Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bloc motor 1300 set 1400(1600)
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
r3d
nu la mine motoru e de 1,4.eu am vrut sa maresc puterea si sa ii micsorez consumu.si cei 3 mm sunt de ajuns.
Patronu'
Salut. Am un motor de 1400, o sa schimb setul si arborele motor de 1600, montez o axa mai agresiva etc. Am luat o chiulasa de 1.4 putin aranjata, adica s-a lustruit tot ce a fost de lustruit si s-a luat din ea banuiesc pentru ca are inaltimea de 72.5. O sa calculez volumul camerei si apoi raportul de comprimare. Masina o sa fie mai spre masina de duminica dar vreau sa ramana practica. La ce raport de comprimare pot ajunge si sa poata functiona bine cu benzina de 100? Din ce spun baietii, inaltimea minima a chiulasei este mai mult sau mai putin de 71. Cred ca mai sigur pentru mine ar fi reduc la un minim de 72 si daca mai pot ridica raportul sa o fac altfel. Sa vedem si cu tijele cum sta treaba pentru ca axa mea are o ridicare de 6mm si asta o sa afecteze, nu? Raportul de comprimare dupa calculele mele si nu sunt foarte bun la asta, cu chiulasa de 1.6 set 1.6 ar trebui sa fie de 10.5:1 la o inaltime de 72.5. Am citit tot aici ca, cu o chiulasa de 1.4, raportul este de 10:1 cu inaltimea normala, un plus de 0.75 fata de 1.6 stock. Asta inseamna, adaugand plusul ca am deja un raport de 11,25:1 ?
ydaniel
Salutare,jicloare de 155 sau 165 ați mai văzut pe undeva?

31 Mar 2018, 21:59:
Salutare,jicloare de 155 sau 165 ați mai văzut pe undeva?

31 Mar 2018, 21:59:
Salutare,jicloare de 155 sau 165 ați mai văzut pe undeva?
lorenzo1972
QUOTE(Patronu' @ 23 Feb 2017, 16:42)
Salut. Am un motor de 1400, o sa schimb setul si arborele motor de 1600, montez o axa mai agresiva etc. Am luat o chiulasa de 1.4 putin aranjata, adica s-a lustruit tot ce a fost de lustruit si s-a luat din ea banuiesc pentru ca are inaltimea de 72.5. O sa calculez volumul camerei si apoi raportul de comprimare. Masina o sa fie mai spre masina de duminica dar vreau sa ramana practica. La ce raport de comprimare pot ajunge si sa poata functiona bine cu benzina de 100? Din ce spun baietii, inaltimea minima a chiulasei  este mai mult sau mai putin de 71. Cred ca mai sigur pentru mine ar fi reduc la un minim de 72 si daca mai pot ridica raportul sa o fac altfel. Sa vedem si cu tijele cum sta treaba pentru ca axa mea are o ridicare de 6mm si asta o sa afecteze, nu? Raportul de comprimare dupa calculele mele si nu sunt foarte bun la asta, cu chiulasa de 1.6 set 1.6 ar trebui sa fie de 10.5:1 la o inaltime de 72.5. Am citit tot aici ca, cu o chiulasa de 1.4, raportul este de 10:1 cu inaltimea normala, un plus de 0.75 fata de 1.6 stock. Asta inseamna, adaugand plusul ca am deja un raport de 11,25:1 ?
*




Salutare!
Am tot citit pe aici pe acolo in forum, am o dacia 1.4 Li injectie din 2003, chiar in urmatoarele saptamanii trebuie sa schimb set motorul (compresie: piston 4 -15/ p3-14,5/p2-8/p1-3 daaa chiar 3).
Toata treaba cu set de 1.6 /arboare 1.6 si baia e valabila
Si pt a mea cu injectie .... sau din cauza injectie nu e valabila?

Multumesc
wacko.gif
pcostica
Înainte să desfaci motorul verifică jocul la supape, treaba cu setul și arborele de 1,6 este valabilă dar se schimba și electronica cu una de 1,6.
Baftă!
sobolan
merge si cu injectia de 1400 FARA PROBLEME doar ca n-ai sa observi mari diferente....
payty
pui calculator de 1njectie de 1.6 si ai terminat problema.
icxu
Datorita faptului ca acest thread a stat la baza reconditionarii primelor mele motoare,
m-am gandit sa dau si eu, la randul meu, inapoi comunitiatii acest tutorial.

Multumesc tutor colegilor de forum pentru informatiile postate.

Part.1: Blocul Motor & Semicuzineti Palier - https://youtu.be/hpOIAXgndLk




Part.2: Introducerea pistoanelor - https://youtu.be/1u95h2Ln6P8




Part.3: Asamblarea si fixarea setului motor - https://youtu.be/3S5nZ1ufbYM



Part.4: Arborele cotit, cuzinetii axiali - https://youtu.be/F5sA6m_2Pj4



Part.5: Verificarea jocului axial - https://youtu.be/Uz3C0YB46XY



Part.6: Punerea la punct a distributiei - https://youtu.be/66xQephaTBc



Part.7: Garnitura de chiulasa - https://youtu.be/1ZZTEoSZl50



Part.8: Planeitate chiulasa, montarea garniturii - https://youtu.be/ycXGE3wfrk4



Part.9: Simeringul de distibutie, scripete - https://youtu.be/DKwWEYNsERI



Part.10: Kitul de ambreiaj - https://youtu.be/FS-oDB5RtAs





Motorul acum este pe al meu ARO SPARTANA :

[attachmentid=1628118640]


Va urma.



Spor!
autom
Desi nu mai am motor de acest fel, am retrait momentele cu placere.

Multumim pentru tutoriale!

Sa tina 300.000 km fara reparatie!

johnybic
Salutare ,între cămășile de 1.4 etanșare pe cupru sau cauciuc sunt diferențe sau doar în bloc diferă etanșarea ,și dacă sunt diferențe la cămăși care ar fi
Rob3rto
Difera inaltimea din planul de etansare in muchia superioara
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.