1.Nu mi se mai aprind pozitiile !
Am schimbat becurile, am verificat sigurantele , nici un efect!
Imi merge faza scurta si faza lunga , dar pozitiile nu.
Am dacie 1310 1999 zambetul lu iliescu !
Va multumesc si astept sfaturi !
2.Cand dau in marshalier acu in loc sa mearga inainte merge inapoi , hm ciudat !
deceneu32
11 Jul 2011, 20:33
Iti intra in treapta a doua,in loc sa cupleze marchearriere.Schimba placheta de reglaj.
Kanutza_77
11 Jul 2011, 20:34
Verifica blocul de lumini,este posibil sa ai un contatct imperfect!
Pentru problema cu vitezele schimba bucsile de bronz de la timonerie si regleaza placuta aceea (nu mai stiu cum se numeste:D)
QUOTE
cipd Posted Yesterday, 21:21
2.Cand dau in marshalier acu in loc sa mearga inainte merge inapoi , hm ciudat !
Ciudat ca in "marshalier" merge inapoi ?
"
Acu", adica acul, sau acum ?
BrandyRadu
12 Jul 2011, 10:00
QUOTE(maho @ 12 Jul 2011, 08:33)
Ciudat ca in "marshalier" merge inapoi ?
"
Acu", adica acul, sau acum ?
Acul ... da! merge inapoi ... si la mine face la fel ... si asa a facut de cand am masina ... adica din `98
dar nu ma plang... ca n-am motive.
Acu
m am inteles...pai asta nici nu mai merita mentionatã la "probleme", eventual la "Imbunãtãtiri"
bv-08-fgm
12 Jul 2011, 19:16
Altii se chinuie sa dea kilometrii inapoi si la voi merge ceasu singur inapoi
).
Verifica blocul de lumini sau firul de masa de la pozitii.
BrandyRadu
12 Jul 2011, 22:45
QUOTE(bv-08-fgm @ 12 Jul 2011, 19:16)
Altii se chinuie sa dea kilometrii inapoi si la voi merge ceasu singur inapoi
).
Mda... dar merge inapoi doar vitezometrul, nu si odometrul ...
deceneu32
13 Jul 2011, 14:22
QUOTE(BrandyRadu @ 12 Jul 2011, 22:45)
nu si odometrul
Ce nu-ti merge?
BrandyRadu
13 Jul 2011, 21:58
QUOTE(deceneu32 @ 13 Jul 2011, 14:22)
Ce nu-ti merge?
Odometrul nu se da inapoi nici batut
QUOTE
ODOMÉTRU, odometre, s. n. Podometru. – Din fr. odomètre.
Sursa: DEX '98 = Instrument de măsurare a vitezei de mișcare sau a distanței parcurse de un pieton prin înregistrarea numărului de pași făcuți de acesta.
deceneu32
14 Jul 2011, 21:38
Si ce legatura are instrumentul asta cu Dacia?Constat ca se aplica pietonilor!
Masina are vitezometru,kilometraj...
BrandyRadu
14 Jul 2011, 21:42
QUOTE(deceneu32 @ 14 Jul 2011, 21:38)
Si ce legatura are instrumentul asta cu Dacia?Constat ca se aplica pietonilor!
Masina are vitezometru,kilometraj...
kilometraj=odometru... in orice caz imi cer scuze ca m-am frantuzit-englezit inutil... (scuzati de offtopic)
Am avut si eu probleme cu luminile la papucul meu,chestia este din mufa de la blocul de lumini,ai grija ca acolo tot timpul apar probleme la contactul intre fire! verifica bine,si eventual incearca sa faci o punte intre fire,eu asa am procedat la faza scurta,la pozitii am bagat varful cutitului si am marit putin piciorusele alea care se mufeaza.Si la problema cu mersul inapoi,dupa ce am schimbat cutia de viteze, si mie imi facea la fel,acul se ducea sub 0 km cu mult in loc sa urce,insa si-a revenit singura dupa 3-400m de mers cu spatele
PH-06-BOA
20 Jul 2011, 10:58
Si nu e logic sa mearga acul invers cand dai inapoi? Cablul nu se invarte invers? Rotile unora merg tot inainte cand dau inapoi? Chiar ca societatea sta creata artificial, bazata pe hotii si minciuni, v-a distrus de tot. Atunci, cand eram noi destepti, un om stia si electronica si mecanica, facea poze (developate), construia orice manual, stia muzica, construia scule pentru ea, uneori epuizat de femei, si tot nu era obosit(la cap) ca acum. Treziti-va! Nu e o critica, ci doar o inviorare sau dorinta de inviorare.
In cutie, pe balador e piulita danturata pentru reductorul chilometrajului. Cand dai inapoi, baladorul (arborele secundar, cel cu pinioanele faramate), se invarte invers. Deci tot ansamblul pana la acul de la bord, sa misca invers. TAHOMETRUL, nu se poate intoarce, pentru ca miscarea cifrelor e facuta de o biela care, la un capat are in carlig ce trage de talerul cu cifre, iar la celalalt capat o cama antreneaza biela. Deci in orice sens se va roti axul cu cama, biela face aceeasi miscare. Cand cama impinge in biela, carligul (asemenea dintelui de fierastrau) trece peste un dinte al talerului cu cifre, iar la intoarcere il agata si-l misca cu o diviziune. De aceea atunci cand nu se mai aduna km la bord, cama se uzeaza, isi micsoreaza cursa si nu mai seuseste sa treaca peste un dinte pentru ca la intoarcere sa-l agate si sa-l mute , pregatind pe urmatorul. Cu o bucata de film (din laboratorul ala de mai sus), se rezolva si cama, pentru urmatorii multi ani. Deci, ca sa desfaci surubul, nu-l strangi pana se rupe , sa-l dai afara. Daca viteza era data de un senzor de turatie, care transforma impulsurile(frecventa) in tensiune, atunci era o problema. Asa ca, e normal sa mearga invers, atat cat cablul se roteste invers. Ca nu s-a miscat vizibil acul la toti? Dar cu ce viteza dati inapoi? Apoi, pe cadran ar trebui sa fie un bolt, nit, de limitare a acului la zero. La cine acul sta mai sus, se vede sigur , cand merge invers.