesc sa continui jurnalul, daca tot o folosesc ca sa ma duc la lucru.

Tablaria, vopseaua si farurile au ramas asa pana o sa am timp de ele. Am primit-o cu gume de iarna, si cum rotile de vara sunt la firma, am ramas cu astea de iarna. Stergatoarele nu erau schimbate din 1900 toamna, asa ca le-am rezolvat prin schimbare cu unele din Carfur (cred ca Alca). Interiorul era neaspirat tot din vremuri imemorabile, am rezolvat in regie proprie intr-o dupa amiaza. Noroc ca am loc in curte. Aia de la spalatorie erau prea ocupati, le-am zis ca le duc trei masini, au zis ca au programari pe doua zile inainte. Prin urmare am aplicat metoda celor doua galeti. Alta viata!

Am primit-o cu deschiderea portbagajului dezafectata, asa ca in aprilie am alocat 30 de minute ca sa inlocuiesc suruburile pierdute si sa repozitionez actuatorul si tija. Acum merge deschiderea portbagajului din interior, nu mai trebuie sa opresc motorul.

Cantitatea de praf din interior ma exaspereaza. Nu are filtru de polen, iar eu nu am nervi sa ma apuc sa tai plasticul ala cum scrie la carte, fara sa ating vaporizatorul. Probabil ca o sa-mi iau inima-n dinti intr-un weekend si o sa tai incet si cu grija, apoi o sa-i aplic un filtru de polen.

Consumul... 9,5l/100km cu A/C folosit cam 80% din timp. Azi am scos Passatul sa-l dezmortesc un pic, si mi-a aratat un consum mediu de 8,4l/100km, in conditii de oras in santier, si drum cu multe opriri. In schimb e mai manevrabil Loganul in inghesuiala, barele de porcbagaj pe plafon, numarul de inmatriculare din alt judet si aspectul de masina veche probabil ca-i descurajeaza pe unii care ar intra la intimidare. In schimb cu Passatul am patit azi de cateva ori sa-mi iasa unii in fata pe principiul "Sigur franeaza fraierul sa nu-si loveasca cotetzul TDI". E confortabil Passatul si visez la ceva din alta clasa, si mai confortabil (mi-a trecut de Pathfinder si de 4x4), dar in oras si pentru mers la lucru imi place mai mult Loganul. O sa-l folosesc prin urmare o vreme, cel putin.
AR-18-MOS
QUOTE(marksman @ 12 Jun 2018, 22:16)
si visez la ceva din alta clasa, si mai confortabil
*


LWB? tongue.gif
marksman
big_wheel.gif
Victorine
Nu-i așa mare filosofie cu filtrul ala, sa stii. Eu am facut la 2 masini si ti-as recomanda urmatorii pasi: in stânga spre vaporizator crestezi doar de cateva ori in mod repetat, fara sa treci cu cutterul. Apoi sus si jos decupezi din aproape in aproape cu lama scoasa doar putin, cat e un pas dinăla pe lama. Ultima data tai in dreapta. Sa respecti de la inceput conturul de pe capacul aerotermei. Apoi inpingi usor si flambezi capacul pana cedeaza. Poti si sa tragi daca nu vrei sa fortezi in interior spre vaporizator. Il agati cumva din partea dreapta unde ai taiat ultima oara. Capacul e deja ștanțat pentru taiere, are margini subtiri pe contur. Trebuie doar putina grija. Ajuta daca nu ai burta, ca e contorsionism curat sa lucrezi acolo. Trebe si o lanterna sa vezi ce faci.
Iar daca vrei sa scapi si de putoarea de teava de esapament, iti recomand CU CALDURA filtrul cu carbune activ si polifenol de la Mann. Eu am fost uimit de eficienta, comparativ cu celelalte filtre cu carbune activ folosite.
andreig1982
ti-am zis ca o sa-ti placa mann-ul frecious plus smile.gif
marksman
@Victorine: multumesc frumos de explicatii. Acum parca nu imi mai pare asa de speriat actiunea de taiere. Pentru filtrul respectiv ai si un cod?

