Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nou posesor de Sandel SH
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
gangara
Salut,

Sunt proaspat posesor al unui Sandero 1.6 mpi 90 cp 2009. Momentan este o masina de tranzit deci sunt cat se poate de obiectiv.
Per ansamblu sunt multumit. Consum 5,8% (CB resetat la plecare) in functie: 180 km...120 autostrada (80 % din drum 100km/h, restul 130 km/h si un varf de 170km/h) restul vai si dealuri mers destul de grabit. Singur, AC 100%.

Problemele in cauza venite odata cu masina pentru care caut si un oarecare ajutor, sfat:

1. La viteza f mica, pana la 30km/h se aude ca un pacanit care creste odata cu viteza, insa dispare pe la 30/h. Probabil este un cauciuc, janta...nu stiu. Jantele sunt Al. Am observat ca dupa 140 km/h volanul vibreaza usor.
2. Vopsea sarita in zona buzei aripilor, foarte probabil de la pietre. Exista vreun corector...ceva? Culoare este Bleu Extrem.
3. Capitonajul portierei dreapta a fost desfacut.Se vad semne la manerul interior al portierei. Probabil o reparatie...ceva. Portiera, tabla nu a fost inlocuita. Problema: cand inchid portiera flambeaza tabla si scoate un sunet f deranjant, precum poarta de Fe a bunicilor. Portiera are in interior vreun burete, ceva si aia au uitat sa il mai puna?

Va multumesc.
Pt pareri, poze...stau la dispozitie.
D-FENS
Vezi sa nu ai ceva in cauciuc,cui sau vreo pietricica infipta mai adanc.Pt. vopseaua de pe aripi se gasesc creioane corectoare(10-15 lei).
In privinta portierei nu cred ca au bagat ceva decat un strat subtire de insonorizant,acum depinde si ce lot ai nimerit.
bobo77
Nu-i bun de nimic corectorul, parerea mea.
D-FENS
Nu te astepta sa faca minuni,dar,acopera "ciupitura" respectiva.
cristianrobert
pt corectat vopseaua ia-ti un spray de vopsea la culoare si dai cu un betisor cu vata pt urechi.
dizzy
Pentru ciobiturile de la pietre:
Daca nu a aparut rugina cureti cu diluant zona, aplici un strat de vopsea cu pensula, betisoare de urechi, aerograf, etc. Dupa care iti pui protectii de aripi din plastic pe pat de vaselina.
Daca a aparut rugina cureti zona cu smierghel, grunduiesti, kituiesti, slefuiesti, cureti cu diluant, aplici un strat de vopsea cu pensula, betisoare de urechi, aerograf, etc. Dupa care iti pui protectii de aripi din plastic pe pat de vaselina.
Pentru portiera; desfaci capitonajul, vezi ce e desfacut pe acolo, fixezi apoi fixezi capitonajul.
Pentru pacanituri, trebuie sa te bagi pe dedesubt sa vezi ce o fi, asa e greu de banuit.
gangara
Am gasit un creion corector exact culoarea masinii. Nu am apucat ca sa colorez toate ciupiturile insa l-am incercat si sunt f multumit. Cat o dura..Dumnezeu cu mila...

@dizzy. Cand ai spus aparatori de plastic, la ce te-ai referit? Cele care s-au pus pe Logan nu se potrivesc si Sandero. Ms

Chestiunea cu pocniturile...cred ca m-am exprimat gresit. Se aude de parca o janta ar fi indoita rau. Dupaiturile dispar dupa 30-40Km/h. Cred ca prima oprire ar fi o echilibrare a jantelor. Insa ma indoiesc ca o sa rezolv ceva...din pacate.

Per ansamblu sunt incantat de masina. Nu pentru performate sau alte chestiuni nemaivazute. Am condus f mult Logan, Clio Symbol (Talia) si pot spune ca Sandero este superior dpdv al insonorizarii. Cand trec peste o cale ferata sau o groapa mai finuta imi da senzatia ca sunt intr-o masina de clasa superioara. Sunetul este mai infundat si mai putin pronuntat (nu mai pun la socoteala ca deja are 80k de km).

Am cumparat astazi aparatori de noroi (nu de origine...unele de 44 lei). Pe fata se potrivesc perfect...pe spate tb sa le fortez un pic.

