Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: schimbare duze retur delphi
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks
Diesel power
Salutare tuturor

Va voi spune pasi principali pentru reconditionarea unui injector

Avand probleme la injecroare si neavand bani de un service specializat, mam hotarat sami bag eu nasul prin ele ,mai exact sa schimb duzele de retur..pentru a face asta intai m-am interesat pe internet cum se face ,si am gasit tot felu de comentarii , filmulete si destule contraziceri

1. principala problema la aceste injectoare delphi 'sunt acele duze'' care in timp se uzeaza ...fie din cauza pompei de injectie fie din cauza motorinei de proasta calitate care la noi inca contine sulf s-au este destul de mizerabila, de aceea eu recomand schimbarea filtrului nu la 50 000km si la 40 000km s-au mai putin

o alta problema ar fi capul injectorului care nu mai pulverizeaza cum trebuie ''se infunda,ori se decalibreaza orificiile''

ok ,pentru aceaste operatiuni aveti nevoie se urmatoarele : chieie de 12, 15, 17, torx de 40,un compresor de aer, decarbusol s-au nitrodiluant, pasta de fixare pentru filetul injectorului, fir de azbest si un capacel de motorina si neaparat masa de lucru sa fie ''farmacie''

inainte de reparatie schimbati filtrul de motorina , verificati pompa de injectie sa nu aveti pilitura si eventual curatarea rezervorului ''neaparat filtrul sa fie de calitate nu contrafacut''

Acum sa va explic pas cu pas cum se face schimbarea duzei
o sa trec de partea cu extrasul injectorului din blocu motor'

cu cheia de 12 si cea de 15 desfaceti filetul injectorului''deasupra mesei sa nu pierdeti piese'' o sa se desfaca destul de greut din cauza pastei de fixare care se afla pe filet atentie la arculete sa nu va sara si la pastila cilindrica care se afla sub arculetul subtire in acel orificiu ,de obicei acea pastila iese cand suflati cu aer...
bun, dupa desfacere puneti piesele intr-un vas in care se afla decarbusol''substanta de curatare'' s-au nitrodiluant nu amestecati piesele din interior cu carcasa deoarece e foarte murdara si cu depunere de calamina''funingine intarita'' spalarea se face cu atentie pentru a nu zgaria piesele, faceti spalarea de 2 ,3 ori dar inlocuind substanta de curatare

Curatarea si Asamblarea injectorului : toate piesele trebuiesc suflate cu aer, destul de riguros , ''''inclusiv duza noua pe care o demontati cu grija si o suflati si in interior ''''' cand suflati partea superioara a injectorului ,atentie sa nu va sara acea pastila din orificiu eventual bagati arculetul si tineti cu degetul de el si apoi suflati ...dupa suflare piesele din interior trebue scufundate in motorina pentru ungere.....la montare nu aveti cum sa gresiti piesele au o singura pozitie,.....strangeti 2,3 filete apoi picurati o picatura de pasta de fixare pe filet si continuati strangerea

Montarea injectorului in blocu motor : luati garnitura din cupru care a ramas fixata pe injector s-au un interiorul motorului curatatio bine cu substanta de curatare,o agatati pe o sarma si o inrositi apoi scufundatio in apa pentru decalire sa fie maleabila ''fiind neferoasa se decaleste invers feroaselor'', curatati bine in interiorul motorului si suflati cu aer,puneti garnitura in varful injectorului apoi luati acel fir de azbest de cca 4 cm si-l infasurati pe varful injectorului ,eventual sa fie uns si cu putina vaselina sa fie lipicios sa nu cada si sa tina si garnitura de cupru, introduceti injectorul in motor si il presati bine in timp ce strangeti siguranta pe care o strangeti destul de bine sa nu scape presiune ulterior, inainte de montarea conductelor le suflati , inclusiv si capul superior al injectorului, piulita de la injector nu trebuie stransa decat apropiata deoarece va trebui sa amorsati ''' dati la automat si cand ia venit motorina in capu injectorului strangeti piulita ''olandezu''

Mai puteti lipi si cateva fragmende de nagnet pe teava care iese direct din pompa de injectie ,preventiv in caz de pilitura ''recomand magnet de hard disc ,''


sper ca nu vam plictisit si astept intrebari





P-A-C-O
QUOTE(Diesel power @ 19 Jul 2011, 18:02)
...din cauza motorinei de proasta calitate care la noi inca contine sulf s-au este destul de mizerabila, de aceea eu recomand schimbarea filtrului  nu la 50 000km si la 40 000km s-au mai putin.... o sa trec de partea cu extrasul injectorului din blocu motor'
.... luati garnitura din cupru care a ramas fixata pe injector s-au un interiorul motorului curatatio bine cu substanta de curatare,o agatati pe o sarma si o inrositi apoi scufundatio in apa pentru decalire sa fie maleabila........Mai puteti lipi si cateva fragmende de nagnet pe teava care iese direct din pompa de injectie ,preventiv in caz de pilitura ''recomand magnet de hard disc ,'

1. reteta de motorina asa este, cu sulf
2. tu chiar schimbi filtrul de motorina la 40k km? blink.gif
3. pentru injectoarele care nu se pot extrage, se foloseste o presa cu "ciocan pendular"; ceva de genu': user posted image
4. automat se schimba si saiba "pare-feu" si inainte de montare se da cu vaselina speciala pentru injectoare de 900 degC
5. la o presiune de max. 1600 de bari, cred ca e fix o lula magnetu ala

- normal tevile de inalta presiune se schimba odata ce au fost demontate, da' la noi merge si asa blush.gif

PS: bun tutorialul wink.gif

[attachmentid=1627739922]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.