Am uitat sa adaug ca e in lucru "UCH"-ul pentru spalatoarele de faruri. A trecut testele pe breadboard, trebuie facut cablajul si plantat la locul lui. Merge greu din motive de lucrari pe langa casa, care sunt mai prioritare
kossak
QUOTE(Victorine @ 13 Jun 2018, 06:30)
Ajuta daca nu ai burta, ca e contorsionism curat sa lucrezi acolo. Trebe si o lanterna sa vezi ce faci.
*



Confirm pozitiv. Operatiunea decurge rapid daca te informezi putin inainte.

[attachmentid=1628088297]
bgdrenault
merge si fara acrobatiile acelea, din exteriorul masinii, capul sub bord.
Un cutter cu lama noua, reglata doar la primul semn, nu trebuie apasat deloc, doar treceri succesive ale lamei pe contur. La a treia-a patra trecere se penetreaza plasticul.

Bune sosete!
marksman
Cu contorsionism de genul asta sunt obisnuit de la Passat, cand am schimbat servomotoarele de la climatronic si ventilatorul de la aeroterma.
andreig1982
MANN FP 1829 este codul filtrului. E undeva in jur de 60RON.
IRONICK
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4738434

Singura problema a lui, carcasa este foarte tare. Mai greu de bagat si scos.
Victorine
Corecta observație, am remarcat si eu treaba asta. Cu toate astea, se simte diferenta fata de celelalte, asa cum se vede si din parerile exprimate in link-ul de mai sus.
alexsr
Pentru operatiunea de taiere poti apela si la reprezentanta . M-au taxat cu 20-30 de lei . Nu mai tin minte exact .
einstein1984
QUOTE(kossak @ 13 Jun 2018, 09:52)
Confirm pozitiv. Operatiunea decurge rapid daca te informezi putin inainte.

[attachmentid=1628088297]
*


yep, asa am facut si eu. Dar un coleg mai gras era sa ramana blocat.
Victorine
Eu am reusit de jos din afară, dar sunt mai flexibil, chiar daca am 1.87. Nici n-am incercat pozitia asta, dar daca ar fi, cred ca as merge pe o pereche de pantaloni de trening in log de blugi icon_mrgreen.gif
Iulikk
Scaunele de la dacia le demontezi in 2 minute. biggrin.gif sunt prinse in 4 suruburi.
Victorine
Si daca ai airbag in scaun tre sa deconectezi inainte bateria sau oricum inregistreaza o eroare daca decuplezi mufa de sub scaun? Eu am preferat sa nu aflu, dar e bine de stiut.
psychoo
Daca nu e pus contactul ECU de airbag nu e pornit, deci nu monitorizeaza capsele pirotehnice si nici switchurile de la centuri sau senzorii din masina.
Nu e necesara deconectarea bateriei.

Cand porneste ECU de airbag se aprinde becul de airbag in bord 4 secunde, apoi se opreste. Doar din momentul in care se aprinde el monitorizeaza perifericele.
kossak
QUOTE(Iulikk @ 14 Jun 2018, 07:08)
Scaunele de la dacia le demontezi in 2 minute. biggrin.gif sunt prinse in 4 suruburi.
*



Jur ca nu m-am gandit la asta cand m-am apucat de treaba biggrin.gif Dar o sa tin cont de asta data viitoare biggrin.gif
Iulikk
QUOTE(Victorine @ 14 Jun 2018, 08:26)
Si daca ai airbag in scaun tre sa deconectezi inainte bateria sau oricum inregistreaza o eroare daca decuplezi mufa de sub scaun? Eu am preferat sa nu aflu, dar e bine de stiut.
*



Da, nu m-am gandit la air bag, e drept.
Pai in cel mai rau caz ii scoti borna minus de la baterie si aia e biggrin.gif . Dar sa mor daca as face contorsionism in pozitiile alea in loc sa scot scaunul biggrin.gif .
marksman
La mine e simplu: Loganul din 2004 nu are erbeguri laterale. Trebuie totusi sa desfac o mufa: aia de la incalzirea in scaun.
IRONICK
Da ce treaba are aerbagu' cu filtru de habitaclu?
wolfin
Pai daca scoate scaunul sa umble sub bord. Care airbag nu conteaza...

