robert76
26 Jun 2005, 21:22
salutare! apelez la voi in speranta ca cineva cu mai multa stiinta ma va lamurii. despre ce este vorba: dacia 1410, an1995 avea 115000km fara sa se fi intervenit in vreun fel la motor si papa cam 1 litru la 1000km. am decis impreuna cu mecanicul de cartier sa scimb setul motor. mare prostie au iesit boltirile de pe biele si dupa 100km rodaj la luat dracu de motor( le-a incalzit la flacara de butelie pana le-a inrosit si cred ca s-au decalit). drept pentru care am luat set nou biele la fel din magazin cu garantie si fuga cu ele la service autorizat sa_mi fac masina(ca saraca a ajuns pe "targa" acolo). il monteaza baietii imi dau garantia si gata.
PROBLEMA:
1 scoate un fum albicios la pornire si in sarcina(turatii sub 3000 cum mi s-a recomandat de la service)
2 inegreste bujiile imediat ce le schimb
nb:motorul merge totusi frumos , are relanti stabil la 800
va multumesc ca ati afut rebdare si ca ma ajutati cu sfaturile voastre
andu911
26 Jun 2005, 23:10
ai ghidurile la supape uzate, probabil nici nu s-au uitat la chiulasa, ca de obicei...iar fumul albicios...cred ca e ciupita garnitura de chiulasa...
ah...daca e vorba de masina din semnatura, bujiile afumate se rezolva cu alte semeringuri pe supape...
andu911
26 Jun 2005, 23:14
dar bielele alea cat Doamne iarta-ma le-a lasat pe foc ?
diaconuliviu
27 Jun 2005, 07:43
QUOTE(andu911 @ 26 Jun 2005, 23:14)
dar bielele alea cat Doamne iarta-ma le-a lasat pe foc ?
Pai n-ai citit ca le-a inrosit? deh, de incalzire progresiva si de cositor n-a auzit.
robert76
27 Jun 2005, 08:05
multumesc pt raspunsuri. oricum ma duc la stringerea chiulasei la 600-800 in service si sa vedeti ce mi-l strang eu de gat pe mecanicu lu' peste din servis autorizat DACIA , ca n-a pomenit nimic de ghiduri de supape. astea se pot inlocui sau trebuie scimbata chiulasa cu tot cu supape?
andu911
27 Jun 2005, 09:09
pai daca ai 1410...schimbi doar semeringurile,parca erau cu semeringuri..
andu911
27 Jun 2005, 09:21
lasa ca ca daca e in garantie te mai duci pe la ei...sa se invete minte...
wo_name
28 Jun 2005, 10:36
la mine dupa segmentare a scos fum alb vreo 50m in spate, zici ca era ceata, si s-au lasat segmentii aproape dupa 1000km, era disperat mecanicul.
A pus segmenti cromati, si pana s-au lasat nu am avut probleme sa se apropie vreunul prea mult
Eu zic sa ai putina rabdare si sa incerci fara accelerari bruste cel putin 500 km
andu911
28 Jun 2005, 12:18
eu ma refeream la bujii innegrite
mai asteapta pana la 500 de km si vezi daca mai scoate fum desi daca iti si inegreste bujiile problema sar putea sa fie din chiuloasa. Du chiuloasa la verificat planul la schimbat semeringutile la supape si la verificat supapele si daca sunt ok. Daca nu se pot rezolva la strung, desi la 115000 ar cam trebui schimbate. Despinde de starea lor aia zice nea strungarul.
Adrian xlz
19 Aug 2005, 20:45
frate iti trebuie niste semeringuri de supape si ai rezolvat problema daca sunt goetze sunt numai bune
cristidb
20 Aug 2005, 08:44
Nu-i o problema ca incalzesti biela pe aragaz. Dar sa o inrosesti
....
Ce set motor ai folosit prima si a doua oara?
ydaniel
20 Aug 2005, 19:52
pai carbul este reglat bine?semeringurile de la supape sunt 150-200.000 rol.la km ei ar trebui sa fie inlocuite si chiloasa a fost reparata?(adica supape frezate ,planata...)
ciprianeduard
20 Aug 2005, 20:26
Si eu am patit la fel chiar daca am planat chiuloasa plus scaunele cu semerimguri noi lasupape shi scoate putin fum la turetie shi mai ales la pornire. Nu am rezolvat nimic. Cred ca caut un mator de R 5 TURBO ca vine la mare fix ca am am un prieten care are pe o DACIA sport si el la pus si m-a ajuta. asta e motorul (poate il vind)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.