Prefer sa conduc un esec...(cu aer conditionat, servo-directie. proiectoare...etc)
Da e clar incep niste comparati si cu cine cu dacii 1300 si pana la 145678 toamna.
Esecul asta a fost masina de tranzitie, atentie a fost masina, nu caruta, a fost un pas inainte spre o masina adevarata si loganul tot doar un pas este mai mare mai mic dar este si tot asa si restul gamei. Vreti masina luati Mercedes.
De ce trebuie sa vorbim niste chestii care mai mult ca sigur ne cam depasesc.
Apropo SLZ sau SRN au fost testate EuroNcap?
Mai uitati-va pe aici si cititi www.automobileromanesti.ro
Loganul are 3 stele atunci de ce nu luati Renault Megane ca are 5 stele?
Bine ca a scapat din accident si e sanatos si hai sa ne vedem de problemele noastre si sa recunoastem ca daca am dispune de financiar ne-am lua toti masini.
Sa traim (pe
) bine.
Nu vehiculele sunt problemele noastre ci gandirea.
Dacia Solenza este o masina de tip hatchback de mici dimensiuni, produsă între martie 2003 și iulie 2005 de Uzina Dacia. Modelul Solenza a fost un model ce a avut la bază modelul SupeRNova, dar cu un aspect mai plăcut ce anunța trasăturile noii identități de marcă. (adica x90 masina de 5000 euro care defapt e vreo 8000-9000, ca sa te poti bucura de o masina mai bunicica dar noua problemele le stiti, si daca 1410 era mai buna ca SlZ se pastra motorul ala pentru LGN)
Exteriorul are o linie mai modernă și mai aerodinamică, iar bordul a fost integral redesenat, devenind mai ergonomic. Materialele folosite la interior sunt de calitate mai bună decât la SuperRNova. Din noiembrie 2003 a fost
îmbunătățită structura de rezistență a mașinii, variantele superioare de echipare primind și
airbag pentru șofer,
Solenza fiind primul model Dacia care emite pretenții moderne de siguranță pentru ocupanții acestuia. Modelul a fost bine primit pe piață, având și cifre destul de bune la export. Cu toate că cererea era încă mare pe piață, compania Dacia a decis oprirea producției în vara anului 2005, concentrându-se pe creșterea producției modelului Dacia Logan.
Pentru acest model au existat două versiuni de motorizare: una pe benzină de 1,4 litri similar cu cel de pe SupeRNova și un diesel de 1,9 litri, același ca și la modelul Dacia Papuc.
Începând din 2005, modificarea evacuării și a gestiunii electronice a injecției au permis încadrarea în normele de depoluare Euro 3, până la acel moment încadrându-se în normele Euro 2.
Deocamdata mai este pana culegem viile asa ca sunt acrii strugurii!