Si sincer...cand am montat la logan si mcv ...nu m am gandit la pozita aia nefireasca...

Cu genunchii pe un pres langa prag si capul sub bord , lanterna si un cuter cu lama noua..putin scos. Apropo..ce vaporizator atingi cu cutter ul...???
einstein1984
daca nu ai Ac nu ai ce atinge...
wolfin
Ce vaporizator poate sa atinga?

Si nu ma repet...


Poza e preluata mihaimatei.com.
einstein1984
ala nu are AC. daca aveai Ac vedeai vaportizatorul pe acolo.
wolfin
M ai facut curios. O sa ajung la logan si o sa ma uit.
Victorine
In poza de mai sus chiar si daca avea AC nu se putea vedea vaporizatorul, pentru ca e foarte putin retras (cca 5 mm - 1 cm, daca imi amintesc bine), iar din unghiul ala cum e facuta poza era ascuns dupa marginea din stanga.
Aici se vede bine: postul #510 http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11210&st=480
wolfin
up.gif
marksman
Consum exclusiv "dă oraș": 9.4l/100km, A/C pornit.
AR-18-MOS
8.7l/100km în oraș am la șeptică. E adevărat, motorină...
La Logan 1.6MPI trece de 10l/100Km în oraș.
bion
de la mall pana in Unirii.
Victorine
9.4 L la suta cu 1.4 sufocat de AC mi se pare rezonabil si real. 1.6 16v al meu ia 10.3 tot in Timisoara cu AC ocazional in f. de nevoi.

Ai rezolvat cu filtrul de polen? Daca nu, poate te ajut eu. Ma tot minunez de Mann asta cu carbune activ si polifenol. Filtraza toate mirosurile, lucru care devine evident cand deschid geamul si simt putoarea traficului. Cu celelalte nu era cazul, carbunele activ era cam răruț. Ma intreb cat tine pana se satureaza.
IRONICK
La ce pret are, merge schimbat si de doua ori pe an.
Apropo, ozon ruleezzz!
marksman
QUOTE(Victorine @ 2 Jul 2018, 19:41)
[...]
Ai rezolvat cu filtrul de polen? Daca nu, poate te ajut eu. Ma tot minunez de Mann asta cu carbune activ si polifenol. Filtraza toate mirosurile, lucru care devine evident cand deschid geamul si simt putoarea traficului. Cu celelalte nu era cazul, carbunele activ era cam răruț. Ma intreb cat tine pana se satureaza.
*


N-am rezolvat, c-am avut treburi de facut in jurul casei. Dupa 4 luni de la achizitionare, am reusit sa instalez si automatizarea de poarta. Imi place ca o deschid din capatul strazii si pana ajung in dreptul ei e deschisa complet, intru in curte si o inchid la loc.

O sa ma apuc probabil sambata sau vineri dupa masa de actiunea "filtrul de habitaclu". Daca nu ma descurc, o sa iti scriu un PM.
bion
QUOTE(Victorine @ 2 Jul 2018, 20:41)

Ai rezolvat cu filtrul de polen? Daca nu, poate te ajut eu. Ma tot minunez de Mann asta cu carbune activ si polifenol.
*


Aha, iti face tenu frumos te scapa de faltulenta si previne canceru radmasa.gif
Victorine
DOAR daca dai pe recirculare biggrin.gif
bucatzel
In cazul ala nu te mai scapa de flatulenta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.