Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
lucifer
Acum doua saptamani , subit cand am dat sa pornesc se auzea doar un click la electromotor , imi mai facuse asa cu cativa ani inainte si problema fusese de la contact numai ca atunci pornea daca actionam direct apasand pe tumburusu ala de la demaror , acum nu vroia de nici un fel . Am schimbat contactul , nimic , am schimbat electromotorul , nimic ,am incercat sa pun un fir direct de la plusul bateriei pe demaror si a luato instant . Am luat pot spune prin eliminare aproape toate posibilitatile , am anulat imobilizatorul alarmei , mi-a pornit la cheie fix de 5 ori dupa care acelasi click . am curatat papucii electrici de pe coloana de directie unde vine plusul ala gros si a functionat perfect pana acum o saptamana cand a revenit acel click , ca ultima solutie am pus un releu conectat la plusul bateriei cu o siguranta de 10 A iar actionarea releului am facut-o printr-un buton din interior , toate bune pana astazi cand dupa cateva porniri prin oras s-a intors problema dar macar dupa cateva clickuri o ia .

Spuneti-mi va rog daca s-a mai confruntat careva cu o asemenea problema sau dati-mi un sfat ce sa-i mai fac . Mentionez ca este vorba de Dacia mea din semnatura , berlina din '97 .
bygy007
ai incercat sa schimbi starterul , sau sa masori cablul gros ce iese din starter spre electromotor sa vezi daca ai 12V mai poate sa fie de la rotor sau perii (face doar intr-o anumita pozitie a rotorului)
lucifer
Electromotorul este nou nout cu tot cu starter , de masurat nu am masurat pentru ca a mers perfect pana azi . O sa incerc si varianta asta ,multumesc !
Ps . am fost acum 5 minute afara sa mut masina pe locul ei si a pornit instant , nu stiu ce sa mai cred ...
catalinxx
curge din baterie acid si corodeaza bornele.schimba bornele.si incearca cu alta baterie
bygy007
alea se curata usor , cu apa
GL 01 NJL
Pune niste vaselina pe borne wink.gif
lucifer
Am curatat astazi bornele desi erau destul de bine unse cu vaselina , pe langa nu am gasit urme de acid pe semne ca nu curge pe nicaieri , am pus la loc firul care duce spre contact , spun asta pentru ca pana sa curat bornele am pornit-o cu butonul care actioneaza releul montat de mine . Am pus contactul am dat cheie , CLICK mad.gif , am pus la loc firul dinspre releu , a invartit si a pornit instant . Mi-am spus ca rezolvarea o sa fie ramanerea pornirii la buton pana dupamiaza , cand am bagat cheia in contact si am rotit pe accesorii a inceput sa se invarta singur electromotorul am scos cheia si degeaba , noroc ca am pus acea siguranta pe firul de la plus si am smuls-o repede , se si cam topise dar nu se arsese mad.gif , am verificat daca butonul ramasese apasat dar nu ramasese , acasa am ajuns prin prima metoda plus direct de la demaror pus pe baterie cu un cleste pana porneste .
Chiar nu stiu ce sa ii mai fac , vreau sa ma duc in service dar parca vad ca acolo o sa o ia de cateva ori imi ia electricianu banu' si daca dupa face la fel ma arunc in Dambovita tongue.gif , oricum decat sa iau foc mai bine ma duc la un electrician , imi recomandati pe cineva de preferinta in Drumul Taberei ? Please excl.gif
GL 01 NJL
Nu cumva e contactul e de vina ?
lucifer
E nou nout sad.gif , numai ca inainte de mufa lui a fost taiat cablajul masinii mai exact firul gri pentru a monta aia de la Maris imobilizatorul alarmei acu 13 ani dar am scos acele fire si am refacut cu rigleta daia electrica cu suruburi , poate nu am procedat bine ?
GL 01 NJL
Nu-ti zic nimic deoarece aici nu ma pricep. Colegii mai "varstnici" sa zic asa in aceasta meserie te vor lamuri sigur,sau un alt sfat de la mine un mecanic cred ca ar rezolva problema.Cum doresti!
lucifer
Astazi am fost la un electrician . M-a intrebat ce si cum , a incercat sa o porneasca din mufa de sub volan cu un fir si nimic . M-a intrebat daca am incercat cu un releu , evident ca da , a masurat tensiunea , mi-a spus ca am folosit fire mai subtiri plus o siguranta ceea ce a produs pierderea tensiunii din cabluri DAR ca nu aceasta e rezolvarea . Omul mi-a spus ca electromotoarele de producator sunt refurbished sau facute din rebuturi iar starterul acestuia este de vina . Mi-a propus sa duc vechiul electromotor la el si ca rezolvare a problemei pana cand se repara , a pus un releu cu fire mai groase , iar electromotorul cumparat de nou sa il duc la garantie si dat la inlocuit .
adrianfasie2007
Buna ziua!!!

Va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine va rog. Am o dacie 1310 pe injectie, an fabricatie 2000 si de 2 saptamani porneste foarte greu, in special cand e motorul cald. Daca motorul e rece porneste f bine! Am verificat pompa de benzina scotand furtunul care alimenteaza injectorul si punand contactul. Astfel mi-a umplut o sticla de 2 litri foarte repede. Avea jet puternic. Am si instalatie GPL pe ea. Cand nu vrea sa porneasca nu porneste nici pe gaz nici pe benzina. Totusi am observat ca pe gaz nu e nici o sansa. Tot mai repede o ia pe benzina ...., dar greu pana porneste. In rest sta la relanti perfect si merge fara probleme. Sunt curios de raspunsurile voastre. sper sa rezolv problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.