Cand o sa desfac portiera dreapta o sa dau de veste...
bobo77
QUOTE(gangara @ 23 Jul 2011, 22:08)


Am condus f mult Logan, Clio Symbol (Talia) si pot spune ca Sandero este superior dpdv al insonorizarii. Cand trec peste o cale ferata sau o groapa mai finuta imi da senzatia ca sunt intr-o masina de clasa superioara. Sunetul este mai infundat si mai putin pronuntat (nu mai pun la socoteala ca deja are 80k de km). 


*


E placebo amici, esti doar incantat ca este masina ta...
gangara
Nu o sa starnesc polimica...nu imi e in fire. Cum am spus...este o masina de tranzit. Pur si simplu s-a ivit. Eu voiam sa imi cumpar in toamna asta Logan 16V. O voi schimba imediat dupa ce va aparea X52 (noul Logan)...probabil voi astepta cateva luni.
Pur si simplu am prins un Sandero ieftin si acum chiar nu mai am dubii de ce e cu aprox 900 E mai scump decat Logan.

Legat de probleme...tocmai ce observ ca mi se reseteaza CB-ul singur. Am mai cautat pe forum si am vazut ca e o pb destul de frecventa. Oricum...nu imi place chestiunea.
ionut L.
CB-ul se reseteaza singur si daca pui contactul si il iei rpd, eu asa mai patesc.
gangara
Salutare,
Am mai bagat cateva mii de km intre timp. S-a comportat bine. Motorul daca e urcat in ture este destul de multumitor.
Am rezolvat cu rotile. Erau ambele cauciucuri spate distruse.
Legat de portiera. Cer o informatie. Am aflat cauza flambarii tablei la inchiderea portierei. Am desfacut difuzoarele portierelor fata si am observat ca fetele de portiera sunt fixate cu un fel de silicon negru (insa cazant la atingere) de o traversa. Portiera care flambeaza are fata dezlipita de acea traversa.
Aveti idee cu ce as putea lipi la loc fata portierei de traversa? Ma indoiesc ca daca as folosi silicon obisnuit ar avea vreo aderenta.

ms
bobo77
Cu mastic auto.
gangara
salutare,

din pacate inca o pb de care nu aveam idee si nu stiu daca am creat-o eu.
Am schimbat bieletele de directie (una avea un pic de joc) si a trebuit sa fac directia.
De aici...unghiul de fuga ( carosaj, pivot sau cum s-o numi) 1 grad si ceva pe plus...roata dr fata sta un pic in V. De fapt cam asa / | . privind din fata. Mecanicul a zis ca e prea mult (s-ar tolera max 1 gr...eu am cca 90 min). Din ce stiam si eu, acest unghi nu se regleaza. Tot mecanicul mi-a zis ca se rezolva nu niste suruburi speciale ..etc..care costa cca 150 - 200 lei..

Stie careva de aceasta metoda? Si-a reglat cineva unghiul de fuga?

Multumesc.

PS: am rezolvat cu zdranganeala din portiera. Am desfacut capitonajul si am abservat ca din fabricatie nu s-a pus mastic intre traversa si fata de portiera. Am pus eu si a iesit perfect.
mozzart
Ala e semn clar de "gura de canal" sau "bordura".

Si eu sunt convins ca Sandero este net superior Loganului
AR-18-MOS
QUOTE(mozzart @ 27 Nov 2011, 15:24)

Si eu sunt convins ca Sandero este net superior Loganului
*


radmasa.gif Da, ca nu are tot acelasi sasiu de 2 lei, aceiasi tabla ca foaia de hartie, vopsea aplicata intr-un strat infim, insonorizare lipsa, aerodinamica de caramida si alte hibe, ergonomie si calitate provenita de pe Logan.
Corect, e net superior ca pret.
IRONICK
QUOTE(mozzart @ 27 Nov 2011, 15:24)
Si eu sunt convins ca Sandero este net superior Loganului
Intradevar, ii este net superior Loganului la pretul de achizitie.

11.600Euro????
iulian'71
QUOTE(AR-18-MOS @ 28 Nov 2011, 22:42)
radmasa.gif  Da, ca nu are tot acelasi sasiu de 2 lei, aceiasi tabla ca foaia de hartie, vopsea aplicata intr-un strat infim, insonorizare lipsa, aerodinamica de caramida si alte hibe, ergonomie si calitate provenita de pe Logan.
Corect, e net superior ca pret.
*



Ai pus vreo data mana pe un Aveo? Ma refer la tabla si vopsea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.